TT aangepastquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:29 schreef phpmystyle het volgende:
Ok ik ben er weer, ik had even een dip.
IK stop never met FOK!
Maar we waarderen je niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:29 schreef phpmystyle het volgende:
Ok ik ben er weer, ik had even een dip.
IK stop never met FOK!
Geen mozzarella meer.quote:
The mask.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zie net dat die film met JimCarrey
is.
Vies?quote:
Verkapt?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geen mozzarella meer.
Beetje mijn roots verkapt afkraken.
Je gaat me wel waarderenquote:
Zullen we msn'en dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
Tvp, en nu trek ik m'n internetkabel eruit!
Ja kijk op zich is doorzettingsvermogen een goede eigenschap, maar bij jou uit het zich heel vervelend.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je gaat me wel waarderenKan maand duren, maar ook 17 jaar. Ooit ga je dat wel doen
Ik wilde net mijn entree maken in KPD in dat topic waar mannen hun penis posten, zal ik daar maar ff mee wachten dan?quote:
Zo heb ik alles nog voor elkaar gekregen. Je moest is weten hoe ver ik kan gaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja kijk op zich is doorzettingsvermogen een goede eigenschap, maar bij jou uit het zich heel vervelend.
Ga jij Jack Van Houten nog aanpakken dan? Je hebt toch een vete met die gast?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wilde net mijn entree maken in KPD in dat topic waar mannen hun penis posten, zal ik daar maar ff mee wachten dan?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga jij Jack Van Houten nog aanpakken dan? Je hebt toch een vete met die gast?
Wat jammer nou.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar heb ik geen toegang tot.
HOAX.quote:
Volgens mij heb ik hier wat gemistquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, jij leest topics terug.![]()
Ook even gauw de scheids zijn broek uittrekkenquote:
Aaaaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem eigenlijk toch wel leuk. Van de zomert.
Het jubileum!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:43 schreef Smart_ass het volgende:
Oehhh straks tussen kunst en kitsch.
Watdan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier wat gemist
[..]
Waarom dat danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan kan ik beter niet kijken, anders sla ik mijn tv in
Homo ik heb het kankerdruk. Om je maar even te pleasen; Wat dan =]?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HOAX.![]()
![]()
Hé ik las een artikel in de VI van deze week van Bas Nijhuis. Weet je wat zijn favoriete film en actrice zijn?![]()
Nou, anders ik wel! Helaas heb ik andere bezigheden, maar in huize LS staat de videorecorder al te snorren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oeh, lijkt me een heerlijke aflevering. Ben benieuwd hoeveel die van Gogh schets waard is.
Zeik niet zo, wijfquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Homo ik heb het kankerdruk. Om je maar even te pleasen; Wat dan =]?
Ik las iets over liefdesbaby's en abortusquote:
Oh wat heerlijk, ik heb een mede K&K-fan gevonden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, anders ik wel! Helaas heb ik andere bezigheden, maar in huize LS staat de videorecorder al te snorren.
Ik snapte the Lakehouse niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeik niet zo, wijf.
De favoriete film van BAS NIJHUIS, onze gewaardeerde topscheidsrechter die ook Champions League fluit, is THE LAKEHOUSE![]()
![]()
En hij is fan van SANDRA BULLOCK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
THE VANISHINGquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeik niet zo, wijf.
De favoriete film van BAS NIJHUIS, onze gewaardeerde topscheidsrechter die ook Champions League fluit, is THE LAKEHOUSE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Omg en je bent ook al super goed in SSBM!!!1 Ik voel een band.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk, ik heb een mede K&K-fan gevonden.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik las iets over liefdesbaby's en abortus
NIETES IK BEN KEI EN KEIGOED.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg en je zuigt ook al in SSBM!!!1 Ik voel een band.![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeik niet zo, wijf.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Nicequote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem eigenlijk toch wel leuk. Van de zomert.
Ik vind dat zo'n lul!quote:
Zullen we daten in mijn foboquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
NiceLeuk koppie heb je volgens mij
![]()
[..]
Ik vind dat zo'n lul!
Jullie snappen het hele worstelen nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ook even gauw de scheids zijn broek uittrekken
Die vierde is ook een kankerstreek, die gast breekt gewoon bijna zijn nek.
ieww roze bretels.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
http://ymke-w.hyves.nl/album/44005947/take_me_out_please/QQpbD4x-/video/765361981/0/Hcdy/#media_navigator_1=1&media=0.765361981.Hcdy&__state__=2
Ik vind dat echt een ubergeile gast.Weet iemand welke aflevering dat is?
youquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
http://ymke-w.hyves.nl/album/44005947/take_me_out_please/QQpbD4x-/video/765361981/0/Hcdy/#media_navigator_1=1&media=0.765361981.Hcdy&__state__=2
Vriendin van me is drie keer 1ste geworden op het EK Judo -20.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Een ex-klasgenoot van mij is 3e geworden op het WK Judo -20
quote:Ik hoop op de Olympische Spelen van 2012 in Londen’
Purmerender Tobias Mol heeft goede judotoekomst voor zich
Zijn postuur verraadt al dat hij een sportman is. Tobias Mol is een lange jongen van achttien jaar met ontzettend brede armen. Belangrijker nog, hij is één van de vertegenwoordigers van Oranje tijden het Europees Kampioenschap Judo in Yerevan, Armenië. De Purmerender ging half september naar Armenië en deed mee aan het EK onder 20, categorie tot 100 kilo Erg lang mocht zijn roem in Yerevan niet duren, maar Purmerend is trots op zijn prestatie.
Teleurgesteld vertelt hij bij terugkomst dat hij door een ongelukkige loting in de eerste wedstrijd regerend wereldkampioen Lukas Krpálek tegenover zich had. Ondanks een goede start van de partij verloor hij uiteindelijk. “Het is een beetje balen. Maar ik heb veel geleerd en ervaring opgedaan tijdens de wedstrijd.” Nu kijkt Mol uit naar het WK in Parijs volgende maand.
‘Toen merkte ik dat ik het goed kon’
Mol heeft zijn aanleg voor judo niet van een vreemde. Zijn neef zat bij de nationale top en ook twee andere neven deden aan de sport. Zijn eerste introductie met judo op zijn zesde beviel niet, na twee maanden zocht hij al weer een andere hobby. Na wat jaren gebasketbald te hebben, kwam hij op zijn elfde weer op de judomat terecht.
Na een paar jaar waren de eerste tekenen van talent te zien. “Op mijn zestiende werd ik derde bij een toernooi tot zeventien jaar. Toen kreeg ik door dat ik het goed kon. Ik wilde toen harder en vaker trainen. Dat was niet mogelijk bij de judoschool waar ik eerst zat. Daarom ben ik naar Hikari in Zaandam gegaan.”
Deze keuze bleek de juiste te zijn, het jaar daarop werd Mol derde bij het NK tot twintig jaar in de gewichtsklasse tot 100 kilo. Met deze overwinning op zijn conto deed hij mee aan het Nederlands Kampioenschap 2008 in Nijmegen. Deze won hij in de gewichtscategorie tot 100 kilo. Het gaat Mol op dit punt voor de wind. Hij mag op toernooien in Sint Petersburg, Lyon en Polen judoën. En met het EK op zak heeft hij al een indrukwekkende sportcarrière op zijn naam staan.
‘Mijn school geeft mij de ruimte hiervoor’
Maar jongens van achttien horen gewoon op school te zitten. Mol zit in het examenjaar van het VWO op de Da Vinci college in Purmerend, maar hij laat school hem niet tegenhouden om topsport te beoefenen. “Ze geven mij de ruimte, ze begrijpen wel dat dit kansen zijn waar ik voor moet gaan.” Hij maakt zijn huiswerk zo goed als het gaat, en als het er om gaat steekt hij er meer tijd in. Maar het grootste deel van zijn tijd steekt hij in judo. Hij traint maar liefst zes keer per week.
Net als veel tieners heeft hij niet altijd even veel zin gehad om veel van zijn tijd in sport te steken. Omstreeks zijn veertiende had hij een klein dipje, dit ging over toen hij de resultaten ging inzien. Derde worden op zijn zestiende was een keerpunt en gaf hem de drive om meer, vaker en harder te trainen. Zijn ouders zijn natuurlijk trots op hun zoon. De vader van Mol reist altijd met hem mee naar toernooien en wedstrijden, zijn moeder wacht thuis naast de telefoon.
‘Het zal niet gemakkelijk worden’
Met dit EK achter de rug kan er weer vooruit worden gekeken. In oktober staat Mol voor Oranje op het WK tot twintig jaar in Parijs. Zijn verlies op het EK motiveert hem om beter te presteren op het WK. Hij vindt dat hij een goede kans maakt. “Het zal niet gemakkelijk worden, maar ik ga mijn best doen om te winnen.” Of Mol ook zo succesvol gaat zijn als hij de twintig is gepasseerd en bij de senioren moet judoën, weet hij niet. “Er is al een goede Nederlander in mijn gewichtsklasse, maar we zullen zien.”Ook hoopt Mol van harte dat hij er in 2012 bij is in London voor de Olympische Spelen.
Tobias Mol ziet een leven van topsport voor zich. Wat hij gaat studeren als hij klaar is met zijn laatste jaar VWO, weet hij nog niet. Misschien een jaar er tussenuit, misschien een sportgerelateerde studie. Duidelijk is dat we Tobias Mol zeker terug zien op de judomat.
Dat ben ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
Wil je deze post terugnemen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg en je zuigt ook al in SSBM!!!1 Ik voel een band.![]()
ZH?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind kakkers gewoon vaak geil, sorry.
Japquote:
Mijn haar was ooit blond maar is nu heel erg donker blond en het wordt steeds langerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
Nee ZH dan weer niet. Ik val meer op mensen met donker haar. En het liefst lang.
Ik vind ze alleen geil.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja. Optyfen met die gare kutkakkers.
Jij dan, met je surferskettingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja. Optyfen met die gare kutkakkers.
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
Die hele lelijke met die gare ogen en dat haar in der gezicht.quote:
Indo achter de draaitafels.quote:
logisch toch az moet wat wedstrijdjes verkopen nu ome dirk falliet isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehehe AZ staat 0-1 achter tegen Spakenburg.
Die snap ik niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Indo achter de draaitafels.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Jij kent laidback luke niet?quote:
quote:
En mijn manier om jouw laidback-stylo te dissenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jawel, maar dit was mijn manier om te zeggen dat de grap matig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |