Er kwam een schokkende opmerking van bekenden van TS:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:40 schreef griekjeee het volgende:
Tot twee keer toe vandaag!!! Willen ze je niet overtuigen om iedere dag op je blote knietjes god te aanbidden, dan willen ze je wel een abonnement aansmeren of geld aftroggelen voor één of ander goed doel waarvan de directeur iedere dag met zijn dikke reet in zijn luie stoel het geld ziet binnenstromen. Maar net de laatste keer was toch wel het toppunt. Staat er ineens een Chinees voor mijn deur die aardbeien wil verkopen, twee euro per bakje. Er zaten niet eens deksels op.![]()
![]()
Klacht: mensen die je uit je concentratie halen, hoer op ik was aan het werk
Ontboezemingen volgden:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:13 schreef Triggershot het volgende:
Griekjeee is wel te zien in deze clip van Ali B, applausje voor diegene die haar weet te vinden.
seriously
En de screencap was al snel gemaakt:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zou griekjeee wel raken, wajoo.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef Drinky het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid, dit is griekjeee?
[ afbeelding ]
Je zou haar in eerste instantie niet als relnicht classificeren
Oh, post je toch nog wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:14 schreef griekjeee het volgende:
Er zijn er gewoon tweeDeze heeft een betere OP though
Oja ik heb wat beloofd. Toedelsquote:
van wie?quote:
Je baseert alles op deze post? Triggershot heeft die post geplaatst.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:13 schreef Triggershot het volgende:
Griekjeee is wel te zien in deze clip van Ali B, applausje voor diegene die haar weet te vinden.
seriously
Trigger is te vertrouwen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je baseert alles op deze post? Triggershot heeft die post geplaatst..
a gutquote:
Neen, maar wel lekker. Dat is al schokkend genoegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat nou de ontmaskering was?
griekjeee is toch geen 52 jarige pedoseksuele Michael Jackson imitator met obesitas en een neurotische priemgetalobsessie?
Ja idd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:22 schreef Maisnon het volgende:
griekjeee is toch geen 52 jarige pedoseksuele Michael Jackson imitator met obesitas en een neurotische priemgetalobsessie?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:22 schreef Maisnon het volgende:
Een wát?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:22 schreef Maisnon het volgende:
Maar dit is wel waar. Dat geloof ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
niet!
zei ik ook in het vorig topic.
Nou datquote:
en terechtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar dit is wel waar. Dat geloof ik.
Geef je het toequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
niet!
zei ik ook in het vorig topic.
Dank jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Mja, jij bent ook een beetje de aanstichter van dit alles.
lolquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je baseert alles op deze post? Triggershot heeft die post geplaatst..
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Degene uit 3:03/3:04 ziet er wel leuk uit, maar dat is geen Griek met een geschoren snor..
quote:
Waarheid. Fok. Internet. Waarheid.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:27 schreef Visplek het volgende:
Ach verdomme, wat lullen jullie toch?
Is er nou niemand die mij de waarheid kan vertellen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:29 schreef Drinky het volgende:
Triggershot lijkt mij een betrouwbare knul.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Triggershot moet je niet vertrouwen, is een geniepig achterbaks ventje.
Brand jij spannende filmpjes? streamen kan ook gewoon hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:30 schreef Goofisch het volgende:
ja huurrrr, Paranormal Activity is eindelijk klaar met branden.
ff spannend filmpje kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |