Je moet gewoon niet 4 maanden wegblijvenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Hondjes is vanaf nu mijn favoriete usert omdat die tenminste liev verteld wat er aan de hand is
Oh come on. Dat ligt er maar net aan wat hij heeft uitgestukt en beter je auto dan je nek zegt mijn moeder altijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Of je moet het normaal vinden om de auto van een ex te bewerken met een koevoet.
Ik was even druk. Hoe moet ik nou weten dat NMNS precies in die 4 maanden op een borderlinert gaat liggen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet 4 maanden wegblijven
Vind je dat echt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef Noek het volgende:
Oh come on. Dat ligt er maar net aan wat hij heeft uitgestukt en beter je auto dan je nek zegt mijn moeder altijd.
Oh, je (her)kent ze?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was even druk. Hoe moet ik nou weten dat NMNS precies in die 4 maanden op een borderlinert gaat liggen.
Labiel & Bobbitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het al ex?
Ik hoop niet dat ze ook nog Bobbit aspiraties heeft ...
ja,,dweilen stofzuigen, inpakken, planten water, badkamer, vaatwasser, keuken schoonmaken, wc al gedaan, ...quote:
quote:
Ja, dat vind ik echt maar ik heb een temperamentje. Ik heb alleen het geluk dat de rest om me heen zo aardig is zodat ik het niet hoef te etaleren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je dat echt?
En is uitstukken Noords voor uitvreten?
Ik vind er nogal een verschil zitten tussen een temperamentje hebben en als een bezetene een auto total loss slaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:49 schreef Noek het volgende:
Ja, dat vind ik echt maar ik heb een temperamentje. Ik heb alleen het geluk dat de rest om me heen zo aardig is zodat ik het niet hoef te etaleren.![]()
Zullen we alvast een kaartenactie opstarten?quote:
Nou ja, jij bent ook van het betere gooi en smijtwerk heb je ooit eens verteld. It's a thin line wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind er nogal een verschil zitten tussen een temperamentje hebben en als een bezetene een auto total loss slaan.
Gelukkig maar dat je met Gandhi woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |