Ik heb het niet gedaan, ging me te hard vandaag!quote:
Gefeliciteerd !!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik slaap morgen bij mijn ouders, oma is jarig.![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan, ging me te hard vandaag!
En gefeliciteerd met oma. Neem een boek mee, voor die drieënhalf uur in de trein!
Ik ga zaterdag naar Berlijn met de trein. Zeven uur reizen. Kan ik eindelijk "Priemgetallen" eens uitlezen én nóg een boek, voor de terugweg (dat moet ik nog kopen.)
Ik dacht dat Huub nog geen auto reed..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Rancuneuze types ftw
[ afbeelding ]
"Met een e-card van Boomerang is het zo weer koek en ei" xDquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 05:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik dacht dat Huub nog geen auto reed..
Serieus?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
L&B deed dat met de auto van d'r ex, een grote hagelnieuwe Ford bewerken met een koevoet. Ik zit nu de hele week al in angst en inspecteer 's morgen de auto rondom
Of je vraagt je af wat hij heeft uitgevreten dat hij nu moet vrezen voor zijn auto.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Psycho ... Heb je een konijn?![]()
En een goedemorgen!
Ben ik ook heel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Of je vraagt je af wat hij heeft uitgevreten dat hij nu moet vrezen voor zijn auto.
Wat heb je gedaan?
Nu heeft hij toch een kachel om zichzelf mee warm te houden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:01 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen.![]()
En dat terwijl L&B het zo leuk deed in de vakantiefilmpjes van Nmns.
Deutsche Gruppenführerinnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaja! Dank jullie wel
De priemgetalen vond ik zo mooi, kon niet stoppen met lezen. Maar nu is het winter en ligt er al een boek ( wat me toch al niet pakte een paar maanden te wachten.
Oeh! Wat ga je in Berlijn doen? Ik heb mij maanden geleden opgegeven voor een 2 weekse uitsiwsseling met een duitse groepsleidster. Er mogen maar een paar, uit heel veel mensen maar niemand van mijn team wilde!
Duimen dus, lijkt me geweldig!
Ga jij dan een avondje wijn drinken met mijn uitwisselingcollega?
Logisch!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:07 schreef hondjes het volgende:
Voorlopig zit ik ook in team L&B.
omdat ik altijd voor de vrouw ben..![]()
behalve bij Huub en Claire, maar dat is weer omdat tegen bemoeizucht familie ben...
Wat dat betreft is het wel te hopen dat Studio Vlemmix idd begint en idd streamwaardig is....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan blijven posten maar ik ga NIET zwaaien.
Alleen naar APK, want die had daar ook zo'n hekel aan![]()
Oh oh..... game over I presume?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
L&B deed dat met de auto van d'r ex, een grote hagelnieuwe Ford bewerken met een koevoet. Ik zit nu de hele week al in angst en inspecteer 's morgen de auto rondom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |