Right...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:31 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Omdat ik uitgevonden heb dat griekjeee een lekker ding is.
ik zei dus dat griekjeee en figurant is in een clip van Ali B.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik probeer het te volgen maar snap er niks van.
Ja, maar ik heb mijn mond voorbij gepraat dat ik hem heb en dus willen een paar vrienden heb nu ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Brand jij spannende filmpjes? streamen kan ook gewoon hoor
je wordt bedanktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:33 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Eigenlijk voel ik me best wel schuldig Triggershot.
Jij snapt dit poppetje-->quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Right...
Mensen die voor allerlei onzin aanbellen
Dan is het nogquote:
Oh dat vind ik dan wel lief. Ik richt nu wel schade aan, weet je dat? Waarom hebben we de rollen omgedraaid?quote:
komt nu even beter uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:38 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan wel lief. Ik richt nu wel schade aan, weet je dat? Waarom hebben we de rollen omgedraaid?
Mensen die uberhaupt fappen op internetplaatjes/filmpjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:41 schreef Hetiszover het volgende:
Mensen die nu gaan fappen op die fake foto
gvd waarom meteen fappenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:41 schreef Hetiszover het volgende:
Mensen die nu gaan fappen op die fake foto
slaapquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:45 schreef griekjeee het volgende:
Zo, dat viel me nog best wel mee zeg.Trigger als je nog eens iets hebt
zo'n ouderwetse beeldbuis doet pijn aan me tong. anders had ik het wel gedaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:46 schreef Stevennn het volgende:
[..]
gvd waarom meteen fappen
Eerst voorzichtig met je tongetje over het scherm heen
Ik ga zo ook man, ik zie de schade morgen wel weerquote:
schade?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ga zo ook man, ik zie de schade morgen wel weer
Mjaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |