Jij ook al? Wat een triestigheid hè? En dan vannacht wel een show van anderhalf uur (minus reclame een uurtje) waarin de beste dansen van het seizoen herhaald worden. Wie kan er overigens zo een stuk of zes, zeven opnoemen? Ik niet hoor. Wat maakt het ook uit, niemand geeft een fuck om de dansen dit seizoen, zolang er maar vier 'wereldsterren' optreden in de finale: Mary J. Blige, Adam Lambert, Leona 'Personality Void' Lewis en godbetere fucking Jennifer Lopez. Shoot me now.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
Ik lees zometeen jullie commentaren, maar in een zin samengevat:
Ik heb het gevoel dat ik net gedwongen ben om een heerlijke chocolate fudge taart binnen 3 minuten op te vreten zodat ik er niet van heb kunnen genieten en nu m'n buik vol heb van taart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De show kijk ik in de loop van de dag wel een keer.
You cheated on me with choreography.
ga wel kijken denk ik jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:34 schreef Malahide het volgende:
Even een updeetje over de UK versie:
vandaag worden de 14 finalisten bekend gemaakt. 14 zegt u? Ja, 14.
En ze worden al bekendgemaakt voordat de audities uitgezonden zijn? Ja.
Anyhoo, mocht je er nog zin in hebben...
de eerste uitzending, te beginnen met de audities, is op zaterdag 2 januari om 19:00 u op BBC 1.
Cat presenteert, Nigel zit in de jury samen met Arlene Phillips (voormalig jurylid van Strictly Come Dancing) en gastjurylid Louise Redknapp. Louise Redknapp? Ja, want die zong ooit in Eternal, kennen we die nog? En is nu een voetbalvrouw. Dus net zo geschikt als jurylid als Ellen DeGeneres en Wendy van Dijk.
Kom op Malahide, het wordt vast hartstikke leuk! Kick under the butt. Wie gaat er ook kijken?
Nice avatar dollcequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:01 schreef dollce het volgende:
miaaa!!!![]()
![]()
hopelijk wordt het nu weer wat dan
Dat duurt gelukkig nog ff, al zal Australia dan wel net afgelopen zijn, dus dan kunnen we weer in één ruk door. En dan in ergens half augustus weer Canada waarschijnlijk. En zo gaan we gezellig het hele jaar rondquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:54 schreef BlaBlub het volgende:MIA
27 mei is de premiere van seizoen 7 (volgens Wikepedia) trouwens alweer
Het is me een beetje onduidelijk wanneer het nieuwe seizoen in Canada begint, in november waren al de eerste audties en op 6 en 13 maart zijn er ook nog auditierondes, het lijkt me dan sterk dat het pas half augustus begint... Alhoewel er volgens mij soms heel veel tijd tussen de audities en top 100/vegas week zit. Tussen de verschillende auditierondes zit ook al een gat van 5 maanden, dan wordt het wel een heel lang proces uiteindelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:05 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dat duurt gelukkig nog ff, al zal Australia dan wel net afgelopen zijn, dus dan kunnen we weer in één ruk door. En dan in ergens half augustus weer Canada waarschijnlijk. En zo gaan we gezellig het hele jaar rond.
De vorige serie Canada begon op 12 augustus, en zat toen precies tussen USA season 5 en 6 in. Ik denk dat ze daar wel rekening mee houden, omdat in Canada natuurlijk ook massaal naar de US-versie wordt gekeken. En ze elkaars choreografen en juryleden 'lenen'.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:00 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Het is me een beetje onduidelijk wanneer het nieuwe seizoen in Canada begint, in november waren al de eerste audties en op 6 en 13 maart zijn er ook nog auditierondes, het lijkt me dan sterk dat het pas half augustus begint... Alhoewel er volgens mij soms heel veel tijd tussen de audities en top 100/vegas week zit. Tussen de verschillende auditierondes zit ook al een gat van 5 maanden, dan wordt het wel een heel lang proces uiteindelijk.
Ja dat is inderdaad waar, het altijd 1 groot uitwisselingsproject. Dan maar wachten tot augustusquote:Op zondag 14 februari 2010 19:53 schreef Malahide het volgende:
[..]
De vorige serie Canada begon op 12 augustus, en zat toen precies tussen USA season 5 en 6 in. Ik denk dat ze daar wel rekening mee houden, omdat in Canada natuurlijk ook massaal naar de US-versie wordt gekeken. En ze elkaars choreografen en juryleden 'lenen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |