Nee?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben niet scheel.
Toch knap, aangezien ik amper online ben geweest.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je naast me zat zou ik de moeite nemen om het je te uitleggen. Maar ik stop ermee, ik ga slapen.
Tot morgen
Maar nu ga jij via het o zo veilige internet vertellen dat als ik naast je stond jij mij wel even kapot zou slaan?quote:
quote:
Jonge, ik zou je niet slaan uit agressiviteit, ik zou je een dreun verkopen om die hersens van je eens wat op te schudden zodat ze een beetje op hun plek vallen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als domme mensen het verbaal niet kunnen winnen gaan ze het fysiek doen, zwakkeling!
Ja directquote:
quote:
De enige universiteit waar jij nog heen zou gaan is een UMC, om je daar te reanimeren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jonge, ik zou je niet slaan uit agressiviteit, ik zou je een dreun verkopen om die hersens van je eens wat op te schudden zodat ze een beetje op hun plek vallen.
Misschien begin je dan eindelijk eens wat te begrijpen!
Nee, het vechten of vluchten heeft weinig te maken met het verstand van mensen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als domme mensen het verbaal niet kunnen winnen gaan ze het fysiek doen, zwakkeling!
quote:
Hmm nu zeg je me wat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch knap, aangezien ik amper online ben geweest.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De enige universiteit waar jij nog heen zou gaan is een UMC, om je daar te reanimeren.
En dat laatste was een grap, maar dat je de eerste 2 weken niet meer in staat was om naar een uni te gaan is een feit.
Ik post niet uit zijn naamquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]niet verstandig, posten ut naam van gebannede (of hoe the fuck je dat ook schrijft
)
Dude, hartinfarctquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:46 schreef Japsnars het volgende:
KANKER MIJN TELEFOONBOTJE, maar dit keer prikt het niet alleen. Nu voelt het ook alsof mijn zenuwen in mijn hand van binnenuit verbranden![]()
Het is wetenschappelijk bewezen, maar als jij met je eigen domheid te koop wil lopen. My best.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, het vechten of vluchten heeft weinig te maken met het verstand van mensen.
Ja komt komt komt. Ben ik dan weer welkom hier?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wie is hier nou stoer aan het doen over het o zo veilige internet?
Lekker hypocriet bezig weer!
Als je nou even een foto post, kan ik zien hoe breed je bent en of ik dan bang zou moeten worden mocht ik je eventueel ooit tegenkomen ()
Je wou hier zelf wegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja komt komt komt. Ben ik dan weer welkom hier?
quote:
Er zijn mensen die voor minder een ban hebben gekregen ...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik post niet uit zijn naam
Ik zeg alleen maar dat hij mij en heel fok een goede nachtrust wenst. Ik heb uit eigen wil bepaald om dat hier nog eens te vertellen
Linkje naar het onderzoek.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen, maar als jij met je eigen domheid te koop wil lopen. My best.
Mozy dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn mensen die voor minder een ban hebben gekregen ...
Ik ben bang van wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef Crack_ het volgende:
Php zei dat hij wegging maar is er nog steeds?
Van?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel.
Ben je weer een beetje bijgekomen?![]()
Common sense. Wil ik geliefd gevonden worden door jullie?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je [s]wou [/s wilde ]hier zelf weg
Waarom wil je hier überhaupt zo graag geliefd zijn?
[..]![]()
Uhuquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mozy dus
Admins die adoratie-topics maken.
't is er eentje zonder ruggengraatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef Crack_ het volgende:
Php zei dat hij wegging maar is er nog steeds?
Je weet best waar ik het over hebquote:
?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet best waar ik het over heb
Waar vind ik hem nou zo op lijken.. ok zo iemand die zei dat hij wegging maar toch nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
't is er eentje zonder ruggengraat
Stond in the quest ofzo. Ik kan het zo niet verifiėren. Ja ik weet wat je nu gaat zeggenquote:
FOK! zit er vol meequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar vind ik hem nou zo op lijken.. ok zo iemand die zei dat hij wegging maar toch niet
DAT IS DE DRUPPEL, IK GA WEG.quote:
OH, NOU, SLOAPZEquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
NIET TE BREKEN, NEVER WANNA LOSE YOU. (K)
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DAT IS DE DRUPPEL, IK GA WEG.
Hoi![]()
Hier ben ik weer.
Dat is niet mijn schuld!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
?
Van dat ik voor geen meter heb geslapen?
Koop een groter bed, opgelost!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is niet mijn schuld!
Mijn bed is gewoon te klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |