Ohh dat is wel cool. Met die boeken heb ik toch vaak de neiging om het na te tracken. Ik zou het nooit doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou bedoel eigenlijk meestal is er wel iemand die een sjbloon voor earth maakt, en in die boeken doettie altijd rdelijk gedetaileerd omgeving en gebouwen beschrijven wat dan geinig is om met earth nog eens te zien
Done.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Ja, Pietje doe eens een mooie deceptie painten
ik weet wel een onderwerpquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Ja, Pietje doe eens een mooie deceptie painten
Maar het schijnt dat Terug naar de kust wel weer een goede film is gewordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Verfilmingen van boeken zijn niet je dat, de Da Vinci Code was echt een crime, man o man wat slecht, zeer zeker als je het boek hebt gelezen. Sprongen van de hak op de tak was geen volgen aan.
Ja idd nu op de tv. Het gaat eigenlijk in alle boeken wel over de vrijmetselaars, de tempeliers en al van dat soort ondergronds levende, machtige praktijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef hondjes het volgende:
klopt , die andere ging over Het Vaticaan en de kerk , en het vinden van de heilige graal...
Deze gaat over vrijmetselarij, masonry enzo.....
Schijnt nu bij Nova besproken te worden ,,het boek van Dan Brown
Het straalt er vanaf hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Coole deceptie![]()
Met dank aan Ajax zeker?
Eensch,en Sean Connory had een rol moeten spelen in die film als vader van die dochterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Verfilmingen van boeken zijn niet je dat, de Da Vinci Code was echt een crime, man o man wat slecht, zeer zeker als je het boek hebt gelezen. Sprongen van de hak op de tak was geen volgen aan.
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja idd nu op de tv. Het gaat eigenlijk in alle boeken wel over de vrijmetselaars, de tempeliers en al van dat soort ondergronds levende, machtige praktijken.
Rumsfeld heeft dat toch ook, conspiracies zijn allang geen conspiracies meerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:48 schreef versabommie het volgende:
Spoeddebat over het bericht dat viroloog Osterhaus aandelen heeft in een bedrijf dat betrokken is bij de ontwikkeling van vaccins
Toevallig gisteren een boek 'uitgelezen' toeb uit the Author's Note bleek dat het waargebeurd was.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dat is wel cool. Met die boeken heb ik toch vaak de neiging om het na te tracken. Ik zou het nooit doen
Ja, dat is een wereldwondertje voor iemand van 35quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
......maar ik heb wel zelf gekookt hé?
En dat het stiekum nog steeds leeft, je weet het niet hè maar ik hou er rekening mee dat er onder grootmachten nog steeds dit soort van praktijken mogelijk zijn, ik zeg mogelijk hè..quote:
ik deed dat Sowieso al maar er was ietwat de klad ingekomenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is een wereldwondertje voor iemand van 35![]()
Ben apetrots op je
Vertel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:53 schreef hondjes het volgende:
Heb laatst Skulls en Bones gelezen, dan kom je meer te weten over het ontstaan van al die geheime
genootschappen.
De klad is ook een fout ingrediënt voor de meeste gerechtenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik deed dat Sowieso al maar er was ietwat de klad ingekomen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De klad is ook een fout ingrediënt voor de meeste gerechten
Ik gooi ook alles bij elkaar.. En dat worden plaatjes en heerlijke gerechten. Fantasie en tijd hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
echt?.....hmzzz moet toch maar eens receptjes op gaan zoen dan ipv van alles maar bij elkaar gooien
Interessant is leuk, eng is oke..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:59 schreef hondjes het volgende:
[..]
Niet hier op forum..![]()
probeer hem te krijgen, had hem van de bieb.
erg interessant en eng..
Volgende week ga ik eens weer met de pannen goochelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gooi ook alles bij elkaar.. En dat worden plaatjes en heerlijke gerechten. Fantasie en tijd hebben
sweet dreamsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgende week ga ik eens weer met de pannen goochelen.....fijne avond nog allemaal
Ik ga mee ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgende week ga ik eens weer met de pannen goochelen.....fijne avond nog allemaal
Kun jij geen kokkin worden eik? Beetje rotzooien in een leuk klein eigen restaurantje?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gooi ook alles bij elkaar.. En dat worden plaatjes en heerlijke gerechten. Fantasie en tijd hebben
In dit geval niet..als het allemaal zo is, als wat erin staat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Interessant is leuk, eng is oke..
Die plannen zijn er ooit geweest. Afgeknapt door alle regels. Nu ben ik zover dat ik nooit meer voor me zelf ga beginnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun jij geen kokkin worden eik? Beetje rotzooien in een leuk klein eigen restaurantje?
Jij bent dus van de plaatjes, ik van het lezen, dus ga mij niet ergens goedkoop neerzetten dat ik alleen maar plaatjes kan lezen, die fase ben ik al lang voorbij.........quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij bent dus van de plaatjes, ik van het lezen, dus ga mij niet ergens goedkoop neerzetten dat ik alleen maar plaatjes kan lezen, die fase ben ik al lang voorbij.........
quote:
Ian kan wel kokenquote:
In onze hartjesquote:
Heb er net één uitgerukt en hou het stevig vastquote:
Even dimmen met je 25****quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik neem je met een kilo zout, apekop die je der bent
Ik doe het nooit maarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ben der van tussen, morgen drukke dag......
Trustequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ben der van tussen, morgen drukke dag......
Ik ben voor filmpje op de bank ofzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:29 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
en je a.s. vrouw is er net ??????
Hoe komt?quote:
Je kan blijven posten maar ik ga NIET zwaaien.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lekker slapen dan en morgen weer verder..
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lekker slapen dan en morgen weer verder..
Omdat ik met mijn luie reet niet gewent ben heul hard te werken en ik dat vandaag wel moest, verdomme. Dat krijg ik er dus voor terug als ik me 's middags gedraag in de SC.quote:
Hoe lang nogquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn luie reet niet gewent ben heul hard te werken en ik dat vandaag wel moest, verdomme. Dat krijg ik er dus voor terug als ik me 's middags gedraag in de SC.
maar je week lief zijn is toch al voorbij ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn luie reet niet gewent ben heul hard te werken en ik dat vandaag wel moest, verdomme. Dat krijg ik er dus voor terug als ik me 's middags gedraag in de SC.
Geen idee, ik doe denk ik nog 2 dagen en dan ga ik bij die mongolen in dat andere RLS topique kijken.quote:
2 weken, ik kreeg 2 accounts terug.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:32 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
maar je week lief zijn is toch al voorbij ?
Waar is dat dan... Lijkt me wel watquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe denk ik nog 2 dagen en dan ga ik bij die mongolen in dat andere RLS topique kijken.
daar had ik vanavond OT gepostquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe denk ik nog 2 dagen en dan ga ik bij die mongolen in dat andere RLS topique kijken.
Als ik dat zo bekijk is 1 topique goed voor 5 rellen, verdomme
Geen idee, ik durf niet te zoekenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar is dat dan... Lijkt me wel wat
tof johquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
2 weken, ik kreeg 2 accounts terug.
Hoeveel tarte flambéés heb je in elkaar geknutseld?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zijn makkelijk in vergelijking met de achterlijke orders van vandaag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeveel tarte flambéés heb je in elkaar geknutseld?
Welke is echt KUT en hoeveel moest je er daarvan maken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zijn makkelijk in vergelijking met de achterlijke orders van vandaag.
We hebben een soort "boeren schnitzel" op de kaart die erg veel werk is. Vandaag 3 grote groepen gehad en daar zaten een heaup van die dingen tussen. Verder gewoon echt veel te doen omdat het andere restaurant hier in de straat dicht is vanwege vakantie. Dus die krijgen we er ook allemaal bij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke is echt KUT en hoeveel moest je er daarvan maken?![]()
Boeren schnitzel klinkt juist makkelijk.. Wat is er lastig aan danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We hebben een soort "boeren schnitzel" op de kaart die erg veel werk is. Vandaag 3 grote groepen gehad en daar zaten een heaup van die dingen tussen. Verder gewoon echt veel te doen omdat het andere restaurant hier in de straat dicht is vanwege vakantie. Dus die krijgen we er ook allemaal bij.
Niet lastig, veel werk vergeleken met een jäger waar je geweaun saus overheen pleurt en klaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeren schnitzel klinkt juist makkelijk.. Wat is er lastig aan dan
Ahhh ik zou ook voor de boeren gaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet lastig, veel werk vergeleken met een jäger waar je geweaun saus overheen pleurt en klaar.
Hoop gekut met spek en ui op de bakplaat, extra pannetje voor een ei enzeaux. Veel vergeleken met andere.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn keuken is even dicht als je het niet erg vind.
"Vissen" zijn ook lekker hoor...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik steek wel een peuk op en ga dan naar bed, van 's avonds eten word ik toch maar dick
We hebben nog zoiets op de kaart. Maar die naam is te gay voor woorden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh ik zou ook voor de boeren gaan
Hebbie goeie ossehaas?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet lastig, veel werk vergeleken met een jäger waar je geweaun saus overheen pleurt en klaar.
Hoop gekut met spek en ui op de bakplaat, extra pannetje voor een ei enzeaux. Veel vergeleken met andere.
Dat eerste ga ik eauk maar doen geleauf ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik steek wel een peuk op en ga dan naar bed, van 's avonds eten word ik toch maar dick
Niet standaard op de kaart, sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebbie goeie ossehaas?
Dan ben je bij mij in drie minuten klaar.
Vandaag m'n ouwelui in het bejaardentehuis pleuren, heb het zweet nu al op m'n rug staan, enkel bij het denken aan die zware kutmeubels.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh, dan moet ik vanavond weer kroegen
ik leef met je mee, maar méér met je oudersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaag m'n ouwelui in het bejaardentehuis pleuren, heb het zweet nu al op m'n rug staan, enkel bij het denken aan die zware kutmeubels.
De liefdequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Rancuneuze types ftw
[ afbeelding ]
L&B deed dat met de auto van d'r ex, een grote hagelnieuwe Ford bewerken met een koevoet. Ik zit nu de hele week al in angst en inspecteer 's morgen de auto rondomquote:
Let it be, wil je niet weten, Huub & Claire-toestanden in het kwadraat.quote:
oke, tnx !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Let it be, wil je niet weten, Huub & Claire-toestanden in het kwadraat.
Jawelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Let it be, wil je niet weten, Huub & Claire-toestanden in het kwadraat.
Ik heb het niet gedaan, ging me te hard vandaag!quote:
Gefeliciteerd !!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik slaap morgen bij mijn ouders, oma is jarig.![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan, ging me te hard vandaag!
En gefeliciteerd met oma. Neem een boek mee, voor die drieënhalf uur in de trein!
Ik ga zaterdag naar Berlijn met de trein. Zeven uur reizen. Kan ik eindelijk "Priemgetallen" eens uitlezen én nóg een boek, voor de terugweg (dat moet ik nog kopen.)
Ik dacht dat Huub nog geen auto reed..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Rancuneuze types ftw
[ afbeelding ]
"Met een e-card van Boomerang is het zo weer koek en ei" xDquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 05:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik dacht dat Huub nog geen auto reed..
Serieus?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
L&B deed dat met de auto van d'r ex, een grote hagelnieuwe Ford bewerken met een koevoet. Ik zit nu de hele week al in angst en inspecteer 's morgen de auto rondom
Of je vraagt je af wat hij heeft uitgevreten dat hij nu moet vrezen voor zijn auto.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Psycho ... Heb je een konijn?![]()
En een goedemorgen!
Ben ik ook heel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Of je vraagt je af wat hij heeft uitgevreten dat hij nu moet vrezen voor zijn auto.
Wat heb je gedaan?
Nu heeft hij toch een kachel om zichzelf mee warm te houden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:01 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen.![]()
En dat terwijl L&B het zo leuk deed in de vakantiefilmpjes van Nmns.
Deutsche Gruppenführerinnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaja! Dank jullie wel
De priemgetalen vond ik zo mooi, kon niet stoppen met lezen. Maar nu is het winter en ligt er al een boek ( wat me toch al niet pakte een paar maanden te wachten.
Oeh! Wat ga je in Berlijn doen? Ik heb mij maanden geleden opgegeven voor een 2 weekse uitsiwsseling met een duitse groepsleidster. Er mogen maar een paar, uit heel veel mensen maar niemand van mijn team wilde!
Duimen dus, lijkt me geweldig!
Ga jij dan een avondje wijn drinken met mijn uitwisselingcollega?
Logisch!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:07 schreef hondjes het volgende:
Voorlopig zit ik ook in team L&B.
omdat ik altijd voor de vrouw ben..![]()
behalve bij Huub en Claire, maar dat is weer omdat tegen bemoeizucht familie ben...
Wat dat betreft is het wel te hopen dat Studio Vlemmix idd begint en idd streamwaardig is....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan blijven posten maar ik ga NIET zwaaien.
Alleen naar APK, want die had daar ook zo'n hekel aan![]()
Oh oh..... game over I presume?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
L&B deed dat met de auto van d'r ex, een grote hagelnieuwe Ford bewerken met een koevoet. Ik zit nu de hele week al in angst en inspecteer 's morgen de auto rondom
Ja ok, maar sex met een kachel. Kweenie hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:06 schreef Dementor het volgende:
Nu heeft hij toch een kachel om zichzelf mee warm te houden.
Oh schatje wat ben je heet....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja ok, maar sex met een kachel. Kweenie hoor.![]()
Team L&B FTW.![]()
Strijken, bah.
Ter compensatie heeft ie wel een bos hout voor de deur.quote:
GEGARANDEERD!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ter compensatie heeft ie wel een bos hout voor de deur.![]()
Oh ja, strijken. Toedels.
Ga je weer weg?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:49 schreef hondjes het volgende:
oh ja..inpakken en schoonmaken.
druk druk druk,,,,
Leuk & Blondquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:23 schreef Wijnneus het volgende:
Goeiemorgen, ik weet niet wie of wat L&B is, of waar iets staat, maar ik ben voor L&B![]()
quote:
Dus daar ging het al misquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij was het heel in het begin leuk en blond.
Nmns heeft er zelf lief en blond van gemaakt
De ex van Nmns.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar gaat het over, ik kan niet 4 maanden bijlezen.
Komt door je stomme GS taal.quote:
Als ik dat zo hoor, was ze niet zó liefquote:
Is het al ex?quote:
Daar!quote:
LUL! Net op tijd editten!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand me zeggen waar ik in moet lezen?
Of een korte samenvatting in mijn PM ofz0![]()
Dat begreep ik omdat hij elke ochtend zijn auto checkte, als alles rozengeur en maneschijn was dan was dat niet nodig natuurlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het al ex?
Ik hoop niet dat ze ook nog Bobbit aspiraties heeft ...
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar!
[..]
LUL! Net op tijd editten!
heel kort dan zeikerd..ben druk...je weets ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar gaat het over, ik kan niet 4 maanden bijlezen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
heel kort dan zeikerd..ben druk...je weets ...
NMNS ontmoet Blond die ook nog eens leuk is...kan bijna niet , maar toch
later wordt het zelfs lief en blond volgens Liesje
L&B klit teveel volgens NMNS en wil samen wonen
NMNS zegt ajuu paraplu
gaan toch samen op vakantie,,met fotos op fok
alles koek en ei
Nou blijkt het over en uit,,,voor de tweede keer
zielug voor L&B ..toch![]()
Wel het laatste van deze gate kan je volgen
NMNS is bang voor zijn auto
Haha hondjes!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
heel kort dan zeikerd..ben druk...je weets ...
NMNS ontmoet Blond die ook nog eens leuk is...kan bijna niet , maar toch
later wordt het zelfs lief en blond volgens Liesje
L&B klit teveel volgens NMNS en wil samen wonen
NMNS zegt ajuu paraplu
gaan toch samen op vakantie,,met fotos op fok
alles koek en ei
Nou blijkt het over en uit,,,voor de tweede keer
zielug voor L&B ..toch![]()
Wel het laatste van deze gate kan je volgen
NMNS is bang voor zijn auto
quote:
Was al en opeens waren ze of vakantie.quote:
Gelukkig hebben we de filmpjes nogquote:
Is dat écht gebeurd!?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Of je moet het normaal vinden om de auto van een ex te bewerken met een koevoet.
Zie je, daar heb je dat maffe mens van dat konijn!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Was al en opeens waren ze of vakantie.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft de haarkleur niet mee. Ik zou het bij brunettes houden.
Je moet gewoon niet 4 maanden wegblijvenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Hondjes is vanaf nu mijn favoriete usert omdat die tenminste liev verteld wat er aan de hand is
Oh come on. Dat ligt er maar net aan wat hij heeft uitgestukt en beter je auto dan je nek zegt mijn moeder altijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Of je moet het normaal vinden om de auto van een ex te bewerken met een koevoet.
Ik was even druk. Hoe moet ik nou weten dat NMNS precies in die 4 maanden op een borderlinert gaat liggen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet 4 maanden wegblijven
Vind je dat echt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef Noek het volgende:
Oh come on. Dat ligt er maar net aan wat hij heeft uitgestukt en beter je auto dan je nek zegt mijn moeder altijd.
Oh, je (her)kent ze?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was even druk. Hoe moet ik nou weten dat NMNS precies in die 4 maanden op een borderlinert gaat liggen.
Labiel & Bobbitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het al ex?
Ik hoop niet dat ze ook nog Bobbit aspiraties heeft ...
ja,,dweilen stofzuigen, inpakken, planten water, badkamer, vaatwasser, keuken schoonmaken, wc al gedaan, ...quote:
quote:
Ja, dat vind ik echt maar ik heb een temperamentje. Ik heb alleen het geluk dat de rest om me heen zo aardig is zodat ik het niet hoef te etaleren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je dat echt?
En is uitstukken Noords voor uitvreten?
Ik vind er nogal een verschil zitten tussen een temperamentje hebben en als een bezetene een auto total loss slaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:49 schreef Noek het volgende:
Ja, dat vind ik echt maar ik heb een temperamentje. Ik heb alleen het geluk dat de rest om me heen zo aardig is zodat ik het niet hoef te etaleren.![]()
Zullen we alvast een kaartenactie opstarten?quote:
Nou ja, jij bent ook van het betere gooi en smijtwerk heb je ooit eens verteld. It's a thin line wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind er nogal een verschil zitten tussen een temperamentje hebben en als een bezetene een auto total loss slaan.
Gelukkig maar dat je met Gandhi woont.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:54 schreef Noek het volgende:
Nou ja, jij bent ook van het betere gooi en smijtwerk heb je ooit eens verteld. It's a thin line wat mij betreft.
Zelfs Tineke Verburg kan het!Of ben ik nu in de war?
We heten niet allemaal Ian héquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die hosselt wel weer een nieuw chickie.
Met beleid red je een auto ook wel. Ik zou je niet gelijk alle psycho/borderline-hoekjes laten zien in het hokje. Ik ben gewoon erg empatisch.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar met beleid: ik gooi geen koevoeten naar autoruiten, maar een speciaal daarvoor gekocht cheapo schaaltj op de grond.
Da's trouwens ook al verdomd lang geleden.
En Tineke knipte heel stylish de knopen van overhemden. Onder het mom "Ze kan toch zo goed naaien?".
ach gutquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: hij hosselt WEL weer een nieuw chickie
Pre-DGKtijd zelfs. Sterker: volgens mij ten tijde van de eerste BB. Toen had ik zo'n hufter als vriendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:04 schreef Noek het volgende:
Dat is heeeel lang geleden. DGK-tijd iig.
quote:
Oh ja zo. We hebben het er nl eens overgehad tijdens dgk. Toen waren enkelen geschokt om onze fratsen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pre-DGKtijd zelfs. Sterker: volgens mij ten tijde van de eerste BB. Toen had ik zo'n hufter als vriend.
Ik als user heb het naar mijn zin gehadquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:13 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ook om te janken soms hoor. Kom kom.
Ja dat, wel briljant trouwensquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
En Tineke knipte heel stylish de knopen van overhemden. Onder het mom "Ze kan toch zo goed naaien?".
Nee joh, die is zichzelf al zo enorm tegengekomen. Daar heeft Karma wel voor gezorgdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:13 schreef Noek het volgende:
Oh ja zo. We hebben het er nl eens overgehad tijdens dgk. Toen waren enkelen geschokt om onze fratsen.
Terwijl ik me niet kan voorstellen dat je altijd beheerst en in control blijft. Afijn zo is iedereen weer anders.
Ja, was het een hufter? Heb je nog Noordelijke deerne nodig die iets uit moet stukken met zijn auto?
En? Was je favorietequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik merk dat ik langzaam verduits![]()
Op tijd opstaan word steeds belangrijker en alles moet netjes en ordentlich zijn enzo![]()
Ik ben vanochtend al naar de supermarkt geweest terwijl ik daar de rest van de dag
nog tijd genoeg voor hebIk wil niet integreren!
Wat? Is het uit?quote:
Tja, bijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft mijn auto verbouwd.
Dat stalkerige gedrag was de eerste hintquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, bijis borderline iets lastiger te ontdekken
Liefde maakt blindquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat stalkerige gedrag was de eerste hint
De hele buurt ziet dan ook dat het wel een enorme klootzak moet zijn want anders doe je zoiets niet!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
Maar auto's beschadigen vind ik dan weer net een stap te ver. Plus: de hele buurt ziet je hysterische gekte.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
De hele buurt ziet dan ook dat het wel een enorme klootzak moet zijn want anders doe je zoiets niet!
geen ideequote:
Zijn auto is 'nog' heel, toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Noemt HiDi nou net NMNS een "foute man"?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Noemt HiDi nou net NMNS een "foute man"?
Een béétje hysterisch mokkel heeft echt geen vreemdgaan nodig om een auto te ruïneren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
geen idee![]()
hysterische vrouwen die vallen op mannen die vreemd gaan
Dankjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hidi zei dat Gert op foute mannen valt
Ja, geen wonder, doordat je met de auto ging (om haar te ontwijken) zag ze je niet meer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft mijn auto verbouwd.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Een béétje hysterisch mokkel heeft echt geen vreemdgaan nodig om een auto te ruïneren.
Gewoon achter het stuur gaan zitten en proberen naar de supermarkt te tuffen is al genoeg.
ik zeg nietsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Een béétje hysterisch mokkel heeft echt geen vreemdgaan nodig om een auto te ruïneren.
Gewoon achter het stuur gaan zitten en proberen naar de supermarkt te tuffen is al genoeg.
Dat doe je toch als zijn auto voor zijn huis staat?quote:
Wacht ff, je gaat te snelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doe je toch als zijn auto voor zijn huis staat?
Niet als hij voor jouw huis staat, want als die daar staat heb je geen reden toch?!
En hij kan niet meer oprotten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet als hij voor jouw huis staat, want als die daar staat heb je geen reden toch?!
*eens isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
Maar auto's beschadigen vind ik dan weer net een stap te ver. .
Oh met, kutquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand met tieten Gert even aanpakken vanwege die vrouwonvriendelijke opmerking?
Precies, dus wat kan het jou dan schelen dat zijn buren zien dat jij een hysterisch wijf bent, die zie toch nooit meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Karmaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand met tieten Gert even aanpakken vanwege die vrouwonvriendelijke opmerking?
[..]
[..]
Het was toch een hysterisch mokkel-onvriendelijke opmerking?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Okay, ik vat het even samen.quote:
Ja ook dat nog, hoewel dat voor sommige borderliners juist weer reden zou zijn om het wel voor eigen deur te doenquote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ook dat nog, hoewel dat voor sommige borderliners juist weer reden zou zijn om het wel voor eigen deur te doen
Nou ... Als hij net een Dirty Sanchez heeft uitgehaald die hij afsluit met de mededeling dat ie hetzelfde een uur terug bij je moeder heeft uitgehaald ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:48 schreef Leandra het volgende:
maar als zijn auto bij jou voor de deur staat dan is hij toch gewoon bij/met jou, dus dan heb je toch geen reden tot mishandelen?
Of hij kwam nog even langs om een paar cd's op te halen, dat kanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, ik vat het even samen.
Gert zei dat de hele buurt gelijk ziet dat de vent wiens auto mishandeld wordt een klootzak is.
Jij reageerde daarop dat de buurt ook gelijk ziet dat de dame die de mishandeling uitvoert op foute mannen valt.
Ik denk dat je geen gelijk hebt en Gert wel, want als je zijn auto mishandelt bij hem voor de deur dan zien zijn buren het. Als je de auto mishandelt voor je eigen deur dan zien je eigen buren het, maar als zijn auto bij jou voor de deur staat dan is hij toch gewoon bij/met jou, dus dan heb je toch geen reden tot mishandelen?
En natuurlijk nooit op eigen terrein afspreken voor een "sorry schat, maar ze viel op mijn stijve piemel.... 80 keer achter elkaar" gesprek.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed punt.
Dus wat hebben we geleerd, lieve Heertjes in de SC?
Als u afspreekt met een wijf (de kans dat het een borderliner is ligt boven de 80%)
ALTIJD een tweede exit strategie bedenken.
Maar ik kreeg 'm van mijn moederquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of hij kwam nog even langs om een paar cd's op te halen, dat kan
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... Als hij net een Dirty Sanchez heeft uitgehaald die hij afsluit met de mededeling dat ie hetzelfde een uur terug bij je moeder heeft uitgehaald ...
Ah ok, ja voor zijn deurquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, ik vat het even samen.
Gert zei dat de hele buurt gelijk ziet dat de vent wiens auto mishandeld wordt een klootzak is.
Jij reageerde daarop dat de buurt ook gelijk ziet dat de dame die de mishandeling uitvoert op foute mannen valt.
Ik denk dat je geen gelijk hebt en Gert wel, want als je zijn auto mishandelt bij hem voor de deur dan zien zijn buren het. Als je de auto mishandelt voor je eigen deur dan zien je eigen buren het, maar als zijn auto bij jou voor de deur staat dan is hij toch gewoon bij/met jou, dus dan heb je toch geen reden tot mishandelen?
Als hij dat bij jou vertelt terwijl zijn auto in de buurt staat dan is hij sowieso te dom voor woorden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... Als hij net een Dirty Sanchez heeft uitgehaald die hij afsluit met de mededeling dat ie hetzelfde een uur terug bij je moeder heeft uitgehaald ...
Je weet wat dat is!?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig niet uit ervaring.quote:
Maar daar kan die auto toch niets aan doen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij dat bij jou vertelt terwijl zijn auto in de buurt staat dan is hij sowieso te dom voor woorden.
Good riddance dus
Ik weet dat dat voor jou een beetje moeilijk te bevatten is, maar als je zijn auto mishandelt dan voelt zijn auto er minder van dan hij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Maar daar kan die auto toch niets aan doen?
Maar als je hem schopt voelt hij er nog meer van, en dan is het geen vandalismequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet dat dat voor jou een beetje moeilijk te bevatten is, maar als je zijn auto mishandelt dan voelt zijn auto er minder van dan hij.
Echt waar
Maar het is toch de bedoeling dat hij het voeltquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet dat dat voor jou een beetje moeilijk te bevatten is, maar als je zijn auto mishandelt dan voelt zijn auto er minder van dan hij.
Echt waar
Nee, dan is het fysiek geweld.... en de droeftoeter doet dan waarschijnlijk nog aangifte ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:57 schreef D. het volgende:
[..]
Maar als je hem schopt voelt hij er nog meer van, en dan is het geen vandalisme
Een auto is tot het verlengstuk van een man zijn penis?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar het is toch de bedoeling dat hij het voelt
Ja, en hij voelt het toch ook....... ze zijn op voorhand al bang, zelfs NMNS checkt al een week dagelijks zijn autoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar het is toch de bedoeling dat hij het voelt
Geen idee, ik heb geen verlengstukquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een auto is tot het verlengstuk van een man zijn penis?
Dus.....
En voor een vrouw een apparaat om ergens snel te komen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus.....
quote:
Ik heb niet eens een rijbewijsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus.....
Dan heeft die echt wel wat uitgestukt anders zou die niet bang zijn. Waar rook is, is een kachel! Ik zeg het julliequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en hij voelt het toch ook....... ze zijn op voorhand al bang, zelfs NMNS checkt al een week dagelijks zijn auto
Waar staat dat ie het niet nodig heeft?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn, dat je geen verlengstuk nodig hebt
Maar NMNS zou nooit vreemd gaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan heeft die echt wel wat uitgestukt anders zou die niet bang zijn. Waar rook is, is een kachel! Ik zeg het jullie
Ja niet hoor. Die trap was volledig terecht tegen die paardenpijpende wifebeater hoor.quote:
En toch kom ik overalquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:02 schreef D. het volgende:
[..]
Waar staat dat ie het niet nodig heeft?
Volgens mij checkt hij vooral omdat L&B hem verteld had de auto van een ex met een koevoet bewerkt te hebben....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan heeft die echt wel wat uitgestukt anders zou die niet bang zijn. Waar rook is, is een kachel! Ik zeg het jullie
Ja, al sla je mijn auto dood! Ik weet het niet maar het is niet pluis.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar NMNS zou nooit vreemd gaan.
Dus wat heeft hij wél gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |