nee, en lang haar.quote:
spatie na je tekst.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Bummer!![]()
Waar is hondjes met de samenvatting? Of is ze al naar casa Espana?
Ik blijf dus maar weer dat smiley-probleem houden hè.![]()
Ooit is dat vanzelf overgegaan maar dit duurt en duurt maar.
Mag ik?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:59 schreef Gert het volgende:
Maar wat wil je nou beweren, dat nsmn behoefte heeft aan ruige boys?
Kun je die PM's hier even plaatsen?
Da's traditie.![]()
Dat vergeet ik steeds en dan zit ik weer vloekend tegen een wit reageerscherm te schreeuwen.quote:
smiley-probleemquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Bummer!![]()
Waar is hondjes met de samenvatting? Of is ze al naar casa Espana?
Ik blijf dus maar weer dat smiley-probleem houden hè.![]()
Ooit is dat vanzelf overgegaan maar dit duurt en duurt maar.
voor maandag moet ik een 25 aanleveren. omdat een van de juffen 25 jaar in dienst is. En dan voor de zakelijke ouderavond, die ik zelf ook nog moet voorzitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat vergeet ik steeds en dan zit ik weer vloekend tegen een wit reageerscherm te schreeuwen.
God, wat irritant. Hoe is het in de cake-industrie?
Meid, moeder van drie is een full time baan, laat je niets wijsmaken door die mannenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voor maandag moet ik een 25 aanleveren. omdat een van de juffen 25 jaar in dienst is. En dan voor de zakelijke ouderavond, die ik zelf ook nog moet voorzitten.Volgens mij ben ik de enige zonder baan hier in het dorp.
Wat nou geen baan? Mens, je bent hartstikke druk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voor maandag moet ik een 25 aanleveren. omdat een van de juffen 25 jaar in dienst is. En dan voor de zakelijke ouderavond, die ik zelf ook nog moet voorzitten.Volgens mij ben ik de enige zonder baan hier in het dorp.
Ik denk dat ze betaalde baan bedoeldquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meid, moeder van drie is een full time baan, laat je niets wijsmaken door die mannen
Moeder van drie zijn word in liefde betaaldquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze betaalde baan bedoeld
Zie jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat nou geen baan? Mens, je bent hartstikke druk.
Ook nog die taarten en alle schooldingen. Daar kan menig arbeider een puntje aan zuigen.
ja nee, i know. Maar de rest doe ik er dus ook bij (gister de hele school luizen gezocht (én gevondenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meid, moeder van drie is een full time baan, laat je niets wijsmaken door die mannen
Mijn ex zegt dat liefde geen brood op de plank brengtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moeder van drie zijn word in liefde betaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |