En? Was je favorietequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik merk dat ik langzaam verduits![]()
Op tijd opstaan word steeds belangrijker en alles moet netjes en ordentlich zijn enzo![]()
Ik ben vanochtend al naar de supermarkt geweest terwijl ik daar de rest van de dag
nog tijd genoeg voor hebIk wil niet integreren!
Wat? Is het uit?quote:
Tja, bijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft mijn auto verbouwd.
Dat stalkerige gedrag was de eerste hintquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, bijis borderline iets lastiger te ontdekken
Liefde maakt blindquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat stalkerige gedrag was de eerste hint
De hele buurt ziet dan ook dat het wel een enorme klootzak moet zijn want anders doe je zoiets niet!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
Maar auto's beschadigen vind ik dan weer net een stap te ver. Plus: de hele buurt ziet je hysterische gekte.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
De hele buurt ziet dan ook dat het wel een enorme klootzak moet zijn want anders doe je zoiets niet!
geen ideequote:
Zijn auto is 'nog' heel, toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Noemt HiDi nou net NMNS een "foute man"?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Noemt HiDi nou net NMNS een "foute man"?
Een béétje hysterisch mokkel heeft echt geen vreemdgaan nodig om een auto te ruïneren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
geen idee![]()
hysterische vrouwen die vallen op mannen die vreemd gaan
Dankjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hidi zei dat Gert op foute mannen valt
Ja, geen wonder, doordat je met de auto ging (om haar te ontwijken) zag ze je niet meer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft mijn auto verbouwd.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Een béétje hysterisch mokkel heeft echt geen vreemdgaan nodig om een auto te ruïneren.
Gewoon achter het stuur gaan zitten en proberen naar de supermarkt te tuffen is al genoeg.
ik zeg nietsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Een béétje hysterisch mokkel heeft echt geen vreemdgaan nodig om een auto te ruïneren.
Gewoon achter het stuur gaan zitten en proberen naar de supermarkt te tuffen is al genoeg.
Dat doe je toch als zijn auto voor zijn huis staat?quote:
Wacht ff, je gaat te snelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doe je toch als zijn auto voor zijn huis staat?
Niet als hij voor jouw huis staat, want als die daar staat heb je geen reden toch?!
En hij kan niet meer oprotten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doe je toch als zijn auto voor zijn huis staat?
Niet als hij voor jouw huis staat, want als die daar staat heb je geen reden toch?!
*eens isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
Maar auto's beschadigen vind ik dan weer net een stap te ver. .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |