quote:Ik zeg:
Mag ik trouwens je creditcard lenen om vliegtickets naar Londen te bestellen voor 4 cent?
Hij zegt:
Hoe kom je daar nu weer bij?
Volgens mij weet je mijn creditcardnummer al, of niet?
Alleen het stomme is, 20 euro administratiekosten, + kosten naar Vliegveld heen en terug 32 euro + kosten van vliegveld naar Londen zelf = 40 euro. Schiet dan toch alweer op.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:42 schreef Allure_ het volgende:
Tarief: 0,01 EUR
Online inchecken: 0,00 EUR
Belastingen/ toeslagen: 0,00 EUR
Totale prijs: 0,01 EUR.
Dus je zit al op 92,01 euro vervoerskosten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alleen het stomme is, 20 euro administratiekosten, + kosten naar Vliegveld heen en terug 32 euro + kosten van vliegveld naar Londen zelf = 40 euro. Schiet dan toch alweer op.
Nee, 82,01 per persoon. Maar dat vind ik toch alweer aardig wat voor een dagje Londen, daar gaat je shopgeldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus je zit al op 92,01 euro vervoerskosten?
Ik dacht al, hoe kan 4 cent nouquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Breathtaking het volgende:
GODVERDOMME, wel 20 euro administratiekosten!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, 82,01 per persoon. Maar dat vind ik toch alweer aardig wat voor een dagje Londen, daar gaat je shopgeld.. Is meteen een stuk minder aanlokkelijk dan die 4 cent!
Je kan natuurlijk ook liften van Luton naar de Cityquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, 82,01 per persoon. Maar dat vind ik toch alweer aardig wat voor een dagje Londen, daar gaat je shopgeld.. Is meteen een stuk minder aanlokkelijk dan die 4 cent!
Ryanair. En ze zeggen pas dat die kosten 20 euro zijn op het moment dat je je creditcard gegevens al hebt ingevuldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik dacht al, hoe kan 4 cent nou![]()
Maarr welke website was dit, ik moet even iets checken
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Dat klinkt al heul wat anders als 0,02 cent ja... 164.02 euro..
Ik wil niet dood.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook liften van Luton naar de City
Ohh, Ryanair. Nee, daar moet je per koffer ofzo iets van 20 euro betalen, dus daarom lijkt de prijs altijd zo laagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ryanair. En ze zeggen pas dat die kosten 20 euro zijn op het moment dat je je creditcard gegevens al hebt ingevuld..
15 euro dacht ik, maar ik hoef toch geen koffers mee want ik wil gewoon een dagje dus dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh, Ryanair. Nee, daar moet je per koffer ofzo iets van 20 euro betalen, dus daarom lijkt de prijs altijd zo laag
Waar betaal je dan wel voor? Ik zit er nu even te kijken maar er is geen een toeslag van 20 euro?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
15 euro dacht ik, maar ik hoef toch geen koffers mee want ik wil gewoon een dagje dus dat maakt niet uit.
Adm. kosten heb je altijd. En met OV kan je gratis naar de luchthaven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alleen het stomme is, 20 euro administratiekosten, + kosten naar Vliegveld heen en terug 32 euro + kosten van vliegveld naar Londen zelf = 40 euro. Schiet dan toch alweer op.
Administratiekosten zeg ik toch netquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar betaal je dan wel voor? Ik zit er nu even te kijken maar er is geen een toeslag van 20 euro?
(Zelfs pas nadat je je creditcard gegevens hebt ingevuldquote:Betalingsbedrag (Inclusief administratiekosten) EUR 20,04
Niet als de luchthaven in Deutschland is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Adm. kosten heb je altijd. En met OV kan je gratis naar de luchthaven.
Hmm ja, voor mij is Eindhoven errug makkelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet als de luchthaven in Deutschland is.
Oh, sorry zag ik niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Administratiekosten zeg ik toch netzeggen ze pas in het laatste menu.
[..]
(Zelfs pas nadat je je creditcard gegevens hebt ingevuld!)
Ik kan daar altijd maar maximaal 1 aflevering van zien, omdat ik me dan alweer erger aan z'n 'gevoelens' en z'n onzekerheid met dat hij IEDEREEN altijd opzadelt met z'n problemen en om raad gaat vragen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm ja, voor mij is Eindhoven errug makkelijk.
Oeh, Life of Ryan marathon.
Internetprobleempjes?quote:
Ja hier is Duitsland het dichtst bij maar dan kun je dus niet veel met je OVquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm ja, voor mij is Eindhoven errug makkelijk.
Oeh, Life of Ryan marathon.
Bremen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, sorry zag ik niet.En vanaf welk vliegveld is dit?
Maakt toch niet uit, hij is cutiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan daar altijd maar maximaal 1 aflevering van zien, omdat ik me dan alweer erger aan z'n 'gevoelens' en z'n onzekerheid met dat hij IEDEREEN altijd opzadelt met z'n problemen en om raad gaat vragen.
Al met al is het toch niet duur voor een vlucht naar Londen! Ik zou dan op een moment gaan dat je een paar daagjes kunt blijven i.p.v 1quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hier is Duitsland het dichtst bij maar dan kun je dus niet veel met je OVen om nou helemaal naar Eindhoven te gaan
!
[..]
Bremen.
Boeien, hij is cutiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan daar altijd maar maximaal 1 aflevering van zien, omdat ik me dan alweer erger aan z'n 'gevoelens' en z'n onzekerheid met dat hij IEDEREEN altijd opzadelt met z'n problemen en om raad gaat vragen.
Doe dan Eindhoven, je hebt toch een OV?quote:
Ja maar ik wil gewoon eentjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Al met al is het toch niet duur voor een vlucht naar Londen! Ik zou dan op een moment gaan dat je een paar daagjes kunt blijven i.p.v 1.
Dat is zo ver wegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe dan Eindhoven, je hebt toch een OV?
Ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef Adolecens het volgende:
Ik wil mijn router eigenlijk updaten qua firmware, maar er is iemand een bestand bij me aan het downloaden van 3GB en zit nu op 87%... Als ik dat doe kan ie opnieuw beginnen, is dat lullig?
Dat zeg je alleen maar omdat hij op Otis lijkt.quote:
Maar het is gratissquote:
Misschien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat hij op Otis lijkt.
Owquote:
Ik snap haar ook nietquote:
Ja, maar die is van m'n broertje, dus daar mag ik alleen op spelen als hij er zin in heeftquote:
Alle bazen spelen dit. Dus als jouw vriendjes enigszins fatsoenlijk waren speelden zij dit ook.quote:
Dat ram ik er wel uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alle bazen spelen dit. Dus als jouw vriendjes enigszins fatsoenlijk waren speelden zij dit ook.
Ik heb Melee te lang niet aangeraakt, maar we brawlen best wel vaak bij een maat van me om de avond te beginnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar die is van m'n broertje, dus daar mag ik alleen op spelen als hij er zin in heeft. Dus ik ben veel beter in Melee.
Als Princess Zelda?quote:
Dan moet ik wel een GC controller hebben en Falco > Fox > Wolf.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb Melee te lang niet aangeraakt, maar we brawlen best wel vaak bij een maat van me om de avond te beginnen![]()
Dus ik stel voor dat ik je ass whoop met Brawl
Ik heb een paarse die doorzichtig is aan de achterkantquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:37 schreef Lakitu het volgende:
Als ik geen zwarte controller heb, kan ik niet winnen.
In melee Zelda kiezen en dan B -> naar onder voor die transform bitchquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een GC controller hebben en Falco > Fox > Wolf.
Sheik is een hoer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In melee Zelda kiezen en dan B -> naar onder voor die transform bitch.
We hebben al jargon trouwens; vB, >B ^B.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In melee Zelda kiezen en dan B -> naar onder voor die transform bitch.
Al die snelle lui met hoge jumps zijn baasquote:
Die ken ik ja, die is gayquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een paarse die doorzichtig is aan de achterkant. Maar ik moet wel een van Nintendo hebben, met een neppe ben ik ietsje slechter.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:41 schreef Allure_ het volgende:
Ryan is tenminste niet de hele dag aan het gamen, maar lekker over z'n gevoelens aan het praten.
Ben jij een A'er of een B'er?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Al die snelle lui met hoge jumps zijn baas. Sheik, Falco en occasioneel Falcon voor de falcon punch (
) en vB ( edit
)
Een A'er.quote:
Hoe kan ik het nou doen, als ik geen fatsoenlijke mensen ken die dat doenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:43 schreef Lakitu het volgende:
Allure, je moet het gewoon een keertje doen en dan praat je wel anders.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Bij 4 players met Jiggly of Kirby alleen maar gaan vliegen en de rest elkaar laten afmaken.
JE KENT ONSquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kan ik het nou doen, als ik geen fatsoenlijke mensen ken die dat doen.
Ik ben ook een A'erquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een A'er.Ik ben de enige van iedereen met wie ik ooit heb gespeeld die dat heeft.
Of met Yoshi alleen maar mensen gaan opslikken en rollen als eitjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Zei ik gister ook al idd
. En eens in de zoveel tijd iemand eruit slaan met je hamer en lekker bakstenen
Heel jouw omgeving speelt het, maar ze schamen zich ervoor. Vraag maar eens aan jongens die je kent of ze Superquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kan ik het nou doen, als ik geen fatsoenlijke mensen ken die dat doen.
Met A is de gameplay zoveel sneller en leukerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben ook een A'er. Iedereen zit altijd te fucken met die B-knop, maar dan heb je zo'n hoge recoverytijd.
Dat is zo kut op Corneria, dat ei. Maar ik heb de oplossing, op z'n keerpunt evaden met een R-roll en dan grabben.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Of met Yoshi alleen maar mensen gaan opslikken en rollen als eitjeLekker trollen.
NEE.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heel jouw omgeving speelt het, maar ze schamen zich ervoor. Vraag maar eens aan jongens die je kent of ze SuperSmash
Bros
Melee kennen.
Op Corneria slik ik altijd mensen in en pleeg zelfmoord op het einde, door van het vliegtuig af te springenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is zo kut op Corneria, dat ei. Maar ik heb de oplossing, op z'n keerpunt evaden met een R-roll en dan grabben.![]()
,
Inderdaad. Ik gebruik met Falco vooral A> (tegelijk) en spiken vanuit de lucht met vA.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Met A is de gameplay zoveel sneller en leuker. Kan je al die kutmoves van hun ontwijken en dan met een goed getimede A> ^ < (tegelijk ingedrukt) kan je ze zo uit het veld hoeken.
Ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Spelen jullie ook alleen maar dat vliegtuig level en dat Zelda land?
Jij hebt echt een kankerspeelstijlquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op Corneria slik ik altijd mensen in en pleeg zelfmoord op het einde, door van het vliegtuig af te springen![]()
Ja, en Final Destination.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Spelen jullie ook alleen maar dat vliegtuig level en dat Zelda land?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:49 schreef Skylark. het volgende:
Ook zoiets, wachten tot je een leven vóórstaat met Donkey Kong en dan grabben en zelfmoord plegen.
Wel handig in 100man Melee. Hadden jullie ook een beetje moeite met die 'opdrachten' en dat je dan samen met Zelda als Link tegen 2 Ganondorfen moest?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]Sowieso DK. Ik ken mensen die met hem alleen maar de grond gaan slaan
Sadness galore.
Heerlijk is dat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hebt echt een kankerspeelstijl. Duitser.
Ik ken die opdrachten niet meer uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel handig in 100man Melee. Hadden jullie ook een beetje moeite met die 'opdrachten' en dat je dan samen met Zelda als Link tegen 2 Ganondorfen moest?
Niet waarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik snap haar ook niet. BT, volgens mij word je echt teveel gesponsord door je ouders
.
Ik ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heerlijk is dat."Player 2 defeated"
![]()
Ik ben altijd player 1
Stock 3 sowieso. 5 duurt te lang.quote:
http://vgmusic.com/music/(...)sbm_sariasongv_2.midquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:57 schreef Lakitu het volgende:
http://vgmusic.com/music/console/nintendo/gamecube/Corneria.mid
Zelda OoT is du beste.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:59 schreef Skylark. het volgende:
Oh, wat een geweldige tijd. En dat je uiteindelijk tegen Master Hand moest.
Ik stem voor SSBM beste spel allertijden (misschien mét Super Mario 64 en Mariokart).
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
http://vgmusic.com/music/(...)sbm_sariasongv_2.mid
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
!
Ik heb Zelda OoT op m'n pc staan
Ja bij de Windwaker zat die met een Master Quest versie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:09 schreef Skylark. het volgende:
Die heb ik op m'n N64, maar nooit uitgespeeld.Is ie niet opnieuw uitgebracht voor de GC
?
Ik heb op dit moment een X360, maar eigenlijk is die maar magertjes vergeleken met de GCquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja bij de Windwaker zat die met een Master Quest versie.
Ik heb ook nu een 360. Alleen het zijn gewoon allemaal pc gamesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment een X360, maar eigenlijk is die maar magertjes vergeleken met de GC.
Koningnummerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:12 schreef Skylark. het volgende:
http://www.vgmusic.com/mu(...)BM_Hyrule_Temple.mid
![]()
!
Wat heb ik dit liedje vaak gehoord.
Succes.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga even mentaal voorbereiden op m'n tentamen.
En Otis en ik?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:17 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, wat heb ik nu zin om tegen jullie te smashen.
PRO Smashers in de SC:
- Skylark.
- C_N
- Lakitu
- Biels
- Maisnon
Ik zou winnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:17 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, wat heb ik nu zin om tegen jullie te smashen.
PRO Smashers in de SC:
- Skylark.
- C_N
- Lakitu
- Biels
- Maisnon
Shit, nu heb ik er ook zin inquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb eigenlijk al best lang zin in een bapao broodje. Super lang niet meer op zeg!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]Zo'n knap meisje en dan doet ze dítSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Kon je je lachen wel in houden?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Mwhehehe, de vrouw waarbij ik moest solliciteren had van die ogen die die ene bruine alien ook heeft
Van wtf? staat daar vaak bij ofzo
Ik vraag me dus ook echt af wat voor baasjes die hond wel niet moet hebben, zo'n lelijke hond en dan toch zo'n halsband omquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die halsband ook echt he. Alsof ie er daardoor mooier uit gaat zien.!
Of een fucking wandelwagen met hondenpootjes -print.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
Echt he. Dat zijn waarschijnlijk van die eigenaars die ook kleding voor hun hond kopen.
Ik zag laatst een hond met een bodywarmerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een fucking wandelwagen met hondenpootjes -print.
Voor de hond!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een fucking wandelwagen met hondenpootjes -print.
Of in een tas.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zag laatst een hond met een bodywarmer
Mwhehe, moeilijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kon je je lachen wel in houden?
JA MAAR DAN WORDEN ZE MOE.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of in een tas.![]()
Die beesten hebben toch poooootjes?
Ja, die heb ik nodig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef Zotheid het volgende:
WIE WEET OF DE HEPATITIS B VACCINATIE DOOR IZZ WORDT VERGOED?
HAHAHAHA HEEFT CRACK_ JE EEN soa GEGEVEN?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
HAHAHAHA HEEFT CRACK_ JE EEN soa GEGEVEN?
Studie/stage?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij worden er maar heel weinig vaccinaties vergoed. Tenzij het voor je werk is ofzo.
Ik ga ook weer beginnen.quote:
Zulks een meligheidquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwhehe, moeilijk
Gefeliciteerd trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ja, dank jullie wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:22 schreef Crack_ het volgende:
Oh!
LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN OLEE OLEE
Heuy, ik zit ook bij IZZquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef Zotheid het volgende:
Bazenverzekering, en ik betaal heulemaal niks.quote:
Aha.. maar kan je niets met school regelen dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bazenverzekering, en ik betaal heulemaal niks.
Net even zo'n meneer aan de telefoon gehad en die zei dat het alleen naar het buitenland in het pakket zit.
Ja, naar het buitenland.quote:
Schoolquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aha.. maar kan je niets met school regelen dan?
Owwachtschool en snel werken...
Ik betaal nu ook niets.
Sinterklaas?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
School
Ze hadden dus eerst gezegd dat die prik eind november zou zijn. Bleek het afgelopen maandag te zijn geweest. "Ja, het stond op BB."
Maar goed, ik heb dus de eerste prik gemist. Die heb ik 3 november bij de GGZ in Den Haag. Maar dat kost echt 60 euro.
Ik zie t m al vragen aan zn moederquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jeej, dan is dat tenminste één iemand
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
School
Ze hadden dus eerst gezegd dat die prik eind november zou zijn. Bleek het afgelopen maandag te zijn geweest. "Ja, het stond op BB."
Maar goed, ik heb dus de eerste prik gemist. Die heb ik 3 november bij de GGZ in Den Haag. Maar dat kost echt 60 euro.
Bij ons lag het er 4 dagen uit. 4 dagen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Blackboard..
Ik ging net naar de school bellen of ze wisten wanneer de storing van hun website voorbij was
Servicedeskmedewerker: ow... weet ik niet ...
THE FUCK...
MAMA IS HIER HEULEMAAL NIET.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zie t m al vragen aan zn moeder
Dat is wel erg slecht.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij ons lag het er 4 dagen uit. 4 dagen!
[..]
MAMA IS HIER HEULEMAAL NIET.
Als het goed is heb je dat tijdig gedownload blablabla.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel erg slecht.
Bovendien had ik een probleem gehad als dat in de toetsweek zou zijn..
ALLE leerstof staat op blackboard
Of je gaat gewoon wat langer?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja papaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als het goed is heb je dat tijdig gedownload blablabla.
Hoe ging je projectpresentatie?
Volgens mij ben jij wel aan je trekken gekomen vandaag en gisteren.quote:
2 minuten aanwijzen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja papa![]()
Ja vrij goed, ik hoefde niet te presenteren.
Ze gingen iemand 2 minuten aanwijzen om te presenteren
Wat heeft ze gezegd?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel aan je trekken gekomen vandaag en gisteren.
Ja, eigenlijk 2 minuten voor de presentatiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
2 minuten aanwijzen?
Krijg je ook een lamme arm van.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]Wat de kankerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ging je sollicitatie?Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Dat had ik ook. Dat andere kind, die nooit op komt dagen, die wou het niet doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk 2 minuten voor de presentatie
(Nog) Niks, maar zo'n beetje iedereen kan het wel voorspellenquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat de kanker
Hoe ging je sollicitatie?
Dan is het goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
(Nog) Niks, maar zo'n beetje iedereen kan het wel voorspellen
Die wou het niet doen ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Dat andere kind, die nooit op komt dagen, die wou het niet doen.
Toen voelde ik me maar geroepen.
Waarom niet meer dan 1? Dan zie je tenminste ook nog eens wat...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon eentjedat is het punt
!
[..]
Dat is zo ver weg!
Nee, je bent gewoon een verwend nest zoals de rest al zegt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hier is Duitsland het dichtst bij maar dan kun je dus niet veel met je OVen om nou helemaal naar Eindhoven te gaan
!
[..]
Bremen.
Ik hoop het voor je.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ging wel goed denk ik, volgende week word ik gebeld of ik de baan heb!
Hoop het wel, anders ben ik werkloos
Hou mij vanavond ook even op de hoogte van wat live-weddenschappen trouwens
Wil jij het zelf misschien zeggen?quote:
Crack_quote:
Ik zag hetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.
Will do, ik heb echt ziek hard gecashed gisteren en eergisteren
Dankje devvie![]()
HEUL NIEMAND.quote:
JA MAAR ZE WAS ZIEHIEHIEK±!!!!111quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die wou het niet doen ?![]()
Sorry hoor, maar schop onder dr kont en gaaaaaaan !
Ik heb het nog niet gelezen maar gaat het over Zot, mij en de rest?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:30 schreef phpmystyle het volgende:
Gepeupel uit de ivorentoren. Phpmystyle topic!
Wellicht dat sommige zich aangesproken voelen,
No offense hoor.
Nee hoor, ik laat het aan je fantasie over.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wil jij het zelf misschien zeggen?
Eerst van 10 (via een omweg van 23) naar 0 gegaan (quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zag het
Congrats daarmee
Had ik zelf ook wel willen doen
Wat is je winst in totaal?
WHUT?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gelezen maar gaat het over Zot, mij en de rest?
Yiiikes, je werd anaal genomen met een voorbinddildoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee hoor, ik laat het aan je fantasie over.
quote:
quote:Klacht Erudiete aapjes op FOK!
Nee johquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gelezen maar gaat het over Zot, mij en de rest?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUL NIEMAND.
[..]
JA MAAR ZE WAS ZIEHIEHIEK±!!!!111
5 minuten daarvoor was ze aan het janken want "iedereen is tegen mij, boehoe".
Van 10 winst naar een bankroll van 53.35?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eerst van 10 (via een omweg van 23) naar 0 gegaan ()
Nu van 10 naar 53.35 dus 33.35 winst.
Sick fuck.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yiiikes, je werd anaal genomen met een voorbinddildo
GEIL!quote:
Ja. Ik was de boeman die haar toen de waarheid vertelde. Volgens de rest was ik niet zo tactisch.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
OMG.. mensen die huilen op school.
10 euro gestort, via een lange omweg uiteindelijk alles weer kwijt geraakt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Van 10 winst naar een bankroll van 53.35?
Anders snap ik je rekensommetje niet helemaal!![]()
Dit had ik eerder ook al verzonnen, maar bedacht me daarna dat je daar geen Hepatitis B van kan krijgen dus hield maar wijselijk mn mondquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yiiikes, je werd anaal genomen met een voorbinddildo
Je zei dat ik het zelf moest bedenken en dat was het eerste wat in mijn opkwamquote:
Ah op die manier!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
10 euro gestort, via een lange omweg uiteindelijk alles weer kwijt geraakt.
Vervolgens maandag weer een tientje gestort en dus in 2 dagen van die 10 naar 53.35 gegaan.
Minus de 2x10 euro inzet zit ik dus op 33.35 euro winst deze maand.
Niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit had ik eerder ook al verzonnen, maar bedacht me daarna dat je daar geen Hepatitis B van kan krijgen
the internetz, mooiboy.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ewa rare vraag maar waar kan je rozenkransen kopen?
DAT ZEGT MEER OVER JOU DAN OVER MIJ!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je zei dat ik het zelf moest bedenken en dat was het eerste wat in mijn opkwam
In de RKkerk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ewa rare vraag maar waar kan je rozenkransen kopen?
Met poker?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
10 euro gestort, via een lange omweg uiteindelijk alles weer kwijt geraakt.
Vervolgens maandag weer een tientje gestort en dus in 2 dagen van die 10 naar 53.35 gegaan.
Minus de 2x10 euro inzet zit ik dus op 33.35 euro winst deze maand.
Ik haat zoeken en ik vraag me af of ze ook in winkels liggen zodat ik ze ff kan checken.quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sick fuck.
[..]
GEIL!
[..]
Ja. Ik was de boeman die haar toen de waarheid vertelde. Volgens de rest was ik niet zo tactisch.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit had ik eerder ook al verzonnen, maar bedacht me daarna dat je daar geen Hepatitis B van kan krijgen dus hield maar wijselijk mn mond
Desalniettemin, GMTA
Ai, das minder. Ik ga nu wel even 20/30 euro uitcashenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah op die manier!
Ik heb deze maand al bijna 50 verlies
Sportweddenschappen, op het gestuntel van Real en Benficaquote:
Kan minimaal 35 euro uitcashen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ai, das minder. Ik ga nu wel even 20/30 euro uitcashen
In ridderkerk zit een goede winkel, ja.quote:
Minimaal 30 zie ik hier staan. Heb jij gewoon bankgiro gedaan of die hele omweg via moneybookers?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kan minimaal 35 euro uitcashen!
Toch altijd fijn!
30 kan ook welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Minimaal 30 zie ik hier staan. Heb jij gewoon bankgiro gedaan of die hele omweg via moneybookers?
Ik had staan dat 2 het volgende doelpunt zou scoren, draw no bet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdegodverdegodver, word ik weer in de laatste minuut genaaid
Ai, altijd naarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik had staan dat 2 het volgende doelpunt zou scoren, draw no bet.
Krijgt 1 in de allerlaatste seconde nog een vrije trap, schiet die kerel hem er wonderschoon in.
Daarna fluit de scheids af
Daar woont oma Zatheid.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In ridderkerk zit een goede winkel, ja.
Dude nee, die moet je pakken op Unibet, staat daar op 25.00quote:
Het zou mij echt niks verbazen als AZ keihard onderuit gaat, zeker na die wedstrijd van real gisteren. 4-0 ingemaakt door een derdeklasserquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude nee, die moet je pakken op Unibet, staat daar op 25.00
AZ gaat dit wel winnen, heb een bet van AZ over 4,5, Twente over 4,5 en Heerenveen eerste helft over 2,5quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het zou mij echt niks verbazen als AZ keihard onderuit gaat, zeker na die wedstrijd van real gisteren. 4-0 ingemaakt door een derdeklasser
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:23 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Dat niemand in het productieproces dit opvalt.
Ja, maar dat dacht iedereen over real ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
AZ gaat dit wel winnen, heb een bet van AZ over 4,5, Twente over 4,5 en Heerenveen eerste helft over 2,5
Mwhehequote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:23 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Dat niemand in het productieproces dit opvalt.
Ja de mijne ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar dat dacht iedereen over real ook
Maar inderdaad, de kans is groot dat AZ wel wint. Mijn combo is echter toch al verneukt dankzij de GO AHEAD FALERS
Echt, 1 doelpunt tegen in de 86e minuut waarna devvie op msn tegen mij zegt. Noo, emmen scoort. Dus ik zeg, het zal wel loslopen waarop devvie weer zegt, tsja je weet het maar nooit kijk maar naar arsenalquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja de mijne ook
Gewoon met 2-0 voorstaan, en dan nog gelijkspelen (tegen Emmen nog wel)
Geen idee, ik heb nog nooit hechtingen in mijn mond gehad.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
Hoelang blijven oplosbare hechtingen meestal in de mond eigenlijk? Wordt gruwelijks irritant nu.
Ja echt belachelijk, je zal haast denken dat er mee geknoeid is!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt, 1 doelpunt tegen in de 86e minuut waarna devvie op msn tegen mij zegt. Noo, emmen scoort. Dus ik zeg, het zal wel loslopen waarop devvie weer zegt, tsja je weet het maar nooit kijk maar naar arsenal
Vervolgens in de 90e minuut plingt futbol24 weer dus ik denk, noo het zal toch niet maar jawel![]()
![]()
Vervolgens wel meteen 2 goals in de verlenging
Beter. Kunnen ze ook geen vragen en zo hebben ben je lekker snel klaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:43 schreef Maisnon het volgende:
morgenvroeg presenterenvan 9 tot 11 voor iedereen die wil komen.
Net of iemand om 9 uur sochtends langs gaat komen voor zoietsdikke bull
Dat is wel een hele primitieve manier om van die liefdesbaby af te komen 4ebe, ik dacht dat je wel beter zou weten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik prik mezelf met het aardappelmesje in mn buik
Ik ben denk ik één van de weinigen die vervloekt is met het ik-denk-dat-ik-er-wel-iets-aan-heb virus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter. Kunnen ze ook geen vragen en zo hebben ben je lekker snel klaar.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wel een hele primitieve manier om van die liefdesbaby af te komen 4ebe, ik dacht dat je wel beter zou weten.
Omdat die vetzak onschuldige, zeer dunne, meisjes dikke zeugen noemt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:49 schreef gers het volgende:
waarom janken al die wijven over dekme dekkers
die wijven zijn toch ook gewoon dikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Omdat die vetzak onschuldige, zeer dunne, meisjes dikke zeugen noemt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:52 schreef gers het volgende:
[..]
die wijven zijn toch ook gewoon dik
maat 34 is dik in de modewereld
ik zou ze kkherd geven maar blijkbaar volgens de modefags is maatje 34 dikquote:
Boeien, voor ons is ze mooi slankquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:57 schreef gers het volgende:
[..]
ik zou ze kkherd geven maar blijkbaar volgens de modefags is maatje 34 dik
kankerlul blijfquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga stoppen met FOK! jullie waarderen mij toch niet.
Vaarwel!
Teh kanker, lach me dood hierquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
Via deze weg neem ik afscheidt.
Kom je nog terug voor de meet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
Vaarwel!
Ja en wanneer ben je dan echt weg?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
Vaarwel!
Nu maar hopen dat je de daad bij het woord voegt en ook niet terugkomt onder een kutkloon!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
Vaarwel!
Ik had hem al direct verbeterd, ik was in de war van al die emoties.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Teh kanker, lach me dood hier
JE WAS TOCH WEG!!>!>!>!!?!?!?!??!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had hem al direct verbeterd, ik was in de war van al die emoties.
Ik denk dat ie de LaPo hier nog wil hebben, zodat ie een nieuw topic kan aanmaken met een dramaqueen TTquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JE WAS TOCH WEG!!>!>!>!!?!?!?!??!
Oke Sanna, bedankt. De kleine kans dat ik nog ging leren vanavond heb je zojuist de grond in getrapt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind komt vanavond op tv.
Tien voor half tien, Canvas. Ik moet nog twee pagina's schrijven voor aardrijkskunde en dat gaat dus ook niet gebeuren, heb ik helemaal geen zin in weet je.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke Sanna, bedankt. De kleine kans dat ik nog ging leren vanavond heb je zojuist de grond in getrapt.
Hoe laat en op welke zender?
Haha, jij leest topics terug.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wel een hele primitieve manier om van die liefdesbaby af te komen 4ebe, ik dacht dat je wel beter zou weten.
Aardrijkskunde vond ik best interessant.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tien voor half tien, Canvas. Ik moet nog twee pagina's schrijven voor aardrijkskunde en dat gaat dus ook niet gebeuren, heb ik helemaal geen zin in weet je.
Dank je welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:20 schreef LudoSanders het volgende:
4ebe, jij was jarig is het niet? Gefeliciteerd.
Ik was nooit zo goed in topografie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aardrijkskunde vond ik best interessant.
Aardrijkskunde is kanker. Ik moet een PO maken van 15 pagina's over iets wat ik totaal niet interessant vind, namelijk: de bestaansmogelijkheden van drie verschillende voorzieningen in Rotterdam. Ja kjenker leuk, als ik maar uit kan en kan winkelen, dan is alles best weet je.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aardrijkskunde vond ik best interessant.
Nee ik f5de gewoon en toen was het toch pagina 5 en toen las ik dat omdat ik dacht dat dat het laatste stukje wasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, jij leest topics terug.![]()
Jaaaa ik wilde d'r ook nog feliciteren! Bedankt dat je me helpt herinneren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:20 schreef LudoSanders het volgende:
4ebe, jij was jarig is het niet? Gefeliciteerd.
Dank je welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik f5de gewoon en toen was het toch pagina 5 en toen las ik dat omdat ik dacht dat dat het laatste stukje was! Dus ik lees terug ja, de laatste 10 posts ofzo
ik weet niet waarom pagina 6 niet in m'n beeld stond
!
[..]
Jaaaa ik wilde d'r ook nog feliciteren! Bedankt dat je me helpt herinneren.
Gefeliciteerd 4ebe![]()
!
Ja thx !quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
GEFELICITEERD. Wat doe je op Fok!?
PeZu is toch ook jarig?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
GEFELICITEERD. Wat doe je op Fok!?
PeZu is toch ook jarig?
Ik zie net dat die film met Jimquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind komt vanavond op tv.
Pwnd. Rotterdam heeft geen bestaansrecht. Het is jammer dat die Duitsers niet wat zwaardere bommen hebben gebruikt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Aardrijkskunde is kanker. Ik moet een PO maken van 15 pagina's over iets wat ik totaal niet interessant vind, namelijk: de bestaansmogelijkheden van drie verschillende voorzieningen in Rotterdam. Ja kjenker leuk, als ik maar uit kan en kan winkelen, dan is alles best weet je.
Yeah, but this is such a lovely one.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zie net dat die film met JimCarrey
is.
Kankerjong. Geen mozzarella meer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pwnd. Rotterdam heeft geen bestaansrecht. Het is jammer dat die Duitsers niet wat zwaardere bommen hebben gebruikt.
Dan kan ik beter niet kijken, anders sla ik mijn tv inquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zie net dat die film met JimCarrey
is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |