abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 november 2009 @ 17:00:38 #51
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74609189
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:54 schreef Saeramir het volgende:
Nou zo zie je maar dat ik écht slaaptekort heb: wat ik net schreef was dus van vórige week nog ik had niet eens door dat er al een nieuwe aflevering was. Hij staat nu aan en dan meteen kijken hopelijk..

zet hem op Saer!
You cheated on me with choreography.
  ESF Reporter woensdag 11 november 2009 @ 20:53:39 #52
87554 Cee
Welluk?
pi_74616829
Net gekeken!
Geen notities bijgehouden wederom want ik was te lui!
Maar!
Toch een hoop onthouden!
Uitroeptekens tekort!

!!!!!

Even de rest eerst lezen!
  ESF Reporter woensdag 11 november 2009 @ 21:20:12 #53
87554 Cee
Welluk?
pi_74617678
Malahide je reviews zijn niet malafide,
je meningen zijn niet rigide,
als ze op de veiling stonden zou ik erop bieden.

of;

Malahide er is geen wind waar je mee waait,
er is geen onrust dat je zaait,
het is een en al hilariteit dat je kraait.

Ik heb namelijk geen flauw idee hoe je je usename uitspreekt.

Nou, dat was episode nummertje zoveel en ik vond hem beter, leuker dan vorige week! Ik denk dat ergens in de afgelopen tijd uncle Nigel z'n Dirty Old Man-pasje heeft in moeten leveren want zijn kritieken waren helder, goed, duidelijk, in overeenstemming met mijn kritieken en vrij van ieder insinuerende opmerking richting de vrouwelijke kandidaten!
Absolute dieptepunt was Mollee & Nathan, ik weet niks van ballroom en denk vaak 'goh dat was crap' en dan blijkt het volgens de deskundige jury toch nog best goed te zijn geweest. Maar dit keer was 'crap' dus ook echt Crap met een capital Lil C. OMG ik merk nu pas dat Lil C en ik bijna dezelfde username hebben. Maar, helaas moest ik erkennen dat ik de choreo van m'n naamgeno' niet zo 'buck' vond als dat ik deze beste man vind wanneer hij zijn heerlijke vocabulaire over de jurytafel laat rollen. Inderdaad, wat een cliché, en misschien was het iets aangenamer geweest als het beter gedanst was maar het mocht niet zo wezen. Ellenore viel nog enigszins mee maar Ryan, Ryan, Ryan. Wat heeft Shankers jou hoog zitten als hij daar nog een excuus (want kritiek was het niet, hij gaf eerder een excuus namens Ryan voor de slechte prestatie) voor gaat zitten geven ook. "Geweldig dat je dit als ballroom guy doet", tja, wat moet je dan, zitten simmen in de hoek omdat dit helemaal niet je stijl is en dus geen zin hebt hierin? Dat soort acties zijn voor je bestemd als je 120 kilo weegt en Virgil heet he.

Oh, nog even over de trainwreck Mollee/Nathan: ik wilde eerst gewoon niet geloven dat het echt zo slecht werd uitgevoerd, dacht nog even dat het misschien wel bij de dans hoorde. Jongens, ik lieg niet, ik doe sinds een paar weken Zumba en daar moet je ook je heupen shaken en ik kan het beter, ik durf erop te wedden. En ik ben zo Latin als dat de Kaszprazakjes oerhollands zijn.

Legacy.
Russell.
Die kunnen geen kwaad bij mij. Vond hun optredens geweldig en ik ben zo ontzettend shallow ik let maar amper op hun partners, ik weet me hun namen nog net te herinneren. De African Jazz van Russel/Noelle vond ik nog wel beter dan de ontzettend leuke Broadway-routine van 'Legs'/dingesje (shit, weet ik de namen toch niet te herinneren). Goede nieuwe choreografen aangenomen trouwens, deze aflevering, ik hoop dat ze nog eens terugkomen!

De routine van de avond vond ik toch wel de Jakob/dingesje-met-de-man routine, de Jazz van Mandy Moore. WOW. Daar houd ik van. Strak, symmetrisch, stomp stomp flashhhh whappp boom kapowww. Ja. Heerlijk. Fantastisch uitgevoerd, stomme Shankman met het meteen vermelden van 1 'mishap' die niemand anders ooit zou zijn opgevallen. Met wat voor een hidden agenda zit onze beste vrind te werken?

Ben zeer benieuwd naar wie er uit gaat vanavond/morgenochtend. Volgens Nigel's twitter zit er in de bottom 3 in ieder geval 1 verrassing.
Shit nu hopen dat ik het morgen uit kan houden tot na m'n werk met het kijken naar de uitslag.
  woensdag 11 november 2009 @ 23:22:50 #54
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74621756
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:20 schreef Cee het volgende:
Malahide je reviews zijn niet malafide,
je meningen zijn niet rigide,
als ze op de veiling stonden zou ik erop bieden
.

of;

Malahide er is geen wind waar je mee waait,
er is geen onrust dat je zaait,
het is een en al hilariteit dat je kraait.

Ik heb namelijk geen flauw idee hoe je je usename uitspreekt.
Ooooo, gedichtjes voor mij . 'k Krijg nooit gedichtjes. Thanx.
En het is dus mallahaid, op z'n Engels uitgesproken (Malahide = gat in Ierland).

Ff een paar korte reacties - vind ik wel gepast - op jouw epistel. Kort omdat ik bijna omknikker van de slaap .
quote:
Ellenore viel nog enigszins mee maar Ryan, Ryan, Ryan. Wat heeft Shankers jou hoog zitten als hij daar nog een excuus (want kritiek was het niet, hij gaf eerder een excuus namens Ryan voor de slechte prestatie) voor gaat zitten geven ook. "Geweldig dat je dit als ballroom guy doet", tja, wat moet je dan, zitten simmen in de hoek omdat dit helemaal niet je stijl is en dus geen zin hebt hierin? Dat soort acties zijn voor je bestemd als je 120 kilo weegt en Virgil heet he.
Inderdaad, dat gevoel kreeg ik ook. Goedbedoeld maar betuttelend. Hoe aardig en heet ik Ryan ook vind, je moet gewoon alles kunnen en als je een stijl zo verprutst, tja, dan ben je helaas gewoon een FAIL. En dan hoef je hem niet de grond in te boren, maar wat Shankers deed was het tegenovergestelde.
quote:
Oh, nog even over de trainwreck Mollee/Nathan: ik wilde eerst gewoon niet geloven dat het echt zo slecht werd uitgevoerd, dacht nog even dat het misschien wel bij de dans hoorde. Jongens, ik lieg niet, ik doe sinds een paar weken Zumba en daar moet je ook je heupen shaken en ik kan het beter, ik durf erop te wedden. En ik ben zo Latin als dat de Kaszprazakjes oerhollands zijn.
Oe, Zumba, is dat leuk? Zat er zelf ook aan te denken maar heb een enorme aversie tegen sportscholen '
On topic: waar waren Mollee's heupen? Laten we hopen voor haar dat het volgende week geen rumba wordt. Yikes, alleen het idee al dat die twee schaamhaarloze pubers een rumba zouden moeten doen, iiieeewwwww .
quote:
De African Jazz van Russel/Noelle vond ik nog wel beter dan de ontzettend leuke Broadway-routine van 'Legs'/dingesje (shit, weet ik de namen toch niet te herinneren). Goede nieuwe choreografen aangenomen trouwens, deze aflevering, ik hoop dat ze nog eens terugkomen!
Kijk jij niet naar SYTYCD Canada Cee? Omdat die nieuwe choreografen bijna allemaal uit Canada komen (behalve dat nieuwe ballroomstel, Tomas "he loves her heeps!" - ik dacht even dat ze toch nog een geile Rus hadden gevonden).
quote:
De routine van de avond vond ik toch wel de Jakob/dingesje-met-de-man routine, de Jazz van Mandy Moore. WOW. Daar houd ik van. Strak, symmetrisch, stomp stomp flashhhh whappp boom kapowww. Ja. Heerlijk.
Nou hè?
quote:
Fantastisch uitgevoerd, stomme Shankman met het meteen vermelden van 1 'mishap' die niemand anders ooit zou zijn opgevallen. Met wat voor een hidden agenda zit onze beste vrind te werken?
Ooooo, I love a conspiracy theory . Die Andy Blankebengel of wat zijn naam ook weer was is een maatje van Shankman en ik zag dat ik vorige week ook al zoiets insinueerde over andere nieuwe choreograaf (weet niet meer precies hoe dat zat ). Ik vind Adam nog steeds een lieve enthousiasteling, maar... ik begin nu toch te twijfelen of ik hem wel geschikt vind om iedere week jurylid te zijn als hij (bijna) alles even fantastisch vindt en niet echt zegt waar het op staat. Weet je, ik begin Mia te missen in de jury. Hell, ik begin zelfs het geraaskal van Lil' C te missen. Wat zeg ik, zelfs die bitch van een Tyce zou wel weer eens leuk zijn voor de afwisseling ...
quote:
Ben zeer benieuwd naar wie er uit gaat vanavond/morgenochtend. Volgens Nigel's twitter zit er in de bottom 3 in ieder geval 1 verrassing.
Waarom moest ik meteen aan Legacy & Kathryn denken ?
  woensdag 11 november 2009 @ 23:44:53 #55
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74622306
Hmmmmzzzmmmmwwwwaaaah, matige aflevering.
Ik vond er in NL eindelijk 1 bijzitten die een traan waard was.... en in de USA geeneen.
Of een handeklapje van OEHHH-enthousiasme... ook niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  ESF Reporter donderdag 12 november 2009 @ 07:39:13 #56
87554 Cee
Welluk?
pi_74624481
Jezuschristus, was Nigel ongesteld deze aflevering or what!
  donderdag 12 november 2009 @ 07:56:18 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74624613
Tegenpool van de sugarcoatende Adam
L'Amour menaçant:
  donderdag 12 november 2009 @ 08:29:53 #58
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74624916
quote:
Op donderdag 12 november 2009 07:39 schreef Cee het volgende:
Jezuschristus, was Nigel ongesteld deze aflevering or what!
Penopauze. Hotflashes door dat leren jackje.

** SPOILERS ** SPOILERS ** SPOILERS ** SPOILERS ** SPOILERS ** SPOILERS ** SPOILERS **

Openingsdans: Dave Scott Dave Scott Dave Scott
Jaaaa, weer starring roles voor de lekkere mennekes Legacy en Russell.
Die arme meisjes komen er dit seizoen echt geen moment aan te pas hè .

Intervalact van de Alvin & The Chipmunks dansacademie: wat lekker om volwassen dansers op het podium te zien.

Dominic: aaah, flashback naar de gouden dagen van Dominic en Sabra . Maar getver, waarom nou weer een gesponsord onderdeel. Zo irritant...

Nigel I: zo hypocriet, gotta love the man. Mollee en vooral Nathan een enorme veeg uit de pan geven en zeggen dat ze onvolwassen zijn. En vervolgens nog even doorgaan dat het schandalig is dat ze niet bij de bottom three zitten en dat Nathan er door soppende bakvissen ingehouden wordt. Ja daaaaaag, eerst wordt dit koppel met de kracht van tien heipalen door 'onze' strotten geduwd en nu mogen 'we' niet op ze stemmen? Seriously? . Wat is Nigel's plan de campagne? a) Mollee en Nathan ongenadig hard op hun nummer zetten zodat er volgende week gegarandeerd nóg meer op hen gestemd zal worden, want zo werkt dat nu eenmaal in de dit soort programma's of b) Mollee en Nathan zo'n schop onder hun hol geven dat ze volgende week terugkomen 'with a vengeance' en... er nóg meer op hen gestemd wordt? I'm confused, maar hoe dan ook, van deze twee zijn we voorlopig echt nog niet af.

De solo's:
Ellenore: ik vond dat wacky gedoe wel leuk
Ryan: G.I. Ryan, I love a good jive, maar eh... die sprong was nogal een inschattingsfout dude
Pauline: Sonya Tayeh School Of Desperate Dancing ( )
Peter: oh leuk, tappen zonder muziek. Oh... eigenlijk vind ik tappen gewoon écht niet leuk.
Karen: wtf? Dansen op één vierkante meter? Dat moet je ook maar kunnen hoor. En ik weet gewoon niet wat het is met die sexyness van haar... het is wat nep, ligt er te dik bovenop
Kevin: tja aardig, maar niet superorigineel

Nigel II: Oeee, wat waren de solo's toch slecht, ik ga ze eens vergelijken met de solo's van de topdansers van vorig seizoen (en zoals altijd negeren we volledig de aanwezigheid of zelfs maar het bestaan van die arme kleine Kasprzak): een contemporarykonijn dat altijd het zelfde deed en steevast stond te wiebelen op één been, de uiteindelijke winnares die pas in de laatste drie weken fatsoenlijke solo's ging doen omdat ze toevallig op het juiste moment piekte, een irritante asshole wiens solo's steevast bestonden uit obscene poses en zelfingenomen bekken en een heerlijke bruine beer (ja, dat dan wel) die in één van de eerste weken een fantastische solo deed en dat niveau daarna nooit meer wist te benaderen? Nou, daar moet je het maar mee doen, seizoen 6. Kom op zeg, serie 5 nog steeds als het ijkpunt nemen is ronduit belachelijk terwijl het overduidelijk één van de kwalitatief mindere series was .

Elimination:
Pauline: terecht. Eerder in de bottom gestaan, negatieve kritiek op alles wat zij tot nu toe gedaan heeft. Had Mollee in haar plaats moeten gaan? Nee. Mollee heeft in haar eerste twee dansen bewezen dat ze veel meer in huis heeft dan Pauline. Ellenore en Karen zie ik beiden de Top 10 niet halen.
Peter: ai! And that was three... 't Was geloof ik niet zo'n succes hè, drie tappers in één seizoen. Zou Kasprzak de Kale nu thuis in zijn vuistje zitten te lachen ? Maar goed, ik kan met deze beslissing leven, al heeft hij het niet gemakkelijk gehad. Eerst die rare zwart-gouden hiphop met Ariana waarin het moeilijk was om indruk te maken, toen die idiote Vincent van Gogh/George Baker-hybridedans van vorige week en nu weer een quickstep, wat gelijkstaat aan bungeejumpen met een net iets te lang elastiek in deze show. Arme jongen. Wat Ryan en Kevin betreft... Ryan krijgt van de Hoge Hoed volgende week gewoon weer een lekkere samba of zo (let op mijn woorden), dus dat komt wel goed, en Kevin... ik denk dat zijn niet zo gezellige persoonlijkheid hem redelijk snel gaat nekken.

Breakfast !

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 12-11-2009 08:53:21 ]
  donderdag 12 november 2009 @ 18:35:07 #59
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74642596
Au au au Au AU NIgell... dat was hard tegen Mollee & Nathan. Terecht, maar wel hard. But come on, iedereen weet dat Nathan's smoeltje hem er deze week doorheen trok of dat iig Karen niet in de bottom had gehoord. Ik vomnd het verassend als je let op danstalent, maar niet verassend als je let op populariteit. Al had ik misschien Karen wel populairder geschat.

Snel ff de uitslag kijken.
L'Amour menaçant:
  donderdag 12 november 2009 @ 18:51:45 #60
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74643121
Mja, wel mee eens.
L'Amour menaçant:
  zondag 15 november 2009 @ 15:45:53 #61
159909 -Peach
Prunus persica
pi_74717400
tvp
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  zondag 15 november 2009 @ 16:51:51 #62
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74718458
't Is akelig rustig hier...
  zondag 15 november 2009 @ 20:22:33 #63
159909 -Peach
Prunus persica
pi_74725233
Kheb net alle uitzendingen gekeken. Ik ben fan van Russel, Jakob, Ellenor en Karen. Vond die afro-jazz routine echt geweldig
Mollee en Nathan
  maandag 16 november 2009 @ 10:16:51 #64
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74741046
Zo, daar ben ik dan met mijn verslagje. Ik typ dit op vrijdagochtend, offline, want ik heb geen internet Dus ik zal dit zo gauw als ik weer internet heb, posten, en dan ook pas de resultshow kijken, want die kan ik dus ook niet neerladen.

Het was een show met een hoog niveau imo en ik heb me behoorlijk vermaakt. Ik blijf echter een beetje een anticlimax gevoel hebben dit seizoen. Hopelijk verandert dat nog.

Karen & Kevin - Hustle
Het was leuk, vermakelijk, maar miste iets. Ik ben ook geen fan van de hustle, dus dat is het misschien ook. Ik vond wel dat Kevin idd wat meer in het oog sprong bij deze dans en kon goed zien dat hij toch ook wel heel goed is (geworden). Partnering ging allemaal aardig vloeiend, behalve dan die spectaculaire bijna-ramp aan het einde Ik heb me rot gelachen. Karen, sexy zoals altijd. Zou haar wel eens in een lieve contemporary willen zien.

Ashleigh & Jakob - Jazz
Ik blijf een klein beetje het gevoel houden van Jakob die met zijn moeder danst, maar het wordt al minder. Dit vond ik een intrigerende dans. Die bewegingen van Jakob zijn zo verschrikkelijk uniek. En Ashleigh doet het ook gewoon onwijs goed tot nu toe. Ik vond de stok af en toe wat afleidend van de dans, maar niet zo erg dat het me stoorde. En knap opgelost toen het mis ging met de stok! Maar of het, zoals Nigel zei, het niveau van de fantastische tafel-routine van Sabra en Neil haalde, dat geloof ik niet..

Pauline & Peter - Quick Step
Leuk om te zien! Ik zag af en toe de foutjes wel, maar omdat ik gelukkig niet alle techniek ervan ken, mocht ik er gewoon van genieten Het was echt super qua performance, van beiden. Peter was zo in zijn rol als soldaat, en Pauline was zo in haar rol als Hula-meisje.. Echt heel leuk gedaan. Superslim ook van de choreograaf natuurlijk. Toch heb ik het gevoel dat deze twee misschien in danger zijn deze week..

Kathryn & Legacy - Broadway
Boe! Ik vond Kathryn sexy en mooi in haar rol. Ik snap niet waarom de judges haar zo neerhaalden. Legacy was ook weer erg goed hoor, hoe hij het doet en waar hij het vandaan haalt, ik weet het niet. Overall vond ik dit een van de mindere choreo's van de avond, het was ok en vermakelijk, maar ik had geen wow-gevoel.

Channing & Viktor - Contemporary
Ik kan maar geen klik krijgen met deze twee dansers. Niet als partnership, maar puur als aparte dansers kan ik er gewoon niets mee. Channing komt altijd verveeld over en Viktor's gezicht gaat me steeds meer tegenstaan (die foto's van hem in zijn gothic-fase hebben ook niet meegeholpen). En ik vond de dans OK. Geen steekje meer dan dat. Ik ben het totaal eens met Nigel, ze hadden the hell out of it moeten dansen en dat is niet gebeurd. Ze waren technisch goed, ik vond het mooi om naar te kijken maar er zat totaal geen gevoel in. Ik durf het bijna niet te zeggen omdat Ang me waarschijnlijk persoonlijk opspoort en vermoordt en mijn lichaam in zee gooit, maar is het misschien tijd voor deze twee om naar huis te gaan...?

Ellenore & Ryan - Hiphop
Blegh. De minste dans van de avond zeker weten. Er zat voor mij helemaal geen inhoud in. En de dingen díe ze goed hadden kunnen doen, gingen ook helemaal de mist in (synchroon-bewegen). Ook heb ik het gevoel dat het concept van 2 dieven al zoooo uitgemelkt is in de hiphop. Volgens mij is dit exacte einde al zelfs eens gebruikt ergens in seizoen 2 of 3. Blegh.

Mollee & Nathan - Salsa
It hurts me to say, but BLEGH nummer 2 van de avond. Waarom, ik snap het eigenlijk niet! Ik had gedacht dat dit voor deze twee ook wel weer te overwinnen zou zijn. Maar niet dus. Het was rommelig, niet synchroon, de techniek was helemaal fout, alle lifts waren stuntelig, ze moesten steeds zoeken naar elkaars handen.. Wat een misstap zeg deze week. Ongelofelijk. Mollee was totaal niet sexy en Nathan leek opeens al zijn natuurlijke finesse verloren te hebben, hij was echt all over the place. We zullen zien hoe groot hun fan-base is, want deze twee horen natuurlijk in de bottom 3 (maar dan Nathan niet naar huis he judges ).

Noelle & Russell - African Jazz
Oh I love African Jazz! Het is een van mijn favoriete stylen. Ik ben zo blij dat ze Sean Cheeseman naar SYTYCD USA hebben gehaald, want zijn werk voor Canada is gewoon super. Noelle en Russell waren echt onwijs goed, energiek, joyous, terwijl ik Noelle echt niet uit kan staan offstage, maar onstage was ze onwijs in deze dans. Russell is echt een fantastische danser en hij wordt steeds beter. Genieten deze dans. Overigens wel slim gedaan van Cheeseman om hem de rol van een kikker te geven. Hierdoor kon ie zijn krump-houding toch uitbuiten..

De judges: Oh wat blijven ze toch een verademing. Elke week denk ik dat weer. En Adam Shankman blijft leuk.

Voorspelling voor de bottom 3: Mollee & Nathan, Ellenore & Ryan en Channing & Viktor. En dan denk ik dat Channing en Ryan eruit gaan..

dld van results staat aan. ben benieuwd.
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:35:56 #65
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74789031
heb net de results gekeken.. ben het er wel mee eens. Vind het alleen jammer dat ze beiden een beetje pech lijken te hebben gehad en daardoor niet hebben kunnen shinen.. van vooral Pauline weet ik zeker dat die meer in haar mars had..

Morgen alweer nieuwe aflevering!!!
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:05:32 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74789960
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:16 schreef Saeramir het volgende:
. Ik durf het bijna niet te zeggen omdat Ang me waarschijnlijk persoonlijk opspoort en vermoordt en mijn lichaam in zee gooit, maar is het misschien tijd voor deze twee om naar huis te gaan...?

*IP-adres opspeur*
L'Amour menaçant:
pi_74823256
travis
Be brave. Be kind.
  ESF Reporter woensdag 18 november 2009 @ 21:13:03 #68
87554 Cee
Welluk?
pi_74831504
Ik zit nog te kijken (Ellenore/Ryan begint zo), maar
HOLY SMOKES. LEGACY *kwijl*
  woensdag 18 november 2009 @ 21:16:13 #69
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74831624
Lieve mensen,

Ik meld even dat ik pas donderdagavond kan kijken . Tot die tijd vermijd ik angstvallig dit topic.
  ESF Reporter woensdag 18 november 2009 @ 21:17:01 #70
87554 Cee
Welluk?
pi_74831656
Travis motherfucking Wall
  ESF Reporter woensdag 18 november 2009 @ 21:17:34 #71
87554 Cee
Welluk?
pi_74831678
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:16 schreef Malahide het volgende:
Lieve mensen,

Ik meld even dat ik pas donderdagavond kan kijken . Tot die tijd vermijd ik angstvallig dit topic.
Dit kan je ons niet aandoen.
Tot morgen!
  ESF Reporter woensdag 18 november 2009 @ 21:30:23 #72
87554 Cee
Welluk?
pi_74832180
Damn, wat is die nieuwe Lady GaGa toch een geweldig nummer.
Maar DAMN wat een crapchoreografe is die Lori-ann toch.
pi_74834641
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:30 schreef Cee het volgende:
Damn, wat is die nieuwe Lady GaGa toch een geweldig nummer.
Maar DAMN wat een crapchoreografe is die Lori-ann toch.
vond die broadway routine van die nieuwe choreograaf ook niet echt super.

Voor de rest vond ik het een veel leukere show dan vorige week, goed gedanst en leuke choreo's.

Mijn favo's van de avond:
elleanore en ryan (mede door travis)
Jakob en ashleigh(leuke routine, goed gedanst)
Legacy&kathrine( legacy zonder shirt is vragen om favoriet te zijn)

Mijn voorspelling van de bottom 3:
-victor en channing: goed gedanst en leuke choreo, maar denk dat hun gewoon 1 van de minst favoriete koppels zijn. (alhoewel ik victor wel cool vindt)
-karen en Kevin: hier vond ik gewoon niet veel aan
-nathan en molly: reden weet ik nog niet echt, meer een voorgevoel.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  ESF Reporter donderdag 19 november 2009 @ 07:34:36 #74
87554 Cee
Welluk?
pi_74840692
Good riddance
pi_74845726
jaa.. helemaal goed zo
Be brave. Be kind.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:54:48 #76
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74845879
Nog niet gekeken *typt meet ogen dicht* maar wilde ff melden dat mijn eigen contemporary duet dat in een project zat wat nu landelijk genomineerd is en ik 'm (na een jaar) volgende week zaterdag ineens op het podium moet doen tijdens de prijsuitreiking.

HELP!

Stemmen allemaal he
0900-ANG3L!

L'Amour menaçant:
  ESF Reporter donderdag 19 november 2009 @ 18:38:21 #77
87554 Cee
Welluk?
pi_74858874
Ang3l, you can do it babe!
Omdat ik pas sinds kort een first-class ticket on the hot Ang3l Tamale train heb, misschien een overbodige vraag; heb je dans gestudeerd (kan je dat studeren?), ik bedoel, is het een hobby van je of doe je 't professioneel?

En natuurlijk de hamvraag: graag de link van het optreden na afloop hier posten he.
Succes! Je kan het! Break a leg! Toi toi toi etc!
pi_74859404
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:25:09 #79
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74862436
Hier ben ik dan! Snel geschreven want ik zit middenin een crazy week. Ik kwak het hier neer en dan snel lezen wat jullie er allemaal over te zeggen hebben!

Vond deze show een stuk leuker dan de vorige. Het niveau was behoorlijk hoog, de jurycommentaren waren goed, onderbouwend en vermakelijk. Loved Mary’s outfit .

Ashleigh ♥
Ryan ♥♥
Russell ♥♥♥
Legacy ♥♥♥♥
Travis ♥♥♥♥♥

Ashleigh & Jakob – hiphop – Tabitha & Napoleon
I love Ashleigh and I’m not afraid to say it. Ik vond haar erg sterk in deze hip hop. Misschien technisch niet helemaal, maar que performance won ze het deze week van Jakob. Net zoals Mary moést ik naar Ashleigh blijven kijken. Jakob was zoals altijd technisch fantastisch. Ik ben niet altijd fan van het werk van NappyTabs, maar dit was leuk! Het verhaal kwam duidelijk naar voren, lekkere muziek, beoogd sfeertje werd goed neergezet. Prima opener van de show.

Karen & De Geest van Michael Jackson – Broadway – Spencer Liff
Ik vind het knap om op zulke guitige muziek zo saai te dansen . Nu vond ik de choreo ook niet echt om over naar huis te schrijven – al is de choreograaf wel een lief hertje - , maar dit was dodelijk underperformed. Deze twee hebben nog steeds weinig chemistry en dat was bij deze dans nogal pijnlijk duidelijk. Ik kreeg er een ongemakkelijk gevoel van. Kevin was technisch behoorlijk prut, maar Karen vond ik ook niet sterk. Snapte de lof die zij kreeg niet zo goed. Slechtse dans van de avond.

Noelle & Russell – foxtrot – Eddie Simon
Er zijn twee mensen in deze competitie – want het is een competitie, jazeker Nigel! - die niet moeten praten maar dansen. Op nummer twee staat Legacy, maar vastgebeiteld op plek één: Noelle. Wat een naar accent en dat hysterische overslaande toontje . Anyhoo, wederom een foxtrot voor Russell en o, o, die Hoge Hoed, ja echt, wat doet ‘ie het toch goed hè? Nee echt, toeval jeweets . Maar… erg leuke dans. Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit zo’n voorzichtige foxtrot heb gezien, maar Russell en Noelle maakten er uiteindelijk toch een feestje van en straalden allebei. Technisch was het helemaal niet slecht al waren de stukjes ‘in hold’ belabberd, zoals altijd bij ballroom bij SYTYCD. Dat zal dan wel iets zijn wat je niet in een dag kunt leren. Mooie lift halverwege, prachtige pirouettes en vooral goede performance.

Channing & Victor – jazz – Tyce Diorio
Godver Adam Shankman , zit ik weer een briljante analyse op te schrijven, klep jij er zo ongeveer letterlijk uit wat ik zelf al had bedacht. Namelijk dat de muziek zo dominant was bij deze dans dat dát er voor zorgde dat je gefascineerd bleef kijken/luisteren, en niet zozeer het dansen zelf. Toch vond ik dit best aardig, het concept en de choreografie. De uitvoering van deze twee was ook helemaal niet slecht, maar ze hebben weinig chemistry helaas. Victor is constant goed maar heeft tot nu toe niet echt geknald en Channing… te stoïcijns. Jammer.

Kathryn & Legacy – paso doble – Tony Meredith
Oooooo... Legacy in een paso. Vang me op! Snel! Vlugzout! Dit was zóóó fout maar zóóó lekker . Mr. Legacy… wat een held. Technisch was het natuurlijk niet geweldig en de choreo was ook niet echt speciaal, maar wat een vette performance. Woohoo, daar kreeg Malahide wel rode koontjes van hoor . En toen ‘ie naast Cat nog een keer die matadorpose aannam * faint *. Wat een heerlijke kerel is die Legacy toch (op dat stemmetje na dan hè?). O ja, Kathryn deed ook iets hè ? Was ze goed?

Ellenore & Ryan – contemporary – Travis Wall
Travis & Jamie! Schitterend. Alles klopte. De choreografie: f**king brilliant. De muziek: mooi. Het decor: sfeervol. De dansers: subliem. Ellenore kan zo zacht en ingetogen dansen, maar kan ook zoveel passie en kracht oproepen. Klasse hoor. En wat een prachtige benen. Ryan verraste mij. Ik had niet gedacht dat hij slecht zou zijn, maar zó goed… petje af hoor. Ik denk dat hij inderdaad de ballroomdanser is die de beste contemporary heeft gedaan. Heerlijk dat Mary zo trots op hem was en een traantje moest wegslikken. Hoogtepunt van de avond .

Little Miss Sunshine & Nanook of the North – pop jazz – Bitch
Godsamme wat een vervelend agressief tyfuswijf is die Laurie Ann Gibson met haar onaangename harses . En wat een matige choreo met al die stomme boksbewegingen. Ik heb ooit een keer in een ver verleden een lesje taebo gedaan – the horror! - en daar deed me dit aan denken. Tja, ik vond dit dus niks al danste Mollee en Nathan veel beter dan vorige week. Maar ik heb helemaal niks met deze twee. Mollee heeft me nooit geïnteresseerd, maar van Nathan had ik zoveel meer verwacht. Hopelijk komt het er nog uit, want door zijn solo heb ik nog wel een sprankje hoop.

Groepschoreo: jaaaaaaaa, dát is de Wade Robson waar ik van hou ! Beste groepschoreo van dit seizoen tot nu toe. Over Starry Starry Little Green Night moeten we het maar nooit meer hebben…

Bottom three couples:

Precies zoals ik gehoopt had: Mollee & Nathan, Karen & Kevin en Channing & Victor.

Solo’s:

Karen: kan écht geen solo’s in elkaar draaien, gaat een probleem worden
Kevin: niets bijzonders
Channing: gaap
Victor: zeer muzikaal, mooi
Mollee: nogal wanhopig maar ze springt er wel uit op deze manier
Nathan: beste solo van de avond, wat niet wil zeggen dat ik het helemaal fantastisch vond

Elimination:

Kevin: mee eens, zwakste van de zeven overgebleven jongens. Channing: ik lig er niet van wakker, maar ik vond Karen echt een stukje minder deze week, zowel in haar dans met Kevin als in haar solo. Maar ik snap het achterliggende idee – dat Channing maar niet echt los wil komen – wel, al vind ik dat Karen langzamerhand een beetje teveel opgehemeld wordt.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:27:07 #80
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74862509
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Nog niet gekeken *typt meet ogen dicht* maar wilde ff melden dat mijn eigen contemporary duet dat in een project zat wat nu landelijk genomineerd is en ik 'm (na een jaar) volgende week zaterdag ineens op het podium moet doen tijdens de prijsuitreiking.

HELP!

Stemmen allemaal he
0900-ANG3L!

Gefeli! Wij van Fok! zijn trots op je .
  donderdag 19 november 2009 @ 21:22:41 #81
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74864900
Victor... you can pirouette into my bed anytime!
En hij deed z'n solo op Chris Garneau!

Vond de groepsdans trouwens ERG mooi!
L'Amour menaçant:
  donderdag 19 november 2009 @ 21:25:21 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74865022
Ow, en mally? Inderdaad... Laurie Ann Gibson ...
Wat een bagger choreo zeg. Onsamenhangende tae-bo steps!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 20 november 2009 @ 06:50:24 #83
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74875302
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en mally? Inderdaad... Laurie Ann Gibson ...
Wat een bagger choreo zeg. Onsamenhangende tae-bo steps!
Mally
  dinsdag 24 november 2009 @ 14:21:56 #84
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74966355
Hey peeps,

't Is hier een beetje doods hè ? Nou ja, ik meld me toch maar even af. Ga morgen onder het mes met daarna een tijdje ziekenhuis en heb geen flauw idee wanneer ik weer achter de computer kan kruipen. On a positive note: als ik weer thuis ben mag ik twee maanden bijkomen en heb dan dus tijd in overvloed voor SYTYCD .

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 24-11-2009 17:18:08 ]
  dinsdag 24 november 2009 @ 16:04:46 #85
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74966527
Succes Mally!
L'Amour menaçant:
pi_74968405
heeel veel succes inderdaad! Xx
Be brave. Be kind.
  dinsdag 24 november 2009 @ 18:32:19 #87
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74969489
Dank Ang3l en Esje
  dinsdag 24 november 2009 @ 20:58:05 #88
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_74971197
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 14:21 schreef Malahide het volgende:
Hey peeps,

't Is hier een beetje doods hè ? Nou ja, ik meld me toch maar even af. Ga morgen onder het mes met daarna een tijdje ziekenhuis en heb geen flauw idee wanneer ik weer achter de computer kan kruipen. On a positive note: als ik weer thuis ben mag ik twee maanden bijkomen en heb dan dus tijd in overvloed voor SYTYCD .
Wilde het vanmiddag al doen maar toen schoot Fok! weer down...

Gelukkig denk ik er nu nog aan: Succes en sterkte!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  ESF Reporter dinsdag 24 november 2009 @ 21:01:41 #89
87554 Cee
Welluk?
pi_74971349
Malahide, veel succes! Ik zal aan je denken.
  ESF Reporter woensdag 25 november 2009 @ 21:38:02 #90
87554 Cee
Welluk?
pi_75002184
Zo, deze aflevering was er eentje waar ik het jammer vond dat het 't einde was van sommige koppels (Legacy/Kathryn, Victor/Ashleigh -zei ik Ashleigh? Oh mijn God-) en waar ik blij was dat we van sommige, door-onze-strot-geforceerde monstrocities (Mollee/Nathan, Karen/anybody) af zijn. En hopelijk is dit het laatste wat we van Mollee/Nathan zien. Ik heb geen uitgesproken hekel aan ze maar zelfs met de grootste wil van de producenten om ze tot Couple to Beat weg te zetten in het programma, vind ik er geen bal aan, aan dat stel. Geef ze de beste muziek, de nieuwste dansstijlen, de meest populaire routines, en ze bakken er weinig bijzonders van.
Dan mag je weg. Weg, weg!

Wie ook weg mag is dat ongelofelijke horkengedrocht van een Laurie-Ann Gibson. Godskolere wat maakt dat mens een kutchoreo's. Met haar grote bakkes en cliché-pasjes. En die Karen, ik mag haar niet, maar dat heeft ze deels te danken aan meneer Nigel, die als een malle zit te fappen iedere keer dat ze heeft opgetreden en nu werd ze zelfs vergeleken met Shakira en zelfs met het meest overgewaardeerde gezwel dat in de showbiz meeloopt: J-Lo.

Genoeg gezeken, onto the good stuff!

Legacy. Oh gekke b-boy-smurf. Die moves van hem, heerlijk. En ik vond de ballroom erg mooi, heb er natuurlijk geen verstand van dus ik zag er niks verkeerds aan maar ik was te druk bezig met kwijlen.
Ook Ellenore en Ryan weten me steeds meer te bekoren, met name Ryan, waarbij ik me er terdege van bewust ben dat het gewoon een hot patootie is met een goddelijk lijf. Rus? Waar, welke Rus? Ik mis geen Rus. Het Rus-vacuum is opgevuld!
En dan Sonya Tayeh. De eerste keer dat haar choreo's bij mij eindelijk aankwamen, ik vond ze erg mooi! Meer dan alleen quirky gefladder maar in combinatie met de muziek (wat was dat tweede lyrical jazz nummer dat ze gebruikte trouwens niet om aan te horen) echt heerlijke moves, mooie bewegingen en schitterend uitgevoerd.

Ben erg benieuwd naar de uitslag morgen. Ik vrees toch voor Victor en Noelle of Kathryn. Karen zal wel de minste stemmen krijgen maar zolang het aan de jury ligt, mag mevrouw gewoon vrolijk door blijven shimmyen en shaken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cee op 25-11-2009 21:44:55 ]
  donderdag 26 november 2009 @ 21:59:40 #91
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75035967
L'Amour menaçant:
pi_75036087
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 26 november 2009 @ 22:02:17 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75036118
En Cee.... Gibon's pasjes staan idd VOL met clichés. Clichés van streetdance 1990 of zo ook nog eens. Echt vreselijk. Wat doet dat mens daar? Zo cheesy standaard aerobic streetdance workout als 't maar zijn kan!
L'Amour menaçant:
  donderdag 26 november 2009 @ 22:02:51 #94
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75036152
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef Knipoogje het volgende:
SPOILER
Mijn hart huilt waar het eens gelachen en gekriebeld heeft
L'Amour menaçant:
pi_75037656
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mijn hart huilt waar het eens gelachen en gekriebeld heeft
SPOILER
pi_75038878
Ik mis jullie reviews, er zaten heel veel goede choreo's in dit keer
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:42:58 #97
159909 -Peach
Prunus persica
pi_75051858
Ik vind Mollee en Nathan net twee verdwaalde kleuters die per ongeluk op het podium beland zijn. Misschien wordt het idd beter als ze een andere partner hebben.
Ik vind de Lindyhop echt een beetje een sneue dans, bijeengeraapt zooitje. Ze voerden m wel goed uit! En de tango van Victor en Karen
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:03:59 #98
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75052655
Ik hou niet van Lindyhop.
En eigenlijk ook nieet van de cancan merkte ik.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:24:32 #99
159909 -Peach
Prunus persica
pi_75055494
Ik vind dat het wegsturen bij de USA veel beter gaat dan in NL, dat gezever in NL altijd er omheen. Zoals in de USA is dat ook veel prettiger voor de dansers denk ik!
  zaterdag 28 november 2009 @ 07:20:44 #100
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_75078683
hoi lieve allemaal, ik zit momenteel zonder computer. De mijne is totaal gecrasht. En vanaf deze laptop kan ik niet dlden. Ik zal het dus allemaal even moeten missen. Hopelijk kopen we 1 dezer dagen een nieuwe PC, want ik kan niet wachten tot ik deze week's aflevering kan kijken!

Ik denk, ik meld het even voordat ik met de krijg van Malahide of Ang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')