Nog één keer voor de domme mensen:quote:* Vier ons 9-jarig bestaan met ons mee en maak gebruik van onze 9 minuten lange Gratis-Pizza-Actie. De bestelling dient geplaatst te worden op www.thuisbezorgd.nl op dinsdag 27 oktober, tussen 19:00 en 19:09 uur. Bestellingen op andere tijdstippen en data kunnen nooit gratis geplaatst worden.
* Het is alleen mogelijk een gratis bestelling te plaatsen via www.thuisbezorgd.nl. Al onze andere applicaties (bijv. de iPhone-applicatie of onze mobiele site) ondersteunen deze actie niet.
* Onze Gratis-Pizza-Actie is alleen geldig bij restaurants die online betalingen accepteren. Bij restaurants die geen online betalingen accepteren kunt u geen gebruik maken van de actie. Van ons aanbod echter, accepteert 95% van de restaurants wel online betalingen.
* Het is per adres slechts eenmaal toegestaan gebruik te maken van de Gratis-Pizza-Actie, voor een maximaal bedrag van ¤15,-. Het is niet mogelijk een bestelling te plaatsen van meer dan ¤15,- en gebruik te maken van onze actie; dit bedrag wordt NIET verrekend met uw bestelling. U dient dan dus opnieuw een bestelling te plaatsen voor de resterende gerechten, die buiten de ¤15,- vallen.
* De limiet van ¤15,- is inclusief de bezorgkosten die het restaurant eventueel hanteert.
* Uw bestelling wordt doorgegeven aan het restaurant, zodra u na het afronden van de bestelling op ons afrondscherm een ordernummer heeft ontvangen. Indien u geen ordernummer krijgt, is uw bestelling niet doorgekomen.
* Als u gebruik wilt maken van de Gratis-Pizza-Actie dient u zich te abonneren op onze nieuwsbrief (bij het afronden van uw bestelling)
* Thuisbezorgd.NL aanvaardt tijdens de Gratis-Pizza-Actie geen enkele aansprakelijkheid voor het al dan niet functioneren van haar websites en/of servers en/of andere technische applicaties, en alle gevolgen die hieruit voortvloeien.
* Thuisbezorgd.NL aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de levertijden van restaurants. Het is mogelijk dat uw bestelling gedaan in de actieperiode later dan gebruikelijk aankomt, aangezien de actie voor grote drukte bij restaurants kan zorgen. Wij vragen hiervoor uw begrip.
* Thuisbezorgd.NL houdt zich het recht voor om de actie ten allen tijde tussentijds te kunnen beëindigen, ongeacht de reden hiervoor.
* Thuisbezorgd.NL houdt zich het recht voor bestellingen gedaan tijdens deze actieperiode te annuleren, indien zij hiertoe redenen ziet.
quote:Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://www.thuisbezorgd.nl/stap5.php?id=476706 is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Idioot, je moet toch refreshen wil je de optie 'gratis' hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:12 schreef knny het volgende:
je kan zien wat je orderID is he, ik heb deze al enkele uren openstaan.
Vervolgens pak ik een nieuwe order en zie ik dat er al meer dan 10.000 geprobeerd zijn, of "open" staan zoals die van mij
ik zit in de 220.xxx orderID
Ben je nou echt zo achterlijk?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:14 schreef Fosfolipide het volgende:
mmmh check dat plaatje, er staat bij mij nu gratis maar rechts staat nog steeds de totaalprijs.![]()
[ afbeelding ]
Is de actie nou al ingegaan? Tevens is de totaalprijs toch nog steeds ¤13,50; of jij hem nou betaald of niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:14 schreef Fosfolipide het volgende:
mmmh check dat plaatje, er staat bij mij nu gratis maar rechts staat nog steeds de totaalprijs.![]()
[ afbeelding ]
Heula hij is nu weer weg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:14 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
19.09uquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:15 schreef TwyLight het volgende:
Kut straks ben je te laat met het invullen van de gegevens en is het 19:07
Jij doet 5 minuten over je adres?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:15 schreef TwyLight het volgende:
WHOAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bij mij staat gratis er niet.
STRESSSSSSSSSSSSS
Hij heeft dat plaatje gewoon gephotoshopped ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bij mij staat gratis er niet.
STRESSSSSSSSSSSSS
Nee maar misschien wel 6 minuten tot ik er door heen kom met die site van hun die nu al sloom isquote:
Hij is echt niet sloom nu hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee maar misschien wel 6 minuten tot ik er door heen kom met die site van hun die nu al sloom is
Ooh, 30x gerefresht en nu werkt hij weer supersnel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:18 schreef tralalala het volgende:
Godver, ik kan er niet meer op komen.
je moet toch wat tijdens 't studerenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:18 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die uren bezig zijn om 15 euro gratis te krijgen
+ 1 euro IDEAL transactiekostenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Shoarma schotel, lachmacun + extra pitabroodje en knoflook.14,75 Nice..
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:21 schreef ynuhh het volgende:
Zo juist even een mailtje naar geenstijl en nu.nl gedaan.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:22 schreef NoShitSherlock het volgende:
Mensen denk nou even na. Als iedereen tussen 19:00 en 19:09 zijn eten besteld dan kan dat toch nooit allemaal bezorgd worden??? Denk je nou echt dat de lokale pizza koerier even 5 koeriers inhuurt en 5 extra pizza bakkers inhuurt?
Dit is natuurlijk een dikke vette hoax die gratis reclame oplevert voor thuisbezorgd.nl, stelletje schooiers.
Hoezo, mag je alleen pizza dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:22 schreef NoShitSherlock het volgende:
Mensen denk nou even na. Als iedereen tussen 19:00 en 19:09 zijn eten besteld dan kan dat toch nooit allemaal bezorgd worden??? Denk je nou echt dat de lokale pizza koerier even 5 koeriers inhuurt en 5 extra pizza bakkers inhuurt?
Dit is natuurlijk een dikke vette hoax die gratis reclame oplevert voor thuisbezorgd.nl, stelletje schooiers.
noshitsherlockquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:22 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ja en bedankt, dan gaat het helemaal storm lopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:21 schreef ynuhh het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:23 schreef TwyLight het volgende:
Ook al komt mijn bestelling pas om 23:00, wel gratis
Omdat?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:21 schreef ynuhh het volgende:
Waarom in hemelsnaam zou je nu al je bestelling plaatsen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:21 schreef frame-saw het volgende:
Heb mijn bestelling ook al 'geplaatst', maar hij ging ineens weer weg![]()
Of moet je per se om 19.00 je bestelling plaatsen? Want dat kunnen ze wss zien aan het orderid ding.
Nouja boeiend ook al het niet lukt, heb nog wel eten in huis enzo.
Mijn baas was best blij toen ik hem vertelde van deze actie (hij wist er niets van). Hij heeft een aantal man extra ingeroosterd. En desnoods komt je bestelling pas na 1,5uur. Gratis is gratis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:22 schreef NoShitSherlock het volgende:
Als je eens opbokt.quote:
XBMquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Gaat helemaal goedkomen, ik voorspel dat een groot gedeelte nu al afhaakt vanwege de traagheid, en straks om 1901 gaat het lekker vlot
staat in opquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:26 schreef Fredmeister het volgende:
beetje nieuwsgierig, waar komt die lijst met regels vandaan?
Ja, omdat jullie steeds F5en. Wacht nou gewoon evenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De site wordt nu echt sloom.!
Hoe meer mensen nu afhaken door de drukte, hoe beterquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, omdat jullie steeds F5en. Wacht nou gewoon even
Nee, nu... nee nu...nu...nee nu....nee nu pas....nee nu...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De site wordt nu echt sloom.!
Er valt niets te lezen over ''per computer, of ''per IP adres''.quote:Het is per adres slechts eenmaal toegestaan gebruik te maken van de Gratis-Pizza-Actie, voor een maximaal bedrag van ¤15,-. Het is niet mogelijk een bestelling te plaatsen van meer dan ¤15,- en gebruik te maken van onze actie; dit bedrag wordt NIET verrekend met uw bestelling. U dient dan dus opnieuw een bestelling te plaatsen voor de resterende gerechten, die buiten de ¤15,- vallen.
Mag hij het weer meenemenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar wat nou als die bezorger echt zegt dat je nog niet betaald hebt. Dar het gewoon een vette hoax is en dat Thuisbezorgd gewoon aan die tenten doorgeeft dat je contant betaalt.![]()
dan is het doorgestokenkaartquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar wat nou als die bezorger echt zegt dat je nog niet betaald hebt. Dar het gewoon een vette hoax is en dat Thuisbezorgd gewoon aan die tenten doorgeeft dat je contant betaalt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Roken is lekker
iedereen woont ook echt in dezelfde stad en gaat masaal bij dezelfde ten bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:22 schreef NoShitSherlock het volgende:
Het beste is om niks te refreshenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:29 schreef Dynd het volgende:
Het beste is om gewoon steeds de order pagina (Stap 5) te refreshen in plaats van de homepage.
Je faalt in het levenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:29 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik zie nog geen optie gratis staan. Wat doe ik fout?
GAST!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:29 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik zie nog geen optie gratis staan. Wat doe ik fout?
nos.nl vorige week woensdag al...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:30 schreef Flepke het volgende:
Wehehehe, mensen die denken dat ze breaking news hebben
Die zaak had een paar dagen geleden een dikke advertentie op geenstijl, nu.nl had er ook al een artikeltje over van de week geloof ik...
Niet hopen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:31 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik te zwaar rouleer in het leven.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:31 schreef Jarno het volgende:
Ik ga zo rond 7 uur maar eens heerlijk met m'n bord op schoot genieten van dit topic en alle paniek en chaos..
Kijk, dat is waar ze ook op hopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
Zelfs al ga ik het niet gratis krijgen.. ik zit mezelf nu al twee dagen lekker te maken voor spareribs, dan maar betalen hoor
Ik ben benieuwd welke klojo thuisberzorgd gaat ddos'fen of iets dergelijksquote:
Ach, het stond toch al op het programma voor deze weekquote:
Getroll?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:33 schreef VASND het volgende:
Ik ga dit topic verlaten, te veel getrolltot 5 voor 7.
Nu valt het wel mee, om de zoveel tijd weer een grapjas die denkt leuk te zijn door te vragen of er alleen pizza mag of dat de site plat ligt ofzo.quote:
Hahahaha...............quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:36 schreef EdNoolk het volgende:
Ja eindelijk daar is hij dan, de gratis button:D
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:36 schreef TwyLight het volgende:
Ja dat is ook een mooie actie, mensen die om 19:00 die site volop ddossen![]()
!!!!!
Verkeerde gequote,post boven je bedoelde ik.quote:
moet er een klacht zijn dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:39 schreef Dakada het volgende:
Dus de klacht is dat de site traag is?
dan is dit topic al wel vol om 5 voor 7quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:33 schreef VASND het volgende:
Ik ga dit topic verlaten, te veel getrolltot 5 voor 7.
NOU GELUKKIG MAAR!!@!!!!!111quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Verkeerde gequote,post boven je bedoelde ik.sorry.
Ik denk dat ik dan al met het toetje van mijn maaltijd bezig ben, maar ik ben inderdaad benieuwd wie er alsnog te hoog uitkomt, daarom zijn bestelling moet aanpassen en vervolgens te laat kan afrekenen&verzenden.quote:
verzendkosten moeten ook binnen dat bedrag vallen he!?!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Nice, ik ga voor de Kip & shoarma & döner & kebab (2 pers.) schotel. Precies 15 euries.
Maak dan een TR, schoppen wij 'm onder z'n ballen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Nu valt het wel mee, om de zoveel tijd weer een grapjas die denkt leuk te zijn door te vragen of er alleen pizza mag of dat de site plat ligt ofzo.
Zie het straks wel.
Zie hem niet hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:36 schreef EdNoolk het volgende:
Ja eindelijk daar is hij dan, de gratis button:D
Huiliequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:41 schreef Lamon. het volgende:
Mijn god, wat zijn er veel aasgieren voor een gratis keertje eten.
Ik denk dat ik uit protest gewoon lekker betaald bij de Griek ga bestellen, dan hebben de mensen die zo'n maaltijd ECHT kunnen gebruiken misschien meer kans om er door te komen.
Gadver, Nederlanders.
Stiekempjes heb je ook een paar vensters openstaan, geef het maar toe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:41 schreef Lamon. het volgende:
Mijn god, wat zijn er veel aasgieren voor een gratis keertje eten.
Ik denk dat ik uit protest gewoon lekker betaald bij de Griek ga bestellen, dan hebben de mensen die zo'n maaltijd ECHT kunnen gebruiken misschien meer kans om er door te komen.
Gadver, Nederlanders.
?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:43 schreef PinkCake het volgende:
Kunnen we niet iets doen waardoor je alleen in kunt loggen met een FOK! Account op Thuisbezorgd?
Recht van de sterksten hè.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:43 schreef EdNoolk het volgende:
Ik denk dat ze het zo hebben gedaan dat ze precies hebben berekend na hoeveel tijd een mens een hartaanval krijgt als hij het woord gratis hoort en dat moment steeds dichterbij komt. Dat moment hebben ze gepland op 18:59, dus ik denk dat iedereen dan doodgaat. Ik ga niet meer bestellen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik ben bang dat dit allemaal doorgestoken kaart is, of dat je er toch voor moet betalen.
xD
Had dan besteldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
bij mij stond hij er toch echt
Shit gekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ah even een lekkere sparerib schotel proberen te bestellen. Heb voor vandaag al eten maar deze zijn natuurlijk morgen nog lekker
Gratis vanaf 12 euro!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
verzendkosten moeten ook binnen dat bedrag vallen he!?!
NEE DUS!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Stiekempjes heb je ook een paar vensters openstaan, geef het maar toe.
dan heb je nog 2 minuten de tijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:15 schreef TwyLight het volgende:
je lult uit je nek, dit is geen actie voor de voedselbank.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
NEE DUS!
Ik vind het alleen maar een leuke aktie, als de mensen die het kunnen gebruiken er voordeel van hebben.
Net als wanner je eendjes brood wilt voeren en duiven stelen het voor hun neus weg...
Ja hoor, thuisbezorgd.nl doet deze actie echt voor de zwakkeren in de samenlevingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
NEE DUS!
Ik vind het alleen maar een leuke aktie, als de mensen die het kunnen gebruiken er voordeel van hebben.
Net als wanner je eendjes brood wilt voeren en duiven stelen het voor hun neus weg...
Nou en, ga gewoon betalen voor je eten, paupers, dan kunnen anderen er wat profijt uit trekken..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je lult uit je nek, dit is geen actie voor de voedselbank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Hahaha de site is dus echt rete traag, dit gaat zo hilarisch worden om 19.00.Pizza mag niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als arm mens hoor je niet eens op zo'n site te kijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
NEE DUS!
Net als wanneer je eendjes brood wilt voeren en duiven stelen het voor hun neus weg...
Zo verpesten mensen het voor anderen die nu niet kunnen bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:50 schreef Hagelkaas het volgende:
Wat is überhaupt het nut van F5'en op dit moment
Laat maar, de OP vertelde me genoeg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:52 schreef Quir het volgende:
Wat moet je nu kiezen als betaalwijze zodadelijk?
Ik woon ook thuis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:52 schreef dubidub het volgende:
Half studerend Nederland zit die site te F5'en, de andere helft woont thuis of heeft 't niet gehoord
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:52 schreef dubidub het volgende:
Half studerend Nederland zit die site te F5'en, de andere helft woont thuis of heeft 't niet gehoord
Nee....quote:
Ja man, gelukkig is thuisbezorgd.nl een filantropische instelling, dus dat zal wel goed komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
NEE DUS!
Net als wanneer je eendjes brood wilt voeren en duiven stelen het voor hun neus weg...
Falerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:56 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
GVD waarom ben ik altijd te laat voor dit soort dingen!!!!!!!!!!!!!
Ik bestel 2 halve liters BenJ + brownies bij NYquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Krommenieërweg 112Wormerveer Bezorging: GRATISMinimumbedrag:¤ 6,25 Betaalmethoden:
Bezorgtijden:Vandaag:Gesloten Morgen:17:00-20:50
que??
Dus kan nu alleen of bij New York Pizza of bij de Sparerib Express bestellen, dat gaat lekker kansloos worden haha
Maarrrr dat is het niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:57 schreef Mirjam het volgende:
wtf is een cheeseburger pizza?het klinkt vies
Bij mij NY staat dit:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bestel 2 halve liters BenJ + brownies bij NY
De site ligt zo plat als de pizzas die je er kan bestellen. Vieze kleffe pizza's man daar bij thuisbezorgd.nl.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:57 schreef Pablo88 het volgende:
Site laadt niet meer helemaal hoe het moet
Ik bestel in Almeloquote:
1 uur voor de aktie ligt het al platquote:
Vreetzak!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:01 schreef Robinhoo het volgende:
1xQuattro formaggi ¤8,00
1xBroodje shoarma speciaal, knoflooksaus ¤5,50
1xStokbrood met kruidenboter ¤2,50
1xDinsdag Pizzadag: Quattro formaggi ¤-3,00
Bezorging:¤1,00
Totaal prijs:¤14,00
Hongerquote:
Dat zie er dus echt enorm smerig uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:01 schreef dubidub het volgende:
[..]
http://www.newyorkpizza.n(...)17-b1ac-d394c01566dd
Vet en lekker.
quote:Servers
Door de actie worden mogelijk de vijftien servers van de site zwaar belast. De eigenaar van de site, Jitse Groen, is niet bang dat de site onbereikbaar wordt.
"De servers zouden het gemakkelijk moeten houden", aldus Groen. "De 600 bestellingen per minuut ligt flink boven een normale piekbelasting van 150 bestellingen per minuut."
Klopt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:03 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Dat zie er dus echt enorm smerig uit
Nee man lekkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:03 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Dat zie er dus echt enorm smerig uit
Dat staat niet bij de B en Jquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:58 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Bij mij NY staat dit:
Desserts
Desserts kunnen niet los besteld worden
Ik zou maar even controleren of dit niet ook bij jou is.
Die gast denkt serieus dat er maar 600 bestellingen per minuut gedaan gaan wordenquote:
Ze kunnen er beter 60000 van maken ofzoquote:
Doe maarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:04 schreef eleusis het volgende:
Fuck it, ik ga nu wat bestellen, straks kom ik er echt niet meer door en dan heb ik nix
Jij denkt dat ze een eigen datacentrum hebben?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ze kunnen er beter 60000 van maken ofzo
En dan moeten ze het nog brengen. Moest laatst 2 uur wachten op mijn pizzaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:01 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
nog 1 uur ik houd het niet meer mijn maag wat doe je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |