quote:
Ian kan wel kokenquote:
In onze hartjesquote:
Heb er net één uitgerukt en hou het stevig vastquote:
Even dimmen met je 25****quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik neem je met een kilo zout, apekop die je der bent
Ik doe het nooit maarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ben der van tussen, morgen drukke dag......
Trustequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ben der van tussen, morgen drukke dag......
Ik ben voor filmpje op de bank ofzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:29 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
en je a.s. vrouw is er net ??????
Hoe komt?quote:
Je kan blijven posten maar ik ga NIET zwaaien.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lekker slapen dan en morgen weer verder..
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lekker slapen dan en morgen weer verder..
Omdat ik met mijn luie reet niet gewent ben heul hard te werken en ik dat vandaag wel moest, verdomme. Dat krijg ik er dus voor terug als ik me 's middags gedraag in de SC.quote:
Hoe lang nogquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn luie reet niet gewent ben heul hard te werken en ik dat vandaag wel moest, verdomme. Dat krijg ik er dus voor terug als ik me 's middags gedraag in de SC.
maar je week lief zijn is toch al voorbij ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn luie reet niet gewent ben heul hard te werken en ik dat vandaag wel moest, verdomme. Dat krijg ik er dus voor terug als ik me 's middags gedraag in de SC.
Geen idee, ik doe denk ik nog 2 dagen en dan ga ik bij die mongolen in dat andere RLS topique kijken.quote:
2 weken, ik kreeg 2 accounts terug.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:32 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
maar je week lief zijn is toch al voorbij ?
Waar is dat dan... Lijkt me wel watquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe denk ik nog 2 dagen en dan ga ik bij die mongolen in dat andere RLS topique kijken.
daar had ik vanavond OT gepostquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe denk ik nog 2 dagen en dan ga ik bij die mongolen in dat andere RLS topique kijken.
Als ik dat zo bekijk is 1 topique goed voor 5 rellen, verdomme
Geen idee, ik durf niet te zoekenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar is dat dan... Lijkt me wel wat
tof johquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
2 weken, ik kreeg 2 accounts terug.
Hoeveel tarte flambéés heb je in elkaar geknutseld?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zijn makkelijk in vergelijking met de achterlijke orders van vandaag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeveel tarte flambéés heb je in elkaar geknutseld?
Welke is echt KUT en hoeveel moest je er daarvan maken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zijn makkelijk in vergelijking met de achterlijke orders van vandaag.
We hebben een soort "boeren schnitzel" op de kaart die erg veel werk is. Vandaag 3 grote groepen gehad en daar zaten een heaup van die dingen tussen. Verder gewoon echt veel te doen omdat het andere restaurant hier in de straat dicht is vanwege vakantie. Dus die krijgen we er ook allemaal bij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke is echt KUT en hoeveel moest je er daarvan maken?![]()
Boeren schnitzel klinkt juist makkelijk.. Wat is er lastig aan danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We hebben een soort "boeren schnitzel" op de kaart die erg veel werk is. Vandaag 3 grote groepen gehad en daar zaten een heaup van die dingen tussen. Verder gewoon echt veel te doen omdat het andere restaurant hier in de straat dicht is vanwege vakantie. Dus die krijgen we er ook allemaal bij.
Niet lastig, veel werk vergeleken met een jäger waar je geweaun saus overheen pleurt en klaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeren schnitzel klinkt juist makkelijk.. Wat is er lastig aan dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |