abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 mei 2010 @ 08:13:33 #276
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_81040611
Brandon Bryant in de nieuwe aflevering van Glee
Let's get physical, physical...

Edit: toch goed gezien dat Jonathan Platero ook bij die Physical-dansers zat.
En schijnbaar zat Melissa Sandvig bij de ballerina's, straks nog maar eens kijken.

[ Bericht 33% gewijzigd door Malahide op 05-05-2010 15:34:00 ]
You cheated on me with choreography.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:12:24 #277
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_81864951
Heyyyyy peeps,

Het is bijna zover hè? Vrijdagochtend moet de eerste aflevering van season 7 beschikbaar zijn.
Nu zal ik de eerste twee weken er niet zo snel als normaal bijzijn vanwege mini-vakanties en zo, maar de rest van het seizoen ben ik 100% beschikbaar hoor .

Nigel heeft er in ieder geval zin in:

Tot gauw danskinders!

O ja, Saeramir doet ook weer mee deze ronde (dat mocht ik toch wel verklappen hè Saer?)
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:37:00 #278
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_81865832
Kherington Payne is een van de nieuwe Pussycat Dolls...

woensdag 26 mei 2010 @ 09:37:38 #279
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_81908354
Kan ze zingen dan?
O wacht. Da's geen issue tegenwoordig.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  ESF Reporter vrijdag 28 mei 2010 @ 07:02:44 #280
87554 Cee
Welluk?
pi_82007618
*kick*

Het nieuwe seizoen is weer begonnen! Er ligt een kakelverse aflevering klaar, nu alleen nog de tijd zien te vinden om hem te kijken. Maar bij dezen, u bent gewaarschuwd!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 07:50:37 #281
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_82007944
Ceeeeeetje .
Ik ben aan het kijken, nog net ff snel voordat ik op vakantie ga.
Veel bekende gezichten en frickin' Mia .
Ciao, tot nu het weekend.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 08:00:30 #282
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_82008049
Vraagje hè, die met die fruitschaal op zijn hoofd, was dat nou diezelfde die een paar jaar geleden Flashdance deed en die vullingen uit z'n bh trok?
pi_82028323
Ik ga nu kijken
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:07:51 #284
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82028457
Ik kan pas zondag kijken op z'n vroegst.
Trainingsweekend van m'n eigen dansen *slik*
L'Amour menaçant:
  zondag 30 mei 2010 @ 18:41:10 #285
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82109812
Ben nu begonnen met kijken. Eerste reacties:

MIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! (The bitch is back, and mia too)

En: WTF?! Henry? Ik herkende hem meteen! Waarom wordt er alleen gezegd dat ze van Burn the Floor zijn en niet dat hij al inde SYTYCD Australïe zat?! (sowieso raar dat je dan met een ander land OOK nog mag meedoen)
L'Amour menaçant:
pi_82132919
Waarom kan ik altijd janken als ik Mia zie huilen.. Wat doet ze met me!!!??

Ik hoop dat dit weer een heerlijke reeks word, het was iig een leuk begin..
Be brave. Be kind.
  maandag 31 mei 2010 @ 09:52:35 #287
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82133181
Ja op die 2 momenten zat ik ook te sniffen
L'Amour menaçant:
  dinsdag 1 juni 2010 @ 08:56:52 #288
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_82177797
Even blind typen. Want ik heb het nog niet gezien. Wel al neergelaad. Ik heb mezelf beloofd dat ik niet zou beginnen eraan tot ik Aus af had. Ik ben nu bij de top 10, maar kijk veel per dag, dus ik denk dat ik binnen een paar dagen eindelijk lekker kan gaan meetikken!!

Ik hoop dat het leuk is
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:22:16 #289
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82178294
Schiet toch eens op mens!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:27:40 #290
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_82186555
pfff.. ben nu de top 8 aan het kijken. Wat een heerlijk seizoen is dat zeg! <3 Robbie <3 Ivy<3 Phillip
  dinsdag 1 juni 2010 @ 15:56:39 #291
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_82193207
Hallo, even kort tussen twee vakanties door mijn thoughts over de eerste audities van SYTYCD seizoen 7:

* Mia Mia Mi-ja-ja . Vind Mia en Shankers ook zo’n leuke combi, ze doen me denken aan mijn beste vriend en mij
* Jason ‘Choreo God’ Gilkison
* Sonya Tayeh (wat is dat toch een prachtige vrouw)
* wat was het lekker rustig zonder Mary
* veel bekende gezichten: Henry van SYTYCD Aus, Yveta de ballroom icequeen die vorig jaar zo leuk danste met Russell tijdens Vegas week, die maffe Japanner, Teddy Tedholm, en voor de zoveelste keer Romolo, de (ex)danspartner van Janette

Opvallendste audities:

Henry & Giselle: holy hola, die Henry benadert toch wel erg dicht de Holy Trinity, en dat mag, want het is een Rus . Mij kan het niet boeien dat hij al aan de Australische versie heeft meegedaan, hup, rechtstreeks die Top 10 in en dan kijk ik meteen al uit naar een geile samba met Anya. Whoopwhoop! En die hete firecracker van een partner van hem mag wat mij betreft ook wel heel ver komen. Heeft zij ook auditie gedaan in Australië?

Teddy Tedholm: wat een freak, wat een artiest. Mia sloeg de spijker weer eens op de kop: hij is die kneus die op school gepest werd en lijkt al zijn shit in zijn kunst te gooien. Ik vond dit schitterend, pinkte ook wat weg, maar tegelijkertijd vind ik het een beetje brrr, ongemakkelijk, omdat het zo’n raar kereltje is. Heel benieuwd hoe ver hij gaat komen dit keer.

Megan Carter: ja, tuurlijk, er zijn ook dikke mensen die wel kunnen dansen. En zij zal wsl. de beste dikke danseres geweest zijn die er ooit op de audities is langsgekomen. Dan laten we Shankman en Mia er even over grienen, Nigel stuurt haar vervolgens met zachte hand meteen richting een carrière als choreograaf en dan… verprutst ze de choreo aan het eind van de dag. Okido, doei. Beetje overbodig dit .

Edward Spots: prachtige danser, maar bij hem ik heel erg het gevoel dat hij alleen in zijn eigen genre uit de voeten zal kunnen. Maar ik wil het in dit geval graag bij het verkeerde eind hebben.

Michael Petr (Tsjechisch ballroomer): ieeewwww, nee. Doet u mij maar een Henry .

José Ruiz, b-boy die zichzelf beter vindt dan Legacy: dream on gozer. Niet dat Legacy vanaf minuut één fantastisch was, maar die danste tenminste nog tussen de tricks door.

En als laatste die griet met haar vader… nee . Gewoon nee.

Spreek jullie na volgend weekend, I’m off again……..

Openen jullie straks braaf een nieuw topic ?

dinsdag 1 juni 2010 @ 16:08:10 #292
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82193772
Ik vind 't ook niet erg dat henry meedoet, maar wel vreemd dat niemand er iets over zei. Wel Burn the floor noemen, maar niet je zusterprogramma waar ie niet alleen audities deed maar ook IN de show zat?

Sowieso is de regel wel dat als je in de show hebt gezeten dat je nieet meer mee mag doen daarna. Maar buiten de landen kan dat dus wel? Nou. Nicholas! Kom er maar in in de USA!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:33:40 #293
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_82197782
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind 't ook niet erg dat henry meedoet, maar wel vreemd dat niemand er iets over zei. Wel Burn the floor noemen, maar niet je zusterprogramma waar ie niet alleen audities deed maar ook IN de show zat?

Sowieso is de regel wel dat als je in de show hebt gezeten dat je nieet meer mee mag doen daarna. Maar buiten de landen kan dat dus wel? Nou. Nicholas! Kom er maar in in de USA!
Misschien moet Timor het eens proberen !

Als Henry verder komt zal het wel ter sprake komen neem ik aan.
pi_82210851
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:33 schreef Malahide het volgende:

[..]

Misschien moet Timor het eens proberen !

Als Henry verder komt zal het wel ter sprake komen neem ik aan.
Ik zat precies hetzelfde te denken van Timor...

HIj heeft in de finale van AI met Janet gedanst..
Be brave. Be kind.
  ESF Reporter dinsdag 1 juni 2010 @ 21:58:49 #295
87554 Cee
Welluk?
pi_82210969
Jongens, ik ben er wel hoor! Maar ben nog steeds niet eraan toegekomen het te kijken. Daarbij komt ook nog dat ik de auditierondes altijd de saaiste vind.
  woensdag 2 juni 2010 @ 07:47:30 #296
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_82221732
Weeeeee! Top 4! En al mijn favorieten zitten erin haha. Vandaag komt het er vrijwel zeker van om episode 1 te kijken van US! see u later!
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:10:28 #297
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_82226643
http://www.sytycdism.com/(...)l-stars-photo-shoot/

Linkje naar de officiële promofoto's van de All Stars
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:39:23 #298
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_82283299
Weeeeee! Klaar met kijken. Verslagje voordat ik weer aan het lezen ga slaan.

Ten eerste, WTH! 10 contestants? Bah! Het wordt steeds meer Dancing With The Stars nu Ik vind het helemaal niet leuk. Ik weet nog totaal niet wie er terug komt van de vorige seizoenen als partner, en waarschijnlijk vind ik de meesten supercool om weer te zien dansen, maar dat het prachtige concept van 2 dansers zo wordt veranderd.. Ik ben verdrietig.

Sarah (Charlize)
Boring?! Vond het heel langzaam en zwaar en niet muzikaal. Hoogepunt: "Does your mom play with Tiger Woods?" Plus haar vergeten van Adam

Henry & Giselle (sexy)
Superhot maar wth?? Mag dat?? Ik ben fan van Henry, maar hij mag dus in een ander lang nog een keer meedoen? Someone enlighten me cz i dont understand shit.
Supersexy auditie overigens.

Teddy (weer terug)
Vorig jaar mocht ik m niet zo.. Maar dit jaar's auditie was echt ongelofelijk zo diep.. Zo emotioneel.. zat een traantje weg te pikken. Schattig (misschien iets TE? wat mij vorig jaar ook al tegenstond).

Mike (123Party)
BAH Hoogtepunt: "You wiped out my existence"

Scott (vervelende baan)
Nah

Isolock (zwart wit)
Heel knap, en entertaining Maar kon duidelijk niet veel meer.

Jamie (fruitmuts)
BAH no2.

Wadi
erg muzikaal en athletisch en ritmisch. Jammer dat ie niet doormocht.

Anthony/Edward/Tyrell (zelfde commentaar voor)
WOW. Ongelofelijk. Hij blijft gewoon in de lucht hangen als ie zo springt. Pffff.

Megan (roze jurk)
Zoveelste temporary meisje dat niets extra te bieden heeft

Megan (volslank meisje)
Tja, gewoon heel mooi voor wat haar lichaam te bieden heeft. Maar niet voor deze competitie geschikt, dat is gewoon duidelijk. Maar ik vond het ook erg insprirend en vertederend. Wat Mia Michaels verteld vond ik shocking. No jobs? wow. Ik dacht altijd dat zij ook wel had gedanst. Maar blijkbaar niet en dat vind ik best wel shocking.

Michael (Duitser)
Wow. Erg goed. Maar hij moet wel op Engelse les of zijn mond houden (kan Duits-Engels niet uistaan)

Henry (giebelaar)
Erg mooi. Hij heeft ook echt een gezicht voor SYTYCD. ben benieuwd.

Daria (foute dochter)
OMG kan er niet over uit. Wie raakt zijn vader nou zo aan.. het zweet brak me uit. Platsvervangende schaamte.. brrrr

Ami (mammie)
Ze heeft iets he? Wat, weet ik nog niet..

Candace (Spice girl)
Ik vond haar leuk. En ze heeft een echt charisma. Snap niet helemaal waarom ze haar niet hebben laten doorgaan.

Rose (met de zombie-partner)
argh. Nails on a chalkboard.

Jose (Legacy wannabe)
Erg goed in zijn tricks (mss wel beter dan Legacy) maar Legacy had iets wat hij niet heeft: nederigheid. Ik hoop dat zijn arrogantie hem niet parten gaat spelen want het is een prachtige jongen.

Overall: te veel weirdo's zoals altijd in USA

Loop nog niet echt warm

Is er al een direct link ofzo naar de volgende afl?
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:06:50 #299
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_82284439
Er is al een nieuwe aflevering beschikbaar en vanavond komt er weer een op de buis, dus morgen weer 'kopen'. Het gaat rap zo.

Ik heb hem van Immortalseed, maar probeer deze eens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit was echt mijn laatste post voorlopig. Toedels .
  donderdag 3 juni 2010 @ 19:43:09 #300
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82296928
Wapakoneta!!

Ik vond z'n dans prachtig prachtig prachtig... en snap dan ook niet hoe Nigell kon zeggen dat zijn persoonlijkheid er niet in zat. Het was een mooie lichte zucht en zo vol.... liefheid. Choreography? Oh come one!!!

En nu weer verder kijken!
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')