quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn keuken is even dicht als je het niet erg vind.
"Vissen" zijn ook lekker hoor...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik steek wel een peuk op en ga dan naar bed, van 's avonds eten word ik toch maar dick
We hebben nog zoiets op de kaart. Maar die naam is te gay voor woorden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh ik zou ook voor de boeren gaan
Hebbie goeie ossehaas?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet lastig, veel werk vergeleken met een jäger waar je geweaun saus overheen pleurt en klaar.
Hoop gekut met spek en ui op de bakplaat, extra pannetje voor een ei enzeaux. Veel vergeleken met andere.
Dat eerste ga ik eauk maar doen geleauf ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik steek wel een peuk op en ga dan naar bed, van 's avonds eten word ik toch maar dick
Niet standaard op de kaart, sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebbie goeie ossehaas?
Dan ben je bij mij in drie minuten klaar.
Vandaag m'n ouwelui in het bejaardentehuis pleuren, heb het zweet nu al op m'n rug staan, enkel bij het denken aan die zware kutmeubels.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh, dan moet ik vanavond weer kroegen
ik leef met je mee, maar méér met je oudersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaag m'n ouwelui in het bejaardentehuis pleuren, heb het zweet nu al op m'n rug staan, enkel bij het denken aan die zware kutmeubels.
De liefdequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Rancuneuze types ftw
[ afbeelding ]
L&B deed dat met de auto van d'r ex, een grote hagelnieuwe Ford bewerken met een koevoet. Ik zit nu de hele week al in angst en inspecteer 's morgen de auto rondomquote:
Let it be, wil je niet weten, Huub & Claire-toestanden in het kwadraat.quote:
oke, tnx !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Let it be, wil je niet weten, Huub & Claire-toestanden in het kwadraat.
Jawelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Let it be, wil je niet weten, Huub & Claire-toestanden in het kwadraat.
Ik heb het niet gedaan, ging me te hard vandaag!quote:
Gefeliciteerd !!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik slaap morgen bij mijn ouders, oma is jarig.![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan, ging me te hard vandaag!
En gefeliciteerd met oma. Neem een boek mee, voor die drieënhalf uur in de trein!
Ik ga zaterdag naar Berlijn met de trein. Zeven uur reizen. Kan ik eindelijk "Priemgetallen" eens uitlezen én nóg een boek, voor de terugweg (dat moet ik nog kopen.)
Ik dacht dat Huub nog geen auto reed..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Rancuneuze types ftw
[ afbeelding ]
"Met een e-card van Boomerang is het zo weer koek en ei" xDquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 05:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik dacht dat Huub nog geen auto reed..
Serieus?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
L&B deed dat met de auto van d'r ex, een grote hagelnieuwe Ford bewerken met een koevoet. Ik zit nu de hele week al in angst en inspecteer 's morgen de auto rondom
Of je vraagt je af wat hij heeft uitgevreten dat hij nu moet vrezen voor zijn auto.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Psycho ... Heb je een konijn?![]()
En een goedemorgen!
Ben ik ook heel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Of je vraagt je af wat hij heeft uitgevreten dat hij nu moet vrezen voor zijn auto.
Wat heb je gedaan?
Nu heeft hij toch een kachel om zichzelf mee warm te houden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:01 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen.![]()
En dat terwijl L&B het zo leuk deed in de vakantiefilmpjes van Nmns.
Deutsche Gruppenführerinnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaja! Dank jullie wel
De priemgetalen vond ik zo mooi, kon niet stoppen met lezen. Maar nu is het winter en ligt er al een boek ( wat me toch al niet pakte een paar maanden te wachten.
Oeh! Wat ga je in Berlijn doen? Ik heb mij maanden geleden opgegeven voor een 2 weekse uitsiwsseling met een duitse groepsleidster. Er mogen maar een paar, uit heel veel mensen maar niemand van mijn team wilde!
Duimen dus, lijkt me geweldig!
Ga jij dan een avondje wijn drinken met mijn uitwisselingcollega?
Logisch!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:07 schreef hondjes het volgende:
Voorlopig zit ik ook in team L&B.
omdat ik altijd voor de vrouw ben..![]()
behalve bij Huub en Claire, maar dat is weer omdat tegen bemoeizucht familie ben...
Wat dat betreft is het wel te hopen dat Studio Vlemmix idd begint en idd streamwaardig is....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan blijven posten maar ik ga NIET zwaaien.
Alleen naar APK, want die had daar ook zo'n hekel aan![]()
Oh oh..... game over I presume?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
L&B deed dat met de auto van d'r ex, een grote hagelnieuwe Ford bewerken met een koevoet. Ik zit nu de hele week al in angst en inspecteer 's morgen de auto rondom
Ja ok, maar sex met een kachel. Kweenie hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:06 schreef Dementor het volgende:
Nu heeft hij toch een kachel om zichzelf mee warm te houden.
Oh schatje wat ben je heet....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja ok, maar sex met een kachel. Kweenie hoor.![]()
Team L&B FTW.![]()
Strijken, bah.
Ter compensatie heeft ie wel een bos hout voor de deur.quote:
GEGARANDEERD!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ter compensatie heeft ie wel een bos hout voor de deur.![]()
Oh ja, strijken. Toedels.
Ga je weer weg?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:49 schreef hondjes het volgende:
oh ja..inpakken en schoonmaken.
druk druk druk,,,,
Leuk & Blondquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:23 schreef Wijnneus het volgende:
Goeiemorgen, ik weet niet wie of wat L&B is, of waar iets staat, maar ik ben voor L&B![]()
quote:
Dus daar ging het al misquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij was het heel in het begin leuk en blond.
Nmns heeft er zelf lief en blond van gemaakt
De ex van Nmns.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar gaat het over, ik kan niet 4 maanden bijlezen.
Komt door je stomme GS taal.quote:
Als ik dat zo hoor, was ze niet zó liefquote:
Is het al ex?quote:
Daar!quote:
LUL! Net op tijd editten!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand me zeggen waar ik in moet lezen?
Of een korte samenvatting in mijn PM ofz0![]()
Dat begreep ik omdat hij elke ochtend zijn auto checkte, als alles rozengeur en maneschijn was dan was dat niet nodig natuurlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het al ex?
Ik hoop niet dat ze ook nog Bobbit aspiraties heeft ...
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar!
[..]
LUL! Net op tijd editten!
heel kort dan zeikerd..ben druk...je weets ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar gaat het over, ik kan niet 4 maanden bijlezen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
heel kort dan zeikerd..ben druk...je weets ...
NMNS ontmoet Blond die ook nog eens leuk is...kan bijna niet , maar toch
later wordt het zelfs lief en blond volgens Liesje
L&B klit teveel volgens NMNS en wil samen wonen
NMNS zegt ajuu paraplu
gaan toch samen op vakantie,,met fotos op fok
alles koek en ei
Nou blijkt het over en uit,,,voor de tweede keer
zielug voor L&B ..toch![]()
Wel het laatste van deze gate kan je volgen
NMNS is bang voor zijn auto
Haha hondjes!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
heel kort dan zeikerd..ben druk...je weets ...
NMNS ontmoet Blond die ook nog eens leuk is...kan bijna niet , maar toch
later wordt het zelfs lief en blond volgens Liesje
L&B klit teveel volgens NMNS en wil samen wonen
NMNS zegt ajuu paraplu
gaan toch samen op vakantie,,met fotos op fok
alles koek en ei
Nou blijkt het over en uit,,,voor de tweede keer
zielug voor L&B ..toch![]()
Wel het laatste van deze gate kan je volgen
NMNS is bang voor zijn auto
quote:
Was al en opeens waren ze of vakantie.quote:
Gelukkig hebben we de filmpjes nogquote:
Is dat écht gebeurd!?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Of je moet het normaal vinden om de auto van een ex te bewerken met een koevoet.
Zie je, daar heb je dat maffe mens van dat konijn!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Was al en opeens waren ze of vakantie.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft de haarkleur niet mee. Ik zou het bij brunettes houden.
Je moet gewoon niet 4 maanden wegblijvenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Hondjes is vanaf nu mijn favoriete usert omdat die tenminste liev verteld wat er aan de hand is
Oh come on. Dat ligt er maar net aan wat hij heeft uitgestukt en beter je auto dan je nek zegt mijn moeder altijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Of je moet het normaal vinden om de auto van een ex te bewerken met een koevoet.
Ik was even druk. Hoe moet ik nou weten dat NMNS precies in die 4 maanden op een borderlinert gaat liggen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet 4 maanden wegblijven
Vind je dat echt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef Noek het volgende:
Oh come on. Dat ligt er maar net aan wat hij heeft uitgestukt en beter je auto dan je nek zegt mijn moeder altijd.
Oh, je (her)kent ze?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was even druk. Hoe moet ik nou weten dat NMNS precies in die 4 maanden op een borderlinert gaat liggen.
Labiel & Bobbitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het al ex?
Ik hoop niet dat ze ook nog Bobbit aspiraties heeft ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |