quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Een béétje hysterisch mokkel heeft echt geen vreemdgaan nodig om een auto te ruïneren.
Gewoon achter het stuur gaan zitten en proberen naar de supermarkt te tuffen is al genoeg.
Het was toch een hysterisch mokkel-onvriendelijke opmerking?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand met tieten Gert even aanpakken vanwege die vrouwonvriendelijke opmerking?
Okay, ik vat het even samen.quote:
Ja ook dat nog, hoewel dat voor sommige borderliners juist weer reden zou zijn om het wel voor eigen deur te doenquote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ook dat nog, hoewel dat voor sommige borderliners juist weer reden zou zijn om het wel voor eigen deur te doen
Nou ... Als hij net een Dirty Sanchez heeft uitgehaald die hij afsluit met de mededeling dat ie hetzelfde een uur terug bij je moeder heeft uitgehaald ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:48 schreef Leandra het volgende:
maar als zijn auto bij jou voor de deur staat dan is hij toch gewoon bij/met jou, dus dan heb je toch geen reden tot mishandelen?
Of hij kwam nog even langs om een paar cd's op te halen, dat kanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, ik vat het even samen.
Gert zei dat de hele buurt gelijk ziet dat de vent wiens auto mishandeld wordt een klootzak is.
Jij reageerde daarop dat de buurt ook gelijk ziet dat de dame die de mishandeling uitvoert op foute mannen valt.
Ik denk dat je geen gelijk hebt en Gert wel, want als je zijn auto mishandelt bij hem voor de deur dan zien zijn buren het. Als je de auto mishandelt voor je eigen deur dan zien je eigen buren het, maar als zijn auto bij jou voor de deur staat dan is hij toch gewoon bij/met jou, dus dan heb je toch geen reden tot mishandelen?
En natuurlijk nooit op eigen terrein afspreken voor een "sorry schat, maar ze viel op mijn stijve piemel.... 80 keer achter elkaar" gesprek.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed punt.
Dus wat hebben we geleerd, lieve Heertjes in de SC?
Als u afspreekt met een wijf (de kans dat het een borderliner is ligt boven de 80%)
ALTIJD een tweede exit strategie bedenken.
Maar ik kreeg 'm van mijn moederquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of hij kwam nog even langs om een paar cd's op te halen, dat kan
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... Als hij net een Dirty Sanchez heeft uitgehaald die hij afsluit met de mededeling dat ie hetzelfde een uur terug bij je moeder heeft uitgehaald ...
Ah ok, ja voor zijn deurquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, ik vat het even samen.
Gert zei dat de hele buurt gelijk ziet dat de vent wiens auto mishandeld wordt een klootzak is.
Jij reageerde daarop dat de buurt ook gelijk ziet dat de dame die de mishandeling uitvoert op foute mannen valt.
Ik denk dat je geen gelijk hebt en Gert wel, want als je zijn auto mishandelt bij hem voor de deur dan zien zijn buren het. Als je de auto mishandelt voor je eigen deur dan zien je eigen buren het, maar als zijn auto bij jou voor de deur staat dan is hij toch gewoon bij/met jou, dus dan heb je toch geen reden tot mishandelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |