Ik zou niets stiekum doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch stiekum een man bent
Whehequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wilde weten hoeveel zo'n van Gogh ding waard was, laten ze alleen maar horen dat die kamer er ¤5 voor had betaald. Ze zeiden helemaal niet hoeveel het waard was.
Doe normaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:39 schreef Japsnars het volgende:
HAAR STRAK NAAR ACHTEREN HAAR STRAK NAAR ACHTEREN HAAR STRAK NAAR ACHTEREN
vind je dat geyl?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:39 schreef Japsnars het volgende:
HAAR STRAK NAAR ACHTEREN HAAR STRAK NAAR ACHTEREN HAAR STRAK NAAR ACHTEREN
Ik heb het idee dat mensen dat tegenwoordig steeds minder goed doen. Vanmiddag ook, was met mijn moeder in de supermarkt. Eén of ander kind zat de hele supermarkt door de schreeuwen, en die moeder had niet eens zoiets van ach, misschien moet ik eens zorgen dat dat kind z'n muil houdt ofzo. Vreselijk irritant.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, valt wel mee als je ze een beetje opvoedt
jij dacht dat het een vrouw wasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Adolecens het volgende:
Sarcasme is de KLB usert ook vreemd
Sarcasme op fok! kan alleen icm een PI.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Adolecens het volgende:
Sarcasme is de KLB usert ook vreemd
quote:
Neequote:
als mijn kinderen dat doen, doe ik ze een gag inquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mensen dat tegenwoordig steeds minder goed doen. Vanmiddag ook, was met mijn moeder in de supermarkt. Eén of ander kind zat de hele supermarkt door de schreeuwen, en die moeder had niet eens zoiets van ach, misschien moet ik eens zorgen dat dat kind z'n muil houdt ofzo. Vreselijk irritant.
Wtf luister je voor kutherrie man.quote:
Owquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sarcasme op fok! kan alleen icm een PI.
HOI!quote:
Ja, ik kon geen andere reden bedenken dat je dat zeiquote:
Klopt!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, valt wel mee als je ze een beetje opvoedt
Ik ben geen troll!quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mensen dat tegenwoordig steeds minder goed doen. Vanmiddag ook, was met mijn moeder in de supermarkt. Eén of ander kind zat de hele supermarkt door de schreeuwen, en die moeder had niet eens zoiets van ach, misschien moet ik eens zorgen dat dat kind z'n muil houdt ofzo. Vreselijk irritant.
Een gag?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als mijn kinderen dat doen, doe ik ze een gag in
Discipline WAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |