Bio owned jequote:
quote:
KOM DANg±!!!!111quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]1 ding, jij hebt wel altijd mooie verhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het uit is met dr vriend heeft 4EBE belangstelling voor je BP!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon je foto laten zien.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Rammsteinquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
BP ik wil ook met jou daten hoor.
Samen naar Rammstein?
Je gaat echt voor de ban hmm?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
1
TRIOMEET, GEILLLLLLLL.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Rammstein [ afbeelding ]
Ik heb kaarten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
BP ik wil ook met jou daten hoor.
Samen naar Rammstein?
Berust op de waarheid, altijd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
KOM DANg±!!!!111
[..]
1 ding, jij hebt wel altijd mooie verhalen.
[..]
Als het uit is met dr vriend heeft 4EBE belangstelling voor je BP!
Ik wil al heel lang een keer naar Rock Am Ring, serieus. Het is alleen zo ver. Maar met wie ga je naar Rammstein dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb kaarten.En Misschien ga ik naar Rock am Ring, daar komen ze ook.
Hoe moest ik het anders verwoordenquote:
Ik ga wel mee naar Rock am ringquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang een keer naar Rock Am Ring, serieus. Het is alleen zo ver. Maar met wie ga je naar Rammstein dan?
Die email.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Berust op de waarheid, altijd.
TT of OP? en waar zie jij die ruimte dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens ik durf het bijna niet te vragen hoor, maar ik zie dat er in de TT nog ruimte is voor een pic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In geen miljoen jaar of een Ferrariquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens ik durf het bijna niet te vragen hoor, maar ik zie dat er in de TT nog ruimte is voor een pic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hijs leukquote:
Nou serieus, ik kan bewijzenquote:
OP waar al die user-pics staan daar is nog ruimte namelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
TT of OP? en waar zie jij die ruimte dan?
Foto van Hyves?!quote:
OKE.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als het uit is met dr vriend heeft 4EBE belangstelling voor je BP!
O daar, nee dat plekje wordt verloot onder de KLB mods.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
OP waar al die user-pics staan daar is nog ruimte namelijk.
Met een poar vrienden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang een keer naar Rock Am Ring, serieus. Het is alleen zo ver. Maar met wie ga je naar Rammstein dan?
WAT?quote:
DUS WE MOETEN STOKEN.quote:
Ik geloof je.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou serieus, ik kan bewijzen
Maakt niks uit joh, ik heb Rock Werchter ook overleefd zonder douche.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Op festivals ga ik niet zo vaak onder de douche. Durf je dat aan?
Die handquote:
Ik ben nog nooit op een meerdaags festival geweest. Maar je zal zo erg naar bier rieken dat het een masker zal worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die keren dat je gaat ga ik wel meequote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb geen bier over mij heen gekregen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een meerdaags festival geweest. Maar je zal zo erg naar bier rieken dat het een masker zal worden.En anders kan je op je gemak naar de voorkant van het podium omdat iedereen om je heen dood gaat.
NEIN !quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DUS WE MOETEN STOKEN.
[..]
Ik geloof je.
IK DUIK GEWOON DE DONAU IN.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
KRL?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O daar, nee dat plekje wordt verloot onder de KLB mods.
KRL?quote:
Volgens mij zit die al volquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Ga je trouwens vanavond nog pokeren Japsnars?
De freeroll?
MAAR BROEKPALING!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEIN !
Mooi![]()
Mijn geloofwaardigheid bezit ik nog.
Oja, jij ben vandaag VIER EN TWINTIG jaar geworden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou toch zweren dat de TT eerst anders was.
Klopt, ik heb Bio gevraagd om hem even aan te passenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou toch zweren dat de TT eerst anders was.
Ik dacht dat die drie kwartier van tevoren pas open gingquote:
Nein, anderhalf uurquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik dacht dat die drie kwartier van tevoren pas open ging
Ah ik zie het jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nein, anderhalf uur
Na zo'n kwartier zit hij meestal vol
NEE NIET HET VUURTJE AANWAKKEREN!quote:
Ik raak gewoon in die situaties verzeild.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MAAR BROEKPALING!
Het zou wel erg vreemd zijn als je dat zou kunnen verzinnen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja, jij ben vandaag VIER EN TWINTIG jaar geworden.FELI.
Waar doe je moeilijk over?quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klopt, ik heb Bio gevraagd om hem even aan te passen
Maar wat wil je dan ook opquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik raak gewoon in die situaties verzeild.
Het overkomt me gewoon.
Ja, maar ...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan ook opINHolland
en de
HAAGSE
.
Ja, ik ook.quote:
Omdat saus?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:05 schreef Smart_ass het volgende:
ZH ik moest net heel hard lachen trouwens. Om mezelf.
Wat betekent KRL?quote:
Bwhehe, ik zag het voor me.quote:
Kerel.quote:
Je zei dat je überhaupt van FOK! weg zou gaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kerel.
Ik ben dit clubje hier wel zat, valt niet mee te lachen niets. Je ziet mij niet meer in de SC terug hier.
Droeftoeters!
Ach, zeg dan gewoon kerelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kerel.
Ik ben dit clubje hier wel zat, valt niet mee te lachen niets. Je ziet mij niet meer in de SC terug hier.
Droeftoeters!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kerel.
Droeftoeters!
Lolwatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
KEROOOOL, NOG GENEUKT?
HEUY MARTINUS-ANTHONUIS, NOG EEN GLAASJE ROOD? HARR HARR HARR!
Nee die ene was trollen natuurlijk heb ik ook wel is vaker gedaan maar ala.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, zeg dan gewoon kerel
En jij bent degene die hier alleen maar komt kankeren, daarnaast is dit pas keertje nummer zoveel dat je hier afscheid komt nemen
Dat kan alleen als je geen maagd meer bent.quote:
Ja.quote:
Verkapt-kijk-mij-grappig-zijn-poging-nummer-099999-?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
KEROOOOL, NOG GENEUKT?
GOED ZO, ROT MAAR OP.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee die ene was trollen natuurlijk heb ik ook wel is vaker gedaan maar ala.
Ik kankeren? Krijg wat jullie zitten mij op de meeste knullige dingetjes af te branden. Maar inderdaad het enige wat ik hier nog kom doen is om ''echt'' irritant te zijn, want dat is wat jullie vinden. Prima. Maar ik hou op, straks heb ik nog een ban ook door jullie.
Dude? 0?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-grappig-zijn-poging-nummer-099999-?
JA NOU DE BALLEN HEH!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kankeren? Krijg wat jullie zitten mij op de meeste knullige dingetjes af te branden. Maar inderdaad het enige wat ik hier nog kom doen is om ''echt'' irritant te zijn, want dat is wat jullie vinden. Prima. Maar ik hou op, straks heb ik nog een ban ook door jullie.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
KEROOOOL, NOG GENEUKT?
Nee, je bent ook echt irritant met je kankerwoordenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
LEUGENSquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je geen maagd meer bent.
Ga door dan... idioot.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
"En we zwaaien met zn alleen als ie gaat....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij in het bijzondere.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dude? 0?
Dat laatste streepje?
Faler!
E-e-n-squote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij in het bijzondere.
Het enige wat ik hier nog kom doen is irritant doen, dan heb ik tenminste ook is lol.
Maar zo overdreven accent heb ik heulemaal niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel kutkwaliteit maar samen met de andere scene die ze hebben het grappigste van de hele film
"Hee pikko, van een goudgele pretcilinder heeft nog nooit iemand AIDS gekregen"
DAT WEET JE HELEMAAL NIET.quote:
En nu is het de bedoeling dat ik ga terug schelden ofzo?quote:
Ahhw, bijzondere.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij in het bijzondere.
Het enige wat ik hier nog kom doen is irritant doen, dan heb ik tenminste ook is lol.
quote:
Nee, je woorden waarmaken en de SC verlaten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En nu is het de bedoeling dat ik ga terug schelden ofzo?
Hockey of tennis?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef Smart_ass het volgende:
Zullen we een keer een curlingmeet doen. Dat lijkt me nou zo fucking great.
Nee, nu is het de bedoeling dat je je eens als een man aan je woord houdt en gewoon een flink end oprotquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En nu is het de bedoeling dat ik ga terug schelden ofzo?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef Smart_ass het volgende:
Zullen we een keer een curlingmeet doen. Dat lijkt me nou zo fucking great.
Neem het niet te serieus.quote:
In Utrecht kan het sowieso!!1 En das lekker centraal.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hockey of tennis?
Curling kan je volgens mij echt bijna nergens doen
Welk deel van irritant heb je niet begrepen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, je woorden waarmaken en de SC verlaten.
Lekker dichtbijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
In Utrecht kan het sowieso!!1 En das lekker centraal.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
4EBE IS VANDAAG VIERENTWINTIG JAAR GEWORDEN.
VIER - EN - TWINTIG ( 2 - 4 )
Dat is ook goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hockey of tennis?
Curling kan je volgens mij echt bijna nergens doen
DEAL!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
In Utrecht kan het sowieso!!1 En das lekker centraal.
Misschien mag je ook zo'n mooi pak lenen, ik neem toch aan dat je opa er nog een over heeft?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahhw, bijzondere.
En dat ga ik NSBen!
[..]![]()
Heb je nou ooit nog je foto gepost? Ruben?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welk deel van irritant heb je niet begrepen?
Hoe oud?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef Broekpaling het volgende:
4EBE IS VANDAAG VIERENTWINTIG JAAR GEWORDEN.
VIER - EN - TWINTIG ( 2 - 4 )
Vanuit Leiden gaat er zo'n trein naar Utrecht, mieters!quote:
Rly?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je nou ooit nog je foto gepost? Ruben?
Otis wel namelijk.
Die behoefte is bij mij nu wel tot een nulpunt gedaald.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je nou ooit nog je foto gepost? Ruben?
Otis wel namelijk.
I know.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:21 schreef Smart_ass het volgende:
Hockey en tennis zijn zo cliché man.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vanuit Leiden gaat er zo'n trein naar Utrecht, mieters!
Je bent gewoon lelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die behoefte is bij mij nu wel tot een nulpunt gedaald.
Pussyboyquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die behoefte is bij mij nu wel tot een nulpunt gedaald.
20 minuten maar? Dat is erg snel.quote:
Vanaf Hilversum, ik vind het een stuk chiller om naar Bussum-Zuid te fietsen maar dan duurt de trein wel ietsjes langer:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
20 minuten maar? Dat is erg snel.
Ik ga niet anoniem zitten bashen maar 1 ding kan ik je stellig melden.quote:
Laren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vanaf Hilversum, ik vind het een stuk chiller om naar Bussum-Zuid te fietsen maar dan duurt de trein wel ietsjes langer:
[ afbeelding ]
Hilversum is trouwens wel lekker dichtbij als ik eenmaal verhuisd ben naar Laren.
PICS OR GTFO!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga niet anoniem zitten bashen maar 1 ding kan ik je stellig melden.
Ik zie er niet zo uit als jij, thank god.
Wat jij wil.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
PICS OR GTFO!
Doe overigens dat laatste maar.
Wij schelen hoogstens 6 jaar.quote:
Waarom binnenkort?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Ach wat doe ik moeilijk, ik zet binnenkort wel wat in me fobo. En dat is voor 1 keer geen troll-grap.
Wij ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij schelen hoogstens 6 jaar.
Okequote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom binnenkort?
Alsof wij ook maar moeite nemen om dat te gaan bekijken?
Post je foto gewoon nu even, bewijs ons ongelijk en klaar
Waarom elke keer zo moelijk doen?
Waarom elke keer dingen zeggen en die niet nakomen?
Wie maak je daar nou gelukkig mee?
Jezelf?
Want ons zeer zeker niet!
Als je jezelf er gelukkig mee maakt moet je het vooral blijven doen, maar dan zou ik nog eens objectief naar je leven kijken en proberen te realiseren wat je nou écht gelukkig maakt en daar je conclusies uit te trekken!
Begrijpend lezen is erg moeilijk voor je he?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Dat ik het uitstel wanneer ik een foto er neer zet maakt mij minder gelukkig. En jullie geluk is afhankelijk van wanneer ik een foto van mezelf post??
Sorry hoor, die heb ik nog nooit gehoord.
Leer eens lezen idioot, waar zie jij de link tussen ons geluk en jou foto?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Dat ik het uitstel wanneer ik een foto er neer zet maakt mij minder gelukkig. En jullie geluk is afhankelijk van wanneer ik een foto van mezelf post??
Sorry hoor, die heb ik nog nooit gehoord.
Als je naast me zat zou ik de moeite nemen om het je te uitleggen. Maar ik stop ermee, ik ga slapen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Leer eens lezen idioot, waar zie jij de link tussen ons geluk en jou foto?
Zelden zoveel aan elkaar getypte onzin van je gehoord als vandaag.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is erg moeilijk voor je he?
Als jij naast me zat had ik je een gigantische dreun verkochtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je naast me zat zou ik de moeite nemen om het je te uitleggen. Maar ik stop ermee, ik ga slapen.
Tot morgen
Vechten of vluchten...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je naast me zat zou ik de moeite nemen om het je te uitleggen. Maar ik stop ermee, ik ga slapen.
Tot morgen
1,85 a 85 KG, ik wil het meemaken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als jij naast me zat had ik je een gigantische dreun verkocht
Als domme mensen het verbaal niet kunnen winnen gaan ze het fysiek doen, zwakkeling!quote:
Klopt. Maar ik ben niet scheel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij schelen hoogstens 6 jaar.
Moet jij eens oplettenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
1,85 a 85 KG, ik wil het meemaken.
Nee?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben niet scheel.
Toch knap, aangezien ik amper online ben geweest.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tot morgen
Maar nu ga jij via het o zo veilige internet vertellen dat als ik naast je stond jij mij wel even kapot zou slaan?quote:
quote:
Jonge, ik zou je niet slaan uit agressiviteit, ik zou je een dreun verkopen om die hersens van je eens wat op te schudden zodat ze een beetje op hun plek vallen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als domme mensen het verbaal niet kunnen winnen gaan ze het fysiek doen, zwakkeling!
Ja directquote:
quote:
De enige universiteit waar jij nog heen zou gaan is een UMC, om je daar te reanimeren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jonge, ik zou je niet slaan uit agressiviteit, ik zou je een dreun verkopen om die hersens van je eens wat op te schudden zodat ze een beetje op hun plek vallen.
Misschien begin je dan eindelijk eens wat te begrijpen!
Nee, het vechten of vluchten heeft weinig te maken met het verstand van mensen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als domme mensen het verbaal niet kunnen winnen gaan ze het fysiek doen, zwakkeling!
quote:
Hmm nu zeg je me wat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch knap, aangezien ik amper online ben geweest.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De enige universiteit waar jij nog heen zou gaan is een UMC, om je daar te reanimeren.
En dat laatste was een grap, maar dat je de eerste 2 weken niet meer in staat was om naar een uni te gaan is een feit.
Ik post niet uit zijn naamquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]niet verstandig, posten ut naam van gebannede (of hoe the fuck je dat ook schrijft
)
Dude, hartinfarctquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:46 schreef Japsnars het volgende:
KANKER MIJN TELEFOONBOTJE, maar dit keer prikt het niet alleen. Nu voelt het ook alsof mijn zenuwen in mijn hand van binnenuit verbranden![]()
Het is wetenschappelijk bewezen, maar als jij met je eigen domheid te koop wil lopen. My best.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, het vechten of vluchten heeft weinig te maken met het verstand van mensen.
Ja komt komt komt. Ben ik dan weer welkom hier?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wie is hier nou stoer aan het doen over het o zo veilige internet?
Lekker hypocriet bezig weer!
Als je nou even een foto post, kan ik zien hoe breed je bent en of ik dan bang zou moeten worden mocht ik je eventueel ooit tegenkomen ()
Je wou hier zelf wegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja komt komt komt. Ben ik dan weer welkom hier?
quote:
Er zijn mensen die voor minder een ban hebben gekregen ...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik post niet uit zijn naam
Ik zeg alleen maar dat hij mij en heel fok een goede nachtrust wenst. Ik heb uit eigen wil bepaald om dat hier nog eens te vertellen
Linkje naar het onderzoek.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen, maar als jij met je eigen domheid te koop wil lopen. My best.
Mozy dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn mensen die voor minder een ban hebben gekregen ...
Ik ben bang van wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef Crack_ het volgende:
Php zei dat hij wegging maar is er nog steeds?
Van?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel.
Ben je weer een beetje bijgekomen?![]()
Common sense. Wil ik geliefd gevonden worden door jullie?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je [s]wou [/s wilde ]hier zelf weg
Waarom wil je hier überhaupt zo graag geliefd zijn?
[..]![]()
Uhuquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mozy dus
Admins die adoratie-topics maken.
't is er eentje zonder ruggengraatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef Crack_ het volgende:
Php zei dat hij wegging maar is er nog steeds?
Je weet best waar ik het over hebquote:
?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet best waar ik het over heb
Waar vind ik hem nou zo op lijken.. ok zo iemand die zei dat hij wegging maar toch nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
't is er eentje zonder ruggengraat
Stond in the quest ofzo. Ik kan het zo niet verifiëren. Ja ik weet wat je nu gaat zeggenquote:
FOK! zit er vol meequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar vind ik hem nou zo op lijken.. ok zo iemand die zei dat hij wegging maar toch niet
DAT IS DE DRUPPEL, IK GA WEG.quote:
OH, NOU, SLOAPZEquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
NIET TE BREKEN, NEVER WANNA LOSE YOU. (K)
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DAT IS DE DRUPPEL, IK GA WEG.
Hoi![]()
Hier ben ik weer.
Dat is niet mijn schuld!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
?
Van dat ik voor geen meter heb geslapen?
Koop een groter bed, opgelost!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is niet mijn schuld!
Mijn bed is gewoon te klein.
Dat zijn twee op zichzelf staande feiten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is niet mijn schuld!
Dan zeg ik het niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stond in the quest ofzo. Ik kan het zo niet verifiëren. Ja ik weet wat je nu gaat zeggen
Lekker warmquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:08 schreef Adolecens het volgende:
Kut...
Ik bedenk me net dat het beddengoed nog in de droger zit
Daar kom ik ook altijd achter op het moment dat ik naar bed wil.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:08 schreef Adolecens het volgende:
Kut...
Jij hebt tenminste een drogerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:08 schreef Adolecens het volgende:
Kut...
Ja, zoals Ado zegt, wel jouw schuldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is niet mijn schuld!
Heb ik het ooit over een verband gehad?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn twee op zichzelf staande feiten.
Maar dan staat m'n hele kamer vol.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Koop een groter bed, opgelost!
Wel jouw schuld dus
Die van mij komt ook net uit de droger.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:08 schreef Adolecens het volgende:
Kut...
Oke. Mijn schuld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zoals Ado zegt, wel jouw schuld
En toen lag ik ineens heel raar, zo op jouw been enzo, ja ik weet het niet meer
En ik had het echt heel heel HEEL warm, schijnbaar
Ik wil een 2pers boxspring, zo'n hoge, maar dan ben ik echt de helft van mijn kamer kwijt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dan staat m'n hele kamer vol.
Maar het is wel echt nodig.
Ik weet een beetje waar ik over droomde, ik weet nog dat het iets met fok te maken had, en in een andere droom had het met een boek te maken en toen ik zo naar de wc ging sliep ik ook nog halfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke. Mijn schuld.
Ja klopt. Toen je tegen me ging brabbelen.
Het was ook warm. Ik wou nog alleen een dekbedovertrek pakken maar dat lukte niet eens.
Ik heb zo'n bed die eigenlijk eenpersoons is, maar je kunt de onderkant eruit schuiven en dan heb ik een tweepersoons bedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil een 2pers boxspring, zo'n hoge, maar dan ben ik echt de helft van mijn kamer kwijt.
Dat wel jaquote:
En dat is kut!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar kom ik ook altijd achter op het moment dat ik naar bed wil.
Gelukkig wel, zeker met beddengoed is dat makkelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een droger
Daarom, laat eens zien dat je om d'r geeftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb ik het ooit over een verband gehad?
[..]
Alle vlekken er weer uit ja?quote:[..]
Die van mij komt ook net uit de droger.
Moet het wel nog opmaken.
Ja, dat heb ik dus ook. Maar goed, misschien kan ik m'n bank dumpen...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil een 2pers boxspring, zo'n hoge, maar dan ben ik echt de helft van mijn kamer kwijt.
Truste! :wquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga ook pitten!
Morgen maar heel vroeg op, om de opdracht nog even af te maken
Je droomt over fok?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet een beetje waar ik over droomde, ik weet nog dat het iets met fok te maken had, en in een andere droom had het met een boek te maken en toen ik zo naar de wc ging sliep ik ook nog half
Ik had iig echt heel veel moeite om de weg terug te vinden![]()
Maar geld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom, laat eens zien dat je om d'r geeft![]()
De enige vlek was volgens mij een wijnvlek.quote:[..]
Alle vlekken er weer uit ja?
Tena ladyquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb ik het ooit over een verband gehad?
[..]
[..]
Die van mij komt ook net uit de droger.
Moet het wel nog opmaken.
Chocola, pizza ;pquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar geld.
[..]
De enige vlek was volgens mij een wijnvlek.
Ja maar ik weet niet meer precies wat, ik zei toch dat ik raar benquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Maar goed, misschien kan ik m'n bank dumpen...
[..]
Truste! :w
[..]
Je droomt over fok?
Je waggelde ook echt m'n halve kamer door.Zeker met al die zooi op de grond.
Ow, en ik verzin nog iets...quote:
Op school hebben we een allemaal verschillende Tena's. Dus ook Tena for men.quote:
TFTIquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ow, en ik verzin nog iets...![]()
[..]
Op school hebben we een allemaal verschillende Tena's. Dus ook Tena for men.
Verkoop je RealDoll, je hebt haar nu toch?quote:
Surequote:De enige vlek was volgens mij een wijnvlek.
JA WAT WIL JE. Toen was het opeens licht.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet meer precies wat, ik zei toch dat ik raar ben
Eh ja, maar ik zag ook echt geen flikker!
ALLEEN TONE IK HET LICHT AAN DEED KEEK JIJ HEEL MOEILIJK
Olie?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ow, en ik verzin nog iets...![]()
[..]
Op school hebben we een allemaal verschillende Tena's. Dus ook Tena for men.
BWHEHEHE JE KAN NIET MEER MEEPRATEN.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
Tering hee, ik van om van de slaap. Ik ga er maar aan toegeven denk ik.![]()
De mazzel, ik ga op m'n rug staan.
Ik moest het googlen.quote:
Maar m'n RealDoll heb ik hier tenminste altijd liggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Verkoop je RealDoll, je hebt haar nu toch?![]()
Oke, dat klopt niet.quote:[..]
Sure
Te slechtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
BWHEHEHE JE KAN NIET MEER MEEPRATEN.![]()
![]()
[..]
Ik moest het googlen.
[..]
Oke, dat klopt niet.
Ja, dat krijg je nou van het multi-quoten he..quote:
Faal quotequote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
BWHEHEHE JE KAN NIET MEER MEEPRATEN.![]()
![]()
[..]
Ik moest het googlen.
[..]
Oke, dat klopt niet.
Ik zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je nou van het multi-quoten he..
WOAR?quote:
*Kuchquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen.
[..]
WOAR?
Ik heb admin knopjes hequote:
quote:
Ruilen van account?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb admin knopjes he![]()
Zie alles!
Je kan ze ook gewoon doorsturenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ruilen van account?
Dan kan jij mijn PM's lezen!
Die kunnen ze al lezen...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ruilen van account?
Dan kan jij mijn PM's lezen!
Maar dan kom je achter mijn wilde kant.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon doorsturen
"No shit Sherlock!"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die kunnen ze al lezen...
Ja, jij hebt geile conversaties zegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die kunnen ze al lezen...
Misschien is dat wel goed om je witte wijn kant weer in balans te zettenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dan kom je achter mijn wilde kant.
Doe nou niet zo stoer, anders moet ik je weer klappen gevenquote:
Uhuquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, jij hebt geile conversaties zeg
"voor een lijntje maak ik je zak leeg"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:42 schreef Adolecens het volgende:
Amateur naaktfoto's + naam en achternaam
Ik dacht Yvonne ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:43 schreef Adolecens het volgende:
Ow en voordat je denkt dat modjes PM's kunnen lezen, dat is niet zo![]()
Alleen Danny bij hoge uitzondering.
Klopt, erg verhelderend ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, jij hebt geile conversaties zeg
Dit is nog wijn die over is van gisteren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien is dat wel goed om je witte wijn kant weer in balans te zetten
Weer? Je durft niet eens hier te komen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer, anders moet ik je weer klappen geven
Yvonne is toch de kloon van Danny?quote:
Wel triest jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"voor een lijntje maak ik je zak leeg"![]()
Volgens mij niet.. Hoewel ze wel een A is.quote:
Precies... het zekere voor het onzekere.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wel triest ja
[..]
Volgens mij niet.. Hoewel ze wel een A is.
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:47 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb heul geen geile conversaties meer via PM
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:47 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb heul geen geile conversaties meer via PM
Neuken?quote:
Quequote:
Ja, nou, ik stuur al mijn pm's dus ik geheimtaal!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies... het zekere voor het onzekere.
quote:
HEY!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neuken?![]()
Ow wacht, dit is geen PM he![]()
Ik ga d'r wel sms'enquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, nou, ik stuur al mijn pm's dus ik geheimtaal!
[..]![]()
[..]
HEY!
Dat vind ik te engquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ja nu ben je al te laat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat vind ik te eng![]()
En dan is ze in gesprek en kan ze mijn sms niet lezen!
Het wordt al veel te laat, ik maak zelfs behoorlijke onzinpostsquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:54 schreef Adolecens het volgende:
![]()
Gelekte foto's van Crack_ die Zotheid (a.k.a. Arno) gisteren even lekker verwende!!!
![]()
Ik moest zo hard lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:54 schreef Adolecens het volgende:![]()
Gelekte foto's van Crack_ die Zotheid (a.k.a. Arno) gisteren even lekker verwende!!!
![]()
Ik zit met hem te bellen en hij moet ineens heeel hard lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zit met hem te bellen en hij moet ineens heeel hard lachen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:54 schreef Adolecens het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yiiikes, je werd anaal genomen met een voorbinddildoOp woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Jij faalt ook al met quotes!quote:
Lolwat?quote:
Niks, je was er nietquote:
Lolquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niks, je was er niet![]()
Ik had je plaatje verwijderd en een spam melding gemaakt
Ja, nu wordt je gebanned!quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:24 schreef Japsnars het volgende:
Zotheid's kale kop stinkt naar zure haring [ afbeelding ]
[ Bericht 87% gewijzigd door Adolecens op 29-10-2009 01:24 ]
Een beetje mijn posts lopen te editen, he?quote:
WHUT!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:24 schreef Japsnars het volgende:
Zotheid's kale kop stinkt naar zure haring [ afbeelding ]
[ Bericht 87% gewijzigd door Adolecens op 29-10-2009 01:24 ]
Crewbashing!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:24 schreef Japsnars het volgende:
Adolecens is een lul!! [ afbeelding ]
[ Bericht 87% gewijzigd door Japsnars op 29-10-2009 01:24 ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:26 schreef Adolecens het volgende:
Ado is een lul [ afbeelding ]
[ Bericht 87% gewijzigd door Japsnars 29-10-2009 01:24 ]
Kut, jij was snellerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]Wtf?
Je hebt hem verwijderd en opnieuw gepost?![]()
![]()
![]()
You know what I'm sayin?quote:
Sneller dan BP als hij voor het eerst in een vrouw zit!!!quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:29 schreef Snakey het volgende:
Japsnars, crewbashing, twee weken
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sneller dan BP als hij voor het eerst in een vrouw zit!!!
Lolwut![]()
Ik schrokquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:33 schreef NJ het volgende:
Fascination, teveel posts waarin woekerende cellen bijvoeglijk worden gebruikt. Week weg.
Ja, en toen zag ik dat Fas een weekban heeftquote:
het was een goeie grapquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, en toen zag ik dat Fas een weekban heeft
Geen idee, heb het niet echt gevolgd en modden doe ik hier niet hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:40 schreef Japsnars het volgende:
Met Bt nog wel?
Dan is Bt zeker in haar periodHeb je nog een link of is alles weer netjes opgeruimd door jullie mods?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |