HOAX.quote:
Volgens mij heb ik hier wat gemistquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, jij leest topics terug.![]()
Ook even gauw de scheids zijn broek uittrekkenquote:
Aaaaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem eigenlijk toch wel leuk. Van de zomert.
Het jubileum!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:43 schreef Smart_ass het volgende:
Oehhh straks tussen kunst en kitsch.
Watdan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier wat gemist
[..]
Waarom dat danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan kan ik beter niet kijken, anders sla ik mijn tv in
Homo ik heb het kankerdruk. Om je maar even te pleasen; Wat dan =]?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HOAX.![]()
![]()
Hé ik las een artikel in de VI van deze week van Bas Nijhuis. Weet je wat zijn favoriete film en actrice zijn?![]()
Nou, anders ik wel! Helaas heb ik andere bezigheden, maar in huize LS staat de videorecorder al te snorren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oeh, lijkt me een heerlijke aflevering. Ben benieuwd hoeveel die van Gogh schets waard is.
Zeik niet zo, wijfquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Homo ik heb het kankerdruk. Om je maar even te pleasen; Wat dan =]?
Ik las iets over liefdesbaby's en abortusquote:
Oh wat heerlijk, ik heb een mede K&K-fan gevonden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, anders ik wel! Helaas heb ik andere bezigheden, maar in huize LS staat de videorecorder al te snorren.
Ik snapte the Lakehouse niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeik niet zo, wijf.
De favoriete film van BAS NIJHUIS, onze gewaardeerde topscheidsrechter die ook Champions League fluit, is THE LAKEHOUSE![]()
![]()
En hij is fan van SANDRA BULLOCK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
THE VANISHINGquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeik niet zo, wijf.
De favoriete film van BAS NIJHUIS, onze gewaardeerde topscheidsrechter die ook Champions League fluit, is THE LAKEHOUSE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Omg en je bent ook al super goed in SSBM!!!1 Ik voel een band.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk, ik heb een mede K&K-fan gevonden.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik las iets over liefdesbaby's en abortus
NIETES IK BEN KEI EN KEIGOED.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg en je zuigt ook al in SSBM!!!1 Ik voel een band.![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeik niet zo, wijf.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Nicequote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem eigenlijk toch wel leuk. Van de zomert.
Ik vind dat zo'n lul!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |