O, en ik gisteren nog netjes xxxx schrijven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is Heleen, verdomme.
Johan verzuipt en Cc en ik moeten een telefoonboom maken en Heleen is gewoon nergens te bekennen.
Mera! Die Soa-dinges met Vitiligo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:22 schreef debuurvrouw het volgende:
WIE IS HELEEN!!!!![]()
*in paniek heen en weer rent*
OMG the suspense![]()
Ah! meravitilligosoaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Mera! Die Soa-dinges met Vitiligo.
Die kan ons vast meer vertellen omdat Cc te lui is om de fiets te pakken.
Die heeft Kees weer aan de praat gekregen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe staat het met de kachel van Liesje?
Nu heeft ie ook al een naam?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Die heeft Kees weer aan de praat gekregen.
Maar dit is breaking news!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:30 schreef Copycat het volgende:
Ik ben niet te lui!
Ik zou zo op mijn Kronan stappen voor jullie. Ware het niet dat ik op mijn werk zit (en zop zeg ik het precies goed) en zo moet borrelen.
Kees Kankerkachel!quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kees Kankerkachel!Ken uw klassiekers
Ja, maar niet commercieel en dan kan ik het hier niet verkopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dit is breaking news!![]()
En wel lief natuurlijk. Dat dan weer wel. Is je fiets oranje?
ja, hállo, nou doe je of ik het bedacht heb zeg!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
http://www.kankerverziektjetaal.nl/
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, hállo, nou doe je of ik het bedacht heb zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |