Ja true, maar ik hou het allemaal niet eens bij joh. Ik moet het vorige topic nog half bij lezenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:34 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Fokkers die weer geilen. Ik heb het even alleen maar globaal bekeken, dus zeg het me maar als ik het verkeerd heb
.
mensen plaatsen hier een mening wat positief is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:34 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Fokkers die weer geilen. Ik heb het even alleen maar globaal bekeken, dus zeg het me maar als ik het verkeerd heb
.
doe, doequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik kan nu een hele foute opmerking maken, maar ik denk maar dat ik het niet doe..
Denk je werkelijk?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trigger is zo oud dat ie je papa kon zijn..
Heb je dat grijs haar niet gezien? WTF!!!!!quote:
Neen, u bent geheel correctquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:34 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je dat grijs haar niet gezien? WTF!!!!!
Omg moet datquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Neen, u bent geheel correct
[ afbeelding ]
Jij was toch douchenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja true, maar ik hou het allemaal niet eens bij joh. Ik moet het vorige topic nog half bij lezen
Je hebt zijn foto gezien dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je dat grijs haar niet gezien? WTF!!!!!
o mijn godquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks moet, alles mag.quote:
Ik douche geen jaar manquote:
Sad so Sad..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:34 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
.
serieus de tijd genomen, gast?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zou hier om 1 uur al zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik douche geen jaar manmaar ik ben zo wel loesoe
Loesoe ??quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik douche geen jaar manmaar ik ben zo wel loesoe
iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
serieus de tijd genomen, gast?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wegquote:
kost nog geen 2 minuten om te makenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
serieus de tijd genomen, gast?
al duurde het 20 secquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
kost nog geen 2 minuten om te maken
Ik mis de zweetvlek en de invliegende WTF!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trek je er maar niks van aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:42 schreef Lub_ya het volgende:
Oh my god. Ik kwam even voor griekjeee op, alle fokkers weer op mijn dak.
Take it easy.
Dit gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |