quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kerel.
Ik ben dit clubje hier wel zat, valt niet mee te lachen niets. Je ziet mij niet meer in de SC terug hier.
Droeftoeters!
Lolwatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
KEROOOOL, NOG GENEUKT?
HEUY MARTINUS-ANTHONUIS, NOG EEN GLAASJE ROOD? HARR HARR HARR!
Nee die ene was trollen natuurlijk heb ik ook wel is vaker gedaan maar ala.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, zeg dan gewoon kerel
En jij bent degene die hier alleen maar komt kankeren, daarnaast is dit pas keertje nummer zoveel dat je hier afscheid komt nemen
Dat kan alleen als je geen maagd meer bent.quote:
Ja.quote:
Verkapt-kijk-mij-grappig-zijn-poging-nummer-099999-?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
KEROOOOL, NOG GENEUKT?
GOED ZO, ROT MAAR OP.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee die ene was trollen natuurlijk heb ik ook wel is vaker gedaan maar ala.
Ik kankeren? Krijg wat jullie zitten mij op de meeste knullige dingetjes af te branden. Maar inderdaad het enige wat ik hier nog kom doen is om ''echt'' irritant te zijn, want dat is wat jullie vinden. Prima. Maar ik hou op, straks heb ik nog een ban ook door jullie.
Dude? 0?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-grappig-zijn-poging-nummer-099999-?
JA NOU DE BALLEN HEH!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kankeren? Krijg wat jullie zitten mij op de meeste knullige dingetjes af te branden. Maar inderdaad het enige wat ik hier nog kom doen is om ''echt'' irritant te zijn, want dat is wat jullie vinden. Prima. Maar ik hou op, straks heb ik nog een ban ook door jullie.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
KEROOOOL, NOG GENEUKT?
Nee, je bent ook echt irritant met je kankerwoordenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
LEUGENSquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je geen maagd meer bent.
Ga door dan... idioot.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
"En we zwaaien met zn alleen als ie gaat....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij in het bijzondere.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dude? 0?
Dat laatste streepje?
Faler!
E-e-n-squote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij in het bijzondere.
Het enige wat ik hier nog kom doen is irritant doen, dan heb ik tenminste ook is lol.
Maar zo overdreven accent heb ik heulemaal niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel kutkwaliteit maar samen met de andere scene die ze hebben het grappigste van de hele film
"Hee pikko, van een goudgele pretcilinder heeft nog nooit iemand AIDS gekregen"
DAT WEET JE HELEMAAL NIET.quote:
En nu is het de bedoeling dat ik ga terug schelden ofzo?quote:
Ahhw, bijzondere.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij in het bijzondere.
Het enige wat ik hier nog kom doen is irritant doen, dan heb ik tenminste ook is lol.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |