quote:Ik zeg:
Mag ik trouwens je creditcard lenen om vliegtickets naar Londen te bestellen voor 4 cent?
Hij zegt:
Hoe kom je daar nu weer bij?
Volgens mij weet je mijn creditcardnummer al, of niet?
Alleen het stomme is, 20 euro administratiekosten, + kosten naar Vliegveld heen en terug 32 euro + kosten van vliegveld naar Londen zelf = 40 euro. Schiet dan toch alweer op.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:42 schreef Allure_ het volgende:
Tarief: 0,01 EUR
Online inchecken: 0,00 EUR
Belastingen/ toeslagen: 0,00 EUR
Totale prijs: 0,01 EUR.
Dus je zit al op 92,01 euro vervoerskosten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alleen het stomme is, 20 euro administratiekosten, + kosten naar Vliegveld heen en terug 32 euro + kosten van vliegveld naar Londen zelf = 40 euro. Schiet dan toch alweer op.
Nee, 82,01 per persoon. Maar dat vind ik toch alweer aardig wat voor een dagje Londen, daar gaat je shopgeldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus je zit al op 92,01 euro vervoerskosten?
Ik dacht al, hoe kan 4 cent nouquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Breathtaking het volgende:
GODVERDOMME, wel 20 euro administratiekosten!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, 82,01 per persoon. Maar dat vind ik toch alweer aardig wat voor een dagje Londen, daar gaat je shopgeld.. Is meteen een stuk minder aanlokkelijk dan die 4 cent!
Je kan natuurlijk ook liften van Luton naar de Cityquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, 82,01 per persoon. Maar dat vind ik toch alweer aardig wat voor een dagje Londen, daar gaat je shopgeld.. Is meteen een stuk minder aanlokkelijk dan die 4 cent!
Ryanair. En ze zeggen pas dat die kosten 20 euro zijn op het moment dat je je creditcard gegevens al hebt ingevuldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik dacht al, hoe kan 4 cent nou![]()
Maarr welke website was dit, ik moet even iets checken
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Dat klinkt al heul wat anders als 0,02 cent ja... 164.02 euro..
Ik wil niet dood.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook liften van Luton naar de City
Ohh, Ryanair. Nee, daar moet je per koffer ofzo iets van 20 euro betalen, dus daarom lijkt de prijs altijd zo laagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ryanair. En ze zeggen pas dat die kosten 20 euro zijn op het moment dat je je creditcard gegevens al hebt ingevuld..
15 euro dacht ik, maar ik hoef toch geen koffers mee want ik wil gewoon een dagje dus dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh, Ryanair. Nee, daar moet je per koffer ofzo iets van 20 euro betalen, dus daarom lijkt de prijs altijd zo laag
Waar betaal je dan wel voor? Ik zit er nu even te kijken maar er is geen een toeslag van 20 euro?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
15 euro dacht ik, maar ik hoef toch geen koffers mee want ik wil gewoon een dagje dus dat maakt niet uit.
Adm. kosten heb je altijd. En met OV kan je gratis naar de luchthaven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alleen het stomme is, 20 euro administratiekosten, + kosten naar Vliegveld heen en terug 32 euro + kosten van vliegveld naar Londen zelf = 40 euro. Schiet dan toch alweer op.
Administratiekosten zeg ik toch netquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar betaal je dan wel voor? Ik zit er nu even te kijken maar er is geen een toeslag van 20 euro?
(Zelfs pas nadat je je creditcard gegevens hebt ingevuldquote:Betalingsbedrag (Inclusief administratiekosten) EUR 20,04
Niet als de luchthaven in Deutschland is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Adm. kosten heb je altijd. En met OV kan je gratis naar de luchthaven.
Hmm ja, voor mij is Eindhoven errug makkelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet als de luchthaven in Deutschland is.
Oh, sorry zag ik niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Administratiekosten zeg ik toch netzeggen ze pas in het laatste menu.
[..]
(Zelfs pas nadat je je creditcard gegevens hebt ingevuld!)
Ik kan daar altijd maar maximaal 1 aflevering van zien, omdat ik me dan alweer erger aan z'n 'gevoelens' en z'n onzekerheid met dat hij IEDEREEN altijd opzadelt met z'n problemen en om raad gaat vragen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm ja, voor mij is Eindhoven errug makkelijk.
Oeh, Life of Ryan marathon.
Internetprobleempjes?quote:
Ja hier is Duitsland het dichtst bij maar dan kun je dus niet veel met je OVquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm ja, voor mij is Eindhoven errug makkelijk.
Oeh, Life of Ryan marathon.
Bremen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, sorry zag ik niet.En vanaf welk vliegveld is dit?
Maakt toch niet uit, hij is cutiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan daar altijd maar maximaal 1 aflevering van zien, omdat ik me dan alweer erger aan z'n 'gevoelens' en z'n onzekerheid met dat hij IEDEREEN altijd opzadelt met z'n problemen en om raad gaat vragen.
Al met al is het toch niet duur voor een vlucht naar Londen! Ik zou dan op een moment gaan dat je een paar daagjes kunt blijven i.p.v 1quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hier is Duitsland het dichtst bij maar dan kun je dus niet veel met je OVen om nou helemaal naar Eindhoven te gaan
!
[..]
Bremen.
Boeien, hij is cutiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan daar altijd maar maximaal 1 aflevering van zien, omdat ik me dan alweer erger aan z'n 'gevoelens' en z'n onzekerheid met dat hij IEDEREEN altijd opzadelt met z'n problemen en om raad gaat vragen.
Doe dan Eindhoven, je hebt toch een OV?quote:
Ja maar ik wil gewoon eentjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Al met al is het toch niet duur voor een vlucht naar Londen! Ik zou dan op een moment gaan dat je een paar daagjes kunt blijven i.p.v 1.
Dat is zo ver wegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe dan Eindhoven, je hebt toch een OV?
Ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef Adolecens het volgende:
Ik wil mijn router eigenlijk updaten qua firmware, maar er is iemand een bestand bij me aan het downloaden van 3GB en zit nu op 87%... Als ik dat doe kan ie opnieuw beginnen, is dat lullig?
Dat zeg je alleen maar omdat hij op Otis lijkt.quote:
Maar het is gratissquote:
Misschien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat hij op Otis lijkt.
Owquote:
Ik snap haar ook nietquote:
Ja, maar die is van m'n broertje, dus daar mag ik alleen op spelen als hij er zin in heeftquote:
Alle bazen spelen dit. Dus als jouw vriendjes enigszins fatsoenlijk waren speelden zij dit ook.quote:
Dat ram ik er wel uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alle bazen spelen dit. Dus als jouw vriendjes enigszins fatsoenlijk waren speelden zij dit ook.
Ik heb Melee te lang niet aangeraakt, maar we brawlen best wel vaak bij een maat van me om de avond te beginnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar die is van m'n broertje, dus daar mag ik alleen op spelen als hij er zin in heeft. Dus ik ben veel beter in Melee.
Als Princess Zelda?quote:
Dan moet ik wel een GC controller hebben en Falco > Fox > Wolf.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb Melee te lang niet aangeraakt, maar we brawlen best wel vaak bij een maat van me om de avond te beginnen![]()
Dus ik stel voor dat ik je ass whoop met Brawl
Ik heb een paarse die doorzichtig is aan de achterkantquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:37 schreef Lakitu het volgende:
Als ik geen zwarte controller heb, kan ik niet winnen.
In melee Zelda kiezen en dan B -> naar onder voor die transform bitchquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een GC controller hebben en Falco > Fox > Wolf.
Sheik is een hoer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In melee Zelda kiezen en dan B -> naar onder voor die transform bitch.
We hebben al jargon trouwens; vB, >B ^B.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In melee Zelda kiezen en dan B -> naar onder voor die transform bitch.
Al die snelle lui met hoge jumps zijn baasquote:
Die ken ik ja, die is gayquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een paarse die doorzichtig is aan de achterkant. Maar ik moet wel een van Nintendo hebben, met een neppe ben ik ietsje slechter.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:41 schreef Allure_ het volgende:
Ryan is tenminste niet de hele dag aan het gamen, maar lekker over z'n gevoelens aan het praten.
Ben jij een A'er of een B'er?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Al die snelle lui met hoge jumps zijn baas. Sheik, Falco en occasioneel Falcon voor de falcon punch (
) en vB ( edit
)
Een A'er.quote:
Hoe kan ik het nou doen, als ik geen fatsoenlijke mensen ken die dat doenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:43 schreef Lakitu het volgende:
Allure, je moet het gewoon een keertje doen en dan praat je wel anders.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Bij 4 players met Jiggly of Kirby alleen maar gaan vliegen en de rest elkaar laten afmaken.
JE KENT ONSquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kan ik het nou doen, als ik geen fatsoenlijke mensen ken die dat doen.
Ik ben ook een A'erquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een A'er.Ik ben de enige van iedereen met wie ik ooit heb gespeeld die dat heeft.
Of met Yoshi alleen maar mensen gaan opslikken en rollen als eitjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Zei ik gister ook al idd
. En eens in de zoveel tijd iemand eruit slaan met je hamer en lekker bakstenen
Heel jouw omgeving speelt het, maar ze schamen zich ervoor. Vraag maar eens aan jongens die je kent of ze Superquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kan ik het nou doen, als ik geen fatsoenlijke mensen ken die dat doen.
Met A is de gameplay zoveel sneller en leukerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben ook een A'er. Iedereen zit altijd te fucken met die B-knop, maar dan heb je zo'n hoge recoverytijd.
Dat is zo kut op Corneria, dat ei. Maar ik heb de oplossing, op z'n keerpunt evaden met een R-roll en dan grabben.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Of met Yoshi alleen maar mensen gaan opslikken en rollen als eitjeLekker trollen.
NEE.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heel jouw omgeving speelt het, maar ze schamen zich ervoor. Vraag maar eens aan jongens die je kent of ze SuperSmash
Bros
Melee kennen.
Op Corneria slik ik altijd mensen in en pleeg zelfmoord op het einde, door van het vliegtuig af te springenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is zo kut op Corneria, dat ei. Maar ik heb de oplossing, op z'n keerpunt evaden met een R-roll en dan grabben.![]()
,
Inderdaad. Ik gebruik met Falco vooral A> (tegelijk) en spiken vanuit de lucht met vA.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Met A is de gameplay zoveel sneller en leuker. Kan je al die kutmoves van hun ontwijken en dan met een goed getimede A> ^ < (tegelijk ingedrukt) kan je ze zo uit het veld hoeken.
Ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Spelen jullie ook alleen maar dat vliegtuig level en dat Zelda land?
Jij hebt echt een kankerspeelstijlquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op Corneria slik ik altijd mensen in en pleeg zelfmoord op het einde, door van het vliegtuig af te springen![]()
Ja, en Final Destination.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Spelen jullie ook alleen maar dat vliegtuig level en dat Zelda land?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:49 schreef Skylark. het volgende:
Ook zoiets, wachten tot je een leven vóórstaat met Donkey Kong en dan grabben en zelfmoord plegen.
Wel handig in 100man Melee. Hadden jullie ook een beetje moeite met die 'opdrachten' en dat je dan samen met Zelda als Link tegen 2 Ganondorfen moest?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]Sowieso DK. Ik ken mensen die met hem alleen maar de grond gaan slaan
Sadness galore.
Heerlijk is dat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hebt echt een kankerspeelstijl. Duitser.
Ik ken die opdrachten niet meer uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel handig in 100man Melee. Hadden jullie ook een beetje moeite met die 'opdrachten' en dat je dan samen met Zelda als Link tegen 2 Ganondorfen moest?
Niet waarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik snap haar ook niet. BT, volgens mij word je echt teveel gesponsord door je ouders
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |