Ohh dat is wel cool. Met die boeken heb ik toch vaak de neiging om het na te tracken. Ik zou het nooit doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou bedoel eigenlijk meestal is er wel iemand die een sjbloon voor earth maakt, en in die boeken doettie altijd rdelijk gedetaileerd omgeving en gebouwen beschrijven wat dan geinig is om met earth nog eens te zien
Done.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Ja, Pietje doe eens een mooie deceptie painten
ik weet wel een onderwerpquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Ja, Pietje doe eens een mooie deceptie painten
Maar het schijnt dat Terug naar de kust wel weer een goede film is gewordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Verfilmingen van boeken zijn niet je dat, de Da Vinci Code was echt een crime, man o man wat slecht, zeer zeker als je het boek hebt gelezen. Sprongen van de hak op de tak was geen volgen aan.
Ja idd nu op de tv. Het gaat eigenlijk in alle boeken wel over de vrijmetselaars, de tempeliers en al van dat soort ondergronds levende, machtige praktijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef hondjes het volgende:
klopt , die andere ging over Het Vaticaan en de kerk , en het vinden van de heilige graal...
Deze gaat over vrijmetselarij, masonry enzo.....
Schijnt nu bij Nova besproken te worden ,,het boek van Dan Brown
Het straalt er vanaf hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Coole deceptie![]()
Met dank aan Ajax zeker?
Eensch,en Sean Connory had een rol moeten spelen in die film als vader van die dochterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Verfilmingen van boeken zijn niet je dat, de Da Vinci Code was echt een crime, man o man wat slecht, zeer zeker als je het boek hebt gelezen. Sprongen van de hak op de tak was geen volgen aan.
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja idd nu op de tv. Het gaat eigenlijk in alle boeken wel over de vrijmetselaars, de tempeliers en al van dat soort ondergronds levende, machtige praktijken.
Rumsfeld heeft dat toch ook, conspiracies zijn allang geen conspiracies meerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:48 schreef versabommie het volgende:
Spoeddebat over het bericht dat viroloog Osterhaus aandelen heeft in een bedrijf dat betrokken is bij de ontwikkeling van vaccins
Toevallig gisteren een boek 'uitgelezen' toeb uit the Author's Note bleek dat het waargebeurd was.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dat is wel cool. Met die boeken heb ik toch vaak de neiging om het na te tracken. Ik zou het nooit doen
Ja, dat is een wereldwondertje voor iemand van 35quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
......maar ik heb wel zelf gekookt hé?
En dat het stiekum nog steeds leeft, je weet het niet hè maar ik hou er rekening mee dat er onder grootmachten nog steeds dit soort van praktijken mogelijk zijn, ik zeg mogelijk hè..quote:
ik deed dat Sowieso al maar er was ietwat de klad ingekomenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is een wereldwondertje voor iemand van 35![]()
Ben apetrots op je
Vertel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:53 schreef hondjes het volgende:
Heb laatst Skulls en Bones gelezen, dan kom je meer te weten over het ontstaan van al die geheime
genootschappen.
De klad is ook een fout ingrediënt voor de meeste gerechtenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik deed dat Sowieso al maar er was ietwat de klad ingekomen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De klad is ook een fout ingrediënt voor de meeste gerechten
Ik gooi ook alles bij elkaar.. En dat worden plaatjes en heerlijke gerechten. Fantasie en tijd hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
echt?.....hmzzz moet toch maar eens receptjes op gaan zoen dan ipv van alles maar bij elkaar gooien
Interessant is leuk, eng is oke..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:59 schreef hondjes het volgende:
[..]
Niet hier op forum..![]()
probeer hem te krijgen, had hem van de bieb.
erg interessant en eng..
Volgende week ga ik eens weer met de pannen goochelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gooi ook alles bij elkaar.. En dat worden plaatjes en heerlijke gerechten. Fantasie en tijd hebben
sweet dreamsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgende week ga ik eens weer met de pannen goochelen.....fijne avond nog allemaal
Ik ga mee ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgende week ga ik eens weer met de pannen goochelen.....fijne avond nog allemaal
Kun jij geen kokkin worden eik? Beetje rotzooien in een leuk klein eigen restaurantje?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gooi ook alles bij elkaar.. En dat worden plaatjes en heerlijke gerechten. Fantasie en tijd hebben
In dit geval niet..als het allemaal zo is, als wat erin staat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Interessant is leuk, eng is oke..
Die plannen zijn er ooit geweest. Afgeknapt door alle regels. Nu ben ik zover dat ik nooit meer voor me zelf ga beginnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun jij geen kokkin worden eik? Beetje rotzooien in een leuk klein eigen restaurantje?
Jij bent dus van de plaatjes, ik van het lezen, dus ga mij niet ergens goedkoop neerzetten dat ik alleen maar plaatjes kan lezen, die fase ben ik al lang voorbij.........quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij bent dus van de plaatjes, ik van het lezen, dus ga mij niet ergens goedkoop neerzetten dat ik alleen maar plaatjes kan lezen, die fase ben ik al lang voorbij.........
quote:
Ian kan wel kokenquote:
In onze hartjesquote:
Heb er net één uitgerukt en hou het stevig vastquote:
Even dimmen met je 25****quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik neem je met een kilo zout, apekop die je der bent
Ik doe het nooit maarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ben der van tussen, morgen drukke dag......
Trustequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ben der van tussen, morgen drukke dag......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |