Ja, maar die is van m'n broertje, dus daar mag ik alleen op spelen als hij er zin in heeftquote:
Alle bazen spelen dit. Dus als jouw vriendjes enigszins fatsoenlijk waren speelden zij dit ook.quote:
Dat ram ik er wel uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alle bazen spelen dit. Dus als jouw vriendjes enigszins fatsoenlijk waren speelden zij dit ook.
Ik heb Melee te lang niet aangeraakt, maar we brawlen best wel vaak bij een maat van me om de avond te beginnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar die is van m'n broertje, dus daar mag ik alleen op spelen als hij er zin in heeft. Dus ik ben veel beter in Melee.
Als Princess Zelda?quote:
Dan moet ik wel een GC controller hebben en Falco > Fox > Wolf.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb Melee te lang niet aangeraakt, maar we brawlen best wel vaak bij een maat van me om de avond te beginnen![]()
Dus ik stel voor dat ik je ass whoop met Brawl
Ik heb een paarse die doorzichtig is aan de achterkantquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:37 schreef Lakitu het volgende:
Als ik geen zwarte controller heb, kan ik niet winnen.
In melee Zelda kiezen en dan B -> naar onder voor die transform bitchquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een GC controller hebben en Falco > Fox > Wolf.
Sheik is een hoer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In melee Zelda kiezen en dan B -> naar onder voor die transform bitch.
We hebben al jargon trouwens; vB, >B ^B.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In melee Zelda kiezen en dan B -> naar onder voor die transform bitch.
Al die snelle lui met hoge jumps zijn baasquote:
Die ken ik ja, die is gayquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een paarse die doorzichtig is aan de achterkant. Maar ik moet wel een van Nintendo hebben, met een neppe ben ik ietsje slechter.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:41 schreef Allure_ het volgende:
Ryan is tenminste niet de hele dag aan het gamen, maar lekker over z'n gevoelens aan het praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |