Er kwam een schokkende opmerking van bekenden van TS:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:40 schreef griekjeee het volgende:
Tot twee keer toe vandaag!!! Willen ze je niet overtuigen om iedere dag op je blote knietjes god te aanbidden, dan willen ze je wel een abonnement aansmeren of geld aftroggelen voor één of ander goed doel waarvan de directeur iedere dag met zijn dikke reet in zijn luie stoel het geld ziet binnenstromen. Maar net de laatste keer was toch wel het toppunt. Staat er ineens een Chinees voor mijn deur die aardbeien wil verkopen, twee euro per bakje. Er zaten niet eens deksels op.![]()
![]()
Klacht: mensen die je uit je concentratie halen, hoer op ik was aan het werk
Ontboezemingen volgden:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:13 schreef Triggershot het volgende:
Griekjeee is wel te zien in deze clip van Ali B, applausje voor diegene die haar weet te vinden.
seriously
En de screencap was al snel gemaakt:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zou griekjeee wel raken, wajoo.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef Drinky het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid, dit is griekjeee?
[ afbeelding ]
Je zou haar in eerste instantie niet als relnicht classificeren
Oh, post je toch nog wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:14 schreef griekjeee het volgende:
Er zijn er gewoon tweeDeze heeft een betere OP though
Oja ik heb wat beloofd. Toedelsquote:
van wie?quote:
Je baseert alles op deze post? Triggershot heeft die post geplaatst.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:13 schreef Triggershot het volgende:
Griekjeee is wel te zien in deze clip van Ali B, applausje voor diegene die haar weet te vinden.
seriously
Trigger is te vertrouwen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je baseert alles op deze post? Triggershot heeft die post geplaatst..
a gutquote:
Neen, maar wel lekker. Dat is al schokkend genoegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat nou de ontmaskering was?
griekjeee is toch geen 52 jarige pedoseksuele Michael Jackson imitator met obesitas en een neurotische priemgetalobsessie?
Ja idd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:22 schreef Maisnon het volgende:
griekjeee is toch geen 52 jarige pedoseksuele Michael Jackson imitator met obesitas en een neurotische priemgetalobsessie?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:22 schreef Maisnon het volgende:
Een wát?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:22 schreef Maisnon het volgende:
Maar dit is wel waar. Dat geloof ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
niet!
zei ik ook in het vorig topic.
Nou datquote:
en terechtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar dit is wel waar. Dat geloof ik.
Geef je het toequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
niet!
zei ik ook in het vorig topic.
Dank jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Mja, jij bent ook een beetje de aanstichter van dit alles.
lolquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je baseert alles op deze post? Triggershot heeft die post geplaatst..
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Degene uit 3:03/3:04 ziet er wel leuk uit, maar dat is geen Griek met een geschoren snor..
quote:
Waarheid. Fok. Internet. Waarheid.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:27 schreef Visplek het volgende:
Ach verdomme, wat lullen jullie toch?
Is er nou niemand die mij de waarheid kan vertellen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:29 schreef Drinky het volgende:
Triggershot lijkt mij een betrouwbare knul.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Triggershot moet je niet vertrouwen, is een geniepig achterbaks ventje.
Brand jij spannende filmpjes? streamen kan ook gewoon hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:30 schreef Goofisch het volgende:
ja huurrrr, Paranormal Activity is eindelijk klaar met branden.
ff spannend filmpje kijken
Right...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:31 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Omdat ik uitgevonden heb dat griekjeee een lekker ding is.
ik zei dus dat griekjeee en figurant is in een clip van Ali B.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik probeer het te volgen maar snap er niks van.
Ja, maar ik heb mijn mond voorbij gepraat dat ik hem heb en dus willen een paar vrienden heb nu ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Brand jij spannende filmpjes? streamen kan ook gewoon hoor
je wordt bedanktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:33 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Eigenlijk voel ik me best wel schuldig Triggershot.
Jij snapt dit poppetje-->quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Right...
Mensen die voor allerlei onzin aanbellen
Dan is het nogquote:
Oh dat vind ik dan wel lief. Ik richt nu wel schade aan, weet je dat? Waarom hebben we de rollen omgedraaid?quote:
komt nu even beter uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:38 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan wel lief. Ik richt nu wel schade aan, weet je dat? Waarom hebben we de rollen omgedraaid?
Mensen die uberhaupt fappen op internetplaatjes/filmpjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:41 schreef Hetiszover het volgende:
Mensen die nu gaan fappen op die fake foto
gvd waarom meteen fappenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:41 schreef Hetiszover het volgende:
Mensen die nu gaan fappen op die fake foto
slaapquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:45 schreef griekjeee het volgende:
Zo, dat viel me nog best wel mee zeg.Trigger als je nog eens iets hebt
zo'n ouderwetse beeldbuis doet pijn aan me tong. anders had ik het wel gedaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:46 schreef Stevennn het volgende:
[..]
gvd waarom meteen fappen
Eerst voorzichtig met je tongetje over het scherm heen
Ik ga zo ook man, ik zie de schade morgen wel weerquote:
schade?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ga zo ook man, ik zie de schade morgen wel weer
Mjaquote:
als je schade wil moet je me je adres even pm'en. serieus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ga zo ook man, ik zie de schade morgen wel weer
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:49 schreef Drinky het volgende:
Wie is de gesluierde vrouw in Trigger's fobo nou?
En trigger, jij lijkt op een iranees
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n SchweißFleck ist immer Geil!!!!!
Weetje hoe fucking warm het daar was.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
joh ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:49 schreef Drinky het volgende:
Wie is de gesluierde vrouw in Trigger's fobo nou?
En trigger, jij lijkt op een iranees
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Die in je foboquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weetje hoe fucking warm het daar was.
Mja, bekend vooroordeel. Of dacht je het te zien op de foto?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je een snor had, hoe vindt je die?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weetje hoe fucking warm het daar was.
Ja, hoeveel meisjes met een sluier heb je wel niet in je foboquote:
Ja echtquote:
meerderequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, hoeveel meisjes met een sluier heb je wel niet in je fobo?
QFTquote:
Weet je wat ik op die foto dacht te zien?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja, bekend vooroordeel. Of dacht je het te zien op de foto?![]()
![]()
Nee, Tuurlijk niet. Dat kan ik toch niet zien aan zo'n vage donkere pisvlek..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja, bekend vooroordeel. Of dacht je het te zien op de foto?![]()
![]()
Ja, doe dan beide maarquote:
Halfquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, Tuurlijk niet. Dat kan ik toch niet zien aan zo'n vage donkere pisvlek..
Maar m'n beeld van de vrouwelijke Griek is verneukt door die andere stomme Griek die hier op Fok! rondhangt(Ben de naam even kwijt...) Maar goed, jij bent dan misschien ook maar 8% Grieks ofzo..
Weet ik eigenlijk nietquote:
Ik zocht gewoon iets om de discussie gaande te houdenquote:
Besef jij eigenlijk wel dat ik niks meer kan openen zonder dat die picca voorbij komtquote:
exclusief zweetokselsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Besef jij eigenlijk wel dat ik niks meer kan openen zonder dat die picca voorbij komt
Zullen we het maar op het betere nest houden dan maar..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
HalfNee we hebben gewoon niet allemaal een snor, sorry.
het is allemaal griekjess schuldquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eeens, ik zit zo te denken he, dat ik jullie echt leuk vind!
Wij vinden jou ook leukquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eeens, ik zit zo te denken he, dat ik jullie echt leuk vind!
Dat zij ons leuk vind?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
het is allemaal griekjess schuld
Thanxquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zullen we het maar op het betere nest houden dan maar..[ afbeelding ]
Was dat een compliment van mij?
Ik weet het. Wat doet ze ons aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
het is allemaal griekjess schuld
Dank jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wij vinden jou ook leuk, Trigger ik spreek ook even voor jou.
Oehhhh Lub_yaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:03 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dank je!
Griekjeee is lekker!
Ik blijf bij mijn standpunt.
Dude, ALIiiiiiiiii B. Waar denk je dat het anders uitgezonden wordt..quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb heus wel aan je gedacht hoor[ afbeelding ]
satteliet ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dude, ALIiiiiiiiii B. Waar denk je dat het anders uitgezonden wordt..
Ook niet mijn favoriete zender hoor, kijk amper tv
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:10 schreef griekjeee het volgende:
Ik ben even douchen lat0rvoordat ik zo ga zweten
Nee, dankzij de wondere wereld van internet, heb ik niet meer de behoefte om tv te kijkenquote:
Ja, doe maar lekkerquote:
Goed onder die oksels schrobben..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:10 schreef griekjeee het volgende:
Ik ben even douchen lat0rvoordat ik zo ga zweten
Gedeeltelijk bewolkt met een temperatuur van 10 graden celciusquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik kan nu een heel mooi gif-plaatje maken, maar WTF, ik heb er eigenlijk geen zin in..
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik kan nu een heel mooi gif-plaatje maken, maar WTF, ik heb er eigenlijk geen zin in..
Dat ja. Luister maar goed naar Ali Bquote:
Iets met:quote:
Doe je best.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Iets met:
Griekjeee->wulps dansend plaatje->Zweetvlek->Wat De Fak!!!
He?quote:
Fokkers die weer geilenquote:
dat ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trigger is zo oud dat ie je papa kon zijn..
Ik kan nu een hele foute opmerking maken, maar ik denk maar dat ik het niet doe..quote:
Ja true, maar ik hou het allemaal niet eens bij joh. Ik moet het vorige topic nog half bij lezenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:34 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Fokkers die weer geilen. Ik heb het even alleen maar globaal bekeken, dus zeg het me maar als ik het verkeerd heb
.
mensen plaatsen hier een mening wat positief is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:34 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Fokkers die weer geilen. Ik heb het even alleen maar globaal bekeken, dus zeg het me maar als ik het verkeerd heb
.
doe, doequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik kan nu een hele foute opmerking maken, maar ik denk maar dat ik het niet doe..
Denk je werkelijk?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trigger is zo oud dat ie je papa kon zijn..
Heb je dat grijs haar niet gezien? WTF!!!!!quote:
Neen, u bent geheel correctquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:34 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je dat grijs haar niet gezien? WTF!!!!!
Omg moet datquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Neen, u bent geheel correct
[ afbeelding ]
Jij was toch douchenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja true, maar ik hou het allemaal niet eens bij joh. Ik moet het vorige topic nog half bij lezen
Je hebt zijn foto gezien dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je dat grijs haar niet gezien? WTF!!!!!
o mijn godquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks moet, alles mag.quote:
Ik douche geen jaar manquote:
Sad so Sad..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:34 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
.
serieus de tijd genomen, gast?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zou hier om 1 uur al zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik douche geen jaar manmaar ik ben zo wel loesoe
Loesoe ??quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
serieus de tijd genomen, gast?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wegquote:
kost nog geen 2 minuten om te makenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
serieus de tijd genomen, gast?
al duurde het 20 secquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
kost nog geen 2 minuten om te maken
Ik mis de zweetvlek en de invliegende WTF!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trek je er maar niks van aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:42 schreef Lub_ya het volgende:
Oh my god. Ik kwam even voor griekjeee op, alle fokkers weer op mijn dak.
Take it easy.
Dit gewoon.
Je moet bij mr. noodle zijn, hij bracht mij op 't ideequote:
aaaiiighttt chickaaaaa!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
quote:
beter idee: ga slapen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je moet bij mr. noodle zijn, hij bracht mij op 't idee
WTF!!!, krijg ik weer de schuld..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je moet bij mr. noodle zijn, hij bracht mij op 't idee
Jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
WTF!!!, krijg ik weer de schuld..![]()
Ik ben goed in werk delegeren..
Maak je em dan ook nog even af..quote:
Neequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maak je em dan ook nog even af..
Tijd om te gaan.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:55 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Zonder mij is alles dood.
Kuch kuch.
Hihi.
Hoe kan ik jou vergetenquote:
Je had er bij moeten zijn..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:54 schreef Os__ het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat. Dat die chick nog geen oorontsteking had na dat nummer meer dan 1keer te hebben gehoord.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:55 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Zonder mij is alles dood.
Kuch kuch.
Hihi.
Ik bedoelde het goed, dat weet je ook wel! Welterusten iedereenquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed, dat weet je ook wel! Welterusten iedereen!
Doeeeg lekker ding @ griekjeee.
Ja, dat weet ik wel, maar ik durfde het alleen niet te zeggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed, dat weet je ook wel! Welterusten iedereen!
Doeeeg lekker ding @ griekjeee.
Dude serieusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gvd, ik hoop dat ik niet vannacht de hele tijd over Zweetvlekken droom, dat zou echt F*cked up zijn..
Aaah schattig!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, maar ik durfde het alleen niet te zeggen
Ik hoop het toch niet... serieus...quote:
Oh, waren het walletjes?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:03 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Aaah schattig!
Oeeeh griekjeee noemt me baby dat beloofd wat jongens, ze at toch van twee walletjes?
Maar we gingen slapen Drinky, wat doe jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh, waren het walletjes?
Ik las iets anders![]()
Oh we?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:08 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar we gingen slapen Drinky, wat doe je?
!
Welterusten iedereen!!! Nogmaals.
JAAAA MSS WELquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:03 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Aaah schattig!
Oeeeh griekjeee noemt me baby dat beloofd wat jongens, ze at toch van twee walletjes?
Ik bedoelde het goed met wequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh we?
Dat verandert de zaak. Trusten
Er stond eerst zucht, goed geedit, je kan het niet hebben, he, hallo het is allemaal voor de lol!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:10 schreef Goofisch het volgende:
[..]
JAAAA MSS WEL![]()
![]()
!!!!!!!!
Wil je dat horen?
![]()
Mensen die hun films nog branden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Brand jij spannende filmpjes? streamen kan ook gewoon hoor
Ik moest grinnikenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Als strontvliegen op een koeienvlaai.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:34 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
.
Truequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:03 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Aaah schattig!
Wat?quote:
Ik ben niet zo heel duidelijk in beeld ik denk niet eens dat iemand me op straat zou herkennen. Care.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:48 schreef Lakitu het volgende:
Ik geloof er niks van.Ze had net zo makkelijk kunnen ontkennen.
Wat daarna komt versta ik niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wij zijn hier de fokking baas.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wij zijn hier de fokking baas.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel duidelijk in beeld ik denk niet eens dat iemand me op straat zou herkennen. Care.
yeah yeahquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat daarna komt versta ik niet.
Ja want Griekje gaat elke dag naar buiten zwaar opgemaakt alsof ze een figurant is voor een clipquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit redelijk duidelijk.!
Ja, weet ik veel, het zou toch kunnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja want Griekje gaat elke dag naar buiten zwaar opgemaakt alsof ze een figurant is voor een clip
Ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:57 schreef griekjeee het volgende:
Ik zit hier sowieso niet op te wachten, jullie mogen van mij net zo goed aannemen dat ik het niet ben.
Coolquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, het zou toch kunnen![]()
[..]
Ik weet genoeg.![]()
!
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit redelijk duidelijk.!
Ja want alles wat op fok komt dat trek ik mij aan en boeit mij best wel heel ergquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:19 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed met we.
[..]
Er stond eerst zucht, goed geedit, je kan het niet hebben, he, hallo het is allemaal voor de lol!
Ik ga slapen, weer welterusten, ik ben er echt weg van.
quote:
Gast haal der af ofzoquote:
Dat dus. Lijkt me niet nodig.quote:
Ik denk niet dat mensen daar continue op dat stukje laten afspelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
maar op youtube staan is geen probleem?
dat is minder aantrekkelijk om in ieder topic van griek te posten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
maar op youtube staan is geen probleem?
Je bent voor het eerst op het internet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen daar continue op dat stukje laten afspelen
Ik ben de enige echte baas hier. Christenen, fagboys, kakkers en bitch niggaz op Fok!quote:
Met één knop doe ik je verdwijnen, ik ben de echte baas hier.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:32 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik ben de enige echte baas hier. Christenen, fagboys, kakkers en bitch niggaz op Fok!
Ik denk serieus dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent voor het eerst op het internet?
Ernstiger vind dat er de moeite is gedaan om het als een gifje op te slaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik gelijk heb.Dat zou wel heel triest zijn als mensen zo naar dat youtube fragment kijken
Ik laat je verdwijnen in je moederquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met één knop doe ik je verdwijnen, ik ben de echte baas hier.
gedaan.quote:
klopt,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ernstiger vind dat er de moeite is gedaan om het als een gifje op te slaan.
Thanx.quote:
oh mijn godquote:
quote:
als je vlug kijkt lijkt het niet of die handen ergens anders zitten..quote:
was ze der vannacht nog om 1 uur?quote:
griekjeee, swa.quote:
En wat als het zo isquote:
Doe es niet, m'n computer wordt er zo sloom van..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:41 schreef Tacobell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik was wat later.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:43 schreef Goofisch het volgende:
[..]
was ze der vannacht nog om 1 uur?
fail
Wat de fuck kom jij hier nou weer doen, danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:44 schreef phpmystyle het volgende:
Viiiiiiieeeeeeeuuuuuuuwwwwwwww, ik sta god thank niet in de OP. Tevens is bericht getypt vanaf een MBO computer.
Daar was ook al een gifje gisteren van gemaakt...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:43 schreef soofje het volgende:
ZE IS TEVENS TE ZIEN BIJ 0:53!!!!
of had ik alle 11 pagina's moeten lezen en had iemand anders het al gezegd
Wat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef soofje het volgende:
uhm griekje...? bij die clip 2.27? oops?
Een positieve wending geven aan dit topic. En heb jij nu niet college?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat de fuck kom jij hier nou weer doen, dan.
Neen, ik heb vandaag vrij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een positieve wending geven aan dit topic. En heb jij nu niet college?
Gast, mijn trage strontcomputer op stage kan het zelfs nog aan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Doe es niet, m'n computer wordt er zo sloom van..
Ohh, en ik moet wel naar schoolquote:
Dat valt nog wel mee. (voor een griek)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:49 schreef Chriz2k het volgende:
Opkankeren met die lelijke hoer.
halve upskirt.quote:
quote:
Op andere stukjes is te zien dat dat jou rokje is.. en op 2.27... had de camera het even naar zijn zinquote:
welke castingburo kan ik haar boeken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |