JA MAAR DAN WORDEN ZE MOE.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of in een tas.![]()
Die beesten hebben toch poooootjes?
Ja, die heb ik nodig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef Zotheid het volgende:
WIE WEET OF DE HEPATITIS B VACCINATIE DOOR IZZ WORDT VERGOED?
HAHAHAHA HEEFT CRACK_ JE EEN soa GEGEVEN?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
HAHAHAHA HEEFT CRACK_ JE EEN soa GEGEVEN?
Studie/stage?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij worden er maar heel weinig vaccinaties vergoed. Tenzij het voor je werk is ofzo.
Ik ga ook weer beginnen.quote:
Zulks een meligheidquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwhehe, moeilijk
Gefeliciteerd trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ja, dank jullie wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:22 schreef Crack_ het volgende:
Oh!
LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN OLEE OLEE
Heuy, ik zit ook bij IZZquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef Zotheid het volgende:
Bazenverzekering, en ik betaal heulemaal niks.quote:
Aha.. maar kan je niets met school regelen dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bazenverzekering, en ik betaal heulemaal niks.
Net even zo'n meneer aan de telefoon gehad en die zei dat het alleen naar het buitenland in het pakket zit.
Ja, naar het buitenland.quote:
Schoolquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aha.. maar kan je niets met school regelen dan?
Owwachtschool en snel werken...
Ik betaal nu ook niets.
Sinterklaas?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
School
Ze hadden dus eerst gezegd dat die prik eind november zou zijn. Bleek het afgelopen maandag te zijn geweest. "Ja, het stond op BB."
Maar goed, ik heb dus de eerste prik gemist. Die heb ik 3 november bij de GGZ in Den Haag. Maar dat kost echt 60 euro.
Ik zie t m al vragen aan zn moederquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jeej, dan is dat tenminste één iemand
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
School
Ze hadden dus eerst gezegd dat die prik eind november zou zijn. Bleek het afgelopen maandag te zijn geweest. "Ja, het stond op BB."
Maar goed, ik heb dus de eerste prik gemist. Die heb ik 3 november bij de GGZ in Den Haag. Maar dat kost echt 60 euro.
Bij ons lag het er 4 dagen uit. 4 dagen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Blackboard..
Ik ging net naar de school bellen of ze wisten wanneer de storing van hun website voorbij was
Servicedeskmedewerker: ow... weet ik niet ...
THE FUCK...
MAMA IS HIER HEULEMAAL NIET.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zie t m al vragen aan zn moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |