Nog één keer voor de domme mensen:quote:* Vier ons 9-jarig bestaan met ons mee en maak gebruik van onze 9 minuten lange Gratis-Pizza-Actie. De bestelling dient geplaatst te worden op www.thuisbezorgd.nl op dinsdag 27 oktober, tussen 19:00 en 19:09 uur. Bestellingen op andere tijdstippen en data kunnen nooit gratis geplaatst worden.
* Het is alleen mogelijk een gratis bestelling te plaatsen via www.thuisbezorgd.nl. Al onze andere applicaties (bijv. de iPhone-applicatie of onze mobiele site) ondersteunen deze actie niet.
* Onze Gratis-Pizza-Actie is alleen geldig bij restaurants die online betalingen accepteren. Bij restaurants die geen online betalingen accepteren kunt u geen gebruik maken van de actie. Van ons aanbod echter, accepteert 95% van de restaurants wel online betalingen.
* Het is per adres slechts eenmaal toegestaan gebruik te maken van de Gratis-Pizza-Actie, voor een maximaal bedrag van ¤15,-. Het is niet mogelijk een bestelling te plaatsen van meer dan ¤15,- en gebruik te maken van onze actie; dit bedrag wordt NIET verrekend met uw bestelling. U dient dan dus opnieuw een bestelling te plaatsen voor de resterende gerechten, die buiten de ¤15,- vallen.
* De limiet van ¤15,- is inclusief de bezorgkosten die het restaurant eventueel hanteert.
* Uw bestelling wordt doorgegeven aan het restaurant, zodra u na het afronden van de bestelling op ons afrondscherm een ordernummer heeft ontvangen. Indien u geen ordernummer krijgt, is uw bestelling niet doorgekomen.
* Als u gebruik wilt maken van de Gratis-Pizza-Actie dient u zich te abonneren op onze nieuwsbrief (bij het afronden van uw bestelling)
* Thuisbezorgd.NL aanvaardt tijdens de Gratis-Pizza-Actie geen enkele aansprakelijkheid voor het al dan niet functioneren van haar websites en/of servers en/of andere technische applicaties, en alle gevolgen die hieruit voortvloeien.
* Thuisbezorgd.NL aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de levertijden van restaurants. Het is mogelijk dat uw bestelling gedaan in de actieperiode later dan gebruikelijk aankomt, aangezien de actie voor grote drukte bij restaurants kan zorgen. Wij vragen hiervoor uw begrip.
* Thuisbezorgd.NL houdt zich het recht voor om de actie ten allen tijde tussentijds te kunnen beëindigen, ongeacht de reden hiervoor.
* Thuisbezorgd.NL houdt zich het recht voor bestellingen gedaan tijdens deze actieperiode te annuleren, indien zij hiertoe redenen ziet.
quote:Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://www.thuisbezorgd.nl/stap5.php?id=476706 is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Idioot, je moet toch refreshen wil je de optie 'gratis' hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:12 schreef knny het volgende:
je kan zien wat je orderID is he, ik heb deze al enkele uren openstaan.
Vervolgens pak ik een nieuwe order en zie ik dat er al meer dan 10.000 geprobeerd zijn, of "open" staan zoals die van mij
ik zit in de 220.xxx orderID
Ben je nou echt zo achterlijk?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:14 schreef Fosfolipide het volgende:
mmmh check dat plaatje, er staat bij mij nu gratis maar rechts staat nog steeds de totaalprijs.![]()
[ afbeelding ]
Is de actie nou al ingegaan? Tevens is de totaalprijs toch nog steeds ¤13,50; of jij hem nou betaald of niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:14 schreef Fosfolipide het volgende:
mmmh check dat plaatje, er staat bij mij nu gratis maar rechts staat nog steeds de totaalprijs.![]()
[ afbeelding ]
Heula hij is nu weer weg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:14 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
19.09uquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:15 schreef TwyLight het volgende:
Kut straks ben je te laat met het invullen van de gegevens en is het 19:07
Jij doet 5 minuten over je adres?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:15 schreef TwyLight het volgende:
Kut straks ben je te laat met het invullen van de gegevens en is het 19:07
WHOAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bij mij staat gratis er niet.
STRESSSSSSSSSSSSS
Hij heeft dat plaatje gewoon gephotoshopped ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bij mij staat gratis er niet.
STRESSSSSSSSSSSSS
Nee maar misschien wel 6 minuten tot ik er door heen kom met die site van hun die nu al sloom isquote:
Hij is echt niet sloom nu hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee maar misschien wel 6 minuten tot ik er door heen kom met die site van hun die nu al sloom is
Ooh, 30x gerefresht en nu werkt hij weer supersnel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:18 schreef tralalala het volgende:
Godver, ik kan er niet meer op komen.
je moet toch wat tijdens 't studerenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:18 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die uren bezig zijn om 15 euro gratis te krijgen
+ 1 euro IDEAL transactiekostenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Shoarma schotel, lachmacun + extra pitabroodje en knoflook.14,75 Nice..
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:21 schreef ynuhh het volgende:
Zo juist even een mailtje naar geenstijl en nu.nl gedaan.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:22 schreef NoShitSherlock het volgende:
Mensen denk nou even na. Als iedereen tussen 19:00 en 19:09 zijn eten besteld dan kan dat toch nooit allemaal bezorgd worden??? Denk je nou echt dat de lokale pizza koerier even 5 koeriers inhuurt en 5 extra pizza bakkers inhuurt?
Dit is natuurlijk een dikke vette hoax die gratis reclame oplevert voor thuisbezorgd.nl, stelletje schooiers.
Hoezo, mag je alleen pizza dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:22 schreef NoShitSherlock het volgende:
Mensen denk nou even na. Als iedereen tussen 19:00 en 19:09 zijn eten besteld dan kan dat toch nooit allemaal bezorgd worden??? Denk je nou echt dat de lokale pizza koerier even 5 koeriers inhuurt en 5 extra pizza bakkers inhuurt?
Dit is natuurlijk een dikke vette hoax die gratis reclame oplevert voor thuisbezorgd.nl, stelletje schooiers.
noshitsherlockquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:22 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ja en bedankt, dan gaat het helemaal storm lopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:21 schreef ynuhh het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:23 schreef TwyLight het volgende:
Ook al komt mijn bestelling pas om 23:00, wel gratis
Omdat?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:21 schreef ynuhh het volgende:
Waarom in hemelsnaam zou je nu al je bestelling plaatsen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:21 schreef frame-saw het volgende:
Heb mijn bestelling ook al 'geplaatst', maar hij ging ineens weer weg![]()
Of moet je per se om 19.00 je bestelling plaatsen? Want dat kunnen ze wss zien aan het orderid ding.
Nouja boeiend ook al het niet lukt, heb nog wel eten in huis enzo.
Mijn baas was best blij toen ik hem vertelde van deze actie (hij wist er niets van). Hij heeft een aantal man extra ingeroosterd. En desnoods komt je bestelling pas na 1,5uur. Gratis is gratis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:22 schreef NoShitSherlock het volgende:
Als je eens opbokt.quote:
XBMquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Gaat helemaal goedkomen, ik voorspel dat een groot gedeelte nu al afhaakt vanwege de traagheid, en straks om 1901 gaat het lekker vlot
staat in opquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:26 schreef Fredmeister het volgende:
beetje nieuwsgierig, waar komt die lijst met regels vandaan?
Ja, omdat jullie steeds F5en. Wacht nou gewoon evenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De site wordt nu echt sloom.!
Hoe meer mensen nu afhaken door de drukte, hoe beterquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, omdat jullie steeds F5en. Wacht nou gewoon even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |