Whut?!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
Ik schenk mezelf even een glas witte wijn in, BRB.
Buhbuhbuh buh...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JA MAAR
Niet als ik dan ook moet leren.
Ik ga zo ook altijd naast autisten zitten om ze te treiteren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt toch een hekel aan porren in je zij?![]()
Ik doelde eigenlijk op mensen die per se naast je willen zitten, terwijl er genoeg lege plekken zijn in de tram/ trein/ bus
Ja.quote:
Projectmanagement - Roel Gritquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buhbuhbuh buh...
Timemanagement, jongen.
Steek je nu ook de kaarsjes aan, zet de film "Ghost" op, pakt een doos met tissues en gaat in je joggingbroek op de bank zitten zonder make-up?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Er zijn een aantal dingen mij erg goed bevallen.
Jij bent een oude vrouw van 50?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga zo ook altijd naast autisten zitten om ze te treiteren.
Maar dan kan je toch alsnog porren?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt toch een hekel aan porren in je zij?![]()
Ik doelde eigenlijk op mensen die per se naast je willen zitten, terwijl er genoeg lege plekken zijn in de tram/ trein/ bus
quote:
Ik ben heul geen kakker.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JIJ GAAT MET SA DATEN?
Ik zie jou niet als kakker.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch alsnog porren?
Haha, ik zat vandaag te wachten op de trein, op een lege bank, en er gaat een pisjaggerijnig mens echt tegen mij aan zitten en me echt aankijken van rot op, ik wil die bank.
Dus ik kijk haar stoïcijns aan en zeg helemaal niks.Toen liep ze verontwaardig weg.
![]()
Ik heb geen joggingbroek.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Steek je nu ook de kaarsjes aan, zet de film "Ghost" op, pakt een doos met tissues en gaat in je joggingbroek op de bank zitten zonder make-up?
Mijn vermommingen maken mij onschendbaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent een oude vrouw van 50?
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
My homeboy.
Ik dacht eigenlijk al dat het een grapje was ja.
Sowieso, mocro's.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flikker toch op.
Ging een mocro vertellen dat wat in dat boekje stond, niet de juiste manier was..
Oke.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat was niet lullig bedoeld he.
Voor mijn mening: zie het desbetreffende topic.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik nou gek of hier niks mis mee op het feit dat het gecentreerd is na?
Mijn fok! is ook gecentreerd. Dat kan toch ook niet aangepast?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben je toch een geile donder.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
Ik zeg niks.
[..]
Oke.
IK KAN WEL EEN PRUIK OPDOEN.
Whehehe, je pc kan geen eens Aero aan!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, dus je kan iedereen zijn?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb geen joggingbroek.
[..]
Mijn vermommingen maken mij onschendbaar.
[..]
Ik zeg niks.
[..]
Sowieso, mocro's.
[..]
Oke.
IK KAN WEL EEN PRUIK OPDOEN.
wanneer?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Er zijn een aantal dingen mij erg goed bevallen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat ben je toch een geile donder.Zullen wij ook daten?
Of mag dat niet van Krak?
Ik verdenk jou van NB zijn!quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kut, dus je kan iedereen zijn?![]()
Ja idd, dat tuig laat zijn mobiel keihard afgaan tijdens tentamens
NIET ZWANGER.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wanneer?
Ik wist heul niet dat je zwanger was
Wat een kutgrap, tis echt tijd voor andere dingen dan fok geloof ik
Ga je mij dan ook zo beffen op de piano?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]Ja is goed
Wanneer?
Ja hoor, dat mag wel.
Wat een regime !quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]Ja is goed
Wanneer?
Ja hoor, dat mag wel.
[..]
Ik verdenk jou van NB zijn!
[..]Bij ons moeten de telefoons uit en voor in het lokaal liggen.
[..]
NIET ZWANGER.
quote:

Ja is goed!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga je mij dan ook zo beffen op de piano?![]()
![]()
![]()
EN DAN HEBBEN WE NIET EENS MAROKKANEN.quote:
Ben jij dit?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ [url=http://i.fok.nl/userpics//227016/P16-08-08_11.57[01].jpg]afbeelding[/url] ]
[..]
Ja is goed!
[..]
EN DAN HEBBEN WE NIET EENS MAROKKANEN.![]()
![]()
Volgende keer je nagels even onderhouden danquote:
Die foto.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ [url=http://i.fok.nl/userpics//227016/P16-08-08_11.57[01].jpg]afbeelding[/url] ]
[..]
Ja is goed!
[..]
![]()
Ik zal het doorgeven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Volgende keer je nagels even onderhouden dan
JA. Waar? Ik heb nog nooit seks op de uni gehad!quote:
Hoofddoekjes toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ja is goed!
[..]
![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
GOFFEDOMME ZOTHEID, SOMMIGE MENSEN HEBBEN HET TE MAKKELIJK
Nee hoor, gewoon je foto laten zien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In what way?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen hoofddoekjes in mijn project.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoofddoekjes toch?
Dat kunnen ook turken zijn
WIJN?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb zin om mezelf te bezatten, maar moet er morgen zo vroeg uit.
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon je foto laten zien.
Die ene.quote:
Ik heb ook geen hoofddoekjes in de klas.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb geen hoofddoekjes in mijn project.
grüßen,
Projektfuhrer Zotheid
[..]
WIJN?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hoofddoekjes in de klas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Het is altijd gecentreerd?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |