Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:38 schreef Mozy het volgende:
isdatzo-adoratietopic
Wat is dit voor zielige bedoeling? Heeft ze een beurt nodig ofzo...
Poehee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:40 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens ondermijn je je eigen klacht door zelf lekker mee te posten in het topic
En kwamen al die Telegraaftokkies nog droog door dat gat in die muur?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ging stiekem SBS 6 kijken.
Na de intro ben ik in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En kwamen al die Telegraaftokkies nog droog door dat gat in die muur?
Met je zakdoekje en Slurfie de knuffel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Na de intro ben ik in slaap gevallen.
Jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Met je zakdoekje en Slurfie de knuffel?
Zegt de MBO'er tegen een ingenieurquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga geen samenvattingen maken voor MBOers.
Mensen die de opleiding Onderwijsassistent doen moeten ze een nekschot geven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:57 schreef Runfun het volgende:
[..]
Profiel Mozy:
opleiding: Onderwijsassistent
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
L.O.S.E.R.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geef alleen aan dat een Ing. of Ir. titel niet met MBO te halen isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet zo verkapt check-mij-eens-ingenieur-zijn-post
Dus het zijn gewoon de hormoontjes die na 65 jaar weer actief worden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:56 schreef Moordenaar het volgende:
Misschien heeft haar dochter een jong vriendje en is ze jaloers en bedenkt ze zich dat fok! vol zit gezonde vitale mannen.
En je moet daarmee te koop lopen op internet omdat je een verschompelde micropenis hebt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:58 schreef Runfun het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat een Ing. of Ir. titel niet met MBO te halen is
Je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En je moet daarmee te koop lopen op internet omdat je een verschompelde micropenis hebt?
Hey,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:58 schreef Runfun het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat een Ing. of Ir. titel niet met MBO te halen is
Haha, kijk maar eens bij KPD hier op Fokquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En je moet daarmee te koop lopen op internet omdat je een verschompelde micropenis hebt?
Je bent een punt vergeten aan het einde van je zin.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:04 schreef Runfun het volgende:
[..]
Haha, kijk maar eens bij KPD hier op Fok
Liever niet, ben pas ziek geweestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:04 schreef Runfun het volgende:
[..]
Haha, kijk maar eens bij KPD hier op Fok
Je zit zelf ook op fok klapjosti.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:08 schreef Runfun het volgende:
Vergeten dat jullie daar nog niet mogen komen, nog enkele jaartjes wachten Fok-nerds
Ah wat lief!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:08 schreef Runfun het volgende:
Vergeten dat jullie daar nog niet mogen komen, nog enkele jaartjes wachten Fok-nerds
Hmm, inspiratie, hoelang wil je jouw msn nog kunnen gebruiken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah wat lief!
Meneer de kijk-mij-een-stoere-ingenieur-zijn-en-stiekem-keiharde-gay-midget-pron-nodig-hebben-terwijl-mijn-vrouw-de-kids-meeneemt-naar-de-Efteling heeft zelf niet eens zijn geboortedatum ingevuld en toch maar lopen roepen dat wij zo jong zijn!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Runfun het volgende:
[..]
Klopt, maar jullie zijn bij uitstek typische Fok-nerdsrapwigger
Boh, wat ga je er mee doen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:12 schreef Runfun het volgende:
[..]
Hmm, inspiratie, hoelang wil je jouw msn nog kunnen gebruiken?
O nee!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:12 schreef Runfun het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ontvang.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:15 schreef Runfun het volgende:
Wie van jullie likt andermans reet beter?Jullie zitten al behoorlijk diep bij elkaar
ik zie jullie helaas voor me, puberige puistjes over die koppen, sullig brilletje en hier de held uithangen
Hou je wel je broek aan.. of moeten we even verhuizen naar KPD voor jou en wat pics ervan posten? Raawr!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:15 schreef Runfun het volgende:
Wie van jullie likt andermans reet beter?Jullie zitten al behoorlijk diep bij elkaar
ik zie jullie helaas voor me, puberige puistjes over die koppen, sullig brilletje en hier de held uithangen
Je wordt dus graag genomenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ontvang.
Maar he, wat ga je nou met zijn email doen?
MSN en email zijn hetzelfdequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:20 schreef Runfun het volgende:
[..]
Je wordt dus graag genomen![]()
![]()
![]()
Met zijn email? Lees nog eens goed.
Tuurlijk hij is het vrouwtje in onze relatie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:20 schreef Runfun het volgende:
[..]
Je wordt dus graag genomen![]()
![]()
![]()
Met zijn email? Lees nog eens goed.
Hé! Hij is ingenieur hoor!quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:12 schreef Runfun het volgende:
[..]
Iemand van jou niveau kan toch wel onderscheid maken tussen een echt topic en een rel/troll-topic?quote:
jou niveauquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Iemand van jou niveau kan toch wel onderscheid maken tussen een echt topic en een rel/troll-topic?
Een ingenieur die denkt op het niveau van de eerste de beste 14-jarige scriptkiddy met een vlassnor en een minderwaardigheidsprobleem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:12 schreef Runfun het volgende:
[..]
Hij maakte een typfout! Of misschien kan hij wel niet al die veel te ingewikkelde taalconstructies dat de Nederlandsche taal moet voorstellen toepassen!!11!!! HAhahahahahawHAHAHhaHAHAHA wat een sukk0l he/!?1/?!/1/!?!?!?!?/1quote:
quote:
Niet zo hard, Ik wil kijken of hij erin trapt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij maakte een typfout! Of misschien kan hij wel niet al die veel te ingewikkelde taalconstructies dat de Nederlandsche taal moet voorstellen toepassen!!11!!! HAhahahahahawHAHAHhaHAHAHA wat een sukk0l he/!?1/?!/1/!?!?!?!?/1
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Iemand van jou niveau kan toch wel onderscheid maken tussen een echt topic en een rel/troll-topic?
Hij is toch al vertrokken om mijn MSN te hackenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:35 schreef Mozy het volgende:
Stelletje klootviolen, nu trapt ie er niet meer in natuurlijk.
Allebei.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij is toch al vertrokken om mijn MSN te hacken
Of was het nou mijn e-mail..
Grappig om te lezen dat jij users met spelfouten wanhopig in bescherming neemt alleen omdat je onzeker bent over je eigen gebrek aan kennis over de Nederlandse taal. Ik vind dat een slechte zaak Kontsnor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij maakte een typfout! Of misschien kan hij wel niet al die veel te ingewikkelde taalconstructies dat de Nederlandsche taal moet voorstellen toepassen!!11!!! HAhahahahahawHAHAHhaHAHAHA wat een sukk0l he/!?1/?!/1/!?!?!?!?/1
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:39 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Grappig om te lezen dat jij users met spelfouten wanhopig in bescherming neemt alleen omdat je onzeker bent over je eigen gebrek aan kennis over de Nederlandse taal. Ik vind dat een slechte zaak Kontsnor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |