Shit, nu heb ik er ook zin inquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb eigenlijk al best lang zin in een bapao broodje. Super lang niet meer op zeg!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]Zo'n knap meisje en dan doet ze dítSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Kon je je lachen wel in houden?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Mwhehehe, de vrouw waarbij ik moest solliciteren had van die ogen die die ene bruine alien ook heeft
Van wtf? staat daar vaak bij ofzo
Ik vraag me dus ook echt af wat voor baasjes die hond wel niet moet hebben, zo'n lelijke hond en dan toch zo'n halsband omquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die halsband ook echt he. Alsof ie er daardoor mooier uit gaat zien.!
Of een fucking wandelwagen met hondenpootjes -print.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
Echt he. Dat zijn waarschijnlijk van die eigenaars die ook kleding voor hun hond kopen.
Ik zag laatst een hond met een bodywarmerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een fucking wandelwagen met hondenpootjes -print.
Voor de hond!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een fucking wandelwagen met hondenpootjes -print.
Of in een tas.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zag laatst een hond met een bodywarmer
Mwhehe, moeilijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kon je je lachen wel in houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |