Ik doe (voornamelijk: ik lees) ook weer mee!quote:
ja saar, als laatste en dan ook nog eisen stellen zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef Saeramir het volgende:
En Cee en Ang, ik verwacht nu elke week een verslag van jullie hoor! Veel te leuk om niet neer te zetten!
Nu naar bed (het is hier een uurtje later)![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:00 schreef Malahide het volgende:
Bianca die praat met Amerika en een echte man gaat maken van Victor
Als Bianca maar wel ff oppastquote:Victor: weet nog niet dat hij gaat trouwen met Ang3l
Ik ergerde me behoorlijk aan Cat's gekke bekken.. En net terwijl ik haar een beetje te pruimen begon te vinden..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef Malahide het volgende:
In het kort: de judges waarin in vorm, Cat trok erg veel rare bekken maar blijft de perfecte presentatrice voor dit programma
totaal mee eens. Rare regel.quote:Pechvogel nummer twee, maar Noëlle blijft een-typje. Toch vind ik het raar dat ze een week mag uitzitten, heeft wat oneerlijks.
Dat dacht ik nou ook meteenquote:Nou nou, Ellenore, niet zo cocky meisje! Dat kan je stemmen gaan kosten.
quote:Och, hoe mooi had de combi Pauline en Billy kunnen zijn? Zucht…
.quote:Jezusmina, geef die jongen 10 jaar erbij en hij is helemaal niet meer te versmaden
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben slecht in namendus moest steeds terugspoelen en zoeken.....[quote]
Ik ook hoor! Ik doe wel alsof ik iedereen al precies bij naam ken, maar als ik niet oppas noem ik Philip nog steeds George
[quote] "O shit, o fuck, hier komt ie dan en HOEPLA!".
Heet dat Tutting? wat onwijs grappig, komt natuurlijk van Tut(anchamon). Tja ben half Egyptische dus dat vind ik wel leuk om te wetenquote:Tutting
quote:Geen ontvangst in hillbilly-town?![]()
quote:Dat achterover buigen van haar terwijl hij haar voeten vasthield en de dingen daarna. Goddamn. Dat loopstuk van hem waarbij zij rolde..... En Victor............ ohh.... smelt......... en niet alleen vanwege zijn uiterlijk. Zijn bewegingen, zijn rol die hij blééf spelen, zijn houding, zijn gezicht ..... Ohh.Ohh
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:48 schreef Malahide het volgende:
En Legacy![]()
![]()
![]()
![]()
of zoiets. Hij heeft wel een beetje een raar stemmetje, maar mooie mannen kunnen vaak ook maar beter hun mond houden
.
LOL. Ik had dat wel willen zienquote:En het Brandon-verhaal is wel apart. Had hier ook niet de choreograaf in kunnen vallen (Jason Gilkison is misschien een beetje aan de grote en uitgedijde kant voor die kleine Pauline).
Ik heb me ontzettend geamuseerd tijdens het lezen van je verslagje, dus please, het woord overbodig wil ik niet meer horenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:35 schreef Cee het volgende:
Goed. En dan kom ik er weer aan met compleet overbodige commentaren want als je in principe de bovenste reacties op de show van gisteren samen zou voegen en er een Cee-saus overheen gooit dan heb je mijn inzending.Dit kan ik doen en dan lui achterover liggen en wachten tot ik weer een
of een
of een
smiley kan plaatsen maar dat is ook zo passief.
quote:de verrassende b-boy achtige moves van Peter, die door de jury niet werden opgemerkt.
quote:Godskolere ik word echt dement.
quote:maar ik zie hem ook graag groeien in het seizoen en daarmee bedoel ik helemaal niks vunzigs.
Ik ook benieuwd!quote:Legacy & high-pitched cry-baby (ik ben niet goed in namen). Nou deed ie me helemaal aan Ron Link/Tarzan denken met z'n oer-loopje en z'n gevlooi!Leuke choreo en outfits en verrassende pairing maar het werkte, soms niet zo 'tight' (yes ai ken tolk dens-jargon) als dat ik zou wensen maar zeker een van de beste van de avond. Ben onderhand wel benieuwd naar een sexy ballroom met Legacy.
Hier precies hetzelfde gevoel. Vind hem ook steeds meer een engerd worden met dat lachje van hemquote:Kevin & Karen. Net zoiets als Jack & Karen maar dan anders. Ieuwww Kevin, ik verwacht van hem binnen een week een of andere sleazy foto die uit de diepste druipgrotten van het internet vandaan is geplukt door een cyberSherlock. Een ander soort 'modellen'foto. Ik krijg creepy vibes van hem en heb totaal geen hiphop-idee bij 'm.
Prove me wrong, Kevin. Prove me wrong.
Ik denk ook zoiets hoor.. Ik kan ook niet geloven dat het is omdat ie de slechtste van de avond was na Brandon..quote:De bottom 4.
ARE YOU SHITTING ME.
Ik fast-forwardde even langs de korte recaps van de dansen en schakelde weer in toen Nigel de eerste personen naar voren riep en ik dacht dat hij kort iets ging zeggen over ze maar toen bleek bij het boe-geroep bij het roepen van Russell's naam dat het al om de bottom 4 call-out ging! Crazy bastards!
Ik geloof dus echt niet dat de jury Russell in de bottom 4 heeft gegooid omdat ze hem de minste van de avond vonden. Ze wilden hem gewoon nog een keer op tv laten krumpen zodat men kon zien hoe totaal anders zijn stijl is van wat we nu meestal van hem zullen zien.Die kop van hem na z'n (briljante) solo! Ik werd gewoon bang! Maar dan staat ie een minuut later weer zo lief daar, wat kan ie opgaan in z'n dans zeg.
Ik ben fan.
Ik heb net alle afleveringen van DwtS downgeload speciaal omdat Dmitry ermee doetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:36 schreef Malahide het volgende:
Ik weet niet of ik dit jaar wel doorkom zonder geile Rus. Zat net nog de laatste afleveringen van Dancing With The Stars te kijken en daar was Dmitry toch ook weer awfully lekker bezig zeg
.
Ja, dit is nu precies de reden waarom ze in het nieuwsbericht niet wilden zeggen wat ie hadquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:40 schreef Malahide het volgende:
Billy Bell schijnt de Ziekte van Pfeiffer te hebben.
Beterschap knul en voortaan niet meer zoenen tussen de coulissen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:03 schreef Malahide het volgende:
[..]
The Holy Trinity (sapperdef(l)ap)
[ afbeelding ]
sorry Max
Als jullie dat maar weten! Ang, blijf erafquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:04 schreef Malahide het volgende:
Saeramir van Dmitry.
LOL ze zijn 2 en een half en 1 jaar oud, maar ik zal mijn best eens doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:58 schreef Cee het volgende:
Saeramir, verdorie, het wordt tijd dat je die kinderen gaat leren hoe de magnetron werkt en hoe ze een bonte was moeten draaien.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:57 schreef Saeramir het volgende:
Heet dat Tutting? wat onwijs grappig, komt natuurlijk van Tut(anchamon). Tja ben half Egyptische dus dat vind ik wel leuk om te weten
Oe gezelli Saer, kunnen we daar ook over beppen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:12 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Ik heb net alle afleveringen van DwtS downgeload speciaal omdat Dmitry ermee doetnu nog de tijd vinden om te kijken
Torrentreactor, notabene één van mijn favoriete sites.quote:
quote:Mia Michaels: I'm Going to Be the Next Tyra Banks, Heidi Klum
by JOYCE ENG/TV GUIDE
You'll still get to see a lot of Mia Michaels, even though she's no longer on So You Think You Can Dance. The Emmy-winning choreographer, who shocked fans by announcing her exit last month on Twitter, has three shows, a book deal and a clothing line in the works. "It would've been very easy to stay," Michaels tells TVGuide.com. "But I had all these other opportunities to take my art to the next level. I just constantly want to keep challenging myself and keep putting my work out there." With so much going on, does she even have time to watch the Fox hit? See what she says, whether she'll return and why she thinks she'll be the next media mogul.
TVGuide.com: Have you been watching So You Think You Can Dance?
Mia Michaels: I have. I DVR it. It's interesting [to be a fan]. It feels strange because it's been part of my life for five years, but it feels cool. I love the dancers this year. I was sad when Ariana got cut the first week. I didn't get that at all! [Laughs] I would've fought Nigel on that panel for sure because she was awesome. Noelle and Billy being out — those are two powerhouse dancers. I'm just like, "Oh, no!" But it's been wonderful. It took me a minute to make the decision, but it's so right.
TVGuide.com: When did you decide?
Michaels: We do auditions a lot earlier on and during that time, I was still involved and working on Season 5. Before I got into the studio and put my creative stamp on Season 6, I thought it was the right time to leave, so I just finished the auditions and choosing the top 20. I felt it was the right time before I got attached to the kids and they got attached to me. ... The Twitter [post] made everyone catch on. I did not realize the power of Twitter! [Laughs] It's scary! I just tweeted that nonchalantly and then the next day, I wake up and I'm like, "What the hell happened?!" It's insane, but now I know what to use as definite promotional tools!
TVGuide.com: When you first started the show, did you always plan to leave?
Michaels: It's funny because when they first came to me, I was like, "Oh, a reality show?" I wasn't so sure because it's all about integrity for me. On a lot of reality shows, a lot of people act and are not honest about who they are. What makes good TV? That's the one thing I've learned from being on the show. I thought I'd take it one day at a time and next thing you know, five years and an Emmy later, I'm like, "Wow! OK. That was a journey." It comes to a point where, as an artist, you have to make changes in order for you to grow and challenge yourself. My whole thing is, if you're not growing, then you're stagnant and you die. Was it a hard decision? It was probably one of the hardest, but it was right for my future.
TVGuide.com: Nigel said you're welcome back any time. Any plans this season?
Michaels: We haven't really talked about that yet. We have a great relationship and if it's meant to be, it'll be. But right now, I'm focusing on my brand, exploring my new shows and a few other things. It is family and if it's meant to be, I'll be back, even as a guest.
TVGuide.com: You left to work on the international editions of the show and you hurt your back choreographing the finale for the Canadian version. How are you feeling?
Michaels: I hurt my back in September doing Janet Jackson's Michael Jackson tribute. I herniated a disc then. I healed from it and I get to Canada and start creating on the finale. I wasn't in any pain at all and the next thing you know, I'm in the hospital with a second disc. Right now, I have three disc issues. I'm probably going to be doing surgery, but nowadays, it's the laser, so it'll be in and out. I just hate this whole not being able to dance and move. It's like being in jail.
TVGuide.com: Can you tell us more about your choreography show?
Michaels: It's going to be unbelievable! [Laughs] I'm going to be the next Tyra, Heidi Klum ... I'm also going to be doing shows and stuff where America can see my work. I'm going to be hands-on, creating. You'll really get a sense of who I am now as opposed to the little bits you see on So You Think. There are three separate shows that are right now being talked about. Another is a stage show that will be touring that will be documented as a "making of" reality show. I'm excited. It's time.
TVGuide.com: The fan reaction has been overwhelming. Some people think the quality of the show will go down without you. What do you have to say to that?
Michaels: I feel very honored. When you just do your work and you read these things, it's like, "Whoa!" I try not to feel guilty for leaving! [Laughs] I get mail also: "How could you do this to us?" I'm like, "Dude, really?" It's an honor. I feel very, very blessed to be able to affect the public with my art through my own life. My work is like a visual journal. It's very cool. I honestly didn't know the power and all the fans that I truly have, which is truly awesome. But it's also important to stay humble. I try not to buy into it.
Thanks for ruining Kathryn for mequote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Cee het volgende:
Ik besef me op dit moment ook dat Kathryn me erg doet denken aan Katie Melua. Nu zou dat een compliment zijn ware het niet dat ik Katie Melua net zo goed kan verdragen als een liter yoghurt. Ik ben lichtelijk lactose-intolerant.
Ik kan Paula Abdul niet lijen omdat ze mijn trommelvliezen ernstig beschadigd heeft met haar 'gezang' - ze zingt als pinguïn met keelontsteking - en nu anderen mag beoordelen op hun zangcapaciteitenquote:Dat hele Paula Ab-stoel getover vind ik trouwens ontzettend gescript en flauw en totaal niet spannend. Mensen die American Idol volgen weten dat haar kritieken net zo hard zullen zijn als eenen dus weinig toevoegen. Maar, wanneer dronken = Paula
dus ik heb er geen moeite mee als ze er komt te zitten in, ik gok, 2 of 3 weken.
Misschien doen ze wel een Ryan Kasprzakje met hem. Lekker veel airtime geven en dan genadeloos 'cutten' onder het mom van 'eigenlijk ben je helemaal niet zo goed'. Krijgt Nigel weer een hoop Tweetjes van huilende jonge meisjesquote:Tof dat Billy Bell terug mag komen! Alleen de top 100 vind ik veels te magertjes, minstens top 40 plaats voor die gozer. Brandon zal volgens mij Vegas amper halen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:42 schreef Cee het volgende:
Ashleigh & Jakob / Vietnamese () Waltz / choreo: Tony Meredith & Melanie Lababyebab eh. Sally Salsa. Sorry, is makkelijker
Wisten jullie al dat Ashleigh getrouwd is? NEE? Zullen we het nog een keer vermelden? Zullen we er nog wat referenties bijgooien? Zullen we nog meer zout in de wonden strooien van Ryan-minnend volk, dat deze camera-mugging hatchetface ho....ho, ho, wachten even Cee. Nu ga je te ver. Want kijk eens naar die wals. Ja, kijk eens naar je arm nu. Zie je dat? Dat heet kippevel. En dat krijg je als je wordt ontroerd, als iets je prikkelt, als je onder de indruk bent van wat zich momenteel voor je ogen of in je gehoorgang afspeelt. En daar moeten credits gegeven worden aan wie het verdient. En dat doe ik bij dezen ook, aan het koppel Ashleighface/Jakob. Want het zag er prachtig uit. Mooie choreo, muziek, leuke screensaver op de achtergrond.
Het is gewoon niet gezond hoeveel lekkere kerels/jongetjes er dit jaar rondhuppelen. Met uitzondering van de twee tappers en poedelhoofd Kevin zijn ze stuk voor stuk en om diverse redenenquote:Bianca & Victor (jezus, een eyecandy overdose zo de eerste drie dansen zeg, wat doe je me aan?)
Ja hè, ligt er niet een beetje dik bovenop hoor. Twee potentiële showstoppers in de eerste twee shows. Want Nathan moet de 'heart throb' van het seizoen worden (is het jullie al opgevallen dat Nathan nooit genoemd wordt in de 'battle of the contemporary boys'? Schijnbaar ging die eerst tussen Billy en Jakob, en nu tussen Jakob en Victor. En ik maar denken dat Nathan God's gift to dance was nadat hij vorig seizoen auditeerde maar te jong was). Nee, dat is echt toeval. The Magic Hat, you know, waar de kandidaten volledig random een dans uit trekkenquote:Het is tijd voor Bollywood en wie anders mag de Most Talked About dance ieder seizoen doen dan het Koppel dat de Jury ons zo graag door de strot wil duwen jawel mensen het zijn Mollee & Nathan / Bollywood, dus / choreo: Nakul Dev Mahajan.
Boos niet, want ik vond hem echt een stuk slechter dan Channing, maar ik heb ook wel een beetje een nare nasmaak nu. Maar toch... ik kan niemand bedenken van de jongens die er in zijn plaats uit had gemoeten. Victor sowieso niet, hooguit Peter..?quote:En arme arme Philip, die er echt van langs kreeg terwijl Channing redelijk heel bleef gelaten in de kritieken. Ik vond haar zo soepel als een houten plank en zo sierlijk als een hangbuikzwijn. Maar nee alles wat mis ging was Philip's schuld.Ik was er toen nog niet zo boos over maar nu na afloop toch eigenlijk wel een beetje meer medelijden met 't joch.
Het lijkt erop alsof onze aandacht meer getrokken wordt door glijerigegladjanus Kevin (omdat we dat zo'n fout baasje vinden), terwijl de judges helemaal gefocust zijn op Karen. Misschien komt zij live on stage beter over dan op de televisie? Want hoewel ik het wel een beetje in haar zie, vind ik haar niet zo knallen als bv Janette vorig seizoen.quote:Karen & Kreepy Kevin / Hip hop / choreo: Nappytabs
Beetje teveel praise voor Karen trouwens, hoe goed ze een degelijk vehikel (jaja daar is er weer een) ook dansten. Ik vind haar niet slecht maar om nou "Aooooga!" te doen net als Adam, nou nee. Is ze nu echt zo briljant, flexibel, stunning etc. of ben ik niet de enige die het niet ziet?
quote:Ik wil ook dat Legacy zo om m'n middel heen springt.![]()
Don't fuck with George Baker, girl. Seriously. Figuurlijk én letterlijkquote:Dan nog dit: George mother-effin' Baker. GEORGE. BAKER. Laat het even goed tot u doordringen, Little Green Bag. Van George Baker. Waar op gedanst wordt.
Oe, weet je wat mij irriteerde? De RODE klodders op de outfitjes terwijl er helemaal geen ROOD in Starry Starry Night voorkomt. Echt een misser hoorquote:Zo, en dan nu het dansen. NEE, WACHT! DE STYLISTEN SCHREEUWEN OM AANDACHT!
Oké, we hebben nog wat foute pakjes over van Hole in the Wall die perfect als levend canvas kunnen dienen, kan er iemand leuk klodderen met verf? Ja hoor Tante Til, kloddertje hieeerrrr kloddertje daarrrr en klaar is kees.
Soms verlang ik terug naar de Koude Oorlog. Dan zou Ryaniski onder de codenaam Vladimir een fantastische dubbelspion geweest zijn. Groot, sterk, handsome, charming, internationale looks. Speaks several languages and the language of love. Thuis een adorerende vrouw, maar in elk stadje een ander schatje. Een hete latina uit Venezuela. Een sultry black princess. For Your Eyes Only. The Spy Who Loved Me. James Bond. Hete tangos die de sneeuw op het Rode Plein doen smeltenquote:Ik noem Ryan voortaan Ryaninski, of liever gezegd 'Vladimir', nog russischer. Ik heb gewoon een geile Rus nodig in dit program. Omdat de stem van Legacy zo geil is als de nieuwe rok van m'n opoe, bombardeer ik Ryan tot surrogaatrus.
Nee Brandon niet bij de laatste 20. D eregel is dat als je eenmaal in de show hebt gezeten (de liveshow) dat je dan nooit meer mee mag doen aan een volgend seizoen. Brandon zat er 1 aflevering in als vervanger en moest meteen weer weg. Hij zou eigenlijk dus daardoor niet meer mee mogen doen aan SYTYCD. Zou nogal lullig zijn. Dus nu mag ie volgende keer toch gewoon audities doen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:10 schreef dollce het volgende:
ok, ik snap het even niet.
Billy Bell mag nu instromen bij de laatste 100 (toch?) en brandon mag gelijk bij de laatste 20 volgens jaar aanschuiven?
Maar brandon was toch eigenlijk de vervanger van Billy? Dus dan zou het toch eigenlijk andersom moeten zijn? of iig allebei bij de laatste 20 Of zeg ik nu iets heel raars?
ooh okee, dan snap ik het welquote:Op donderdag 5 november 2009 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Brandon niet bij de laatste 20. D eregel is dat als je eenmaal in de show hebt gezeten (de liveshow) dat je dan nooit meer mee mag doen aan een volgend seizoen. Brandon zat er 1 aflevering in als vervanger en moest meteen weer weg. Hij zou eigenlijk dus daardoor niet meer mee mogen doen aan SYTYCD. Zou nogal lullig zijn. Dus nu mag ie volgende keer toch gewoon audities doen.
Ja lekker Saer, twee weken op rij onder een verslagje uit proberen te komen hè? Zo zijn we niet getrouwd in dit topic heurquote:Op woensdag 11 november 2009 10:09 schreef Saeramir het volgende:
VERDOMME! alles getypt en toen kwam lieve dochter en drukte op een knop en alles weg!!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, het belangrijkste wat ik getypt had was wel over de blosjes van Nathan![]()
Hij is officieel van mij nu!
Klopt, hij stond er pas in de loop van de ochtend op.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Ow! Is de nieuwe aflevering er al dan?!
Ik heb de downkoopkijkdinges nog niet aangezet!
Vanochtend stond ie er nog niet bij.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:54 schreef Saeramir het volgende:
Nou zo zie je maar dat ik écht slaaptekort heb: wat ik net schreef was dus van vórige week nogik had niet eens door dat er al een nieuwe aflevering was. Hij staat nu aan en dan meteen kijken hopelijk..
Ooooo, gedichtjes voor mijquote:Op woensdag 11 november 2009 21:20 schreef Cee het volgende:
Malahideje reviews zijn niet malafide,
je meningen zijn niet rigide,
als ze op de veiling stonden zou ik erop bieden.
of;
Malahideer is geen wind waar je mee waait,
er is geen onrust dat je zaait,
het is een en al hilariteit dat je kraait.![]()
Ik heb namelijk geen flauw idee hoe je je usename uitspreekt.
Inderdaad, dat gevoel kreeg ik ook. Goedbedoeld maar betuttelend. Hoe aardig en heet ik Ryan ook vind, je moet gewoon alles kunnen en als je een stijl zo verprutst, tja, dan ben je helaas gewoon een FAIL. En dan hoef je hem niet de grond in te boren, maar wat Shankers deed was het tegenovergestelde.quote:Ellenore viel nog enigszins mee maar Ryan, Ryan, Ryan. Wat heeft Shankers jou hoog zitten als hij daar nog een excuus (want kritiek was het niet, hij gaf eerder een excuus namens Ryan voor de slechte prestatie) voor gaat zitten geven ook. "Geweldig dat je dit als ballroom guy doet", tja, wat moet je dan, zitten simmen in de hoek omdat dit helemaal niet je stijl is en dus geen zin hebt hierin? Dat soort acties zijn voor je bestemd als je 120 kilo weegt en Virgil heet he.
Oe, Zumba, is dat leuk? Zat er zelf ook aan te denken maar heb een enorme aversie tegen sportscholenquote:Oh, nog even over de trainwreck Mollee/Nathan: ik wilde eerst gewoon niet geloven dat het echt zo slecht werd uitgevoerd, dacht nog even dat het misschien wel bij de dans hoorde. Jongens, ik lieg niet, ik doe sinds een paar weken Zumba en daar moet je ook je heupen shaken en ik kan het beter, ik durf erop te wedden. En ik ben zo Latin als dat de Kaszprazakjes oerhollands zijn.
Kijk jij niet naar SYTYCD Canada Cee? Omdat die nieuwe choreografen bijna allemaal uit Canada komen (behalve dat nieuwe ballroomstel, Tomas "he loves her heeps!" - ik dacht even dat ze toch nog een geile Rus hadden gevonden).quote:De African Jazz van Russel/Noelle vond ik nog wel beter dan de ontzettend leuke Broadway-routine van 'Legs'/dingesje (shit, weet ik de namen toch niet te herinneren). Goede nieuwe choreografen aangenomen trouwens, deze aflevering, ik hoop dat ze nog eens terugkomen!
Nou hè?quote:De routine van de avond vond ik toch wel de Jakob/dingesje-met-de-man routine, de Jazz van Mandy Moore. WOW. Daar houd ik van. Strak, symmetrisch, stomp stomp flashhhh whappp boom kapowww. Ja. Heerlijk.
Ooooo, I love a conspiracy theoryquote:Fantastisch uitgevoerd, stomme Shankman met het meteen vermelden van 1 'mishap' die niemand anders ooit zou zijn opgevallen. Met wat voor een hidden agenda zit onze beste vrind te werken?![]()
Waarom moest ik meteen aan Legacy & Kathryn denkenquote:Ben zeer benieuwd naar wie er uit gaat vanavond/morgenochtend. Volgens Nigel's twitter zit er in de bottom 3 in ieder geval 1 verrassing.
Penopauze. Hotflashes door dat leren jackje.quote:Op donderdag 12 november 2009 07:39 schreef Cee het volgende:
Jezuschristus, was Nigel ongesteld deze aflevering or what!
*IP-adres opspeur*quote:Op maandag 16 november 2009 10:16 schreef Saeramir het volgende:
. Ik durf het bijna niet te zeggen omdat Ang me waarschijnlijk persoonlijk opspoort en vermoordt en mijn lichaam in zee gooit, maar is het misschien tijd voor deze twee om naar huis te gaan...?
Dit kan je ons niet aandoen.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:16 schreef Malahide het volgende:
Lieve mensen,
Ik meld even dat ik pas donderdagavond kan kijken. Tot die tijd vermijd ik angstvallig dit topic.
vond die broadway routine van die nieuwe choreograaf ook niet echt super.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:30 schreef Cee het volgende:
Damn, wat is die nieuwe Lady GaGa toch een geweldig nummer.
Maar DAMN wat een crapchoreografe is die Lori-ann toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
Gefeli! Wij van Fok! zijn trots op jequote:Op donderdag 19 november 2009 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Nog niet gekeken *typt meet ogen dicht* maar wilde ff melden dat mijn eigen contemporary duet dat in een project zat wat nu landelijk genomineerd is en ik 'm (na een jaar) volgende week zaterdag ineens op het podium moet doen tijdens de prijsuitreiking.
HELP!
Stemmen allemaal he
0900-ANG3L!
Mallyquote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en mally? Inderdaad... Laurie Ann Gibson ...
Wat een bagger choreo zeg. Onsamenhangende tae-bo steps!
Wilde het vanmiddag al doen maar toen schoot Fok! weer down...quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:21 schreef Malahide het volgende:
Hey peeps,
't Is hier een beetje doods hè? Nou ja, ik meld me toch maar even af. Ga morgen onder het mes met daarna een tijdje ziekenhuis en heb geen flauw idee wanneer ik weer achter de computer kan kruipen. On a positive note: als ik weer thuis ben mag ik twee maanden bijkomen en heb dan dus tijd in overvloed voor SYTYCD
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een knipoog dan een blauw oog
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef Knipoogje het volgende:Mijn hart huilt waar het eens gelachen en gekriebeld heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn hart huilt waar het eens gelachen en gekriebeld heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
quote:Op zaterdag 28 november 2009 07:20 schreef Saeramir het volgende:
hoi lieve allemaal, ik zit momenteel zonder computer. De mijne is totaal gecrasht. En vanaf deze laptop kan ik niet dlden. Ik zal het dus allemaal even moeten missen. Hopelijk kopen we 1 dezer dagen een nieuwe PC, want ik kan niet wachten tot ik deze week's aflevering kan kijken!
Ik denk, ik meld het even voordat ik met dekrijg van Malahide of Ang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Ik gooi dit op de geestverruimende drugs!quote:Op zondag 29 november 2009 11:57 schreef Malahide het volgende:
Exits: helemaal mee eens. Karen en Victor (sorry Ang)
Ik denk dat het publiek Ellenore er redelijk snel uitstuurt. Ik vind haar de beste vrouw, maar ik weet niet of het Amerikaanse publiek haar waardeert. Vind Tore my heart van Oona trouwens een geniaal liedje. is het al oud? Heeft het ooit de hitparade gehaald? Zouden ze per direct opnieuw moeten uitbrengen!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:32 schreef Malahide het volgende:
Jakob & Ellenore – contemporary – Sonya Tayeh
Ik ga ervan uit dat jullie onderhand wel weten dat ik niet zo’n Sonya-fan ben (al vond ik haar vorige week erg op dreef), maar als er twee dansers in de wieg zijn gelegd om haar choreografieën uit te voeren, dan zijn het wel deze twee goofballs. Wooooowwwwwww!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Beste dans van het seizoen tot nu toe. Ik ga er niet verder over door, zouden toch alleen maar superlatieven worden. A-ma-zing! Als deze twee niet in de finale belanden zou dat een groot onrecht zijn en ik durf best te zeggen dat Jakob gewoon gaat winnen.
Ik denk dat ze, als ze door blijft gaan zoals ze nu bezig is, straight naar de finale gaat. Combinatie van talent en personality.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:24 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik denk dat het publiek Ellenore er redelijk snel uitstuurt. Ik vind haar de beste vrouw, maar ik weet niet of het Amerikaanse publiek haar waardeert.
Zo te zien na wat gegoogle is het nummer dit voorjaar uitgebracht in de VS. Inderdaad wel een tof nummer en perfect voor een Sonya-dans.quote:Vind Tore my heart van Oona trouwens een geniaal liedje. is het al oud? Heeft het ooit de hitparade gehaald? Zouden ze per direct opnieuw moeten uitbrengen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
quote:Well I changed the whole dance! my girl is injured & isn't allowed to dance 2day I should be freaking out. But I think it's gonna be great
about 13 hours ago from Echofon
Reply Retweet
quote:With nick DeMoura at big wangs. Then off to bed. Big day tomorrow. Praying for ellenore so she can dance tomorrow!!
Damn, da's kloten.quote:Op maandag 7 december 2009 12:49 schreef dollce het volgende:
volgens de twitter van Travis is ellenore geblesseerd, hopelijk kan ze toch meedoen met de show (denk dat travis haar (en jakob?)choreograaf was voor deze week
ja ik weet, maar op de een of andere manier moest ik door die tweeds van travis iedere keer aan jakob denken, weet eigenlijk ook niet waaromquote:Op maandag 7 december 2009 16:03 schreef Malahide het volgende:
[..]
Damn, da's kloten.
En de combinatie Travis-Ellenore klinkt zo veelbelovend.
Ze zal alleen met Jakob dansen als ze hem 'toevallig'weer uit de Hoge Hoed trekt.
nee het was echt 16 december, moest het ook nog een keer nalezenquote:Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
Misschien 16 januari? Of echt 16 december? Dan racen ze er snel doorheen, die rakkers.
Jaaaa sorry Mallie, dat ik niet heb geschreven over de uitzending! Ben druk druk druk met werk, privé dingen en dan duikelt die verdomde luiheid van me ook nog eens op.
Want aan de laptop kan het niet liggen want ik heb meteen een nieuwe gekocht (ik laat kapotte dingen niet maken, ik vervang ze. Heb ik weer nieuwe dingen om mee te spelen).
Yes, but the Pope doesn't.quote:Op dinsdag 8 december 2009 06:53 schreef Cee het volgende:
Does a bear shit in the woods?
quote:Tuurlijk gaan we hier vrolijk van US naar UK!Gelukkig kunnen we dat meteen kijken zonder die downloadperikelen en dan misschien live meeposten en zo. Ik weet even niet op welke dagen het komt maar hopelijk ergens in het weekend.
quote:She is currently judging auditions for So You Think You Can Dance, and is noticing a couple of things. "We're seeing the most extraordinary boys, fabulous boys, incredible boys, amazing boys. We have not seen that in the girls – I mean not even close." The girls seem to her more precious, unwilling to experiment, and she wonders whether it's because it's no longer routine to scream at people, demand the best, regardless of pain. "I think possibly teachers demand more of boys because – I'm generalising here – they're tough." She feels there is a trend towards caution in the professional world too. "It may sound wrong if I say this but [when I was starting out] the most important thing in life wasn't owning a property. Not to say that those aren't things that people should strive for, but it became more important than putting the work into yourself, into your [dancing]."
Like duh. Wanneer begint ie?quote:Op maandag 7 december 2009 23:51 schreef Malahide het volgende:
Maar... wat gaan we doen met SYTYCD UK? Doen jullie dan wel gezellig weer allemaal mee? Ja? Please?
ja ik quote mezelf,quote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef dollce het volgende:
[..]
ja ik weet, maar op de een of andere manier moest ik door die tweeds van travis iedere keer aan jakob denken, weet eigenlijk ook niet waarom
quote:OMMMMMMMGGGGGG! I COULD NOT BE MORE PROUD OF THEM! THEY MURDERED IT!!! I'm crying right now sitting here cause I can't believe what they did
O jee, dat schept wel enorme verwachtingen hoor!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:22 schreef dollce het volgende:
[..]
ja ik quote mezelf,
het is dus legacy en niet jakob, en volgens travis gaat het heel wat worden:
[..]
ja ryan en ashleigh moeten nog wel ff dansen samen hoor!quote:[Zouden ze Ashleigh en Ryan nog samen laten dansen voordat het te laat is (aangezien ik denk dat Ryan er deze week uitvliegt)? Bij voorkeur in een krump of zo?
En dan verder Jakob/Molleeen Kathryn/Russell
.
Overigens is nu officieel bekend gemaakt dat de finale al volgende week is en die tussen de Top 6 is.
Word er niet blij van. Eindelijk weer een seizoen met dansers van hoogstaand niveau na de wat mindere series 4 en 5, dan dan raffelen ze het zo af. Hadden ze maar gewoon tot volgend jaar gewacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This week on So You Think You Can Dance:
** Judges bitchfight over Sequins & Sparkles **
** Cat dressed as Eighties Leftover Thanksgiving Turkey **
** Shankers and Jakob, sitting in a tree, K*I*S*S*I*N*G!!!**
** Ryan blubs, Legacy phones home and Russell does pedo-santa **
Season 6... wat is er gebeurd? Het begon zo veelbelovend. Fantastische dansers die de matige voorgaande seizoenen helemaal goed zouden maken. Verhuizing naar een écht theater met prachtige decors. Adam Shankman als nieuw, vast jurylid. Nieuwe choreografen en oude favorieten die terugkeren. Op papier leek het allemaal zo mooi…![]()
Maar in de realiteit bleek supertalent Billy Bell op voorhand af te vallen, het blessures te regenen, Mia Michaels op te zijn gestapt, het theater te groot voor televisie, Adam Shankman helemaal niet zo’n geweldige toevoeging aan de jury (ik vind hem nog steedsmaar hij durft alleen kritisch te zijn als hij er direct iets positief/slijmerigs tegenover zet), ik de roulerende juryleden zoals Lil ‘C, Mia en zelfs bloody Tyce te missen, van de nieuwe choreografen alleen Travis indruk te maken en het niveau van de choreos betrekkelijk laag.
![]()
Season 6 is te snel gekomen. Het was voor iedereen beter geweest om gewoon een jaar te wachten. Voor de inspiratie van de choreografen, voor de juryleden die steeds meer in herhaling vervallen, voor Cat die er dit seizoen ook niet echt met haar hart in lijkt te zitten. Maar vooral voor die arme dansers, die beter verdiend hadden en nu om wat voor een rare redenen dan ook met z’n zessen naar de finale gaan. Russell, Ellenore, Legacy, Jakob, (hell ya, zelfs Ashleigh)... allen gun ik ze de overwinning maar ik gun ze nog meer dat ze in een ander seizoen gestaan hadden, waar ze beter tot hun recht waren gekomen…
Let's go on with the show
Na een ontzettend lauwe opkomst van de overgebleven dansers eerst het drama rond Ashleigh. Geweldig dat ze, nu ze geblesseerd is, blijkbaar alleen maar zonder make up, heur haar net uit de rollers en een snuggly fleecejack het podium op mag. Alsof we niet zouden geloven dat ze geblesseerd is als ze een kek jurkje aan zou trekken of zo. En ooohh, waarom vind ik haar zo leuk terwijl ze alles heeft wat me meestal ontzettend irriteert aan dit type Amerikaanse vrouw (tuttig, krols stemmetje, beauty queen fakeness)? Nou ja, erg vervelend voor haar dat het zo is gelopen, maar ik vind dit soort situaties altijd erg lastig. Persoonlijk zou ik haar graag in de finale zien, maar het heeft wel een hoge mate van oneerlijkheid t.o.v. het meisje dat ten koste van haar zou sneuvelen…
Let’s dance!
Kathryn & Ryan – disco – Doriana Sanchez
Houzee! Daar is Disco Doortje weer! De vrouw die een repertoire heeft van ongeveer tien passen, vier gynaecologische lifts en drie liedjes en ons telkens weer laat geloven dat ze een nieuwe choreo in elkaar gedraaid heeft. Ryan greep zijn kans en smolt de kazen eens flink, want hey hey, als er iemand geschikt is voor een cheesy disco – vond hij zelf, het straalde nogal van zijn gezicht af – dan is hij het wel. Maar… ik vond het liftwerk helemaal niet zo supergeweldig, Ryan danste behoorlijk stijf en de connectie tussen hem en Kathryn was er niet. En dat ligt aan Kathryn, want die heeft echt een chemistry-probleem met al haar partners. En dan kunnen de judges nog zo blaten dat er een enorme klik tussen hen was… nee
! O ja. Ik ben een groot fan van sparkles en sequins, maar dit keer gaf ik Nigel gelijk… die broek was gewoon té vreselijk. Maar laat ik niet alleen negatief zijn: het was vermakelijk, energiek en fun. Maar vooralsnog blijft dé disco-classic van SYTYCD die van Janette & Brandon
.
Mollee & Jakob – Viennese waltz – Jason Gilkison
Dé verrassing van de avond was toch wel de geslaagde match van Jakob en Mollee in allebei hun dansen. Ik heb nog steeds weinig met het kind, maar voor het eerst boeide ze me. Jakob heeft duidelijk het beste in haar naarboven gehaald. Dat gezegd hebbende was het niveauverschil tussen hen toch af en toe duidelijk te zien en het verbaasde me dat daar niets over gezegd werd (oh nee, want Mollee is ‘on a journey’ en ‘growing and maturing’). Terwijl Jakob – één van de beste dansers ooit in SYTYCD, dat mag best eens gezegd worden – Shankers is in luvvvv
* - al zijn lijnen afmaakt en danst als één vloeiende beweging, zag je Mollee werken, denken en af en toe wiebelen. Wat niet wil zeggen dat het slecht was, integendeel. Een mooi, lieve, romantische en helemaal niet gemakkelijke choreografie.
Ellenore & Legacy – contemporary – Travis Wall
Door de kleine hype vooraf zat ik helemaal klaar voor een dans a la die van Jeanine & Jason of Ellenore & Ryan, dus de knop moest even om toen er een andere Travis bleek te zijn opgestaan. Maar toen… woohoo! Allebei sexy as hell, hot hot hot (al waren de outfits op het randje van acceptabel). Dit was nou een écht dansgevecht, in tegenstelling tot de vechtpartij van vorige week van Ashleigh en Legacy. Goed gebruik van props, vol met geniale kleine vondsten en moves. I liked it. Legacy blijft een held, Ellenore my favourite girl en Travis een snoepje (al was dat toneelstukje na Nigel’s Emmy-opmerking ‘No way! Shut up! Little me?’ een tikje![]()
.
solo Jakob: uiteraard goed, maar een beetje te… gecontroleerd?
de geest van Ashleigh vermomd als Rachel & poor Russell – hiphop – ShaneSparks
![]()
Yay, Shane! De hip hop king van SYTYCD! Dikke vette old school hip hop en hoe fucking amazing was Russell? Wat een persoonlijkheid en het plezier dat hij uitstraalt! En die jongen verdient toch een knuffel (bij voorkeur van mij). Volgens mij heeft hij 80% ballroomdansen van de Hoge Hoed in de maag gesplitst gekregen, zijn partners sneuvelen bij bosjes en telkens flikt hij het toch maar weer. Respect. Zelfs Nigel kon er deze keer niet omheen. Ik denk niet dat hij gaat winnen, maar mocht het wel zo zijn, dan is het meer dan verdiend. Overigens erg jammer dat we Ashleigh deze dans niet hebben zien doen, op de repetitiebeelden zag het er niet slecht uit.
solo Mollee: rustiger, gestructureerder, goede muzikale interpretatie, maar nog steeds iets te gymnastiekerig
Kathryn & Ryan – chachacha – Jason Gilkison
Kolfje naar Ryan’s hand – die geile kleine buttshake aan het begin- hij deed het (uiteraard) uitstekend. Kathryn ook prima voor een niet latin-danseres. ‘One of the best ballroom routines ever on Strictly’? No way José. Technisch gezien misschien wel, de choreo was ingewikkeld en kenners zullen dat zien, maar of dit overkomt op het publiek? Ik denk het niet want er was simpelweg een gebrek aan chemistry tussen deze twee. Shankers kan Jason Gilkison’s royale bottom nog zoveel kissen, dat maakt deze dans echt niet tot een classic. En Ryan = hot maar Ryan + hat = not
.
Legacy solo: zoals voorspeld herhalingsoefening maar wel leuk dat hij zijn moeder even belde
Ellenore solo: minder dan vorige week, hield ze zich in vanwege haar blessure?
Russell solo: eerst dacht ik dat ‘ie een potloodventer-act ging doen, maar hij had blijkbaar alleen maar Mollee’s regenjas even geleend. En toen kwam X-mas early and Santa never looked so sexy. Tof dat hij het ongelukje met de schoen zo soepel oploste.
Mollee & Jakob – Broadway – Joey Dowling
Wat is er met me aan de hand? Zit ik al weer te wippen op mijn stoel van plezier bij een Broadway-choreo! En nog wel eentje van Joey Dowling, die niet zo vreselijk is als dat nare hiphopwijf, maar toch een goede tweede is op de bitchladder. Was ze deze keer aardiger omdat ze betere dansers had (die lieve kleine Evan werd vorig seizoen door haar in stukken gescheurd en op Kupono had ze het geloof ik ook niet zo)? Anyway, ik vond dit lief en leuk. Alles klopte. Het decor, de outfits, de muziek, maar vooral het dansen, de interpretatie en de performance van deze twee. Synchroon en zowel gracieus als atletisch. Mollee op haar best (mee eens dat ze naar Broadway moet, ze is een showgirl) en Jakob zoals altijd voortreffelijk.
Kathryn solo: mooie meid, prachtige ogen, krachtige benen, goed gedaan.
Ellenore & Legacy – hiphop – NappyTabs
Ai ai ai... toen ik het begin zag met die maskers (brrrr) en die vreselijke kleding wist ik meteen dat dit helemaal mis zou gaan. Leuk zo’n concept, maar kom niet met een lulverhaal over aliens en weet ik veel aanzetten en zet vervolgens helemaal niks neer. Slordig, choatisch, niet synchroon. Het gebrek aan applaus en gejuich na afloop was behoorlijk pijnlijk. Nee, dit sloeg dood als een Schultenbräu in een vettig glas. Ik mag toch hopen dat Ellenore en Legacy populair genoeg zijn om op hun eerste dans alleen door te gaan, want dit was een beschamende choreografie voor een halve finale. Goed dat Nigel NappyTabs niet spaarde, want dat gehielenlik bij de choreografen komt me af en toe de keel uit
.
Ryan solo: het wil maar niet echt iets worden hè? En toen ging hij blubberen dat ‘we’ voor Ashleigh moeten stemmen omdat ze zo hard gewerkt heeft (in tegenstelling tot de andere meisjes die al weken alleen maar hun nagels zitten te lakken en praten over jongens en baby’s), en omdat hij zoveel van haar houdt en boehoehoe. Jaaaaa, natuurlijk dacht ik ‘aah, wat lief’ maar zo ongegeneerd voor de sympathy vote gaan, dat gaat me net iets te ver. Nog erger was overigens die staande ovatie van de choreografen. Wel mooi hoe Travis en Shane bleven zitten met zo’n blik van ‘okay?’ en nog mooier… the return of trailertrash mum!
The Divine Russell – Bollywood – Nakul
Heerlijke, heerlijke man, dat jij dít kan in een halve dag met een nieuwe partner. Misschien hè, misschien wil ik wel stiekem dat jij wint. Jakob en Legacy en Ellenore en zo, die redden het wel in hun eentje. Maar jij… jij bent something else en jouw ‘journey’ had de meeste hobbels en was het spectaculairst. Fantastische choreografie overigens. Luv U RusL.
Okido. Het lijkt me vrij voor de hand liggend dat Ryan er vanavond uitvliegt, tenzij zijn huilerij en de toestand met Ashleigh voor extra stemmen zorgt. Als hij eruit gaat: prima, hij is al verder gekomen dan iedereen had verwacht en Jakob, Legacy en Russell zijn voor mij gewoon dé drie mannelijke toppers van dit seizoen. Bij de dames vind ik het moeilijker. Ellenore staat buiten kijf, die moet naar de finale. Ashleigh is altijd één van mijn favoriete meiden geweest en ik zou het jammer vinden als ze door een blessure net voor de finale zou sneuvelen, maar doorgaan op sympathy votes, daar ben ik ook niet zo’n fan van. Voor het eerst vond ik Mollee goed en vermakelijk, dus die mag wat mij betreft ook nog wel door. Kathryn is redelijk stabiel geweest maar ze maakt die klik maar niet, niet met haar partners maar ook niet met mij. Dus… denk ik dat ik met haar vertrek het snelst vrede zou hebben.
Op naar de finale. Geen idee wat voor een chaotisch gedoe dat gaat worden met zes dansers. Het enige wat me echt nog interesseert is wie er nou uiteindelijk gaat winnen, want ik ben onderhand wel nieuwsgierig wie er bij het Amerikaanse publiek het populairst is.
Toedels.
[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 09-12-2009 21:43:49 ]You cheated on me with choreography.
quote:Nee, dit sloeg dood als een Schultenbräu in een vettig glas.
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef Cee het volgende:
Wat een heerlijk verslag, letter voor letter. Tuurlijk lezen we het, gekkie! Don't ever stop!
Ja, dat snapte ik niet helemaal. Volgens mij was het opzet. Cat zei wel iets over speciaal door beroemde peoples geremixte tracks en zo, maar dat hield dus blijkbaar in dat 'oude' nummers opnieuw gebruikt werden... ook niet echt een geïnspireerde vondst.quote:...en zelfs arme Shane Sparks was vergeten dat Too Much Booty al eens fenomenaal neergezet was door Benji/Donyelle en wel met een haast gelijkende choreo.
Bovendien was het best een gevaarlijke choreo!quote:De Dangerous!routine van Travis was briljant. Hij was best gevaarlijk he? Ik vond het spetteren, van alle kanten. "Holy moley" indeed. Hij was trouwens echt gevaarlijk. Oh en ik vond het dangerous. Ik dacht ik meld het even want Nigel negeerde dat feit haast.
Ik hou het nu al niet meer droog. Werkelijk.quote:Wat de jongens betreft wil ik niemand zien gaan. Ze moeten allemaal blijven. Ik kan er geen laten gaan.Maar ik vrees dat Ryan dankzij z'n blubber-pleidooi z'n vrouw veilig heeft gesteld maar vervolgens zelf is vergeten nog wat muscle-flexen uit te voeren en er daardoor vanavond uitgebonjourd gaat worden.
Beetje het Romeo & Juliet idee. OMG wat romantisch![]()
![]()
Schizoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Malahide op 10-12-2009 08:34:33 ]You cheated on me with choreography.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een knipoog dan een blauw oog
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:57 schreef Knipoogje het volgende:Ik doe ff zonder spoiler, kan onderhand wel lijkt me:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is natuurlijk wel onderdeel van het spel dat je een matige choreo kunt krijgen, maar in de halve finale is het absoluut extra zuur. En een choreografie weigeren, zie je het al voor je? Als je als deelnemer ook maar iets negatiefs zegt over welke choreograaf dan ook, dan zorgt ome Nigel er persoonlijk voor dat "you'll never work in this business again!" Daarbij hadden Legacy en Ellenore misschien zelf de indruk dat ze hartstikke goed bezig waren
.
Wat Legacy ook de kop heeft gekost is:
a) het gejank van Ryan. Hij zal behoorlijk wat extra stemmen gekregen hebben, want veel mensen houden van romantiek en sprookjes ('the married couple' in de finale)
b) het feit dat Russell wéér pech had en met invallers moest dansen (ook extra stemmen)
c) het feit dat techniek-puristen extra op Jakob gestemd zullen hebben uit angst dat de technisch beste danser de finale zou mislopen.
Legacy had deze week niet zoiets extras. Die had een belabberde dans, notabene in een genre dat dichtbij zijn eigen specialiteit ligt.
't Is maar een theorietje hè...
[ Bericht 1% gewijzigd door Malahide op 11-12-2009 14:32:37 ]You cheated on me with choreography.
Jij ook al? Wat een triestigheid hè? En dan vannacht wel een show van anderhalf uur (minus reclame een uurtje) waarin de beste dansen van het seizoen herhaald worden. Wie kan er overigens zo een stuk of zes, zeven opnoemen? Ik niet hoor. Wat maakt het ook uit, niemand geeft een fuck om de dansen dit seizoen, zolang er maar vier 'wereldsterren' optreden in de finale: Mary J. Blige, Adam Lambert, Leona 'Personality Void' Lewis en godbetere fucking Jennifer Lopez. Shoot me now.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
Ik lees zometeen jullie commentaren, maar in een zin samengevat:
Ik heb het gevoel dat ik net gedwongen ben om een heerlijke chocolate fudge taart binnen 3 minuten op te vreten zodat ik er niet van heb kunnen genieten en nu m'n buik vol heb van taart.
De show kijk ik in de loop van de dag wel een keer.
You cheated on me with choreography.
ga wel kijken denk ik jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:34 schreef Malahide het volgende:
Even een updeetje over de UK versie:
vandaag worden de 14 finalisten bekend gemaakt. 14 zegt u? Ja, 14.
En ze worden al bekendgemaakt voordat de audities uitgezonden zijn? Ja.
Anyhoo, mocht je er nog zin in hebben...
de eerste uitzending, te beginnen met de audities, is op zaterdag 2 januari om 19:00 u op BBC 1.
Cat presenteert, Nigel zit in de jury samen met Arlene Phillips (voormalig jurylid van Strictly Come Dancing) en gastjurylid Louise Redknapp. Louise Redknapp? Ja, want die zong ooit in Eternal, kennen we die nog? En is nu een voetbalvrouw. Dus net zo geschikt als jurylid als Ellen DeGeneres en Wendy van Dijk.
Kom op Malahide, het wordt vast hartstikke leuk! Kick under the butt. Wie gaat er ook kijken?
Nice avatar dollcequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:01 schreef dollce het volgende:
miaaa!!!![]()
![]()
hopelijk wordt het nu weer wat dan
Dat duurt gelukkig nog ff, al zal Australia dan wel net afgelopen zijn, dus dan kunnen we weer in één ruk door. En dan in ergens half augustus weer Canada waarschijnlijk. En zo gaan we gezellig het hele jaar rondquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:54 schreef BlaBlub het volgende:MIA
27 mei is de premiere van seizoen 7 (volgens Wikepedia) trouwens alweer
Het is me een beetje onduidelijk wanneer het nieuwe seizoen in Canada begint, in november waren al de eerste audties en op 6 en 13 maart zijn er ook nog auditierondes, het lijkt me dan sterk dat het pas half augustus begint... Alhoewel er volgens mij soms heel veel tijd tussen de audities en top 100/vegas week zit. Tussen de verschillende auditierondes zit ook al een gat van 5 maanden, dan wordt het wel een heel lang proces uiteindelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:05 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dat duurt gelukkig nog ff, al zal Australia dan wel net afgelopen zijn, dus dan kunnen we weer in één ruk door. En dan in ergens half augustus weer Canada waarschijnlijk. En zo gaan we gezellig het hele jaar rond.
De vorige serie Canada begon op 12 augustus, en zat toen precies tussen USA season 5 en 6 in. Ik denk dat ze daar wel rekening mee houden, omdat in Canada natuurlijk ook massaal naar de US-versie wordt gekeken. En ze elkaars choreografen en juryleden 'lenen'.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:00 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Het is me een beetje onduidelijk wanneer het nieuwe seizoen in Canada begint, in november waren al de eerste audties en op 6 en 13 maart zijn er ook nog auditierondes, het lijkt me dan sterk dat het pas half augustus begint... Alhoewel er volgens mij soms heel veel tijd tussen de audities en top 100/vegas week zit. Tussen de verschillende auditierondes zit ook al een gat van 5 maanden, dan wordt het wel een heel lang proces uiteindelijk.
Ja dat is inderdaad waar, het altijd 1 groot uitwisselingsproject. Dan maar wachten tot augustusquote:Op zondag 14 februari 2010 19:53 schreef Malahide het volgende:
[..]
De vorige serie Canada begon op 12 augustus, en zat toen precies tussen USA season 5 en 6 in. Ik denk dat ze daar wel rekening mee houden, omdat in Canada natuurlijk ook massaal naar de US-versie wordt gekeken. En ze elkaars choreografen en juryleden 'lenen'.
Het komt allemaal ontzettend wanhopig over. En waarom, vraag je je af? Kijk naar Australië, daar is de formule grotendeels gelijkgebleven (Jason mag nu ook de 'dance for your lifes' niet meer aankondigenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:15 schreef Cee het volgende:
Ik vrees dat meneer Nigel aan het veranderen is om het veranderen. Hij zit als een malle mina strohalmen te grijpen en trekt ze daarmee alleen maar de grond uit.
Guttegut, hij weet de spanning wel op te bouwen hèquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:23 schreef Cee het volgende:
Nigeltje heeft vandaag getwitterd dat er dit keer geen top 20 is. 'Morgen meer'. Oké.
OMG OMG OMG OMG!quote:We are forming a 'dance-pool' of your favorite dancers from previous Seasons to act as partners for this year's top 10.
quote:The dancers will change partners each week picked from an 'All-Star Pool.' Each 'All-star' will be a specialist in specific genres of dance
THAT CRAZY BITCH LYTHGOE.quote:I will be naming the "All-Star Pool," one by one, across the next couple of weeks. They will be chosen from all 6 Seasons.
De héle Holy Trinity zei ik tochquote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:08 schreef Cee het volgende:
Malahide, waar is Pasha in je lijstje?Hij zit wel de Floor te burnen in Australië momenteel maar dat zal geen eeuwigheid duren.
Me tooquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:48 schreef Malahide het volgende:
Waaa, geloof dat ik seizoen 3 het beste vond ha ha.
Trevor... help me evenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:58 schreef Ang3l het volgende:
CDP (Crazy Dutch Puink, Fok) was afgelopen maand in londen en heeft trevor ontmoet in een gay club daar. Zullen we hem ombrengen?
quote:I am thrilled that representing the various dance genres of Popping, Locking, Krump etc in the All-Stars Dance-Pool from Season 4 is TWITCH
Ik heb er helemaal overheen gelezen, mea culpa. Ik moet m'n Pavlov-effect op de term 'Holy Trinity' nog wat meer ontwikkelen.quote:
Daarom moet het Pavlov-effect ook omgedoopt worden naar het Kovalev-effectquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:46 schreef Cee het volgende:
Ik heb er helemaal overheen gelezen, mea culpa. Ik moet m'n Pavlov-effect op de term 'Holy Trinity' nog wat meer ontwikkelen.
Oh gezelli. Ben zo benieuwd wie ze uit seizoen 1 terughalen. Ik blijf hopen op Blakequote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:43 schreef Cee het volgende:
Trevor?
Travis, toch? Samen met Nick Lazzarini!
Net even m'n tweets gecheckt en inderdaad, Travis & Nick.
Jahquote:
quote:Samen met Nick Lazzarini!
Net even m'n tweets gecheckt en inderdaad, Travis & Nick.![]()
Ja Ang3l, waar was jij? Gaat jouw hetedansersgaydar niet verder dan Hoek van Hollandquote:
Travis wel. Nick... semi.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:44 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ja Ang3l, waar was jij? Gaat jouw hetedansersgaydar niet verder dan Hoek van Holland?
Ben je Victor van vorig seizoen al weer vergetenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Travis wel. Nick... semi.
Maar samen?
Let's NOT make this a love triangle with Aussie Nick.
I'd die!!!
Uh...... ja. Eigenlijk welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:53 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ben je Victor van vorig seizoen al weer vergeten?
Weet ik niet. Ze maken een poule van 10 all stars. Volgens mij werkt het zo dat als een s7-kandidaat bv hip hop moet dansen, hij/zij dan gekoppeld wordt aan een hip hop-specialist uit de all star-poule. Dus volgens mij vliegen die all stars er niet uit, maar blijven in die poule tot ze weer nodig zijn. Dat is tenminste mijn interpretatiequote:Op woensdag 31 maart 2010 18:16 schreef dollce het volgende:
ok, even voor de duidelijkheid.
Er gaat 10 allstars meedoen? en die worden dan gekoppeld aan een nieuwe s7 kandidaat?
en als 1 van die afvalt dan valt automatisch ook een allstar af? Dus zeg maar twitch danst met meisje, meisje valt af, dus twitch ook?
Zit ik goed zo?
ohkee ja dat zou ook nog kunnen. Nou ja we zien het allemaal welquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef Malahide het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ze maken een poule van 10 all stars. Volgens mij werkt het zo dat als een s7-kandidaat bv hip hop moet dansen, hij/zij dan gekoppeld wordt aan een hip hop-specialist uit de all star-poule. Dus volgens mij vliegen die all stars er niet uit, maar blijven in die poule tot ze weer nodig zijn. Dat is tenminste mijn interpretatie
Dat gok ik eerlijk gezegd ook.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef Malahide het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ze maken een poule van 10 all stars. Volgens mij werkt het zo dat als een s7-kandidaat bv hip hop moet dansen, hij/zij dan gekoppeld wordt aan een hip hop-specialist uit de all star-poule. Dus volgens mij vliegen die all stars er niet uit, maar blijven in die poule tot ze weer nodig zijn. Dat is tenminste mijn interpretatie
Nigel doet aan 1 april-grapjesquote:Op donderdag 1 april 2010 17:49 schreef Esje-lief het volgende:
hij is nu weer aan het zeggen dat paula abdul en simon cowell mee doen...
de 1 voor broadway hip hop en tap en de ander voor vogue-ing en nog iets
Met Phillipe in zijn kofferquote:Op donderdag 1 april 2010 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat gok ik eerlijk gezegd ook.
En dat als iemand dan een mooi plaatje nodig heeft dat Nick dan ff vanuit AUS naar USA gevlogen wordt.
Zulke dingen.
vind je het leuk?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:07 schreef Cee het volgende:
ohmygodohmygodohmygodohmygodohmygodohmygodohmygodohmygodohmygod
ohmygodohmygodohmygodohmygodohmygodohmygod
ohmygodohmygodohmygodohmygodohmygodohmygodohmygodohmygod
ohmygodohmygod
ohmygod
Wat een klote-beslissing zeg, die aartslelijke russische planken bostrol van een Pasha.quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaadem inquote:Op donderdag 1 april 2010 22:07 schreef Cee het volgende:
ohmygodohmygodohmygodohmygodohmygodohmygodohmygodohmygod
ohmygodohmygod
ohmygod
die van seizoen 4? die 4e of 3e werd?quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:33 schreef Cee het volgende:
Nieuwe naam: Courtney (van Courtney & Gev).
Doesn't ring a bell, maar gelukkig is er google en wiki.
Echt? Google Google...quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
Oh die vind ik leuk! Die is toch pas geleden moeder geworden?
Sorry Nick, maar...JesusGristusquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:44 schreef Malahide het volgende:
[..]
Echt? Google Google...
[ afbeelding ]
Oké, liefde over. Wat een suikertaart dat kind.
't Luistert ook nog naar de naam Weslie.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:22 schreef Malahide het volgende:
Ooooh, nog meer leuke SYTYCD USA-nieuwtjes:
- Mia Michaels is officially back als jurylid én choreografe!
Lil'C... krijgen we weer epische vertelsels als jurycommentaarquote:- Mary Murphy wordt 'alternating judge' omdat ze ook weer choreografieën gaat doen. Nigel Lythgoe en Adam Shankman blijven de vaste juryleden.
- bevestigd als 'rotating judges': Mia Michaels dus, verder Tyce Diorio, Debbie Allen
, Lil 'C
![]()
Het is wel echt een hele andere show nu he?quote:- de judges stemmen iedere week één van de kandidaten weg, tot aan de finale, en kiezen hierbij uit de dansers die de minste publieksstemmen hebben gekregen. Alleen in de finale mogen alleen de kijkers stemmen!
Prachtig hè? Ik zat laatst wat van season 4 te kijken en stuitte toen op de aflevering waarin Lil 'C voor de eerste keer in de jury zat. Moest hij meteen een rumba, jive, pas-de-deux, country two-step en Weense wals jurerenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Lil'C... krijgen we weer epische vertelsels als jurycommentaar![]()
Ik ook. Krijg er nu weer heel veel zin in. Nooit gedacht na het debacle van season 6quote:Het is wel echt een hele andere show nu he?
Ben benieuwd!
Ik vraag em dus echt af of het wel hyperintelligentie is.... want, zoals je zelf al aangaf over de rumba etc commentaren: Eigenlijk, alles ontleed en achter elkaar gezet voor wat het is... eigenlijk zegt ie geen ene fuck, als 't er op neer komt. Het is een hoop lucht met lastige woorden, maar het zegt niets.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:07 schreef Malahide het volgende:
[..]
Prachtig hè? Ik zat laatst wat van season 4 te kijken en stuitte toen op de aflevering waarin Lil 'C voor de eerste keer in de jury zat. Moest hij meteen een rumba, jive, pas-de-deux, country two-step en Weense wals jureren. Fantastisch hoe hij zich eruit wist te lullen terwijl hij er zo duidelijk de ballen verstand van had. Interessante gast die C. Ooit die krumping documentaire Rize gezien? Hij is zo'n angry ghetto kid in die film, maar tegelijkertijd ook hyperintelligent en destined for more.
Ik bedoelde meer dat hij in die documentaire erg intelligent overkwam en anders dan de meeste van zijn kansarme maten die voornamelijk intimiderend liepen te doen en alleen maar schreeuwden. Maar die commentaren van hem slaan ook helemaal nergens op, daar heb je gelijk in. Daarom zijn ze nog wel briljant. En ik zal nooit vergeten dat hij heel netjes zijn excuses aanbood aan de dansers én Mary toen hij iets doms zei over de tango (hij zei tegen de mannelijke danser - geen idee meer wie - dat hij niet door de knieën moest dansen, wat bij de tango juist wel moet). Dat vond ik zo schattig of de een of andere manierquote:Op donderdag 8 april 2010 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag em dus echt af of het wel hyperintelligentie is.... want, zoals je zelf al aangaf over de rumba etc commentaren: Eigenlijk, alles ontleed en achter elkaar gezet voor wat het is... eigenlijk zegt ie geen ene fuck, als 't er op neer komt. Het is een hoop lucht met lastige woorden, maar het zegt niets.
Het doet me denken aan de politiek
Nee, Naidzjel heeft dat in ieder geval niet gedaan want die volg ik op de voet, idolaat fan als ik benquote:Op donderdag 8 april 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
Mallie, Courtney was door Nigel bevestigd toch, op twitter?
Nu weet ik het niet meer zeker, ik ben zo makkelijk aan het twijfelen te brengen he. Ik zal het eens opzoeken.
Ik stel voor You Dance So You Can Think of Can You Dance You Think So.quote:Dit wordt zó'n andere show dat het haast niet meer SYTYCD te noemen is. Maar Dance, So You Think You Can. Of zoiets.
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik stel voor You Dance So You Can Think of Can You Dance You Think So.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:44 schreef Malahide het volgende:
Next AllStar:
Lauren Gottlieb (S3)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:07 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
He gatverdamme. En ze waren zo goed op dreef.
Neill is echt way hotterquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:13 schreef Malahide het volgende:
Ja, Neil mag ook wel. Ondanks dat hij toch een beetje een poor man's Travis is.
Tut tut, het gaat om het dansen darling, niet om hoe 'ie eruit ziet...quote:
Geile Russische ballroomboys FTW (Artem? Joehoe!).quote:Op zondag 11 april 2010 08:43 schreef Ang3l het volgende:
Het gaat om het dansen van de kandidaten
Die allstars moeten gewoon de geilste zijn!
quote:I want to thank one of my favorite #SYTYCD performers Lady Gaga for giving us back one of our best dancers for our AllStars. #Mark Kanamoura
OMG OMG OMG Mark Kanemura, de heldquote:Op maandag 12 april 2010 19:54 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Hij komt toch wel nog even in het Gelredome koekeloeren?
ANYAAAAAAAAAquote:Op woensdag 14 april 2010 14:23 schreef Esje-lief het volgende:
dizzyfeet It seems I forgot to Tweet an all-Star name yesterday? Sorry! One of our best Latin Ballroom partners ever on #SYTYCD ANYA is returning.
Wacht maar tot Big Poppa wordt aangekondigd!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:45 schreef Malahide het volgende:
[..]
ANYAAAAAAAAA![]()
![]()
En nee, nog steeds geen seizoen 1. Blake wilde zeker niet
.
Ik fap anders nog steeds op Jonnisquote:Op woensdag 14 april 2010 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht maar tot Big Poppa wordt aangekondigd!![]()
Jeeeeeeej haal even een oude koe uit die danssloot!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:07 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik fap anders nog steeds op Jonnis.
Iiieeeeewwww, die is er ook niet op vooruit gegaanquote:Op woensdag 14 april 2010 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Jeeeeeeej haal even een oude koe uit die danssloot!
Helaas voor jou denken Ome Nigel en zijn kleine Nigel daar anders over.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:48 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vind het trouwens wel heel stom dat Katryn mee doet, zo geweldig vond ik haar niet
Ieuwquote:Op woensdag 14 april 2010 20:58 schreef Malahide het volgende:
[..]
Helaas voor jou denken Ome Nigel en zijn kleine Nigel daar anders over.
Wiesda?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:57 schreef Malahide het volgende:
[..]
Iiieeeeewwww, die is er ook niet op vooruit gegaan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jonnis!quote:
Met die instelling maak je weinig kan in ons SYTYCD Fantasy Tournamentquote:Op donderdag 15 april 2010 08:08 schreef Ang3l het volgende:
Weet je hoe lang geleden dat is, seizoen 1
Ik ken er alleen nog maar een paar van hoor
E de meesten alleen van gezicht
Ik vind Dominic eigenlijk ook een schatje hoor... maar hij moet af en toe zijn kwek houden.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Mooie foto van Dominic!
En die dans met Sabra samen was erg lief
"We gotta make it wooooooooork"
Ik las op op facebook vandaag jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:13 schreef Malahide het volgende:
AAAAAAANNNNNNNGGGGGG33333333LLLLLLLLLL
De laatste AaaalllllllStaaaaaaaarrrrr!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Misschien moet Timor het eens proberenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind 't ook niet erg dat henry meedoet, maar wel vreemd dat niemand er iets over zei. Wel Burn the floor noemen, maar niet je zusterprogramma waar ie niet alleen audities deed maar ook IN de show zat?
Sowieso is de regel wel dat als je in de show hebt gezeten dat je nieet meer mee mag doen daarna. Maar buiten de landen kan dat dus wel?Nou. Nicholas! Kom er maar in in de USA!
Ik zat precies hetzelfde te denken van Timor...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:33 schreef Malahide het volgende:
[..]
Misschien moet Timor het eens proberen!
Als Henry verder komt zal het wel ter sprake komen neem ik aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit was echt mijn laatste post voorlopig. Toedels.
You cheated on me with choreography.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |