abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2009 @ 22:06:56 #151
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_75707298
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
Ik lees zometeen jullie commentaren, maar in een zin samengevat:
Ik heb het gevoel dat ik net gedwongen ben om een heerlijke chocolate fudge taart binnen 3 minuten op te vreten zodat ik er niet van heb kunnen genieten en nu m'n buik vol heb van taart.

Jij ook al? Wat een triestigheid hè? En dan vannacht wel een show van anderhalf uur (minus reclame een uurtje) waarin de beste dansen van het seizoen herhaald worden. Wie kan er overigens zo een stuk of zes, zeven opnoemen? Ik niet hoor. Wat maakt het ook uit, niemand geeft een fuck om de dansen dit seizoen, zolang er maar vier 'wereldsterren' optreden in de finale: Mary J. Blige, Adam Lambert, Leona 'Personality Void' Lewis en godbetere fucking Jennifer Lopez. Shoot me now.

Ik werd er op slag depressief van toen Cat het nieuwe seizoen al weer aankondigde... my god, zo hoeft het van mij echt niet meer hoor. Het is dat ik nog enthousiasme voor de UK-versie kan opbrengen, maar anders... Ik heb de neiging om een Ryanairtje Londen te boeken in januari om Nigel eens aan zijn stropdas te trekken. Don't ruin our favourite show, you nasty bastard.

Inderdaad deze:
You cheated on me with choreography.
pi_75708163
Bah, 9 dansen in 45 minuten wegwerken
En dan ook een aantal van de beste dansen van het hele seizoen

Mijn 3 favo's was de contemporary van Russell en Ashley waar Russell volledig de show stal, de robot performance van Ryan en Ellenore, vooral voor Ellenore. Ik hou wel van popping. Technisch heel sterk. En de paso van Russell en Ellenore. Ook omdat ik Ellenore daar weer ernstig goed vond

Die dans van Kathryn en Jacob waar de jury zo lyrisch over was vond ik een beetje clichematig eigenlijk. Toen Ryan en Ashley daarna hun versie mochten doen bleek toch wel dat de eerste twee wat meer geschoold daar in waren

Wie mag er winnen? Russell of Ellenore wat mij betreft. Denk dat Russell het het meest verdient vanwege zijn achtergrond als krumper.
beter een knipoog dan een blauw oog
  ESF Reporter woensdag 16 december 2009 @ 22:25:57 #153
87554 Cee
Welluk?
pi_75708168
Ik vrees dat ik de finale van dit seizoen, met zo veel potential, compleet doodgeswaffeld door een overenthousiaste productie, morgenochtend voordat ik naar mijn werk ga nog even versneld ga kijken. Zodat ik niet tot 's avonds hoef te wachten om erachter te komen wie heeft gewonnen. Inderdaad, al die reprises van dansen hoeven voor mij betreft niet en ik krijg uitslag van dat *bliep*wijf J-Lo.

Ik zap verder naar Adam Lambert en dan kijk ik wie er wint. En de rest check ik later in het weekend wel.

En nu even de commentaren lezen.
  donderdag 17 december 2009 @ 07:37:30 #154
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_75715716
Yep, same here Cee. Heb even op Wiki gekeken wie er gewonnen heeft en dat is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

De show kijk ik in de loop van de dag wel een keer.

donderdag 17 december 2009 @ 19:48:12 #155
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75741437
*droogt tranen*

Zo, ik kan eindelijk weer meelezen hier
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:55:30 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75741748
Ik vond Kathryn & Jacob tezamen echt technisch heel sterk en vooral het einde van de dans kippenvel mooi.... maar Ashley & Ryan.... vond ik echt een mooie kroon op een (suikerzoete) bruidstaart. Toen hij haar in z'n armen wiegde tijdens de dans smolt ik. En ik ben geen smelterd voor Amerikaanse zoete koek.

Ryan & Ellenore's dans vond ik ook erg goed. Apart. En het was op Boyz Noize dus da's al een pluspunt

En de nr 1.... It's all thanks to God!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:34:26 #157
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_75769235
Even een updeetje over de UK versie:

vandaag worden de 14 finalisten bekend gemaakt. 14 zegt u? Ja, 14 .
En ze worden al bekendgemaakt voordat de audities uitgezonden zijn? Ja .

Anyhoo, mocht je er nog zin in hebben...

de eerste uitzending, te beginnen met de audities, is op zaterdag 2 januari om 19:00 u op BBC 1.
Cat presenteert, Nigel zit in de jury samen met Arlene Phillips (voormalig jurylid van Strictly Come Dancing) en gastjurylid Louise Redknapp. Louise Redknapp? Ja, want die zong ooit in Eternal, kennen we die nog? En is nu een voetbalvrouw. Dus net zo geschikt als jurylid als Ellen DeGeneres en Wendy van Dijk.

Kom op Malahide, het wordt vast hartstikke leuk! Kick under the butt. Wie gaat er ook kijken?
pi_75770196
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:34 schreef Malahide het volgende:
Even een updeetje over de UK versie:

vandaag worden de 14 finalisten bekend gemaakt. 14 zegt u? Ja, 14 .
En ze worden al bekendgemaakt voordat de audities uitgezonden zijn? Ja .

Anyhoo, mocht je er nog zin in hebben...

de eerste uitzending, te beginnen met de audities, is op zaterdag 2 januari om 19:00 u op BBC 1.
Cat presenteert, Nigel zit in de jury samen met Arlene Phillips (voormalig jurylid van Strictly Come Dancing) en gastjurylid Louise Redknapp. Louise Redknapp? Ja, want die zong ooit in Eternal, kennen we die nog? En is nu een voetbalvrouw. Dus net zo geschikt als jurylid als Ellen DeGeneres en Wendy van Dijk.

Kom op Malahide, het wordt vast hartstikke leuk! Kick under the butt. Wie gaat er ook kijken?
ga wel kijken denk ik ja
I tried to tease it, but i just pissed it off
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:20:27 #159
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_75773414
Ik heb maar vast een SYTYCD UK-topic geopend:

So You Think You Can Dance [UK]

De kandidaten met foto's staan erin, maar in een spoiler, mocht je eerst de audities willen zien.
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:16:39 #160
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_75915189
HOI HOI LIEVE DAMES EN HEREN!!

ik heb jullie gemist. echt! Ik heb 2 weken bijna geen access tot het internet gehad, plus de problemen van daarvoor, dus ik had heel wat in te halen. En ik ben blij dat ik niet de enige ben die een onbevredigd gevoel heeft overgehouden aan dit seizoen. Technisch gezien was ie veeel beter dan season 5, maar zo verschrikkelijk afgeraffeld en zo snel na vorig seizoen, dat ik er niet echt van heb kunnen genieten (je vergelijking met die taart Cee, kan voor mij voor het hele seizoen gelden). Ook vind ik het jammer dat Jakob niet gewonnen heeft, als beste danser (vind ik) ooit, in SYTYCD. Al heb ik wel een beetje vrede met Russel. Wat was er trouwens gebeurd met zijn voet?

Ok, mss tik ik nog wel wat binnenkort, nu even kijken bij SYTYCD Uk..
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:44:07 #161
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_75937068
Hee Saer,welcome back.
Nieuwe kansen voor ons allen bij SYTYCD UK.
Hopelijk gaat dat wat worden .

Stiekem denk ik dat het niveau misschien best wel eens tegen zou kunnen vallen in de 'grote' UK , omdat er al geluiden te horen waren dat ze geen goede meisjes konden vinden. En waar zijn de straatdansers? Anyhoo, we zullen zien binnenkort.

Als ik jullie niet meer spreek SYTYCD-matties: fijne feestdagen!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 08:43:46 #162
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77796788
Twitterpic van Nigel... de audities van USA seizoen 7 zijn in volle gang. Na alle negatieviteit van afgelopen seizoen een klein lichtpuntje, want wie zien we op deze foto..?

pi_77797296
miaaaaaaa!!!
Be brave. Be kind.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:17:27 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77797379
MIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Leuke kick
L'Amour menaçant:
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:37:09 #165
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77797847
MIAAAAA JAAAAAAA!

Nigel wil niet zeggen wat ze daar precies doet, maar het feit dat ze er überhaupt is - al kwam ze alleen maar een doos saucijzenbroodjes brengen for old times sake - doet mijn hartje sneller kloppen .
pi_77811473
miaaa!!!
hopelijk wordt het nu weer wat dan
I tried to tease it, but i just pissed it off
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:54:29 #167
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77822872
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:01 schreef dollce het volgende:
miaaa!!!
hopelijk wordt het nu weer wat dan
Nice avatar dollce
  zaterdag 13 februari 2010 @ 02:54:14 #168
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_77944906
MIA

27 mei is de premiere van seizoen 7 (volgens Wikepedia) trouwens alweer
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:05:30 #169
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77948662
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 02:54 schreef BlaBlub het volgende:
MIA

27 mei is de premiere van seizoen 7 (volgens Wikepedia) trouwens alweer
Dat duurt gelukkig nog ff, al zal Australia dan wel net afgelopen zijn, dus dan kunnen we weer in één ruk door. En dan in ergens half augustus weer Canada waarschijnlijk. En zo gaan we gezellig het hele jaar rond .
  zondag 14 februari 2010 @ 19:00:09 #170
29275 BlaBlub
pi_77991625
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:05 schreef Malahide het volgende:

[..]

Dat duurt gelukkig nog ff, al zal Australia dan wel net afgelopen zijn, dus dan kunnen we weer in één ruk door. En dan in ergens half augustus weer Canada waarschijnlijk. En zo gaan we gezellig het hele jaar rond .
Het is me een beetje onduidelijk wanneer het nieuwe seizoen in Canada begint, in november waren al de eerste audties en op 6 en 13 maart zijn er ook nog auditierondes, het lijkt me dan sterk dat het pas half augustus begint... Alhoewel er volgens mij soms heel veel tijd tussen de audities en top 100/vegas week zit. Tussen de verschillende auditierondes zit ook al een gat van 5 maanden, dan wordt het wel een heel lang proces uiteindelijk.
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  zondag 14 februari 2010 @ 19:53:45 #171
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77993659
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:00 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Het is me een beetje onduidelijk wanneer het nieuwe seizoen in Canada begint, in november waren al de eerste audties en op 6 en 13 maart zijn er ook nog auditierondes, het lijkt me dan sterk dat het pas half augustus begint... Alhoewel er volgens mij soms heel veel tijd tussen de audities en top 100/vegas week zit. Tussen de verschillende auditierondes zit ook al een gat van 5 maanden, dan wordt het wel een heel lang proces uiteindelijk.
De vorige serie Canada begon op 12 augustus, en zat toen precies tussen USA season 5 en 6 in. Ik denk dat ze daar wel rekening mee houden, omdat in Canada natuurlijk ook massaal naar de US-versie wordt gekeken. En ze elkaars choreografen en juryleden 'lenen'.
  zondag 14 februari 2010 @ 22:08:15 #172
29275 BlaBlub
pi_78000646
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:53 schreef Malahide het volgende:

[..]

De vorige serie Canada begon op 12 augustus, en zat toen precies tussen USA season 5 en 6 in. Ik denk dat ze daar wel rekening mee houden, omdat in Canada natuurlijk ook massaal naar de US-versie wordt gekeken. En ze elkaars choreografen en juryleden 'lenen'.
Ja dat is inderdaad waar, het altijd 1 groot uitwisselingsproject. Dan maar wachten tot augustus
pi_78008858
omg omg omg

ik heb vandaag en die gebleseerde gozer van sytycd nl/be gezien... en die belgische chick die met hem danste in de eerste dans

ze zijn zo'n cute koppel... maar vreselijk klein hahahahahah

oohh en dorrie.. dora... dorien... die popper was er ook!!
Be brave. Be kind.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 07:05:56 #174
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_79596240
Nigel is überdramatisch aan het twitteren over de komende wijzigingen voor SYTYCD seizoen 7.
Hij heeft er al twee vrijgegeven maar vandaag wordt de grote klapper onthuld.
Ik hou serieus mijn hart vast .
Wat nu al bekend is:

- er gaat iedere week maar één danser uit. Hoe ze dat in godsnaam willen oplossen met het oneven aantal dansers dat dan (om de week) overblijft En hoe lang gaat de show dan duren? 24 weken? Of beginnen ze met een top 10?
- de dansers wisselen iedere week van partner. Nou, lekker dan, geen koppeltjes dus waar je van kunt gaan houden. En voor de herkenbaarheid lijkt me dit ook niet echt fijn. Tegen de finale weet je pas wie wie is...
  ESF Reporter vrijdag 26 maart 2010 @ 07:15:53 #175
87554 Cee
Welluk?
pi_79596294
Ik vrees dat meneer Nigel aan het veranderen is om het veranderen. Hij zit als een malle mina strohalmen te grijpen en trekt ze daarmee alleen maar de grond uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')