Bio owned jequote:
quote:
KOM DANg±!!!!111quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]1 ding, jij hebt wel altijd mooie verhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het uit is met dr vriend heeft 4EBE belangstelling voor je BP!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon je foto laten zien.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Rammsteinquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
BP ik wil ook met jou daten hoor.
Samen naar Rammstein?
Je gaat echt voor de ban hmm?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
1
TRIOMEET, GEILLLLLLLL.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Rammstein [ afbeelding ]
Ik heb kaarten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
BP ik wil ook met jou daten hoor.
Samen naar Rammstein?
Berust op de waarheid, altijd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
KOM DANg±!!!!111
[..]
1 ding, jij hebt wel altijd mooie verhalen.
[..]
Als het uit is met dr vriend heeft 4EBE belangstelling voor je BP!
Ik wil al heel lang een keer naar Rock Am Ring, serieus. Het is alleen zo ver. Maar met wie ga je naar Rammstein dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb kaarten.En Misschien ga ik naar Rock am Ring, daar komen ze ook.
Hoe moest ik het anders verwoordenquote:
Ik ga wel mee naar Rock am ringquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang een keer naar Rock Am Ring, serieus. Het is alleen zo ver. Maar met wie ga je naar Rammstein dan?
Die email.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Berust op de waarheid, altijd.
TT of OP? en waar zie jij die ruimte dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens ik durf het bijna niet te vragen hoor, maar ik zie dat er in de TT nog ruimte is voor een pic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In geen miljoen jaar of een Ferrariquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens ik durf het bijna niet te vragen hoor, maar ik zie dat er in de TT nog ruimte is voor een pic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hijs leukquote:
Nou serieus, ik kan bewijzenquote:
OP waar al die user-pics staan daar is nog ruimte namelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
TT of OP? en waar zie jij die ruimte dan?
Foto van Hyves?!quote:
OKE.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als het uit is met dr vriend heeft 4EBE belangstelling voor je BP!
O daar, nee dat plekje wordt verloot onder de KLB mods.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
OP waar al die user-pics staan daar is nog ruimte namelijk.
Met een poar vrienden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang een keer naar Rock Am Ring, serieus. Het is alleen zo ver. Maar met wie ga je naar Rammstein dan?
WAT?quote:
DUS WE MOETEN STOKEN.quote:
Ik geloof je.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou serieus, ik kan bewijzen
Maakt niks uit joh, ik heb Rock Werchter ook overleefd zonder douche.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Op festivals ga ik niet zo vaak onder de douche. Durf je dat aan?
Die handquote:
Ik ben nog nooit op een meerdaags festival geweest. Maar je zal zo erg naar bier rieken dat het een masker zal worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die keren dat je gaat ga ik wel meequote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb geen bier over mij heen gekregen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een meerdaags festival geweest. Maar je zal zo erg naar bier rieken dat het een masker zal worden.En anders kan je op je gemak naar de voorkant van het podium omdat iedereen om je heen dood gaat.
NEIN !quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DUS WE MOETEN STOKEN.
[..]
Ik geloof je.
IK DUIK GEWOON DE DONAU IN.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
KRL?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O daar, nee dat plekje wordt verloot onder de KLB mods.
KRL?quote:
Volgens mij zit die al volquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Ga je trouwens vanavond nog pokeren Japsnars?
De freeroll?
MAAR BROEKPALING!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEIN !
Mooi![]()
Mijn geloofwaardigheid bezit ik nog.
Oja, jij ben vandaag VIER EN TWINTIG jaar geworden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou toch zweren dat de TT eerst anders was.
Klopt, ik heb Bio gevraagd om hem even aan te passenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou toch zweren dat de TT eerst anders was.
Ik dacht dat die drie kwartier van tevoren pas open gingquote:
Nein, anderhalf uurquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik dacht dat die drie kwartier van tevoren pas open ging
Ah ik zie het jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nein, anderhalf uur
Na zo'n kwartier zit hij meestal vol
NEE NIET HET VUURTJE AANWAKKEREN!quote:
Ik raak gewoon in die situaties verzeild.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MAAR BROEKPALING!
Het zou wel erg vreemd zijn als je dat zou kunnen verzinnen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja, jij ben vandaag VIER EN TWINTIG jaar geworden.FELI.
Waar doe je moeilijk over?quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klopt, ik heb Bio gevraagd om hem even aan te passen
Maar wat wil je dan ook opquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik raak gewoon in die situaties verzeild.
Het overkomt me gewoon.
Ja, maar ...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan ook opINHolland
en de
HAAGSE
.
Ja, ik ook.quote:
Omdat saus?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:05 schreef Smart_ass het volgende:
ZH ik moest net heel hard lachen trouwens. Om mezelf.
Wat betekent KRL?quote:
Bwhehe, ik zag het voor me.quote:
Kerel.quote:
Je zei dat je überhaupt van FOK! weg zou gaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kerel.
Ik ben dit clubje hier wel zat, valt niet mee te lachen niets. Je ziet mij niet meer in de SC terug hier.
Droeftoeters!
Ach, zeg dan gewoon kerelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kerel.
Ik ben dit clubje hier wel zat, valt niet mee te lachen niets. Je ziet mij niet meer in de SC terug hier.
Droeftoeters!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kerel.
Droeftoeters!
Lolwatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
KEROOOOL, NOG GENEUKT?
HEUY MARTINUS-ANTHONUIS, NOG EEN GLAASJE ROOD? HARR HARR HARR!
Nee die ene was trollen natuurlijk heb ik ook wel is vaker gedaan maar ala.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, zeg dan gewoon kerel
En jij bent degene die hier alleen maar komt kankeren, daarnaast is dit pas keertje nummer zoveel dat je hier afscheid komt nemen
Dat kan alleen als je geen maagd meer bent.quote:
Ja.quote:
Verkapt-kijk-mij-grappig-zijn-poging-nummer-099999-?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
KEROOOOL, NOG GENEUKT?
GOED ZO, ROT MAAR OP.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee die ene was trollen natuurlijk heb ik ook wel is vaker gedaan maar ala.
Ik kankeren? Krijg wat jullie zitten mij op de meeste knullige dingetjes af te branden. Maar inderdaad het enige wat ik hier nog kom doen is om ''echt'' irritant te zijn, want dat is wat jullie vinden. Prima. Maar ik hou op, straks heb ik nog een ban ook door jullie.
Dude? 0?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-grappig-zijn-poging-nummer-099999-?
JA NOU DE BALLEN HEH!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kankeren? Krijg wat jullie zitten mij op de meeste knullige dingetjes af te branden. Maar inderdaad het enige wat ik hier nog kom doen is om ''echt'' irritant te zijn, want dat is wat jullie vinden. Prima. Maar ik hou op, straks heb ik nog een ban ook door jullie.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
KEROOOOL, NOG GENEUKT?
Nee, je bent ook echt irritant met je kankerwoordenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
LEUGENSquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je geen maagd meer bent.
Ga door dan... idioot.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
"En we zwaaien met zn alleen als ie gaat....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij in het bijzondere.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dude? 0?
Dat laatste streepje?
Faler!
E-e-n-squote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij in het bijzondere.
Het enige wat ik hier nog kom doen is irritant doen, dan heb ik tenminste ook is lol.
Maar zo overdreven accent heb ik heulemaal niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel kutkwaliteit maar samen met de andere scene die ze hebben het grappigste van de hele film
"Hee pikko, van een goudgele pretcilinder heeft nog nooit iemand AIDS gekregen"
DAT WEET JE HELEMAAL NIET.quote:
En nu is het de bedoeling dat ik ga terug schelden ofzo?quote:
Ahhw, bijzondere.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij in het bijzondere.
Het enige wat ik hier nog kom doen is irritant doen, dan heb ik tenminste ook is lol.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |