Nu welquote:
Gewoon het hartje selecteren?quote:
Bij mij heb je de PI er bij staan in je quote hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eens zien wat quickquote nu doet
Verrekt, hij doet het. Hij voegt gewoon een:
[ code verwijderd ]
Toe, heeft dus niks met de layout te maken verder.
Als ze deze functie nou ook even bij de gewone quote invoegen.
Ben alleen te lui om een FB topic te openen
Nu wel jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bij mij heb je de PI er bij staan in je quote hoor
Ja, alleen heb ik ook het huishouden erbijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hmm oke, das opzich wel redelijk geregeld dan toch? En dan blijven ze op de dagen dat je tot 3 werkt gewoon over? Maar red je dat allemaal wel dan, qua financiën enzo? Niet dat ik wil weten hoeveel je verdient ofzo hoor, ik vraag het me gewoon af.
quote:
Ik zie helemaal geen hartje.quote:
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen hartje.
Misschien komt het, omdat ik een andere lay-out heb?
welke heb je?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen hartje.
Misschien komt het, omdat ik een andere lay-out heb?
Hahaha. Das wel erg eigenlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik ook het huishouden erbijEn sociale dingen moeten ook allemaal buiten die tijd, het is gewoon te doen hoor, maar soms heb je van die dagen...
Wat geld betreft red ik het wel, heb nu meer met zn drieën dan hiervoor met zn vieren (ex was een krent)
quote:
BP wel want die kan het gat niet vinden !quote:
quote:
Euhm, die oude gele?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zal het zijnWelke layout gebruik je?
O ja, heb niks te klagen en dat doe ik dan ook nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. Das wel erg eigenlijk.Maargoed, fijn dat je het allemaal red toch.
Welk gat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
BP wel want die kan het gat niet vinden !
Moet jij niet leren?quote:
WHOLLA, ik moet eerst slapen.quote:
Vind je dat nou echt nodig?quote:
Ik heb in 2 nachten 6 uur geslapen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt nodig?
Slaap is overbodig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt nodig?
Eh?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort eens orale seks ga hebben op een piano.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
Dramaqueen meldt. Ik ben misselijk en heb hoofdpijn!
Had jij je stekkertje er niet uitgerokken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
Dramaqueen meldt. Ik ben misselijk en heb hoofdpijn!
Das 4 uur extra op je kernslaap.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb in 2 nachten 6 uur geslapen.
Jij sprak met Devvie?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort eens orale seks ga hebben op een piano.
Vervelende mensen ook !quote:
Lieverd, 6 uur verdeelt over 2 nachten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das 4 uur extra op je kernslaap.
Niet zo miepen.
Voor mijn doen is dat veel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb in 2 nachten 6 uur geslapen.
FUUUUUUUUUquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
Nee ZH dan weer niet. Ik val meer op mensen met donker haar. En het liefst lang.
Kunstje van niks.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik moet zo nog een opdracht van minimaal 500 woorden schrijven
http://examedia.nl/columnx/modules/news/article.php?storyid=6022quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik moet zo nog een opdracht van minimaal 500 woorden schrijven
NOU,quote:
Ja, dat doe je toch echt zelfquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lieverd, 6 uur verdeelt over 2 nachten.
Gisteren 4 uur en vannacht 2 uur.
JIJ GAAT MET SA DATEN?quote:
JA MAARquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat doe je toch echt zelf![]()
Een gezonde jongeman als jij moet daar tegen kunnen.
Nee, want jij hebt toch een hekel aan porren in je zij?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dit een digitale por in mijn zij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |