Mera! Die Soa-dinges met Vitiligo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:22 schreef debuurvrouw het volgende:
WIE IS HELEEN!!!!![]()
*in paniek heen en weer rent*
OMG the suspense![]()
Ah! meravitilligosoaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Mera! Die Soa-dinges met Vitiligo.
Die kan ons vast meer vertellen omdat Cc te lui is om de fiets te pakken.
Die heeft Kees weer aan de praat gekregen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe staat het met de kachel van Liesje?
Nu heeft ie ook al een naam?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Die heeft Kees weer aan de praat gekregen.
Maar dit is breaking news!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:30 schreef Copycat het volgende:
Ik ben niet te lui!
Ik zou zo op mijn Kronan stappen voor jullie. Ware het niet dat ik op mijn werk zit (en zop zeg ik het precies goed) en zo moet borrelen.
Kees Kankerkachel!quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kees Kankerkachel!Ken uw klassiekers
Ja, maar niet commercieel en dan kan ik het hier niet verkopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dit is breaking news!![]()
En wel lief natuurlijk. Dat dan weer wel. Is je fiets oranje?
ja, hállo, nou doe je of ik het bedacht heb zeg!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
http://www.kankerverziektjetaal.nl/
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, hállo, nou doe je of ik het bedacht heb zeg!
Ik denk dat Johan dat eerste anders ziet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar niet commercieel en dan kan ik het hier niet verkopen.
Mijn fiets is zwart. 'Uiteraard' zou Gert zeggen.
ikweettog.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:43 schreef HiDiHo het volgende:
Ik liep je maar te pesten hoor buuf, ik weet dat jij dat nooit zou zeggen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
O, en ik gisteren nog netjes xxxx schrijven.![]()
Maar Heleen is dus al bekend begrijp ik, liefste Ian!
WAT?!!111!?!!?!1quote:
Maar ik weet nu wie Kees is hoor, zal me niet weer gebeuren dat ik mijn klassieker niet weetquote:
Heel de bunkert kapodt!quote:
Wutquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heel de bunkert kapodt!![]()
Je bouwt die dingen toch met nucleaire aanvallen in gedachten...
Niet water...
Net op tijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dubbel F5'en op het moment, godzijdank heb ik die nieuwe van Lea.
Niet geschoten, kogels in de zak. Ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb een heel leuk idee voor een topique, maar ik denk dat Noekje 'm dicht gaat gooien
Ik denk het niet want ik ga mijn leven wagen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb een heel leuk idee voor een topique, maar ik denk dat Noekje 'm dicht gaat gooien
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ik ga mijn leven wagen.
Nee, nou maak ik me zorgen om jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
Nou daaaag! Open dan!
Heidi toch..... ken je Kees niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord![]()
Ligt Kees bij deze onder de zoden
quote:
Anytime dearquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dubbel F5'en op het moment, godzijdank heb ik die nieuwe van Lea.
Dat was nauwelijks antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Hier in Brabant zeggen ze dat wel vaak: ik ben dan en dan afgewerkt.
Sorryquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat was nauwelijks antwoord op mijn vraag.
Doet Kees het met Heleen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
Kees zegt ook vast en zeker: 'Ik ben om vier uur afgewerkt en dan ga ik die gruwelijk natte Spaanse in d'r reet neuken."
Wat zeg ik nou.
Holy fuckquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
Kees zegt ook vast en zeker: 'Ik ben om vier uur afgewerkt en dan ga ik die gruwelijk natte Spaanse in d'r reet neuken."
Wat zeg ik nou.
Heb je haar echt gevraagd? Ik lees niet terug, das voor homo's.quote:
Ik geloof het welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je haar echt gevraagd? Ik lees niet terug, das voor homo's.
Zover durf ik niet te gaan.quote:
Alles wat vier posts geleden gezegd is zonder tegenbewering kan als waarheid aangenomen worden.quote:
Ah, je was dronken. Het is je vergeven. Hou het maar bij stalkendequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof het wel
Nou heb ik Nachtzuster, Buufje en Leandra ook gevraagd maar die zeiden niet zo leuk: "Jahoor"
Als ik wist dat je het meende dan had ik....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
Nou heb ik Nachtzuster, Buufje en Leandra ook gevraagd maar die zeiden niet zo leuk: "Jahoor"
ja hčquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ben je heerlijk hysterisch vandaag trouwens
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
Alles ken stukquote:
Jij bent de enige die met 4 mag trouwen?quote:
OMG... is de Sharia al in werking getreden in NL?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij bent de enige die met 4 mag trouwen?![]()
*gordijn om drappeert bij gebrek aan beter*quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... is de Sharia al in werking getreden in NL?![]()
![]()
Ik zit gewoon thuis, dan hoeft het toch niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*gordijn om drappeert bij gebrek aan beter*
*gordijn weer terughangt*quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit gewoon thuis, dan hoeft het toch niet?
Je weet nooit wie er aanbelt hč? Het blijft link.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:31 schreef Leandra het volgende:
Ik zit gewoon thuis, dan hoeft het toch niet?
Ja, duh, je denkt toch niet dat ik open doe als er aangebeld wordt?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet nooit wie er aanbelt hč? Het blijft link.
Vergeet ik toch bijna buuv te complimenteren met haar harde werk op school en zulks.ja, ik lees soms terug. En haarluis is echt een verschrikking, maar gelukkig ligt dat ver achter me.
![]()
Nee.... en als je aanbelt laat ik je gewoon voor de deur staanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Dames, braaf het gordijntje om alstublieft.
We willen geen gezeik.
Ies koeltoer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.... en als je aanbelt laat ik je gewoon voor de deur staan
Volgens mij is tot nu toe vandaag ongeveer de enige dag dat ik nog niet over vrouwen heb lopen kwijlen met "neuken?" en weet ik hetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar je al niet op let, en vervolgens concludeert!![]()
is het een beetje slow in the sexdepartment? het is nogal een issue voor u vandaag!![]()
nee, dat niet. Maar wel over Gert!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is tot nu toe vandaag ongeveer de enige dag dat ik nog niet over vrouwen heb lopen kwijlen met "neuken?" en weet ik het
Hij deed me een oneerbaar voorstel via de PM dus ik ben hitsig nuquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dat niet. Maar wel over Gert!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |