Er zijn mensen die voor minder een ban hebben gekregen ...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik post niet uit zijn naam
Ik zeg alleen maar dat hij mij en heel fok een goede nachtrust wenst. Ik heb uit eigen wil bepaald om dat hier nog eens te vertellen
Linkje naar het onderzoek.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen, maar als jij met je eigen domheid te koop wil lopen. My best.
Mozy dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn mensen die voor minder een ban hebben gekregen ...
Ik ben bang van wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef Crack_ het volgende:
Php zei dat hij wegging maar is er nog steeds?
Van?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel.
Ben je weer een beetje bijgekomen?![]()
Common sense. Wil ik geliefd gevonden worden door jullie?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je [s]wou [/s wilde ]hier zelf weg
Waarom wil je hier überhaupt zo graag geliefd zijn?
[..]![]()
Uhuquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mozy dus
Admins die adoratie-topics maken.
't is er eentje zonder ruggengraatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef Crack_ het volgende:
Php zei dat hij wegging maar is er nog steeds?
Je weet best waar ik het over hebquote:
?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet best waar ik het over heb
Waar vind ik hem nou zo op lijken.. ok zo iemand die zei dat hij wegging maar toch nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
't is er eentje zonder ruggengraat
Stond in the quest ofzo. Ik kan het zo niet verifiëren. Ja ik weet wat je nu gaat zeggenquote:
FOK! zit er vol meequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar vind ik hem nou zo op lijken.. ok zo iemand die zei dat hij wegging maar toch niet
DAT IS DE DRUPPEL, IK GA WEG.quote:
OH, NOU, SLOAPZEquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
NIET TE BREKEN, NEVER WANNA LOSE YOU. (K)
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DAT IS DE DRUPPEL, IK GA WEG.
Hoi![]()
Hier ben ik weer.
Dat is niet mijn schuld!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
?
Van dat ik voor geen meter heb geslapen?
Koop een groter bed, opgelost!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is niet mijn schuld!
Mijn bed is gewoon te klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |