Of de bestellingen zijn 'te laat' aangekomen en mag bijna iedereen gaan betalen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:27 schreef Parzival het volgende:
dood..
ik denk dat ze gokken op het platgaan van de site.. en dan krijgt niemand wat.. zij veel reclame.. aktie geslaagd!
Nopequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:29 schreef Tamashii het volgende:
hij doet ut niet.!
Moet je inlogcodes hebben trouwens?
Die van mij ook niet!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:29 schreef Lakitu het volgende:
Mijn mandje wordt helemaal niet geleegd!
Wie zegt dat het precies 15e moet zijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:29 schreef Dj_unkie het volgende:
mijn order is 14,75...dus zeg tegen de bezorger gewoon dat hij voor die 25 cent contact moet opnemen met thuisbezorgd.nl
zit hier sereneus met twee flaptops en twee inetconnecties mijn bestelling klaar te zetten
Jij hebt vast hongertrekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wie zegt dat het precies 15e moet zijn?
Ik zit met mijn desktop, laptop en laptop met remote desktop klaar.
Voor mijn eigen huis en 2 afwezige buren
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:30 schreef sander-3 het volgende:
Is het straks 19 uur, en dan staat er zo'n rick roll filmpje
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:30 schreef sander-3 het volgende:
Is het straks 19 uur, en dan staat er zo'n rick roll filmpje
En dorstquote:
Kanker? Lekkah!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:29 schreef TwyLight het volgende:
kanker heb verders helemaal geen eten in huis!
Bestellingen via iphone moeten nog steeds betaald worden.quote:
Hollander van het jaar award gaat uit naar: Japsnars!!!!11111quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wie zegt dat het precies 15e moet zijn?
Ik zit met mijn desktop, laptop en laptop met remote desktop klaar.
Voor mijn eigen huis en 2 afwezige buren
werkt niet.quote:
gratis = gratisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
En dat allemaal voor 15 euro aan eten, pauperssss
Hoe weet je dat?quote:
Echt niet, ik peer met de hoster en zelfs dan gaat het traag als stront door een trechterquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:31 schreef Japsnars het volgende:
Ah, de 20mbit remote desktop doet het nog wel lekker snel (IE)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |