whehe jouw huisgenoot heeft dalijk gewoon eten terwijl jij om 19.10 denkt: ^&@*&@^*@^&@(@)^@%@%^#* KLOTE SITE!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Whehe, mijn huisgenoot doet nu een supermarkt pizza in de ovenDie weet van niks
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe er iets aan Alberto! Dat kan toch niet in Nederland![]()
Geen idee, wisselend.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:17 schreef Lakitu het volgende:
Na hoelang maakt ie je winkelwagentje weer leeg?
We're gonna get fuckedquote:* Thuisbezorgd.NL aanvaardt tijdens de Gratis-Pizza-Actie geen enkele aansprakelijkheid voor het al dan niet functioneren van haar websites en/of servers en/of andere technische applicaties, en alle gevolgen die hieruit voortvloeien.
* Thuisbezorgd.NL aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de levertijden van restaurants. Het is mogelijk dat uw bestelling gedaan in de actieperiode later dan gebruikelijk aankomt, aangezien de actie voor grote drukte bij restaurants kan zorgen. Wij vragen hiervoor uw begrip.
* Thuisbezorgd.NL houdt zich het recht voor om de actie ten allen tijde tussentijds te kunnen beëindigen, ongeacht de reden hiervoor.
Uur geleden ook alquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:16 schreef Tacobell het volgende:
Godverdomme, de site is nu al overbelast.
whehe ik post hier straks een foto van mijn gratis spare rib schotel met extra patat pinda en lamachun terwijl jij rond 20:00 denkt: ^&@*&@^*@^&@(@)^@%@%^#* HAD IK NU MAAR BESTELDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:17 schreef jna het volgende:
[..]
whehe jouw huisgenoot heeft dalijk gewoon eten terwijl jij om 19.10 denkt: ^&@*&@^*@^&@(@)^@%@%^#* KLOTE SITE!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat loopt iedereen nou te janken dat de site zo traag is??? ik heb nergens last van en het gaat allemaal nog soepeltjes hierzo
Arme sloeber toch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:20 schreef sander-3 het volgende:
Totaal prijs:¤14,49
En er is natuurlijk niks van 51 cent
watquote:Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://www.thuisbezorgd.nl/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Nu nog meer bezoekers en nog tragere websitequote:
Dan had je vaker iets moeten bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:19 schreef Marurk het volgende:
Tussen 19:00-19:09? Ook niet echt lang dan.
Voordat je alle opties en je adresgegevens hebt ingevuld ben je net een minuut te laat, let maar op.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat loopt iedereen nou te janken dat de site zo traag is??? ik heb nergens last van en het gaat allemaal nog soepeltjes hierzo
Onwijs jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:19 schreef Moordenaar het volgende:
[..]De domheid straalt van je post af, werkelijk.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:20 schreef sander-3 het volgende:
Totaal prijs:¤14,49
En er is natuurlijk niks van 51 cent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |