Nee, je woorden waarmaken en de SC verlaten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En nu is het de bedoeling dat ik ga terug schelden ofzo?
Hockey of tennis?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef Smart_ass het volgende:
Zullen we een keer een curlingmeet doen. Dat lijkt me nou zo fucking great.
Nee, nu is het de bedoeling dat je je eens als een man aan je woord houdt en gewoon een flink end oprotquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En nu is het de bedoeling dat ik ga terug schelden ofzo?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef Smart_ass het volgende:
Zullen we een keer een curlingmeet doen. Dat lijkt me nou zo fucking great.
Neem het niet te serieus.quote:
In Utrecht kan het sowieso!!1 En das lekker centraal.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hockey of tennis?
Curling kan je volgens mij echt bijna nergens doen
Welk deel van irritant heb je niet begrepen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, je woorden waarmaken en de SC verlaten.
Lekker dichtbijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
In Utrecht kan het sowieso!!1 En das lekker centraal.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
4EBE IS VANDAAG VIERENTWINTIG JAAR GEWORDEN.
VIER - EN - TWINTIG ( 2 - 4 )
Dat is ook goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hockey of tennis?
Curling kan je volgens mij echt bijna nergens doen
DEAL!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
In Utrecht kan het sowieso!!1 En das lekker centraal.
Misschien mag je ook zo'n mooi pak lenen, ik neem toch aan dat je opa er nog een over heeft?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahhw, bijzondere.
En dat ga ik NSBen!
[..]![]()
Heb je nou ooit nog je foto gepost? Ruben?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welk deel van irritant heb je niet begrepen?
Hoe oud?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef Broekpaling het volgende:
4EBE IS VANDAAG VIERENTWINTIG JAAR GEWORDEN.
VIER - EN - TWINTIG ( 2 - 4 )
Vanuit Leiden gaat er zo'n trein naar Utrecht, mieters!quote:
Rly?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je nou ooit nog je foto gepost? Ruben?
Otis wel namelijk.
Die behoefte is bij mij nu wel tot een nulpunt gedaald.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je nou ooit nog je foto gepost? Ruben?
Otis wel namelijk.
I know.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:21 schreef Smart_ass het volgende:
Hockey en tennis zijn zo cliché man.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vanuit Leiden gaat er zo'n trein naar Utrecht, mieters!
Je bent gewoon lelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die behoefte is bij mij nu wel tot een nulpunt gedaald.
Pussyboyquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die behoefte is bij mij nu wel tot een nulpunt gedaald.
20 minuten maar? Dat is erg snel.quote:
Vanaf Hilversum, ik vind het een stuk chiller om naar Bussum-Zuid te fietsen maar dan duurt de trein wel ietsjes langer:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
20 minuten maar? Dat is erg snel.
Ik ga niet anoniem zitten bashen maar 1 ding kan ik je stellig melden.quote:
Laren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vanaf Hilversum, ik vind het een stuk chiller om naar Bussum-Zuid te fietsen maar dan duurt de trein wel ietsjes langer:
[ afbeelding ]
Hilversum is trouwens wel lekker dichtbij als ik eenmaal verhuisd ben naar Laren.
PICS OR GTFO!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga niet anoniem zitten bashen maar 1 ding kan ik je stellig melden.
Ik zie er niet zo uit als jij, thank god.
Wat jij wil.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
PICS OR GTFO!
Doe overigens dat laatste maar.
Wij schelen hoogstens 6 jaar.quote:
Waarom binnenkort?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Ach wat doe ik moeilijk, ik zet binnenkort wel wat in me fobo. En dat is voor 1 keer geen troll-grap.
Wij ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij schelen hoogstens 6 jaar.
Okequote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom binnenkort?
Alsof wij ook maar moeite nemen om dat te gaan bekijken?
Post je foto gewoon nu even, bewijs ons ongelijk en klaar
Waarom elke keer zo moelijk doen?
Waarom elke keer dingen zeggen en die niet nakomen?
Wie maak je daar nou gelukkig mee?
Jezelf?
Want ons zeer zeker niet!
Als je jezelf er gelukkig mee maakt moet je het vooral blijven doen, maar dan zou ik nog eens objectief naar je leven kijken en proberen te realiseren wat je nou écht gelukkig maakt en daar je conclusies uit te trekken!
Begrijpend lezen is erg moeilijk voor je he?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Dat ik het uitstel wanneer ik een foto er neer zet maakt mij minder gelukkig. En jullie geluk is afhankelijk van wanneer ik een foto van mezelf post??
Sorry hoor, die heb ik nog nooit gehoord.
Leer eens lezen idioot, waar zie jij de link tussen ons geluk en jou foto?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Dat ik het uitstel wanneer ik een foto er neer zet maakt mij minder gelukkig. En jullie geluk is afhankelijk van wanneer ik een foto van mezelf post??
Sorry hoor, die heb ik nog nooit gehoord.
Als je naast me zat zou ik de moeite nemen om het je te uitleggen. Maar ik stop ermee, ik ga slapen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Leer eens lezen idioot, waar zie jij de link tussen ons geluk en jou foto?
Zelden zoveel aan elkaar getypte onzin van je gehoord als vandaag.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is erg moeilijk voor je he?
Als jij naast me zat had ik je een gigantische dreun verkochtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je naast me zat zou ik de moeite nemen om het je te uitleggen. Maar ik stop ermee, ik ga slapen.
Tot morgen
Vechten of vluchten...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je naast me zat zou ik de moeite nemen om het je te uitleggen. Maar ik stop ermee, ik ga slapen.
Tot morgen
1,85 a 85 KG, ik wil het meemaken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als jij naast me zat had ik je een gigantische dreun verkocht
Als domme mensen het verbaal niet kunnen winnen gaan ze het fysiek doen, zwakkeling!quote:
Klopt. Maar ik ben niet scheel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij schelen hoogstens 6 jaar.
Moet jij eens oplettenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
1,85 a 85 KG, ik wil het meemaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |