Normaal luister ik dit genre echt niet. En luister ik gewoon mooie muziek, maar dit heeft toch wel iets, een beetje het weekend/uitgaans gevoel, biertje erbijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf luister je voor kutherrie man.
Maar jij dan? Houd jij wel van haar strak naar achteren?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik kon geen andere reden bedenken dat je dat zei
Ja, en ik ben uitgehuwelijkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben geen troll!Alsof ik een gespleten persoonlijkheid heb.
Dat is dus wat die moeder in de supermarkt ook doetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een gag?Nigga whaaaaaaat?
Ik moest een keer met mijn nichtje en neefje naar zo'n speeltuin (op een camping), en m'n nichtje begon vreselijk irritant te doen en te gillen enzo. Ging ze dus midden op de weg liggen. Dus ik zei nou dan blijf je maar fijn liggen, en ik liep door. Later werd m'n tante helemaal boos dat ik haar had laten liggen.Ja wat had ik dan moeten doen?
Een discussie met haar aangaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een gag?Nigga whaaaaaaat?
Ik moest een keer met mijn nichtje en neefje naar zo'n speeltuin (op een camping), en m'n nichtje begon vreselijk irritant te doen en te gillen enzo. Ging ze dus midden op de weg liggen. Dus ik zei nou dan blijf je maar fijn liggen, en ik liep door. Later werd m'n tante helemaal boos dat ik haar had laten liggen.Ja wat had ik dan moeten doen?
bij wie? bij mij of bij een man?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar jij dan? Houd jij wel van haar strak naar achteren?
Oh?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, en ik ben uitgehuwelijkt.
Bij een man, bij vrouwen is het nooit erg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij wie? bij mij of bij een man?
Vandaar dat je nog maagd bent?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of je laat mij alleen met zequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is dus wat die moeder in de supermarkt ook doet
Je kan er wel op ingaan, maar daar bereik je alleen maar mee dat ze het de volgende keer weer doen, want aandacht...
A en K hebben allebei een keer of 2, 3 op die manier stennis lopen schoppen in de supermarkt, ik heb gewoon mn boodschappen gedaan. Kind van mn vriendin doet dat nog steeds, omdat zij steeds naar dr toe gaat en het sust met een snoepje
Ik niet. Houd je nu niet meer van me?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar jij dan? Houd jij wel van haar strak naar achteren?
Boosaardigquote:
als ie kaal is, mag ie het zo strak naar achteren doen als ie wilquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij een man, bij vrouwen is het nooit erg.
Jawel hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik niet. Houd je nu niet meer van me?
Ja dat schiet dus niet op. Mijn moeder vertelde ook dat ze mij een keer krijsend in de HEMA heeft laten staan en me pas om kwam halen toen ik weer rustig was. Anders leren die kinderen het inderdaad nooit. Gewoon consequent zijn en een beetje een strakke hand hebben, niets mis mee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is dus wat die moeder in de supermarkt ook doet
Je kan er wel op ingaan, maar daar bereik je alleen maar mee dat ze het de volgende keer weer doen, want aandacht...
A en K hebben allebei een keer of 2, 3 op die manier stennis lopen schoppen in de supermarkt, ik heb gewoon mn boodschappen gedaan. Kind van mn vriendin doet dat nog steeds, omdat zij steeds naar dr toe gaat en het sust met een snoepje
Ik weet niet waarom iedereen mij voor troll uitmaakt, soms troll ik maar lang niet altijd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat was niet zo'n driftbui waar het over ging.quote:
Tof.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eigenlijk word ik er best verdrietig van
?quote:
Gezellig voor de mensen in de Hemaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat schiet dus niet op. Mijn moeder vertelde ook dat ze mij een keer krijsend in de HEMA heeft laten staan en me pas om kwam halen toen ik weer rustig was. Anders leren die kinderen het inderdaad nooit. Gewoon consequent zijn en een beetje een strakke hand hebben, niets mis mee.
U weets.quote:
Ik liet ze ook altijd gewoonquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat schiet dus niet op. Mijn moeder vertelde ook dat ze mij een keer krijsend in de HEMA heeft laten staan en me pas om kwam halen toen ik weer rustig was. Anders leren die kinderen het inderdaad nooit. Gewoon consequent zijn en een beetje een strakke hand hebben, niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |