Nee, nu... nee nu...nu...nee nu....nee nu pas....nee nu...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De site wordt nu echt sloom.!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:21 schreef ynuhh het volgende:
Zo juist even een mailtje naar geenstijl en nu.nl gedaan.
Er valt niets te lezen over ''per computer, of ''per IP adres''.quote:Het is per adres slechts eenmaal toegestaan gebruik te maken van de Gratis-Pizza-Actie, voor een maximaal bedrag van ¤15,-. Het is niet mogelijk een bestelling te plaatsen van meer dan ¤15,- en gebruik te maken van onze actie; dit bedrag wordt NIET verrekend met uw bestelling. U dient dan dus opnieuw een bestelling te plaatsen voor de resterende gerechten, die buiten de ¤15,- vallen.
Mag hij het weer meenemenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar wat nou als die bezorger echt zegt dat je nog niet betaald hebt. Dar het gewoon een vette hoax is en dat Thuisbezorgd gewoon aan die tenten doorgeeft dat je contant betaalt.![]()
dan is het doorgestokenkaartquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar wat nou als die bezorger echt zegt dat je nog niet betaald hebt. Dar het gewoon een vette hoax is en dat Thuisbezorgd gewoon aan die tenten doorgeeft dat je contant betaalt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Roken is lekker
iedereen woont ook echt in dezelfde stad en gaat masaal bij dezelfde ten bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:22 schreef NoShitSherlock het volgende:
Mensen denk nou even na. Als iedereen tussen 19:00 en 19:09 zijn eten besteld dan kan dat toch nooit allemaal bezorgd worden??? Denk je nou echt dat de lokale pizza koerier even 5 koeriers inhuurt en 5 extra pizza bakkers inhuurt?
Dit is natuurlijk een dikke vette hoax die gratis reclame oplevert voor thuisbezorgd.nl, stelletje schooiers.
Het beste is om niks te refreshenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:29 schreef Dynd het volgende:
Het beste is om gewoon steeds de order pagina (Stap 5) te refreshen in plaats van de homepage.
Je faalt in het levenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:29 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik zie nog geen optie gratis staan. Wat doe ik fout?
GAST!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:29 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik zie nog geen optie gratis staan. Wat doe ik fout?
nos.nl vorige week woensdag al...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:30 schreef Flepke het volgende:
Wehehehe, mensen die denken dat ze breaking news hebben
Die zaak had een paar dagen geleden een dikke advertentie op geenstijl, nu.nl had er ook al een artikeltje over van de week geloof ik...
Niet hopen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:31 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik te zwaar rouleer in het leven.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:31 schreef Jarno het volgende:
Ik ga zo rond 7 uur maar eens heerlijk met m'n bord op schoot genieten van dit topic en alle paniek en chaos..
Kijk, dat is waar ze ook op hopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
Zelfs al ga ik het niet gratis krijgen.. ik zit mezelf nu al twee dagen lekker te maken voor spareribs, dan maar betalen hoor
Ik ben benieuwd welke klojo thuisberzorgd gaat ddos'fen of iets dergelijksquote:
Ach, het stond toch al op het programma voor deze weekquote:
Getroll?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:33 schreef VASND het volgende:
Ik ga dit topic verlaten, te veel getrolltot 5 voor 7.
Nu valt het wel mee, om de zoveel tijd weer een grapjas die denkt leuk te zijn door te vragen of er alleen pizza mag of dat de site plat ligt ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |