dat is minder aantrekkelijk om in ieder topic van griek te posten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
maar op youtube staan is geen probleem?
Je bent voor het eerst op het internet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen daar continue op dat stukje laten afspelen
Ik ben de enige echte baas hier. Christenen, fagboys, kakkers en bitch niggaz op Fok!quote:
Met één knop doe ik je verdwijnen, ik ben de echte baas hier.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:32 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik ben de enige echte baas hier. Christenen, fagboys, kakkers en bitch niggaz op Fok!
Ik denk serieus dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent voor het eerst op het internet?
Ernstiger vind dat er de moeite is gedaan om het als een gifje op te slaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik gelijk heb.Dat zou wel heel triest zijn als mensen zo naar dat youtube fragment kijken
Ik laat je verdwijnen in je moederquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met één knop doe ik je verdwijnen, ik ben de echte baas hier.
gedaan.quote:
klopt,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ernstiger vind dat er de moeite is gedaan om het als een gifje op te slaan.
Thanx.quote:
oh mijn godquote:
quote:
als je vlug kijkt lijkt het niet of die handen ergens anders zitten..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |