Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:38 schreef Mozy het volgende:
isdatzo-adoratietopic
Wat is dit voor zielige bedoeling? Heeft ze een beurt nodig ofzo...
Poehee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:40 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens ondermijn je je eigen klacht door zelf lekker mee te posten in het topic
En kwamen al die Telegraaftokkies nog droog door dat gat in die muur?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ging stiekem SBS 6 kijken.
Na de intro ben ik in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En kwamen al die Telegraaftokkies nog droog door dat gat in die muur?
Met je zakdoekje en Slurfie de knuffel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Na de intro ben ik in slaap gevallen.
Jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Met je zakdoekje en Slurfie de knuffel?
Zegt de MBO'er tegen een ingenieurquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga geen samenvattingen maken voor MBOers.
Mensen die de opleiding Onderwijsassistent doen moeten ze een nekschot geven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:57 schreef Runfun het volgende:
[..]
Profiel Mozy:
opleiding: Onderwijsassistent
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
L.O.S.E.R.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geef alleen aan dat een Ing. of Ir. titel niet met MBO te halen isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet zo verkapt check-mij-eens-ingenieur-zijn-post
Dus het zijn gewoon de hormoontjes die na 65 jaar weer actief worden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:56 schreef Moordenaar het volgende:
Misschien heeft haar dochter een jong vriendje en is ze jaloers en bedenkt ze zich dat fok! vol zit gezonde vitale mannen.
En je moet daarmee te koop lopen op internet omdat je een verschompelde micropenis hebt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:58 schreef Runfun het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat een Ing. of Ir. titel niet met MBO te halen is
Je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En je moet daarmee te koop lopen op internet omdat je een verschompelde micropenis hebt?
Hey,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:58 schreef Runfun het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat een Ing. of Ir. titel niet met MBO te halen is
Haha, kijk maar eens bij KPD hier op Fokquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En je moet daarmee te koop lopen op internet omdat je een verschompelde micropenis hebt?
Je bent een punt vergeten aan het einde van je zin.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:04 schreef Runfun het volgende:
[..]
Haha, kijk maar eens bij KPD hier op Fok
Liever niet, ben pas ziek geweestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:04 schreef Runfun het volgende:
[..]
Haha, kijk maar eens bij KPD hier op Fok
Je zit zelf ook op fok klapjosti.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:08 schreef Runfun het volgende:
Vergeten dat jullie daar nog niet mogen komen, nog enkele jaartjes wachten Fok-nerds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |