mag ik ook bier bestellen ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:11 schreef padlarf het volgende:
Mag je ook iets anders bestellen dan pizza?
JA, sorry, ik wilde dat ook eens doen
Nee, alleen wijn.quote:
Turks!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:13 schreef Dawwa het volgende:
Indisch of Turks
Luxe probleem, ik kan niet kiezen, HELP111!!
Klopt, die van mij was ook 2x leegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:13 schreef augurkenkoning het volgende:
Die mandjes legen zichzelf na een tijdje. Hoe lang weet ik ook niet, maar ik ga't nu pas 5 voor weer doen ofzo.
OPquote:
Doe er iets aan Alberto! Dat kan toch niet in Nederlandquote:
Dat zou echt nep zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:15 schreef Moordenaar het volgende:
Ze hebben het dataverkeer met 95% geknepen zodat er minder bestellingen gedaan kunnen worden.
whehe jouw huisgenoot heeft dalijk gewoon eten terwijl jij om 19.10 denkt: ^&@*&@^*@^&@(@)^@%@%^#* KLOTE SITE!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Whehe, mijn huisgenoot doet nu een supermarkt pizza in de ovenDie weet van niks
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe er iets aan Alberto! Dat kan toch niet in Nederland![]()
Geen idee, wisselend.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:17 schreef Lakitu het volgende:
Na hoelang maakt ie je winkelwagentje weer leeg?
We're gonna get fuckedquote:* Thuisbezorgd.NL aanvaardt tijdens de Gratis-Pizza-Actie geen enkele aansprakelijkheid voor het al dan niet functioneren van haar websites en/of servers en/of andere technische applicaties, en alle gevolgen die hieruit voortvloeien.
* Thuisbezorgd.NL aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de levertijden van restaurants. Het is mogelijk dat uw bestelling gedaan in de actieperiode later dan gebruikelijk aankomt, aangezien de actie voor grote drukte bij restaurants kan zorgen. Wij vragen hiervoor uw begrip.
* Thuisbezorgd.NL houdt zich het recht voor om de actie ten allen tijde tussentijds te kunnen beëindigen, ongeacht de reden hiervoor.
Uur geleden ook alquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:16 schreef Tacobell het volgende:
Godverdomme, de site is nu al overbelast.
whehe ik post hier straks een foto van mijn gratis spare rib schotel met extra patat pinda en lamachun terwijl jij rond 20:00 denkt: ^&@*&@^*@^&@(@)^@%@%^#* HAD IK NU MAAR BESTELDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:17 schreef jna het volgende:
[..]
whehe jouw huisgenoot heeft dalijk gewoon eten terwijl jij om 19.10 denkt: ^&@*&@^*@^&@(@)^@%@%^#* KLOTE SITE!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat loopt iedereen nou te janken dat de site zo traag is??? ik heb nergens last van en het gaat allemaal nog soepeltjes hierzo
Arme sloeber toch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:20 schreef sander-3 het volgende:
Totaal prijs:¤14,49
En er is natuurlijk niks van 51 cent
watquote:Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://www.thuisbezorgd.nl/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Nu nog meer bezoekers en nog tragere websitequote:
Dan had je vaker iets moeten bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:19 schreef Marurk het volgende:
Tussen 19:00-19:09? Ook niet echt lang dan.
Voordat je alle opties en je adresgegevens hebt ingevuld ben je net een minuut te laat, let maar op.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat loopt iedereen nou te janken dat de site zo traag is??? ik heb nergens last van en het gaat allemaal nog soepeltjes hierzo
Onwijs jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:19 schreef Moordenaar het volgende:
[..]De domheid straalt van je post af, werkelijk.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:20 schreef sander-3 het volgende:
Totaal prijs:¤14,49
En er is natuurlijk niks van 51 cent
na de rechter. Dat wil ik nog wel even zien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:22 schreef NoShitSherlock het volgende:
Kan ik na de rechter om als nog mijn pizza op te eisen?
Dat krijg je ervan als je IE gebruikt in plaats van een fatsoenlijke browser.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:22 schreef daReaper het volgende:
Krijg alleen maar een witte pagina na 30 seconden wachten
Je verwacht dus werkelijk een gratis pizza te ontvangen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:22 schreef sander-3 het volgende:
Die pizza bewaar ik trouwens gewoon tot morgen. Ik ga niet 's avonds nóg eens zitten eten.
Volgens mij zit iemand daar op een kopje te drukken..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:20 schreef RacerDKB het volgende:
Bij mij verloopt de cookie 18:46Waarschijnlijk verlopen ze straks na 15 seconden al
Waar kan je dat zien?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:20 schreef RacerDKB het volgende:
Bij mij verloopt de cookie 18:46Waarschijnlijk verlopen ze straks na 15 seconden al
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:23 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Je verwacht dus werkelijk een gratis pizza te ontvangen?
Krijgen we dat weer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je IE gebruikt in plaats van een fatsoenlijke browser.
Hahahaha! Ik wilde al op account doen van mijn papa en mij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:23 schreef jampot het volgende:
Zou de site erin stappen als ik mijn huisnummer gewoon verdeel in 42a, 42b, 42c?
* jampot heeft honger :p
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:23 schreef Fe2O3 het volgende:
Fout 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Onbekende fout
![]()
Welke browser gebruiken jullie 'hij laadt hier wel snel!' mensen dan? IE en Chrome zijn het in ieder geval niet.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:22 schreef Lakitu het volgende:
Op Opera gaat ie fucking snel, bij Chrome ligt ie eruitIets klopt hier niet
Denk je dat ik zelf niets ga bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
whehe ik post hier straks een foto van mijn gratis spare rib schotel met extra patat pinda en lamachun terwijl jij rond 20:00 denkt: ^&@*&@^*@^&@(@)^@%@%^#* HAD IK NU MAAR BESTELD
Firefox.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:23 schreef Fe2O3 het volgende:
Fout 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Onbekende fout
![]()
Welke browser gebruiken jullie 'hij laadt hier wel snel!' mensen dan? IE en Chrome zijn het in ieder geval niet.
hardstikkequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:25 schreef knny het volgende:
nee hoor, de servers zullen het wel aankunnen :s
jaja site is hardstikke dood en sloom
Jawel, ik heb een backup-pizza gehaald want ik verwacht niet dat dit gaat werkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan heeft iedereen hier geen eten voor vanavond.
Mijn fooi is meestal het wisselgeld dus eeehquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:27 schreef 720Flip het volgende:
Wie van jullie gaat er nou fooi geven?
Fooi?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:27 schreef 720Flip het volgende:
Wie van jullie gaat er nou fooi geven?
Of de bestellingen zijn 'te laat' aangekomen en mag bijna iedereen gaan betalen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:27 schreef Parzival het volgende:
dood..
ik denk dat ze gokken op het platgaan van de site.. en dan krijgt niemand wat.. zij veel reclame.. aktie geslaagd!
Nopequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:29 schreef Tamashii het volgende:
hij doet ut niet.!
Moet je inlogcodes hebben trouwens?
Die van mij ook niet!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:29 schreef Lakitu het volgende:
Mijn mandje wordt helemaal niet geleegd!
Wie zegt dat het precies 15e moet zijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:29 schreef Dj_unkie het volgende:
mijn order is 14,75...dus zeg tegen de bezorger gewoon dat hij voor die 25 cent contact moet opnemen met thuisbezorgd.nl
zit hier sereneus met twee flaptops en twee inetconnecties mijn bestelling klaar te zetten
Jij hebt vast hongertrekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wie zegt dat het precies 15e moet zijn?
Ik zit met mijn desktop, laptop en laptop met remote desktop klaar.
Voor mijn eigen huis en 2 afwezige buren
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:30 schreef sander-3 het volgende:
Is het straks 19 uur, en dan staat er zo'n rick roll filmpje
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:30 schreef sander-3 het volgende:
Is het straks 19 uur, en dan staat er zo'n rick roll filmpje
En dorstquote:
Kanker? Lekkah!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:29 schreef TwyLight het volgende:
kanker heb verders helemaal geen eten in huis!
Bestellingen via iphone moeten nog steeds betaald worden.quote:
Hollander van het jaar award gaat uit naar: Japsnars!!!!11111quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wie zegt dat het precies 15e moet zijn?
Ik zit met mijn desktop, laptop en laptop met remote desktop klaar.
Voor mijn eigen huis en 2 afwezige buren
werkt niet.quote:
gratis = gratisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
En dat allemaal voor 15 euro aan eten, pauperssss
Hoe weet je dat?quote:
Echt niet, ik peer met de hoster en zelfs dan gaat het traag als stront door een trechterquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:31 schreef Japsnars het volgende:
Ah, de 20mbit remote desktop doet het nog wel lekker snel (IE)
ZO, JIJ BENT ORIGINEEL.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
En dat allemaal voor 15 euro aan eten, pauperssss
* Het is alleen mogelijk een gratis bestelling te plaatsen via www.thuisbezorgd.nl. Al onze andere applicaties (bijv. de iPhone-applicatie of onze mobiele site) ondersteunen deze actie niet.quote:
Naja, nu 20sec om de pagina te laden. Straks met een beetje mazzel 1-2 minuten per pagina, dan moet het net lukkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Echt niet, ik peer met de hoster en zelfs dan gaat het traag als stront door een trechter
Cancer, ik wist niet dat ze brachten naar die nepnederlanders! voor 15 euro kan je daar een heel dorp voedenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:33 schreef Oldbie het volgende:
[..]
gratis = gratis
Ik ben niet voor niets nederlander zuid afrikaan
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:33 schreef MissJ het volgende:
WACHT!
hahaha ik weet het!!!!!!11111111
Dit is een complot van Albert Heijn!
Ze gokken er natuurlijk op dat niemand eten in huis heeft gehaald omdat men zometeen gratis eten kan bestellen op thuisbezorgd.nl
Maar!!! Ze weten dat de site toch wel vast gaat lopen, dus dan komt iedereen om 19.15 massaal eten kopen bij Albert Heijn waardoor zij vandaag meer inkomsten hebben!!!
EINSZZZZZZZZZZ111111111111111111111111111111!!!!!!!!!!!!
Owh.. net geïnstalleerd..quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:33 schreef MissJ het volgende:
WACHT!
hahaha ik weet het!!!!!!11111111
Dit is een complot van Albert Heijn!
Ze gokken er natuurlijk op dat niemand eten in huis heeft gehaald omdat men zometeen gratis eten kan bestellen op thuisbezorgd.nl
Maar!!! Ze weten dat de site toch wel vast gaat lopen, dus dan komt iedereen om 19.15 massaal eten kopen bij Albert Heijn waardoor zij vandaag meer inkomsten hebben!!!
EINSZZZZZZZZZZ111111111111111111111111111111!!!!!!!!!!!!
Zeg nou, dit is heel belangrijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:33 schreef Lakitu het volgende:
F5en jullie trouwens die 4e stap of die 5e stap?
tuurlijk als je het gewoon op je normale pc een keer probeert, ok. Maar met meerder computers/laptops en internetverbindingen doet bij mij toch wel dit gezicht verschijnenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:33 schreef Oldbie het volgende:
[..]
gratis = gratis
Ik ben niet voor niets nederlander zuid afrikaan
Het is al van te voren aangevinktquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:28 schreef jna het volgende:
Let op: 95% vergeet dadelijk (mochten ze zover komen) het nieuwsbrief vakje aan te vinken waarna die bezorger dus vrolijk geld wil zien
je moet een mailadres hebbnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:35 schreef ABombali het volgende:
Leger des heils is dus leeg vandaag, alle zwervers zitten te f5en op thuisbezorgd.nl en op fok forum
Dat ben ik wel met je eens jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tuurlijk als je het gewoon op je normale pc een keer probeert, ok. Maar met meerder computers/laptops en internetverbindingen doet bij mij toch wel dit gezicht verschijnen!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:35 schreef poiuytr het volgende:
Wat een paupers hier zeg voor die 15 E, ga een uur werken kan je het ook halen![]()
Ergste nog dat mensen met meerdere computers hele tijd zitten te F5en, om 19:00 ga ik ook fijn F5en zodat sommige sloebers niks krijgen!
De piek komt pas om 7 uur, moet je je voorstellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hier werkt tie weer![]()
Voor eventjes vrees ik
vraag ik me toch af op welk adres ze bezorgen....?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:35 schreef ABombali het volgende:
Leger des heils is dus leeg vandaag, alle zwervers zitten te f5en op thuisbezorgd.nl en op fok forum
is ook meestal gratisquote:
Niet stiekem bestellen hè?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:35 schreef poiuytr het volgende:
Wat een paupers hier zeg voor die 15 E, ga een uur werken kan je het ook halen![]()
Ergste nog dat mensen met meerdere computers hele tijd zitten te F5en, om 19:00 ga ik ook fijn F5en zodat sommige sloebers niks krijgen!
Doe ik nu ook inderdaadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mandje vol, nu maar F5'en bij stap 5
JunkieSietze@legerdesheils.nl!quote:
in de bieb welquote:
daar dacht ik nu ook aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:38 schreef Adelante het volgende:
Al die arme mensen die gewoon hun normale dagelijkse afhaal willen bestellen zijn zwaar gedupeerd vanavond
Dagelijks afhalenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:38 schreef Adelante het volgende:
Al die arme mensen die gewoon hun normale dagelijkse afhaal willen bestellen zijn zwaar gedupeerd vanavond
die kosten geldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb zo'n serverbelasting niet meegemaakt sinds ik kaarten probeerden te bestellen voor U2 op Eventim.
Ooh ja, dat was ook zo vervelend.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb zo'n serverbelasting niet meegemaakt sinds ik kaarten probeerden te bestellen voor U2 op Eventim.
denk jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:39 schreef 720Flip het volgende:
Misschien schakelen ze nu pas dé ÜBERSERVERS in.
Kleine kans
Haagse sjonnie zonder shoarmaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:38 schreef Adelante het volgende:
Nah dan ken je net zo goed daarna alsnog bestellen toch? Betalen moet je ook bij de snackbarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:39 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben bang dat een hele hoop van ons over zo'n 30 minuten richting snackbar loopt
Ach, het was dan wel spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |