Aaah schattig!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, maar ik durfde het alleen niet te zeggen
Ik hoop het toch niet... serieus...quote:
Oh, waren het walletjes?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:03 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Aaah schattig!
Oeeeh griekjeee noemt me baby dat beloofd wat jongens, ze at toch van twee walletjes?
Maar we gingen slapen Drinky, wat doe jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh, waren het walletjes?
Ik las iets anders![]()
Oh we?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:08 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar we gingen slapen Drinky, wat doe je?
!
Welterusten iedereen!!! Nogmaals.
JAAAA MSS WELquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:03 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Aaah schattig!
Oeeeh griekjeee noemt me baby dat beloofd wat jongens, ze at toch van twee walletjes?
Ik bedoelde het goed met wequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh we?
Dat verandert de zaak. Trusten
Er stond eerst zucht, goed geedit, je kan het niet hebben, he, hallo het is allemaal voor de lol!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:10 schreef Goofisch het volgende:
[..]
JAAAA MSS WEL![]()
![]()
!!!!!!!!
Wil je dat horen?
![]()
Mensen die hun films nog branden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Brand jij spannende filmpjes? streamen kan ook gewoon hoor
Ik moest grinnikenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n SchweißFleck ist immer Geil!!!!!
Als strontvliegen op een koeienvlaai.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:34 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Fokkers die weer geilen. Ik heb het even alleen maar globaal bekeken, dus zeg het me maar als ik het verkeerd heb
.
Truequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:03 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Aaah schattig!
Wat?quote:
Ik ben niet zo heel duidelijk in beeld ik denk niet eens dat iemand me op straat zou herkennen. Care.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:48 schreef Lakitu het volgende:
Ik geloof er niks van.Ze had net zo makkelijk kunnen ontkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |