Volgens mij zit die al volquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Ga je trouwens vanavond nog pokeren Japsnars?
De freeroll?
MAAR BROEKPALING!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEIN !
Mooi![]()
Mijn geloofwaardigheid bezit ik nog.
Oja, jij ben vandaag VIER EN TWINTIG jaar geworden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou toch zweren dat de TT eerst anders was.
Klopt, ik heb Bio gevraagd om hem even aan te passenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou toch zweren dat de TT eerst anders was.
Ik dacht dat die drie kwartier van tevoren pas open gingquote:
Nein, anderhalf uurquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik dacht dat die drie kwartier van tevoren pas open ging
Ah ik zie het jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nein, anderhalf uur
Na zo'n kwartier zit hij meestal vol
NEE NIET HET VUURTJE AANWAKKEREN!quote:
Ik raak gewoon in die situaties verzeild.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MAAR BROEKPALING!
Het zou wel erg vreemd zijn als je dat zou kunnen verzinnen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja, jij ben vandaag VIER EN TWINTIG jaar geworden.FELI.
Waar doe je moeilijk over?quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klopt, ik heb Bio gevraagd om hem even aan te passen
Maar wat wil je dan ook opquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik raak gewoon in die situaties verzeild.
Het overkomt me gewoon.
Ja, maar ...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan ook opINHolland
en de
HAAGSE
.
Ja, ik ook.quote:
Omdat saus?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:05 schreef Smart_ass het volgende:
ZH ik moest net heel hard lachen trouwens. Om mezelf.
Wat betekent KRL?quote:
Bwhehe, ik zag het voor me.quote:
Kerel.quote:
Je zei dat je überhaupt van FOK! weg zou gaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kerel.
Ik ben dit clubje hier wel zat, valt niet mee te lachen niets. Je ziet mij niet meer in de SC terug hier.
Droeftoeters!
Ach, zeg dan gewoon kerelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kerel.
Ik ben dit clubje hier wel zat, valt niet mee te lachen niets. Je ziet mij niet meer in de SC terug hier.
Droeftoeters!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |