Ahhh ik zou ook voor de boeren gaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet lastig, veel werk vergeleken met een jäger waar je geweaun saus overheen pleurt en klaar.
Hoop gekut met spek en ui op de bakplaat, extra pannetje voor een ei enzeaux. Veel vergeleken met andere.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn keuken is even dicht als je het niet erg vind.
"Vissen" zijn ook lekker hoor...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik steek wel een peuk op en ga dan naar bed, van 's avonds eten word ik toch maar dick
We hebben nog zoiets op de kaart. Maar die naam is te gay voor woorden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh ik zou ook voor de boeren gaan
Hebbie goeie ossehaas?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet lastig, veel werk vergeleken met een jäger waar je geweaun saus overheen pleurt en klaar.
Hoop gekut met spek en ui op de bakplaat, extra pannetje voor een ei enzeaux. Veel vergeleken met andere.
Dat eerste ga ik eauk maar doen geleauf ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik steek wel een peuk op en ga dan naar bed, van 's avonds eten word ik toch maar dick
Niet standaard op de kaart, sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebbie goeie ossehaas?
Dan ben je bij mij in drie minuten klaar.
Vandaag m'n ouwelui in het bejaardentehuis pleuren, heb het zweet nu al op m'n rug staan, enkel bij het denken aan die zware kutmeubels.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh, dan moet ik vanavond weer kroegen
ik leef met je mee, maar méér met je oudersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaag m'n ouwelui in het bejaardentehuis pleuren, heb het zweet nu al op m'n rug staan, enkel bij het denken aan die zware kutmeubels.
De liefdequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Rancuneuze types ftw
[ afbeelding ]
L&B deed dat met de auto van d'r ex, een grote hagelnieuwe Ford bewerken met een koevoet. Ik zit nu de hele week al in angst en inspecteer 's morgen de auto rondomquote:
Let it be, wil je niet weten, Huub & Claire-toestanden in het kwadraat.quote:
oke, tnx !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Let it be, wil je niet weten, Huub & Claire-toestanden in het kwadraat.
Jawelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Let it be, wil je niet weten, Huub & Claire-toestanden in het kwadraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |