Ja, maar er is geen drol te zien!quote:
Jij vindt ocicats vast ook mooiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar heb ik geen toegang tot.
Kleine tijgertjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij vindt ocicats vast ook mooi
Dat postte ik trouwens vlak voor de gelijkmakerquote:
Oquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat postte ik trouwens vlak voor de gelijkmaker
Wat een kanker.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef Japsnars het volgende:
Ik vind vocal mixing met een goede beat eronder altijd zo tof:
Vanaf 3:30, jullie vinden het vast kanker maar ach![]()
Wat een rare plek voor sleutels!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
Godver, het halve huis overhoop gehaald om m'n autosleutels te zoeken want ik moest weg, hangen ze in de deur...![]()
Geen speciale taxaties met jubileumprijzen?quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat een rare plek voor sleutels!
Ja, om dan op de meest logische plek te gaan zoeken komt dan weer niet in me op.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat een rare plek voor sleutels!
Ik denk dat je toch stiekum een man bentquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, om dan op de meest logische plek te gaan zoeken komt dan weer niet in me op.
Dat is hij ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch stiekum een man bent
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou niets stiekum doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Whehequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wilde weten hoeveel zo'n van Gogh ding waard was, laten ze alleen maar horen dat die kamer er ¤5 voor had betaald. Ze zeiden helemaal niet hoeveel het waard was.
Doe normaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:39 schreef Japsnars het volgende:
HAAR STRAK NAAR ACHTEREN HAAR STRAK NAAR ACHTEREN HAAR STRAK NAAR ACHTEREN
vind je dat geyl?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:39 schreef Japsnars het volgende:
HAAR STRAK NAAR ACHTEREN HAAR STRAK NAAR ACHTEREN HAAR STRAK NAAR ACHTEREN
Ik heb het idee dat mensen dat tegenwoordig steeds minder goed doen. Vanmiddag ook, was met mijn moeder in de supermarkt. Eén of ander kind zat de hele supermarkt door de schreeuwen, en die moeder had niet eens zoiets van ach, misschien moet ik eens zorgen dat dat kind z'n muil houdt ofzo. Vreselijk irritant.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, valt wel mee als je ze een beetje opvoedt
jij dacht dat het een vrouw wasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Adolecens het volgende:
Sarcasme is de KLB usert ook vreemd
Sarcasme op fok! kan alleen icm een PI.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Adolecens het volgende:
Sarcasme is de KLB usert ook vreemd
quote:
Neequote:
als mijn kinderen dat doen, doe ik ze een gag inquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mensen dat tegenwoordig steeds minder goed doen. Vanmiddag ook, was met mijn moeder in de supermarkt. Eén of ander kind zat de hele supermarkt door de schreeuwen, en die moeder had niet eens zoiets van ach, misschien moet ik eens zorgen dat dat kind z'n muil houdt ofzo. Vreselijk irritant.
Wtf luister je voor kutherrie man.quote:
Owquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sarcasme op fok! kan alleen icm een PI.
HOI!quote:
Ja, ik kon geen andere reden bedenken dat je dat zeiquote:
Klopt!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, valt wel mee als je ze een beetje opvoedt
Ik ben geen troll!quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mensen dat tegenwoordig steeds minder goed doen. Vanmiddag ook, was met mijn moeder in de supermarkt. Eén of ander kind zat de hele supermarkt door de schreeuwen, en die moeder had niet eens zoiets van ach, misschien moet ik eens zorgen dat dat kind z'n muil houdt ofzo. Vreselijk irritant.
Een gag?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als mijn kinderen dat doen, doe ik ze een gag in
Discipline WAAA
Normaal luister ik dit genre echt niet. En luister ik gewoon mooie muziek, maar dit heeft toch wel iets, een beetje het weekend/uitgaans gevoel, biertje erbijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf luister je voor kutherrie man.
Maar jij dan? Houd jij wel van haar strak naar achteren?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik kon geen andere reden bedenken dat je dat zei
Ja, en ik ben uitgehuwelijkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben geen troll!Alsof ik een gespleten persoonlijkheid heb.
Dat is dus wat die moeder in de supermarkt ook doetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een gag?Nigga whaaaaaaat?
Ik moest een keer met mijn nichtje en neefje naar zo'n speeltuin (op een camping), en m'n nichtje begon vreselijk irritant te doen en te gillen enzo. Ging ze dus midden op de weg liggen. Dus ik zei nou dan blijf je maar fijn liggen, en ik liep door. Later werd m'n tante helemaal boos dat ik haar had laten liggen.Ja wat had ik dan moeten doen?
Een discussie met haar aangaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een gag?Nigga whaaaaaaat?
Ik moest een keer met mijn nichtje en neefje naar zo'n speeltuin (op een camping), en m'n nichtje begon vreselijk irritant te doen en te gillen enzo. Ging ze dus midden op de weg liggen. Dus ik zei nou dan blijf je maar fijn liggen, en ik liep door. Later werd m'n tante helemaal boos dat ik haar had laten liggen.Ja wat had ik dan moeten doen?
bij wie? bij mij of bij een man?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar jij dan? Houd jij wel van haar strak naar achteren?
Oh?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, en ik ben uitgehuwelijkt.
Bij een man, bij vrouwen is het nooit erg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij wie? bij mij of bij een man?
Vandaar dat je nog maagd bent?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of je laat mij alleen met zequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is dus wat die moeder in de supermarkt ook doet
Je kan er wel op ingaan, maar daar bereik je alleen maar mee dat ze het de volgende keer weer doen, want aandacht...
A en K hebben allebei een keer of 2, 3 op die manier stennis lopen schoppen in de supermarkt, ik heb gewoon mn boodschappen gedaan. Kind van mn vriendin doet dat nog steeds, omdat zij steeds naar dr toe gaat en het sust met een snoepje
Ik niet. Houd je nu niet meer van me?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar jij dan? Houd jij wel van haar strak naar achteren?
Boosaardigquote:
als ie kaal is, mag ie het zo strak naar achteren doen als ie wilquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij een man, bij vrouwen is het nooit erg.
Jawel hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik niet. Houd je nu niet meer van me?
Ja dat schiet dus niet op. Mijn moeder vertelde ook dat ze mij een keer krijsend in de HEMA heeft laten staan en me pas om kwam halen toen ik weer rustig was. Anders leren die kinderen het inderdaad nooit. Gewoon consequent zijn en een beetje een strakke hand hebben, niets mis mee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is dus wat die moeder in de supermarkt ook doet
Je kan er wel op ingaan, maar daar bereik je alleen maar mee dat ze het de volgende keer weer doen, want aandacht...
A en K hebben allebei een keer of 2, 3 op die manier stennis lopen schoppen in de supermarkt, ik heb gewoon mn boodschappen gedaan. Kind van mn vriendin doet dat nog steeds, omdat zij steeds naar dr toe gaat en het sust met een snoepje
Ik weet niet waarom iedereen mij voor troll uitmaakt, soms troll ik maar lang niet altijd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat was niet zo'n driftbui waar het over ging.quote:
Tof.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eigenlijk word ik er best verdrietig van
?quote:
Gezellig voor de mensen in de Hemaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat schiet dus niet op. Mijn moeder vertelde ook dat ze mij een keer krijsend in de HEMA heeft laten staan en me pas om kwam halen toen ik weer rustig was. Anders leren die kinderen het inderdaad nooit. Gewoon consequent zijn en een beetje een strakke hand hebben, niets mis mee.
U weets.quote:
Ik liet ze ook altijd gewoonquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat schiet dus niet op. Mijn moeder vertelde ook dat ze mij een keer krijsend in de HEMA heeft laten staan en me pas om kwam halen toen ik weer rustig was. Anders leren die kinderen het inderdaad nooit. Gewoon consequent zijn en een beetje een strakke hand hebben, niets mis mee.
Neu, maar t probleem is dat ze het wel moeten leren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellig voor de mensen in de Hema![]()
MILF-alert
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het echt een heerlijk vooruitzicht dat ik morgen weer fijn uit kan slapen.
Enige is dat ze soms niet de aandacht krijgen die ze verdienenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:53 schreef Smart_ass het volgende:
Als ik het zo hoor vind ik ook van wel ja.
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Ik vroeg me eigenlijk al af hoe je dat combineert. Want hoeveel dagen werk je?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Enige is dat ze soms niet de aandacht krijgen die ze verdienen
Dat krijg je wel als je alles alleen moet doen, dan heb je gewoon niet altijd tijd voor ze.
Daar baal ik soms wel van (of als je zelf echt een baaldag hebt, of ziek bent ofzo)
Zo, das weer genoeg over mn kinderen geloof ik
Bij mij gebeurt dat volgens mij altijd heel random.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef Japsnars het volgende:
Hoe zet je die functie aan om PI's in je quotes mee te nemen?
Heeft niet met functie te maken geloof ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef Japsnars het volgende:
Hoe zet je die functie aan om PI's in je quotes mee te nemen?
Dat dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt dat volgens mij altijd heel random.
Hier ook. Het is ook niet in te stellen, fok! doet het alleen als het er zin in heeft.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik werk maandag, dinsdag en donderdag tot drie (zij zijn om kwart over drie uit en ik haal dat precies)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Ik vroeg me eigenlijk al af hoe je dat combineert. Want hoeveel dagen werk je?
Volgens mij woont hij hier in het gooiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef Impracticable het volgende:
Ik heb 2 bestellingen gedaan, 8 chinna stix en 2 cheesy breads bij Dominos ,, ik kreeg de laaste bestelling om half 9 binnen!!! Ze zeiden aan de deur dat het super rustig was Xd komt waarschijnlijk omdat alles plat ligt maar als je slim bent ging je gewoon pingen via opdrachtpromp dan lukte het perfect:) ik heb nog fotos gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jajajajajaj kaNeel broodjes typ fout oke..
Misschien kan het wel alleen bij bepaalde PI's? Of niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier ook. Het is ook niet in te stellen, fok! doet het alleen als het er zin in heeft.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:
Ik heb het nog nooit bij mijzelf zien gebeurenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier ook. Het is ook niet in te stellen, fok! doet het alleen als het er zin in heeft.
Het heeft iets met baggerlayout te maken en quickquote geloof ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Misschien kan het wel alleen bij bepaalde PI's? Of niet?
Hmm oke, das opzich wel redelijk geregeld dan toch? En dan blijven ze op de dagen dat je tot 3 werkt gewoon over? Maar red je dat allemaal wel dan, qua financiën enzo? Niet dat ik wil weten hoeveel je verdient ofzo hoor, ik vraag het me gewoon af.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik werk maandag, dinsdag en donderdag tot drie (zij zijn om kwart over drie uit en ik haal dat precies)
op woensdag werk ik tot 5, de ene week zijn ze dan na school bij mn moeder tot half 7 en de andere bij mn ex en ik werk op vrijdag maar eens in de twee weken, ook tot 3.
Das wel raar. Want hij HS en BP wel toen ze mij quotten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb het nog nooit bij mijzelf zien gebeuren
Dat zal het zijn, ik gebruik nooit de quickquotequote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het heeft iets met baggerlayout te maken en quickquote geloof ik
Pwnd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb het nog nooit bij mijzelf zien gebeuren
Eens zien wat quickquote nu doetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das wel raar. Want hij HS en BP wel toen ze mij quotten.
| 1 |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |