Het is al van te voren aangevinktquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:28 schreef jna het volgende:
Let op: 95% vergeet dadelijk (mochten ze zover komen) het nieuwsbrief vakje aan te vinken waarna die bezorger dus vrolijk geld wil zien
je moet een mailadres hebbnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:35 schreef ABombali het volgende:
Leger des heils is dus leeg vandaag, alle zwervers zitten te f5en op thuisbezorgd.nl en op fok forum
Dat ben ik wel met je eens jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tuurlijk als je het gewoon op je normale pc een keer probeert, ok. Maar met meerder computers/laptops en internetverbindingen doet bij mij toch wel dit gezicht verschijnen!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:35 schreef poiuytr het volgende:
Wat een paupers hier zeg voor die 15 E, ga een uur werken kan je het ook halen![]()
Ergste nog dat mensen met meerdere computers hele tijd zitten te F5en, om 19:00 ga ik ook fijn F5en zodat sommige sloebers niks krijgen!
De piek komt pas om 7 uur, moet je je voorstellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hier werkt tie weer![]()
Voor eventjes vrees ik
vraag ik me toch af op welk adres ze bezorgen....?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:35 schreef ABombali het volgende:
Leger des heils is dus leeg vandaag, alle zwervers zitten te f5en op thuisbezorgd.nl en op fok forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |